Home
آینه میکاپ دوطرفه

آینه میکاپ دوطرفه

آینه میکاپ دوطرفه یه محصول خاصی هستش که برای فضاهای کوچک انتخاب خیلی خوبی می‌تونه باشه. در نگاه اول به این محصول میشه به این نکته اشاره کرد که آینه دوطرفه، یعنی هر دو طرف قاب آینه هست. و اگر آرایشگاه داری و فضای بزرگی نداره می‌تونی با این نوع آینه از فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کنی. این محصول جذابیت بالایی داره و تو مدلای مختلفی تولید میشه. جدیدا حتی به شکل چراغ‌دار هم طراحی میشه.

آینه دوطرفه چندتا تفاوت با آینه‌های دیگه داره که دونستش باعث میشه انتخاب راحت‌تری داشته باشی. این نوع آینه رو میشه در فضاهای مختلفی استفاده کرد. بهترین مدل آینه دوطرفه بدون شک چراغ‌دار هستش که برای گریم خیلی مناسبه. اگر یه آینه می‌خوای که هم چراغ‌دار باشه و همینطور برای آرایش خوب باشه می‌تونی این گزینه رو انتخاب کنی. آینه میکاپ دوطرفه تو سایزهای مختلفی تولید میشه.

داشتن یه دکوراسیون جذاب برای جذب مشتری خیلی مهمه. اگر دوست داری زمانی که مشتری وارد سالن میشه، محو زیبایی و خاص بودن دکوراسیونت باشه، می‌تومی از آینه دو طرفه استفاده کنی. مخصوصا اگه یه دکوراسیون با رنگ جذاب داشته باشی، مثلا از قاب طلایی استفاده کنی و با رنگ مشکی یا سفید ترکیب کنی. یا کلا از یه رنگ خاص استفاده کنی، مثلا تم مشکی. آینه دوطرفه کنار دیوار یا به دیوار وصل نمی‌شه و یه ویژگی باحالی که داره این هستش که وسط سالن قرار می‌گیره و یه صندلی اونور آینه و یه صندلی هم اینور قرار می‌گیره. معمولا از این نوع آینه تو فضاهای کوچک استفاده میشه ولی دلیلی نمی‌شه که تو فضای بزرگ کاربرد نداشته باشه. پس اگر فضای بزرگ هم داشته باشی می‌تونی رو انتخاب این نوع آینه حساب کنی. آینه دوطرفه برای گریم یکم با آینه دوطرفه معمولی متفاوته.

آینه میکاپ دوطرفه

آیا تفاوت آینه دوطرفه مخصوص میکاپ با آینه دوطرفه معمولی رو می‌دونی؟

خیلی از دوستان سؤال می‌کنن که چه فرقی بین آینه میکاپ با آینه معمولی هستش؟ در جواب باید بگم که هر کاری برای اینکه به بهترین شکل انجام بشه نیاز به وسایل داره، میکاپ یا گریم هم همینطوره، قطعا برای انجام نیاز به وسایلایی مثل لوازم آرایشی، آینه میکاپ و… داره. فرق اصلی آینه میکاپ و آینه معمولی تو جنس آینه و چراغ‌دار بودن آینه هست. برای تولید آینه میکاپ از آینه مخصوصی استفاده می‌کنن که وضوح خیلی بالایی داره و جزئیات رو به خوبی نشون میده. تفاوت بعدی‌شون هم به چراغ‌دار بودن آینه میکاپ برمی‌گرده. چراغ باعث میشه نور کافی باشه و با جزئیات بالا آینه چهره رو نشون بده. آینه دوطرفه هم به صورت چراغ‌دار تولید میشه و انواع مختلفی داره که در ادامه بهت معرفی می‌کنم.

آینه میکاپ دوطرفه

آینه‌های چراغ‌داری که می‌تونه هر کسی رو جذب خودش کنه!

انتخاب آینه چراغ‌دار می‌تونه دکوراسیونت رو نورانی و جذاب کنه. آینه چراغ‌دار انواع مختلفی داره که همه‌شون برای میکاپ مناسب هستن. اکثریت آینه‌های چراغ‌دار گزینه خوبی برای سالن و منزل هستن. اولین آینه چراغ‌داری که می‌خوام معرفی کنم، مربوط با موضوعی که بررسی می‌کنیم هم هستش. آینه چراغ‌دار دوطرفه. این مدل آینه با چراغا و طرح‌های مختلفی تولید میشه. طرحایی که برای انواع مدل آینه چراغ‌داره مثل: آینه قدی، آینه آرایشگاهی، آینه متحرک و… استفاده میشن. این محصولات اکثرا کاربرد شبیه بهم دارن و بیشتر فرقشون تو ظاهرشونه. در ادامه که انواع طرح‌های آینه چراغ‌دار رو بررسی کنیم متوجه این میشی که همه‌شون تو بخش میکاپ بدون نقص هستن و کاربردشون تقریبا مثل همدیگه هستش.

آینه میکاپ دوطرفه

آینه هالیوودی اولین مدلی که باید بشناسی!

آینه هالیوودی هم به صورت آینه میکاپ دوطرفه تولید میشه. قطعا آینه چراغ‌داری که نور زیادی داشته باشه و همینطور کم‌مصرف باشه و چشمو اذیت نکنه، انتخاب خوبی می‌تونه برای آینه میکاپ باشه. بله آینه هالیوودی تمومی این ویژگی‌های که گفتم رو داره و می‌تونه یه کمک خوب به آرایشگری شما بکنه. چراغایی که برای این محصول استفاده شده لامپ کم‌مصرف هستش که روی قاب بیرونی آینه قرار داده شده. این چراغا قابل تعویض هستن و مدت خیلی زیادی می‌تونن کاربرد داشته باشن. آینه هالیوودی مدلای مختلفی داره. مثلا به صورت قدی، دیواری، دوطرفه و… تولید میشه. این مدل آینه یکی از پرفروش‌ترین آینه چراغ‌دار به حساب میاد که تو بازار امروزی خیلی طرفدار داره. این مدل محصول به دلیل اینکه از زمان تولید و معرفیش زیاد نمی‌گذره هنوز اونطور باید همه جا پر نشده. پس اگه دنبال یه محصول خاص هستین می‌تونین آینه هالیوودی رو انتخاب کنین.

هالیوودی

آینه میکاپ دوطرفه که به صورت بک‌لایت تولید میشه!

مدل بعدی مربوط میشه به آینه‌ای که یه نور ملایم داره و تو مدلای آینه دوطرفه خیلی دیده میشه. آینه بک‌لایت مدل بعدی هستش که می‌خوام بهت معرفی کنم. این محصول چراغش با آینه هالیوودی کاملا فرق داره. چراغای این محصول به صورت LED توکار هستن و نور یکسره‌ای دارن. آینه بک‌لایت هم نور خوبی داره و برای میکاپ گزینه مناسبی هست. این محصول به دلیل اینکه چراغاش LED هست. این امکان رو میده که شما بتونین لوگو سالن یا پیرایشگاهتونو روی آینه بگید طراحی کنن. این محصول برای منزل، آرایشگاه، آینه عروس و… مناسب هست. آینه بک‌لایت هم تو مدلای مختلفی مثل آینه گرد بک‌لایت، مستطیلی و… تولید میشه. آینه بک‌لایت با توجه به کیفیت ساختی که داره قیمتش هم خیلی مناسبه.

بک‌لایت

آینه دوطرفه گرد بهتره یا آینه دوطرفه مستطیلی؟

انتخاب آینه دوطرفه گرد یا مستطیلی مربوط میشه به سلیقه شخصی که می‌خواد آینه انتخاب کنه. یعنی ازلحاض کاربردی تفاوتی بین این دو نیست و بیشتر تو ظاهرشون تفاوت دیده میشه. آینه دوطرفه گرد به نظرم انتخاب بهتری نسبت به آینه دوطرفه مستطیلی هست. چون این محصول دوطرفه هست و وسط قرار می‌گیره حالت گرد قطعا جذابیت بیشتری داره. ولی خوب مستطیلی هم زیبایی‌ها و کاربردهای مخصوص خودشو داره. هر دو مدلی که معرفی شد به صورت چراغ‌دار هم تولید میشن و یکی از بهترین آینه میکاپ دوطرفه به حساب میان. این دو مدل می‌تونن گزینه مورد نظر شما باشن.

آینه میکاپ دوطرفه

برای خاموش روشن کردن آینه چراغ‌دار باید از چه نوع ریموتی استفاده کنیم

همونطور که گفتم آینه دوطرفه هم به صورت چراغ‌دار تولید می‌شه. برای خاموش روشن کردن چراغا از ریموت‌های مختلفی استفاده میشه. ریموت اول کنترل هستش که میشه از راه دور چراغارو خاموش یا روشن کرد. مدل بعدی مربوط میشه به تاچ هوشمند که با لمس کردن روشن خاموش میشه. مدل‌های دیگه‌ای هم هستش مثل حسگر یا دکمه ولی خوب بهترین گزینه کنترل و تاچ هوشمند هستش.

بک‌لایت

آیا آینه میکاپ رو میشه به‌صورت اختصاصی سفارش داد؟

خیلی از دوستان علاقه دارن تا لوگو فروشگاه یا اسم خاصی روی آینه طراحی کنن. قطعا این حرکت نیاز به سفارش داره تا آینه به‌صورت اختصاصی تولید بشه. برای اینکار ممکنه هر تولید کننده‌ای قبول نکنه. ولی مجموعه فرکو این امکان رو به مشتریان خود داده که هر طرحی رو دوست دارن به‌صورت بک‌لایت روی آینه درخواست طراحی بدن. برای سفارش هر نوع از سراسر کشور اصلا کار سختی نداری. کافیه فقط با مجموعه فرکو با دو روش حضوری و تلفنی سفارش خودتو ثبت کنی. مجموعه فرکو در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شمارو آماده می‌کنه و بدلیل اینکه مستقیم از کارخونه خرید می‌کنین ضمانت کیفیت و قیمت هم داره.

چراغ‌دار

بهترین نتیجه‌ای که میشه از آینه میکاپ دوطرفه گرفت

من به انتها مقاله رسیدیم و نوبت به جمع‌بندی نکاتی که گفتم می‌رسه. تو این مقاله آینه میکاپ دوطرفه مخصوص آرایش رو بررسی کردیم و گفتیم. در اول گفتیم که آینه میکاپ دوطرفه برای فضاهایی که کوچک هست بسیار مناسبه. آینه میکاپ چراغ‌دار محصول جدیدی هست که معرفی شده و انواع مختلفی داره. آینه هالیوودی و بک‌لایت بهترین مدل‌های آینه چراغ‌دار به حساب میان که تو مدلای مختلفی تولید میشن. هر کدوم از این مدلارو خوش‌تون بیاد می‌تونین براحتی با مجموعه فرکو در ارتباط باشین و محصول مورد نظر خودتونو سفارش بدین. مجموعه فرکو به سراسر کشور ارسال محصول داره و تمامی محصولات خودش رو با ضمانت کیفیت عرضه می‌کنه.

آرایشگری

پل ارتباطی مجموعه فرکو برای برقراری ارتباط

برای برقراری ارتباط با مجموعه فرکو و همینطور گرفتن مشاوره رایگان برای سفارش محصول مورد نظرتون کافیه با شمار‌های زیر ارتباط برقرار کنید: 09101767773 02188068352

راستی مجموعه فرکو تو صفحه مجازی هم فعالیت می‌کنه. برای ورود مستقیم روی کلمه لینک اینستاگرام کلیک کن.

آینه میکاپ دوطرفه
آبنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو