Home
شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل

شیشه کریستال 20 میل تو زندگی مدرن امروزی مصارف خیلی زیادی داره که‌ممکنه ازشون بی‌اطلاع باشی! من تو این مقاله چیزهای زیادی بهت می‌گم که از شنیدنشون تعجب می‌کنی!

می‌دونستی این شیشه یهشیشه فوق شفافه که‌مثل الماس می‌مونه 😮

اگر می‌خوای با تلالو بی‌نظیرش خونتو به‌چشم همه‌بیاری فقط کافیه از محصولات شیشه‌ای کریستالی فرکو برای دکوراسیون منزلت سفارش بدی 🙂

نمی‌دونی شیشه کریستال چیه و برای چی استفاده می‌شه ؟

این شیشه از گروه شیشه‌های شفافه ولی تو این گروه شفاف‌ترین و براق‌ترینه ! و به‌خاطر داشتن ذرات ریز کریستال مثل یک الماس می‌درخشه.

و اما

از این شیشه، میزهای تمام شیشه‌ای با جلای فوق‌العاده و طراحی خیره‌کننده و همینطور شیشه رومیزی‌های بسیار جذاب و زیبا ساخته می‌شه.

تصور کن !

چقدر می‌تونی خاص و متمایز باشی ! اگر میزهای ناهارخوری ، جلومبلی و عسلیت رو به‌جای میزهای مرسوم و عادی که‌همه استفاده می‌کنن از مدل‌های تمام شیشه‌ای فوق مدرن با جلا و جذابیت منحصر به‌فرد انتخاب کنی 😮

شیشه 20 میل کریستال
شیشه کریستال 20 میل
شیشه کریستال

توی این مطلب برات از انواع شیشه کریستال و این که چقدر توی زندگی مدرن امروزی کاربرد داره ، می‌گم. با خوندن این مطلب با خیلی از کاربردهای شیشه‌های کریستال آشنا می‌شی. که‌شاید تا حالا حتی فکرش رو هم نمی‌کردی که‌همچین کاربردی هم می‌تونه داشته باشه. اگر تا انتهای این مقاله با من همراه باشی اطلاعات جدید و مفیدی در مورد این شیشه بدست میاری. و نظرت کلا در مورد دکوراسیون و انتخاب متریال‌هایی که تا حالا استفاده می‌کردی عوض می‌شه! و سبک دکوراسیون خونه، اتاق خواب و محل کارت حتما تغییر می‌کنه! چون همین امروز تصمیمات جدید برای تغییرات جدید می‌گیری 😉

شیشه کریستال 20 میل
شیشه 20 میل کریستال
شیشه کریستال 20 میل
شیشه کریستال فرکو در میز جذاب با شیشه منحنی

شیشه کریستال

تو سال‌های اخیر در کشور ما از شیشه‌ کریستال برای کارهای متفاوتی استفاده شده. شفافیت و زیبایی این شیشه باعث شده هر شخصی که با دیدن این ظاهر زیبا اون رو انتخاب کرده ، به‌خاطر کیفیت بالاش ، هم در استفاده از اون و هم از انتخابش کاملا راضی باشه.

شیشه کریستال 20 میل
میز با شیشه زیبای کریستال

چرا شیشه کریستال

تو این مطلب می‌خوام برات به‌طور خاص از ویژگی‌های این محصول فوق‌العاده بگم. شیشه‌ 20 میل به‌خاطر ضخامتی که‌داره باعث میشه تناژ رنگ سبز که تو بافت همه شیشه‌های عادی وجود داره توی اون‌ بیش‌تر دیده بشه که از زیبایی اون کم میشه. طوری که‌رنگ سبز اون به وضوح دیده میشه و توی ذوق میزنه.

شیشه کریستال 20 میل
تفاوت بارز رنگ در بافت شیشه عادی و کریستال

اما شیشه کریستال حتی با ضخامت 20 میل کاملا از این عیب مبراست، چون رنگ سبز تو بافت این شیشه وجود نداره و در دو رنگ سفید و آبی خوش‌رنگ تولید میشه. ذرات کریستال موجود در این شیشه هم باعث شده درخشندگی و شفافیت شیشه چندین برابر بشه. وجود ذرات کریستال در شیوه متفاوت ساخت این شیشه ، باعث شده حتی لبه‌های شیشه هم شفاف باشه و اجسام پشت یا زیر شیشه با وضوح کامل دیده بشه.

شیشه کریستال 20 میل
میز تمام شیشه زیبا از سازه‌های فرکو

مصارف شیشه کریستال 20 میل

این شیشه انواع مختلفی داره که‌هرکدوم برای کارهای مختلفی استفاده میشن. مثل انواع میز ، شیشه رومیزی، شیشه خم آکواریوم ، محصولات دکوراتیو،که در رنگ‌ها ، طرح‌ها و با مقاومت‌های متفاوت تولید میشن.

شیشه کریستال 20 میل
میز خم شیشه کریستال و آینه آرایشی بسیار زیبا از محصولات مدرن فرکو

از شیشه‌های کریستال به‌خاطر جذابیت بالایی که‌داره برای تولید انواع میز شیشه‌ای یا شیشه برای روی میز استفاده می‌کنن. حتما میدونین که‌میز‌های شیشه‌ای توی سبک مدرن کاملا جای خودشون رو محکم کردن. منظورم میزهائیه که‌توی ساختشون کاملا از شیشه استفاده شده یعنی پایه‌ها و سطح میز همه از شیشه ساخته شده و ظاهر خیلی جذابی داره. از این میزها علاوه بر منازل لاکچری با سبک مدرن و حتی مینیمال در بیش‌تر محیط‌های اداری شیک به عنوان میز مدیریت و … هم استفاده میشه.

شیشه کریستال 20 میل
مبل شیشه‌ای فرکو با طرح شیک و مقاومت بالا

شیشه کریستال در میزهای ترکیبی

سبک‌های ترکیبی هم علاقه‌مندان زیادی داره که‌میتونه از ترکیب شیشه و متریال‌‌های مختلف باشه. مثل تلفیق شیشه و چوب که‌در ساخت انواع میز، با پایه‌چوبی و سطح شیشه‌ای ویا سطح چوبی با پایه‌ میز شیشه‌ای استفاده میشه.که ترکیب زیبایی برای میزهای ناهارخوری، عسلی‌های پذیرایی، کنسول‌ها و… به‌وجود آورده.

شیشه کریستال 20 میل
میز مدرن چوبی با پایه شیشه‌ای

انواع کیفیت شیشه کریستال 20 میل

شیشه سکوریت

نیمه سکوریت

شیشه لمینت

شیشه کریستال 20 میل
شیشه سکوریت رومیزی

شیشه سکوریت

از اون‌جایی که‌این محصول در کاربردهای بسیاری استفاده می‌شه ، مسلما نیازمنده کیفیت و مقاومت متفاوته تا بتونه جوابگوی نیازهای مختلف باشه. یکی از انواع شیشه کریستال نوع سکوریت شده اون هستش. سکوریت کردن شیشه هم فرآیند ساختی متمایز داره و هم دارای مزیت‌های فوق‌العاده‌ایه. برای تبدیل شیشه کریستال به‌شیشه سکوریت ، ابتدا از کوره‌هایی مخصوص جهت بالا بردن درجه حرارت شیشه استفاده می‌شه. زمانیکه شیشه به‌حد بسیار بالایی از حرارت رسید ، توسط عملیات خنک‌سازی با سرعت زیاد ، دچار شوک و انفجار سلولی از درون می‌شه. این اتفاق باعث به‌وجود اومدن شیشه‌ای با مقاومت 7 برابری می‌شه ، که‌سخت می‌شکنه و شکستش خطر و آسیبی برای افراد نداره.

شیشه کریستال 20 میل
شیشه منحنی سکوریت شده در میز تمام شیشه

شیشه کریستال 20 میل نیمه سکوریت

شیشه‌ کریستال 20 میل ، می‌تونه از ظاهری تخت و معمولی برخوردار باشه و یا از ظاهری خمیده و قوس‌دار. در واقع شیشه خم کریستال نوعی جدید و زیبا از این محصوله ، که‌‌از نظر زیبایی و جذابیت بسیار بالاتر از شیشه کریستال تخت هستش. شیشه منحنی یا خم طی فرآیندی خاص تولید می‌شه. برای ساخت شیشه خمیده ، شیشه کریستال داخل کوره با درجه بالا گذاشته می‌شه و به‌شکل خمیری آماده حالت پذیری در میاد. در این زمان بسته به‌نوع دستگاه و کوره ساخت شیشه خم ، خمیر یا داخل قالب ریخته و شکل اون رو به‌خود می‌گیره. و یا در همون لحظه با قوس‌هایی که‌توسط دستگاه طبق طرح مورد نظر روی شیشه اعمال می‌شه ، شکل گرفته و منحنی می‌شه. در نتیجه این عملیات و حرارت دهی بالا ، شیشه از مقاومتی نیمه سکوریت برخوردار می‌شه.

شیشه کریستال 20 میل
شیشه خم در میز جلومبلی

شیشه لمینت

برخلاف روش‌های مقاوم‌سازی شیشه‌های سکوریت و نیمه سکوریت ، مقاوم‌سازی شیشه لمینت از طریق حرارت ویا ایجاد شوک نیست. در این محصول برای افزایش استقامت اون ، از تعداد بیش‌تری لایه شیشه‌ای و تلق PVB بهره می‌برن. یعنی به‌جای استفاده از یک شیشه ، از چند شیشه بهم متصل استفاده می‌کنن. شیشه‌ها با لایه pvb و قرار گرفتن تحت فشار به‌هم می‌چسبن و مقاومتی بالا در شیشه ایجاد می‌کنن. شیشه لمینت مقاوم‌تر از سکوریت و شیشه سکوریت مقاوم‌تر از شیشه نیمه سکوریت هستش. در برخی از سازه‌های ساختمونی که‌نیاز به‌استقامت خیلی زیادی داشته باشن ، از شیشه سکوریت لمینت شده استفاده می‌کنن. و در صورتی که‌بخوان علاوه بر مقاومت بسیار بالا ، از زیبایی و جذابیت فوق‌العاده هم برخوردار باشن از شیشه کریستال منحنی بهره می‌برن.

شیشه کریستال 20 میل
شیشه لمینت در ساخت میز کامل شیشه‌ای

شیشه کریستال 20 میل و کاربردهای ساختمانی

دیوارپوش شیشه‌ای

کف‌پوش شیشه‌ای

از کاربرد‌های دیگه شیشه کریستال استفاده از اون به‌عنوان انواع دیوارپوش ، کفپوش ، نرده و راه‌پله شیشه‌ای ،سقف شیشه‌ای و… هستش.

شیشه کریستال 20 میل
راه‌پله شیشه‌ای مدرن و بسیار زیبا

دیوارپوش شیشه‌ای

حتما میدونی که توی طراحی و معماری ساختمان همیشه شیشه جایگاه خیلی مهمی داشته. الان هم برای طراحی‌های مدرن برای زیبایی ساختمان از شیشه‌های مختلف با کاربرد‌های مختلف استفاده میشه. استفاده از شیشه 20 میل برای اجرای دیوار پوش خیلی رایج شده و واقعا هم زیبایی خاصی به‌خونه می‌بخشه. برای اجرای دیوار پوش شیشه‌ای، از شیشه 20 میل کریستال رنگی یا ساده با توجه به‌رنگ دیوار و چیدمان خونه استفاده میشه.

شیشه کریستال 20 میل
دیوارپوش کریستال و رنگی با تنوع بسیا بالا

کف‌پوش شیشه‌ای

کف‌پوش‌ها انواع مختلفی دارن و من اینجا می‌خوام برات از کفپوش‌ها و کاشی‌های شیشه‌ای بگم. استفاده از شیشه کریستال تو ساخت سازه‌های مختلف به‌خاطر زیبایی و عایق بودن اون نسبت به‌حرارت و رطوبت و به‌خاطر ایمنی بالایی که‌داره ، خیلی پرطرفداره.برای اجرای کف شیشه‌ای از شیشه‌های کریستال 20 میل لمینت شده استفاده میشه. الان دیگه خیلی از کسایی که به‌تغییر دکوراسیون یا ساخت یه‌خونه شیک و مدرن فکر می‌کنن، از این شیشه‌ غافل نمیشن حتما از اون، در معماری یا لوازم خونه استفاده میکنن.

شیشه کریستال 20 میل
اجرای شیشه کریستال در پنجره ، سقف و کف شیشه‌ای

چرا شیشه کریستال 20 میل بخریم

حتما جذابیت خونه‌ها تو کشورهای اروپایی و پیشرفته توجهت رو جلب کرده و به‌این فکر کردی که‌نما وظاهر اونا چقدر جذاب و متفاوته! تا حالا به‌تکراری بودن سبک معماری و طراحی دکوراسیونی که‌توی ساخت خونه‌های امروزی خودمون به‌کار میره فکر کردی؟ حتما توهم از این همه تکرار خسته شدی 🙁

شیشه کریستال 20 میل
اجرای شیشه کریستال در کانتر آشپزخانه

برای اینکه بتونی از سبک‌های تکراری یا سبک‌های خسته‌کننده خلاص بشی باید به‌تغییر فکرکنی! میتونی این تغییرات رو از همین‌جا شروع کنی. مثلا میتونی از طراحی و اجرای متریال‌های متفاوت مثل شیشه و آینه توی قسمت‌های مختلف، طوری استفاده کنی که‌نه تنها تکراری نباشه بلکه با مد و مدرنیته همگام بشی. میتونی با اطلاعات مفیدی که‌از این سایت به‌دست میاری، انتخاب‌ها و خرید‌های خیلی متفاوتی داشته باشی و تغییراتی رو انجام بدی که‌شاید هیچ‌وقت به‌فکرت نرسیده بود میتونی دست به‌همچین کار متفاوت و فوق‌العاده‌ای بزنی.

شیشه کریستال 20 میل
اجرای شیشه کریستال در میز جلومبلی و کف شیشه‌ای با نمای استخر

نکنه از اون افرادی هستی که‌ خیلی سخت از سبک‌ها و مدل‌های قدیمی دست می‌کشی !!! تاحالا به مدل‌های جدید فکر نکردی 🙁

ولی وقتی بتونی یک کار زیبا و متفاوت با تاثیر فوق‌العاده انجام بدی، یقین داشته باش که‌هم مورد توجه و تحسین همه قرار می‌گیری و هم به‌سلیقه و انتخاب خودت افتخار میکنی. نگران هزینش هستی ؟! فقط با حذف مبالغی که‌تو چند ماه برای رستوران و کافی‌شاپ صرف میکنی میتونی یک تغییر فوق‌العاده تو دکور خونت ایجاد کنی 🙂

شیشه کریستال 20 میل
شیشه کریستال رنگی در دیوار شیشه‌ای

چرا برای خرید عجله کنیم

میتونی خیلی راحت و بدون عجله مدت‌ها به‌تغییر و حتی خرید فکر کنی! ولی فرصت‌ خاص بودن و تک بودن رو از دست میدی! چون همه دوست دارن تغییر کنن و بهترین باشن. هرچیزی اولش خاص و متمایزه وقتی همه خریدن و همه استفاده کردن دیگه جذابیت و منحصر به‌فرد بودنش رو از دست میده! حتی دیگه تکراری و دموده میشه.

شیشه کریستال 20 میل
میز جلومبلی فرکو با طراحی مینیمال از شیشه خم کریستال

شاید فکر کنی با صبر کردن به‌نتیجه مطلوبی که‌میخوای می‌رسی! ولی اینطور نیست. چون وقتی از چیزی خوشت اومده ولی برای خرید اون تردید میکنی و خریدت رو به‌تعویق میندازی ، مطمئن باش که‌بعد با مشکلاتی روبرو میشی که‌مجبور میشی از خریدت صرفه‌نظر کنی. برای مثال ممکنه با افزایش قیمت زیادی مواجه بشی که‌باعث بشه از خرید چیزی که‌الان ممکن بود صاحبش باشی دست بکشی !

شیشه کریستال 20 میل
میز پذیرایی بسیار خاص و مدرن از شیشه کریستال

به‌خاطر همین مشکلات اقتصادیه که‌همیشه میگن خرید امروز بهتر از فرداست ! یکی دیگه از این مشکلات اینه که‌بعد از این تعلل ممکنه اون محصولی که‌نظرت رو جلب کرده، دیگه تولید نشه! و مورد دیگه که‌حتما خیلی ناراحتت می‌کنه اینه که‌یکی از اقوام و یا دوستانت زودتر اقدام کنه و اونوقته که‌خیلی پشیمون میشی! پس بهتره هرچه زودتر به‌نتیجه بررسی و از سایت معتبر فرکو محصول مورد علاقت رو تهیه کنی 😉

شیشه کریستال 20 میل
میز اداری شیشه‌ای بسیار شیک

چرا از فرکو خرید کنیم

می‌دونی که‌خرید اینترنتی خیلی راحت و سریع‌تر از خرید حضوری انجام می‌شه. وقتی جایی رو می‌شناسی که‌مطمئن هستی محصولات باکیفیت و فوق‌العاده‌ای داره تا حد ممکن به‌اون فروشگاه میری و خریدت رو با خیال راحت انجام میدی. توی خرید آنلاین هم وقتی سایت معتبر و پرفروش، با محصولات متنوع و با کیفیت می‌بینی سعی می‌کنی بدون دردسر و سختی خریدت رو انجام بدی.

شیشه کریستال 20 میل
میز تمام شیشه منحنی بسیار زیبا


شرکت فرکو امکان خرید آنلاین همه محصولاتش رو برات فراهم کرده تا به‌راحتی بتونی همه محصولات رو ببینی و بشناسی و باهم مقایسه کنی و محصول مورد نیاز خودت رو انتخاب کنی.

شیشه کریستال 20 میل
بسته بندی و ارسال انواع سفارش شیشه کریستال درب منزل

فروش ویژه با امکانات ویژژژژژه

تو شرکت فرکو تولید انواع آینه‌ و شیشه‌ مثل شیشه کریستال 20 میل و … انجام می‌شه. وقتی از یه تولیدی مستقیم خرید می‌کنی به‌این معنی هستش که واسطه‌ها رو حذف کردی و با قیمت خیلی به صرفه‌تر خرید می‌کنی. بعد از اون باید بگم که‌این شرکت برترین تولیدکننده آینه و شیشه با سابقه و تجربه کافیه که‌هر خریداری به‌راحتی میتونه بهش اعتماد کنه.
نکته بعدی ضمانت بی قید و شرط این شرکت تا یک‌سال برای تمام تولیدات خودشه. یعنی اگر به‌هر دلیلی محصولی که‌خریداری کردی آسیب ببینه، بشکنه یا هر مشکلی پیش بیاد، یا حتی بعد از خرید، از این محصول خوشت نیاد، یا هر اتفاقی که‌بیفته این محصول ازت پس گرفته می‌شه و محصول جدید برات ارسال می‌شه.

شیشه کریستال 20 میل
شیشه میز 20 میل کریستال

ارتباط با مجموعه بی‌نظیر دنیای شیشه‌ای فرکو

اینستاگرام فرکو رودیدی؟ بیا هم با محصولات بی‌نظیرش آشنا شو هم از برنده‌های جوایز میلیونیش باش 🙂

از مشاوره رایگان فرکو خبرداری؟با شماره تلفن: 09101767773 برای یک انتخاب خوب از یک متخصص مشاوره بگیر 😉

اگر از خرید حضوری لذت می‌بری ماهم با کمال افتخار برای ارائه خدمات به‌شما مشتری عزیز در آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن ، منتظرت هستیم 🙂

شیشه کریستال رو میشه به‌صورت نشکن سفارش داد؟

بله شیشه کریستال در فرکو به‌صورت نشکن هم تولید میشه. اگر می‌خوای با انواع اون آشنا بشی حتما مقاله رو بخون.

شیشه کریستال رنگی هم داریم ؟

بله مجموعه فرکو شیشه کریستال رو با رنگ‌های خیلی جذاب و طرح‌های متنوع تولید میکنه. حتما مقاله رو بخون مطالب جالبی یاد میگیری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو