Home

قیمت آینه ضد بخار

ضرورت و لزوم وجود آینه موجب شده تا پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این صنعت انجام بگیره. کیفیت و ظاهر آینه‌ها بسیار بهبود پیدا کردن. علاوه بر این تنوع و امکاناتی که آینه ها دارا شدن بسیار قابل توجه شده. همین امر باعث شده تا با توجه به نیاز و سلیقه خودمون بتونیم به راحتی آینه مورد نظرمون رو انتخاب کنیم. در میان انواع بیشمار آینه ها در اینجا به نوع ضد بخار اون و قیمت آینه ضد بخار می‌پردازیم.

همانطور که از نام آینه ضد بخار مشخصه ، این آینه اجازه تشکیل بخار رو روی سطح خودشو نمیده. که می‌تونه یک عملکرد بسیار کاربردی و مورد توجه داشته باشه. چرا که یکی از نگرانی‌ها به خصوص در محیط‌های مرطوب و دارای بخار آب، ایجاد بخار روی سطح آینه ، کاهش وضوح تصویر و دید محدوده. که با استفاده از آینه ضد بخار این مشکل دیگر وجود نخواهد داشت.

آینه ضد بخار

اطلاعاتی رو نیز می‌تونی در این سایت پیدا کنی.

عملکرد و قیمت آینه ضد بخار

وقتی در محیطی بخار آب داغ ایجاد میشه، در برخورد با سطح سرد آینه به قطرات ریز تبدیل میشه. که با به کار گذاشتن المنتی در قسمت پشت آینه و استفاده از انرژی الکتریکی، سطح روی آینه گرم میشه. در این صورت بخاری نیز روی آینه ایجاد نمی‌شه. و همیشه آینه ای با سطح شفاف و تمیز خواهید داشت. قیمت آینه ضد بخار به گونه ای هست که با صرف هزینه ای کمی بیشتر از آینه معمولی یک آینه ضد بخار منحصر به فرد و کاربردی خواهید داشت.

آینه هوشمند ضد بخار

با توجه به ویژگی ضد بخار بودن این نوع از آینه ها، بهترین و مناسب ترین آینه برای حمام و سرویس بهداشتی هست. چرا که این محیط ها مرطوب هستن و امکان تشکیل بخار بسیار بالاست که با وجود این آینه ها دیگر دغدغه تمیز کردن آینه که گاهی می‌تونه معضل باشه، وجود نداره.

انواع آینه ضد بخار

آینه ضد بخار با توجه به عملکردی که از خودش داره به عنوان آینه هوشمند نیز شناخته میشه. برای ساخت آینه ضد بخار می توان از انواع مختلفی از آینه ها استفاده کرد. البته که استفاده از هر کدوم از آینه ها می‌تونه در قیمت آینه ضد بخار تاثیرگذار باشه.

آینه بک لایت

در آینه بک لایت از چراغ های LED که به صورت نواری و نازک هستن ، در پشت آینه استفاده میشه. در این حالت یک نور ملایم و بسیار نزدیک به نور طبیعی ایجاد می‌شه. این نور می‌تونه برای انجام کارهایی مثل اصلاح و میکاپ بسیار مناسب و کافی باشه. بیشترین استفاده ای که از این نوع از آینه ها یعنی بک لایت می‌شه نیز در حموم و سرویس بهداشتی هست. با اضافه کردن ویژگی ضد بخار به آینه بک لایت نیز ایده آل ترین آینه برای این محیط ها ایجاد می‌شه. و بیشترین استفاده نیز برای آینه ضد بخار این نوع از آینه ها هست. طبیعیه که قیمت آینه ضد بخار نیز نسبت به آینه ساده کمی افزایش خواهد داشت.

آینه ضد بخار قیمت

آینه رنگی

از انواع دیگر آینه می توان به آینه رنگی اشاره کرد. با توجه به رنگی که این آینه ها دارن می‌تونن فضای متفاوت‌تر و زیباتری ایجاد کنن. تنوع رنگی بالایی هم دارن که در این صورت می توان به راحتی رنگ مورد نظر خود رو انتخاب کرد. همچنین رنگ‌ها تاثیر بسیار خوبی بر روحیه افراد و دکوراسیون نیز دارن.

آینه طرح دار

روی این آینه ها می توان انواع طرح ها رو ایجاد کرد. برای این منظور می توان نوشته‌ها و یا طرح‌های مورد علاقه خود رو روی آینه اجرا کرد. در این صورت یک آینه مخصوص به خود رو خواهید داشت که می‌تونه به گونه ای امضای شما نیز باشه. چرا که نمونه اونو در جایی نخواهید دید و به صورت اختصاصی برای خود شما تولید میشه. همچنین در قیمت آینه ضد بخار نهایی نیز مؤثر خواهد بود.

آینه ضد بخار طرح دار

نحوه کارکرد آینه ضد بخار

  • استفاده از ریموت می‌تونه یکی از حالت هایی باشه که این آینه ها مورد استفاده قرار می‌گیرن. با استفاده از ریموت از قابلیت‌های دیگری مثل تغییر رنگ نور و تغییر شدت نور نیز می توان بهره برد.
  • لمسی یا تاچ از دیگر حالاتی هست که آینه ضد بخار می‌تونه داشته باشه که این مورد نیز در نوع خود جالب و خاص خواهد بود.
  • دیگر نحوه کارکرد آینه ضد بخار می‌تونه به صورت حسگر باشه. در این صورت با استفاده از حرکت دست می‌تونه عملکردهای مختلف آینه اجرا بشه. که در نوع خود بی نظیر هست. البته که قیمت آینه ضد بخار در این حالت کمی بیشتر خواهد بود.
اینه ضد بخار سرویس

موارد کاربرد آینه ضد بخار

همانطور که پیشتر هم اشاره شد، آینه ضد بخار بهترین انتخاب برای محیط های مرطوب و دارای بخار آب هست. از جمله موارد استفاده اون در سرویس بهداشتی و حمومه. همچنین از دیگر موارد کاربرد اون می توان به استخر و سونا و… اشاره کرد. با استفاده از آینه ضد بخار در این فضاها دیگر نگران ایجاد بخار و کاهش شفافیت و وضوح آن نخواهید بود. همچنین زمانی نیز صرف تمیز کردن آینه نمیشه. و همیشه یک آینه شفاف و زیبا خواهید داشت که لکه و بخاری روی اون ایجاد نمی‌شه

آینه ضد بخار در هر جایی قابلیت استفاده داره. اما با توجه به ویژگی ضد بخار بودن اون، اصلی ترین کاربرد اون در مکان‌های مرطوب هست.

آینه ضد بخار دیواری

عوامل مؤثر بر قیمت آینه ضد بخار

در آینه ها همین ویژگی ضد بخار بودن که روی آینه ایجاد می‌شه می‌تونه موجب تفاوت در قیمت نهایی آینه بشه.

امکان نمایش زمان، دما و تاریخ روی صفحه نمایش آینه نیز وجود داره.

نحوه کارکرد آینه که در قسمت بالاتر نیز توضیح داده شد از عوامل مؤثر بر قیمت آینه ضد بخار هست.

انواع مختلف آینه علاوه بر تفاوت در موارد دیگر، تفاوت در قیمت نیز دارن. که از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی آینه ضد بخار نوع آینه به کار رفته در ساخت اونه.

این آینه ها می‌تونن قابلیت پخش موسیقی و فیلم رو نیز داشته باشن. در این صورت یک آینه ای بسیار متفاوت و متمایز از سایر آینه ها ایجاد خواهد شد.

تمامی موارد ذکر شده به صورت انتخابی هستن. و هر کدوم از قابلیت ها می‌تونه بر اساس نیاز و علاقه روی آینه ضد بخار اجرا بشه.

آینه هوشمند ضد بخار

ثبت سفارش

صنایع شیشه و آینه فرکو اقدام به تولید انواع آینه و محصولات آینه ای کرده. از جمله آینه ضد بخار که یک آینه بسیار پرکاربردی و خاص هست. با توجه به این که تمامی مراحل ساخت و تولید در کارگاه فرکو صورت می‌گیره، قیمت تمامی محصولات از جمله قیمت آینه ضد بخار از مناسب‌ترین قیمت ممکن برخوردار هست.

علاوه بر قیمت نیز از بهترین مواد اولیه و تجهیزات و نیروی ماهر بهره‌مند هست. تا در نهایت محصولی با کیفیت و در خور مصرف‌کننده عرضه بشه. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیششتر و نحوه دقیق سفارش می‌تونی با شماره 02188068352 تماس حاصل کنی. همکاران و مشاوران کمپانی آماده خدمت رسانی و راهنمایی در انتخاب محصول مناسب هستن. همچنین لازم به ذکر هست که سفارش ها در سریع ترین زمان ساخته و اماده ارسال میشه. ارسال به سراسر کشور نیز فراهمه.

برای بازدید حضوری نیز می توانید با هماهنگی قبلی به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو