Home
شیشه روی میز اپن

قیمت شیشه روی میز اپن

قیمت شیشه روی میز اپن

قیمت شیشه روی میز اپن به عوامل زیادی بستگی داره. مدل قیمت گذاری بر روی این شیشه ها فاکتورهای زیادی رو متحمل می‌شه. متریال مصرفی ، مدل و طرح محصولات و زمان تولید اونا بخش بزرگی از این فاکتورها رو شامل می‌شن. شاید شنیده باشی که هیچ ارزوی بی دلیل نیست . بله درسته از اجناسی که مواد اولیه نامرغوب دارن باید دوری کرد چون درواقع براتون دوباره کاری میشه. و اصلا هم قشنگی ندارن. مخصوصا محصولی مثل شیشه‌ی اپن که نیت ندارین هر روز تعویضش کنین ، باید هم ظاهر مدرنی داشته باشه و هم اینکه سکویت باشه و مستحکم.

پس چکار کنیم که بتونیم جنس مرغوب رو با قیمت مناسب و معقولی تهیه کنیم ؟ آفرین درسته با خرید مستقیم از شرکت تولیدکننده .

فاکتورهای مؤثر در قیمت میز شیشه ای

  • ابعاد میز مورد نظر
  • ضخامت شیشه(6 میل ،8 میل،10 میل تا 20 میل)
  • رنگ شیشه(دودی،برنز،سفید،آبی،سبز)
  • نوع شیشه(فلوت،کلیر،سوپر کلیر،کریستال)
  • طرح روی شیشه (چاپی،سندبلاست،حکاکی)
  • ابزار دور شیشه

1- ابعاد و ضخامت شیشه  :

اینکه میز شیشه ای در چه ابعادی هست در تعیین قیمت اون بسیار تاثیر گذار خواهد بود لذا با توجه به ابعاد شیشه ، ضخامت شیشه هم مشخص میشه و با توجه به اینکه شیشه های با ضخامت مختلف با هم تفاوت قیمت زیادی دارن بنابراین ابعاد شیشه در تعیین قیمت شیشه های رومیزی چشمگیر هست .

۲- رنگ میز شیشه ای :

از موارد دیگر که در قیمت میز شیشه ای مدیریت تاثیر داره رنگ شیشه هست زیرا شیشه های فلوت ساده با برنز و دودی تفاوت قیمت زیادی دارن البته توجه داشته باش که رنگ شیشه باید با توجه به رنگ میز و طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب بشه .

۳- ابزار دور میز شیشه ای :

نوع ابزاری که دور شیشه زده میشه هم فاکتور تعیین کننده ای در قیمت شیشه هست .به طور مثال قیمت شیشه با ابزار لول براق و شیشه با بازار تراش دو پله تقریبا ۲۰ در اختلاف قیمت خواهد شد .

شیشه رومیزی اپن
شیشه رومیزی اپن

۴- نوع میز شیشه ای : 

نوع شیشه ای که در ساخت میز شیشه ای مورد استفاده قرار می‌گیره در تعیین قیمت شیشه تاثیر گذار هست برای مثال قیمت شیشه فلوت با شیشه کریستال که شفافیت بسیار بالایی داره متفاوته و تقریبا تا ۸۰ درصد اختلاف قیمت خواهد داشت .

۵- الگوی میز شیشه ای :

آخرین فاکتور که در تعیین قیمت شیشه مؤثر هست. الگوی اونه لذا شیشه ها با الگوی خاص توسط دستگاه CNC و MASTER برش داده میشه .و بدیهی هست قیمت شیشه افزایش پیدا خواهد کرد .

شیشه روی میز اپن
شیشه روی میز اپن

شیشه روی میز اپن چیست

شیشه روی میز اپن برای زیباتر نشون دادن آشپزخانه یک انتخاب مدرن هست که می‌تونه آشپزخانه‌های کوچک رو جادارتر نشون بده.

تولید شیشه های رومیزی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و با توجه به اینکه میزهای مختلفی در صنایع چوبی طراحی شده به طبع شیشه های رومیزی با طرح های متنوعی تولید میشه ، یکی از جدیدترین شیشه های رومیزی که در آشپزخانه ها وجود داره و با نام های شیشه میز اپن وشیشه روی کانتر شناخته شده رو بررسی خواهیم کرد . و میفهمیم چقدر این نوع آینه ها زیبا و پر کاربرد هستن .

اپن آشپزخانه یکی از ارکان اصلی تزئین هر آشپزخانه ای محسوب میشه که اغلب در گذشته به صورت سنگی و ورق های پی وی سی رنگی اجرا میشد هر چند که اکنون هم در برخی از پروژه های ساختمانی به اپن به همان صورت اجرا میشه اما در این مطلب قصد داریم شما رو با یکی از جدیدترین طراحی های شیشه ای و تمام شیشه ای صنعت شیشه یعنی اپن شیشه ای بیشتر آشنا کنیم .

 اگر در سالن مهمونی کانتر بار دارین نیز می‌تونین با میز اپن شیشه ایی زیبای چراغ‌دار، گوشه‌ای رویایی برای پذیرایی‌تون دیزاین کنین.

تکرار این متریال باعث شد طراحان دکوراسیون داخلی به فکر سبک مدرن و جدیدی باشن.میز اپن شیشه ای ، نوآوری مدرن و جدیدی هست که ، کابینت سازها برای صفحه روی میز اپن آشپزخانه در نظر می گیرن.

شیشه روی میز اپن برای زیباتر نشون دادن آشپزخانه یک انتخاب مدرن هست که می‌تونه آشپزخانه‌های کوچک رو جادارتر نشون بده .اما در این مقاله ما قصد داریم شما رو با یکی از جدیدترین طراحی های شیشه ای و تمام شیشه ای صنعت شیشه یعنی اپن شیشه ای بیشتر آشنا کنیم . شما می‌تونی به سایت فرکو سر بزنی و تمام اطلاعات خودت رو در مورد آینه ها و شیشه ها ببینی در این سایت بسیار انواع آینه ها و شیشه ها زییاد هست و هر گونه آینه و شیشه ای بخواهی میتونی پیدا کنی : فرکو

شیشه روی میز اپن
شیشه روی میز اپن

دسته بندی قیمت شیشه روی میز اپن از لحاظ ضخامت

شیشه با ضخامتهای مختلفی تولید می شود :شیشه با ضخامت 4-6-8-10-15-20 میلیمتر ساخته میشه .

کاربرد این شیشه ها با توجه به ضخامت

ضخامت 4میلیمتر

  • لوازم خانگی مانند گاز، بخاری و…
  • خودرو سازی و شیشه اتومبیل ها
  • ساخت پروژکتورها
  • شیشه های صنعتی
  • ساخت پنجره های دو جداره
  • نماهای شیشه ای

ضخامت6-8 میلی‌متر

  • بوفه شیشه ای
  • شیشه روی میزی
  • شیشه سکوریت
  • نماهای شیشه ای
  • پنجره های دو جداره
  • شیشه های اسپایدری
  • نرده شیشه ای
  • ویترین شیشه ای
شیشه روی میز اپن
شیشه روی میز اپن

ضخامت 10-15 میلی‌متر

  • اتاق های شیشه ای
  • ویترین مغازه ها
  • شیشه لابی
  • پارتیشن شیشه ای
  • شیشه ورودی ساختمان
  • راه پله شیشه ای
  • شیشه حمام

ویژگی‌های شیشه روی میز اپن

شیشه روی میز اپن باید از ضخامت بالایی برخوردار باشه .این به دلیل قرار گرفتن وسایل روی اونه. حتی بر روی اون وسایل تزیینی و مجسمه و وسایل دکوری قرار میدیم تا فضای جذابی رو در آشپزخانه داشته باشیم . بنابراین ضخامت و مقاومت بالا از ویژگیهای اصلی این شیشه روی میز اپن هست . هرچه ضخامت قیمت شیشه روی میز اپن بیشتر باشه قیمت اون بالاتر هست.

انواع شیشه روی میز اپن

  • شیشه روی میز اپن رنگی
  • شیشه روی میز اپن کریستال
  • شیشه روی میز اپن طرح دار
  • شیشه روی میز اپن هوشمند
  • شیشه روی میز اپن حکاکی شده
  • شیشه روی میز اپن لمینت
  • شیشه روی میز اپن سکوریت
شیشه روی میز اپن
شیشه روی میز اپن

شیشه روی میز اپن رنگی

همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد رنگ ها تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون داخلی دارن از همین رو بهتر هست که رنگ شیشه رومیزی با رنگ میز تناسب داشته باشه به طور مثال برای یک اپن گردویی رنگ باید از شیشه رومیری برنز استفاده کرد .

شیشه روی میز اپن کریستال

به طور کلی شیشه های رومیزی شفاف به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم میشه که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هست و بهتری انتخاب جهت تولید شیشه های رومیزی محسوب میشه . شیشه های کریستال بسیار زیاد انواع دارن مثل شیشه اپن این نوع شیشه ها بسیار زیاد و پر طرفدار هستن . می‌تونی برای انواع آینه ها و شیشه ها در سایت اینستاگرام فرکو سر بزنی و تمام اطلاعات خود رو در انجا پر کنی : http://Instagram.com/farkoo.ir

شیشه روی میز اپن طرح دار

در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهره‌گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های رومیزی به صورت مات و رنگی ایجاد میشه به طور مثال می توان تصاویر سه بعدی طبیعت رو روی شیشه روی میز اپن چاپ کرد و نمای زیبایی رو در آشپزخانه به وجود آورد .

شیشه رومیزی اپن
شیشه رومیزی اپن

شیشه روی میز اپن هوشمند

شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر هست شیشه روی میز اپن در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده میشه و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته .طرح خاصی از شیشه های رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل میشه . قیمت شیشه روی میز اپن با توجه به مدرن بودن اون و اینکه با ریموت عمل می‌کنه بالاست.

شیشه روی میز اپن مات

شیشه های مات رومیزی نیز به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم میشه این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارن اما تفاوت اونا در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست هست در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود داره .می‌تونی با این شماره :09101767773 تماس بگیری و سفارش‌های خودت رو به نهایی کنی .

شیشه روی میز اپن
شیشه روی میز اپن

شیشه روی میز اپن لمینت

چنانچه ابعاد این شیشه بیش از حد استاندارد در نظر گرفته بشه باید از شیشه های رومیزی لمینت استفاده کرد برای تولید این نوع شیشه ها دو عدد شیشه با ابعاد یکسان توسط لایه پی وی بی به یکدیگر چسبیده میشه .

مدل‌های میز شیشه ای اپن مدرن و جدید

استفاده از شیشه در میز اپن ظاهر مدرن و متفاوت به آشپزخونه میده. تصور کن که آشپزخونه مینیمال شما با یک میز اپن شیشه ای چه حس خوبی به فضا میده.

شیشه های ساده و بدون رنگ رو می توان به سادگی با هر رنگی از کابینت و آشپزخانه هماهنگ کرد. می‌تونی از شیشه های رنگی در میز اپن و کانتر آشپزخانه استفاده کنی تا با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشه. شیشه های دارای طرح و نقش زیبایی خاصی به آشپزخونه میده.

شیشه روی میز اپن اسیدکاری

یکی دیگه از شیشه های رومیزی دکوراتیو که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری میشه برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده شده . این نوع آینه ها بسیار زیبا و مدرن هستن که می‌تونی با پاین ترین قیمت این نوع شیشه ها رو تهیه کنی. برای سفارش دادن این نوع شیشه با فرکو تماس بگیرو بدون واسطه و قیمت مناسب به خرید اقدام کن. و همچنین اگر در خرید خود مشکلی داشتی با این شماره تماس بگیر : 09101767773

شیشه رنگی روی میزی
شیبشه رنگی رومیزی اپن

قیمت شیشه روی میز اپن کلاسیک جدید

جالب است بدانید که شیشه این قابلیت رو داره تا در هر سبک دکوراسیون بنشینه .کابینت های به سبک کلاسیک و لوکس دارای تزیینات زیادی هستن و بسیاری از افراد دوست دارن در زمان کار در آشپزخونه نیز از این تزیینات و زیبایی لذت ببرن و قسمت های کار شده کابینت رو ببینن.

شیشه روی میز اپن در دکوراتیو چه تاثیری داره

این نوع شیشه بسیار زیبا و مدرن هست که می‌تونی هر گونه شیشه اپن ای رو با هر ضخامت و ابعادی ثبت سفارش کنی. این نوع شیشه ها خونه رو با دکور زیبا تری نشون میده که میتونی این نوع شیشه ها رو برای دکور خونه استفاده کنی که یجورایی به این شیشه ، شیشه دکوراتیو گفته میشه .

پل های ارتباطی با مجموعه فرکو:

  • شمار تماس مجموعه فرکو:02188068352
  • وبسایت:farkoo.ir
  • http://Instagram.com/farkoo.ir اینستاگرام
  • سفارش آنلاین از طریق واتساپ:09130813283
  • آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
شیشه روی میز اپن
شیشه روی میز اپن

سفارش‌ها و قیمت آینه تراش دار ساختمون

صنایع فرکو برای شما بهترین جنس آینه رو با بالا ترین کیفیت موجود در ایران و حتی جهان در نظر داره. قیمت شیشه‌های فرکو عالیه چون بدون واسطه و از تولید به مصرف کالا ی مورد نظر خودت رو دریافت می‌کنی . هرچند که ما هرگز کیفیت رو فدای قیمت نمی‌کنیم . اما تمام سعی ما این است که شما کیفیت بالا ،قیمت مناسب ، سلیقه ی خودتون رو ، یکجا داشته باشین!

این شیه‌های سکوریت ، نشکن و زیبا به تمامی نقاط کشور ارسال میشه اصلا نگاران پیک نباشین بسیار تمیز و زیبا ارسال میشه .می‌تونی برای دیدن نمونه های بیشتر و دقیق تر محصولات بروز و مدرن ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنی.همچنین با تماس با شماره هایی که در پایین درج شده می‌تونی با مشاورین رایگانش در ارتباط باشی.برای اطلاع از قیمت ها و سفارش با این شماره تماس بگیر : 02188068352و همچنین برای سفارش غیر حضوری در واتس آپ منتظر پیام شما هستیم با این شماره : 09101767773

ادمین های فرکو همیشه در خدمت شما هستن. اگر هرگونه مشکلی در ثبت سفارش داشتی میتونی به شماره های بالا زنگ بزنی.

شیشه اپن
شیشه رومیزی اپن
شیشه روی میز اپن
شیشه روی میز اپن

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز شیشه مات و شیشه شفاف هرکدوم انواعی دارن ، که از قیمت‌های مختلفی برخوردارن. لطفا برای تعیین قیمت محصول مورد نظرت با شماره : 09101767773 تماس بگیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو