Home
قیمت آینه میکاپ بک لایت

قیمت آینه میکاپ بک لایت

دوست داری قیمت آینه میکاپ بک لایت رو بدونی؟ می‌دونستی یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین آینه میکاپ تو چند سال اخیر آینه بک لایت بوده؟ این مدل آینه ویژگی‌هایی داره که باعث می‌شه دکوراسیون شمارو حسابی تغییر بده و خاص کنه و همینطور مثل آچار فرانسه در زمان میکاپ بهتون کمک کنه. آینه میکاپ تو مدلای مختلفی تولید می‌شه که بدون شک جدیدترین مدل آینه میکاپ، چراغ‌دار هستش که تو مدلای مختلفی تولید می‌شه. آینه بک لایت نوعی آینه چراغ‌داره که تو فضاهای مختلفی می‌شه ازش استفاده کرد. قیمت یه محصول به خیلی چیزا بستگی داره. آینه بک لایت هم از قیمت پایین شروع می‌شه و همینطور رو به بالا حرکت می‌کنه. در این مقاله با انواع آینه بک لایت آشنا می‌شی و رنج قیمتیشونو می‌بینی. اگه دوست داری محصول مورد نظرتو با بهترین قیمت و همینطور زمانت کیفیت بخری کافیه این مقاله رو تا آخر بخونی.

قیمت آینه میکاپ بک لایت

چرا قیمت آینه میکاپ بک لایت متفاوته؟

قبل از هرچیزی لازمه بدونی که آینه میکاپ محصولی نیست که تو یه مدل طراحی بشه و تو مدلای مختلفی تولید می‌شه. به خاطر همین قیمت یکسانی نداره. بیشترین تاثیری که روی قیمت آینه بک لایت می‌زاره، قاب آینه هست. تو بازار امروزی قاب‌های مختلفی برای آینه طراحی شدن که باعث می‌شه کیفیت آینه بالاتر بره. هرچی قاب آینه خاص‌تر باشه قیمت محصول هم بالا می‌ره.برای مثال محصولی که با قاب استیل تولید می‌شه قیمت بالاتری نسبت به قاب‌های معمولی داره. پس قیمت محصول ارتباط مستقیم با کیفیت آینه داره.برای هر مدل دکوراسیون باید از یه مدل آینه استفاده کرد.به همین دلیل برات انواع آینه میکاپ رو بررسی می‌کنم و همینطور رقیب اصلی این مدل آینه رو بهت معرفی می‌کنم و تفاوتاشون رو می‌بینی و باعث می‌شه محصول مورد نظرتو راحت‌تر انتخاب کنی.در کل آینه میکاپ چراغ‌دار نسبت به کیفیتی که داره قیمتش خیلی مناسبه و ارزش خرید بالایی داره.

قیمت آینه بک لایت

انواع آینه میکاپ بک لایت که باید بشناسی

آینه میکاپ تو بی‌نهایت مدل می‌شه تولید بشه. ولی خوب محصولایی که برای آرایشگاه یا منزل مناسبه رو بهتره که بشناسی. برای مثال آینه بک لایت برای فضاهای مختلفی مثل آینه سرویس بهداشتی و… هم تولید می‌شه. ولی خوب برای میکاپ زیاد مناسب نیست و کاربردش کلا فرق داره. به خاطر همین محصولایی که مخصوص میکاپ هستن رو بهت معرفی می‌کنم:

  • آینه دیواری بک لایت
  • آینه قدی بک لایت
  • آینه رومیزی بک لایت
  • آینه میکاپ متحرک
  • آینه میکاپ دوطرفه
قیمت آینه میکاپ بک لایت

چرا آینه قدی گزینه مناسبی برای میکاپ هست

آینه قدی همونطور که می‌دونی برای دیدن استایل بیشتر کاربرد داره. ولی خوب جدیدا این محصول به صورت میکاپ هم تولید می‌شه که باعث خاص شدن این محصول می‌شه. یعنی شما می‌تونید با خرید این محصول یه آینه همه‌چی تموم داشته باشین یا به اصطلاح با یه تیر دو نشون بزنین. این مدل آینه برای میکاپ هم خیلی مناسبه و به صورت بک لایت هم تولید می‌شه. آینه میکاپ باید دوتا ویژگی مهم رو داشته باشه. ویژگی اول مربوط می‌شه به کیفیت آینه و ویژگی دوم هم چراغ‌دار بودن آینه هستش که آینه میکاپ قدی به صورت چراغ‌دار تولید می‌شه. یکی از مدلای پرطرفدار آینه قدی، به صورت بک لایت تولید می‌شه. این محصول ویژگی‌هایی که آینه میکاپ می‌تونه داشته باشه رو، داره و یه حس خوبی بهتون منتقل می‌کنه. آینه قدی به دو صورت قاب‌دار و بدون قاب تولید می‌شه.آینه قاب‌دار قیمت بالاتری نسبت به آینه بدون قاب داره.

آینه قدی

تفاوت‌های آینه دیواری و رومیزی که بهتره بدونی

شاید خیلیا فکر کنن آینه رومیزی و دیواری شبیه هم هستن. ولی این باور کاملا غلطه و هر کدوم برای دکوراسیون خاصی طراحی شده. آینه دیواری با دریل یا پیچ و مهره وصل می‌شه به دیوار و ثابت می‌مونه ولی آینه رومیزی همونطور که از اسمش هم معلومه روی میز قرار می‌گیره. از لحاض کاربردی شاید خیلی شبیه هم باشن ولی از آینه دیواری برای دکوراسیونی که سرتاسر به دیوار وصل هست نمی‌شه استفاده کرد. هر دو محصول به صورت بک‌لایت تولید می‌شن و می‌شه گفت قیمت مناسبی دارن. چراغ‌هایی که برای آینه بک‌لایت استفاده شده خیلی خاص هست و محصول رو چند برابر جذاب می‌کنه.و بدلیل اینکه آینه بک‌لایت معمولا حاشیه نداره، ظرافت خیلی بالایی داره. جنس چراغ‌های این محصول LED هستش که خیلی محصول رو خفن می‌کنه و پیشنهاد می‌کنم از این محصول برای آرایشگاه و… استفاده کنی. قیمت آینه میکاپ بک‌لایت در مجموع خیلی مناسبه.

آینه دیواری

آیا آینه دوطرفه و متحرک هم به صورت بک لایت تولید می‌شن؟

دوتا از محصولای بعدی که برای میکاپ خیلی مناسب آینه متحرک و دوطرفه هستنش. که به صورت چراغ‌دار تولید می‌شن. باید بهتون بگم که این دو هم مدل بک لایت قابلیت تولید شدن رو دارن و فضای مورد نظرتونو 180 درجه تغییر بدن. آینه دوطرفه معمولا برای آرایشگاهی که فضای زیاد بزرگی نداره استفاده می‌شه. این مدل آینه وسط سالن قرار می‌گیره و در هر دوطرف قاب، آینه طراحی شده. قیمت آینه میکاپ دوطرفه بک لایت نسبتا مناسبه و یه ویژگی که داره اندازه دوتا آینه براتون کاربرد داره. محصول بعدی هم آینه میکاپ متحرک هستش. این محصول بخاطر چرخ‌هایی که داره قابلیت اینو داره حرکت کردن رو داره و یه محصول خاص می‌تونه باشه. اگر دوست داری آینه رو براحتی حرکت بدی می‌تونی این محصول رو انتخاب کنی برای اطلاعات بیشتر در مورد آینه میکاپ متحرک روی کادر زیر کلیک کن.

آینه رومیزی

آینه هالیوودی جدی‌ترین رقیب آینه بک لایت!

می‌خوام یکی از محصولایی که شباهت زیادی به آینه بک لایت داره رو بهت معرفی کنم. آینه هالیوودی! محصولی که مثل آینه بک لایت عملکرد خیلی خوبه داشته و گزینه خیلی خوبی برای میکاپ هستش. این مدل آینه هم دوتا ویژگی مهمی که آینه میکاپ باید داشته باشه رو داره. و چراغ‌هایی که داره مدل کم مصرف هستش که نور خیلی زیادی داره و براحتی در صورت خراب شدن می‌شه تعویضشون کرد. آینه هالیوودی در طرح‌های مختلفی تولید می‌شه. و رنج قیمتی که داره نسبت به بک لایت می‌شه گفت یکم بالاتره. دلیلش هم این می‌تونه باشه که آینه هالیوودی معمولا به صورت قاب‌دار تولید می‌شه. برای خرید و بررسی قیمت آینه هالیوودی کافیه روی کادر زیر کلیک کنی.

آینه هالیوودی

بهترین نتیجه‌ای که از مقاله قیمت آینه میکاپ بک لایت می‌شه گرفت

به آخر مقاله رسیدیم و نوبت به جمع‌بندی نکاتی که گفتم می‌رسه. تو این مقاله قصد داشتم با انواع آینه میکاپ بک‌لایت آشنات کنم و رنج قیمتی که دارن رو بهت بگم. اول مقاله ویژگی‌های آینه بک لایت بررسی شد و متوجه شدیم که برای مکان‌هایی مثل آرایشگاه، منزل، انواع سالن و… مناسبه. در ادامه انواع مدل‌های که به صورت بک لایت تولید می‌شن معرفی شد و رنج قیمت که دارن رو بررسی کردیم. و در آخر هم با آینه میکاپ هالیوودی مقایسه کردیم که تفاوت‌ها و شباهت‌های زیاد با هم دارن. آینه بک‌لایت و هالیوودی دوتا از بهترین مدل‌های آینه چراغ‌دار هستن که تو چند سال اخیر فروش خیلی زیادی داشتن. و تو هم می‌تونی با خرید یکی از این محصولا دکوراسیونتو خاص کنی. در آخر هم هر محصولی رو بخوای می‌تونی با مجموعه فرکو تماس بگیری و قیمت دقیق محصول رو بپرسی. امیدوارم مقاله براتون مفید بوده باشه.

قیمت آینه میکاپ بک لایت

پل ارتباطی مجموعه فرکو

برای برقراری ارتباط با مجموعه فرکو می‌تونید به دو روش اقدام کنید. روش اول مراجعه حضوری به کارخونه هستش که می‌تونی محصول مورد نظرتو سفارش بدی و روش دوم هم فروش غیر حضوری هست که با تماس با مجموعه فرکو، می‌تونی از سراسر کشور محصول مورد نظرتو سفارش بدی. مجموعه فرکو تمومی محصولات خودش رو با ضمانت کیفیت و قیمت به دست مشتری عزیز می‌رسونه و شما به صورت مستقیم از کارخونه خرید می‌کنید و واسطه‌ای در کار نیست. همینطور اگر محصولی که ارسال می‌شه ایرادی داشت براحتی می‌تونی تعویض کنی. مجموعه فرکو در سریع‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتونو به دستتون می‌رسونه.

آدرس کارخونه برای مراجعه حضوری: تهران، اتوبان فتح، باغستان، خیابان چمران، سمت راست خیابان ۱۵ متری سلمان، انتهای بن‌بست بنفشه، پلاک ۵، درب سبز روشن

شماره تماس مجموعه برای برقراری ارتباط و همینطور گرفتن مشاوره رایگان: 09101767773

راستی مجموعه فرکو تو فضای مجازی هم فعالیت داره. برای ورود مستقیم کافیه روی کلمه لینک اینستاگرام کلیک کنی

قیمت آینه میکاپ بک لایت
قیمت آینه میکاپ بک لایت
قیمت آینه میکاپ بک لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو