Home

سفارش در و پنجره آلومینیومی

آلومینیوم فراوان‌ترین فلز روی کره زمینه اما چه چیزی اون رو به ماده انتخابی برای درها ، پنجره‌ها و حتی دیوارهای پرده تبدیل می‌کنه. چه سازنده در و پنجره ، نصاب یا صاحب خانه باشین ، ممکنه از خود بپرسین که آیا آلومینیوم بهترین فلز برای استفاده هست؟ به خوندن ادامه بدین تا تمام مزایای این ماده خارق‌العاده رو کشف کنین.

سفارش در و پنجره آلومینیومی
سفارش در و پنجره آلومینیومی
فریم در و پنجره آلومینیومی

مزایا آلومینیوم

قوی

هنگامی که آلومینیوم با عناصر دیگری مانند منگنز ، سیلیکون ، مس و منیزیم آلیاژ میشه ، به یک ماده بسیار قوی تبدیل میشه. علاوه بر این ، استحکام آلومینیوم هر چه سردتر میشه افزایش می‌یابه ، به این معنی که پنجره‌ها ، درها و دیوارهای آلومینیومی به راحتی می‌تونن با سردترین دمای زمستون کنار بیان.

سفارش در و پنجره آلومینیومی
سفارش در و پنجره آلومینیومی

سبک وزن

آلومینیوم با وزن تنها 2.7 گرم بر سانتی متر مکعب یکی از سبک‌ترین فلزات موجود در بازاره. این کار تولید کننده یا نصاب رو بسیار آسون می‌کنه و همچنین برای قاب درب و پنجره ایده‌آله. در نهایت ، برای ساخت دیوارهای پرده بسیار مهمه ، زیرا این دیوارها ساختاری نیستن و بنابراین فقط می‌تونن وزن خود رو تحمل کنن ، بنابراین هر چه سبک‌تر باشه بهتره.

مقاوم در برابر خوردگی

آلومینیوم در برابر خوردگی تمام عناصر آب و هوا بسیار مقاومه. قاب‌های آلومینیومی درها یا پنجره‌ها معمولاً با گذشت زمان متورم یا شکاف نمیشن ، حتی اگر دائماً در معرض شرایط آب و هوایی شدید قرار بگیرن. علاوه بر این ، این فلز با پوشش پودری حتی در برابر خوردگی مقاوم‌تر میشه.

سفارش در و پنجره آلومینیومی

به راحتی به یک قاب تبدیل میشه

آلومینیوم به دلیل ماشین کاری عالی ، برای ساخت قاب در و پنجره با خطوط مدرن ، باریک و توجه زیاد به جزئیات ، به راحتی قابل استفاده اس. علاوه بر این ، به دلیل استحکام اون ، این فلز رو میشه به قاب‌های بسیار باریکی تبدیل کرد که نمای وسیع‌تر و چشمگیرتری ارائه میده.

پنجره آلومینیومی دوستدار محیط زیست

در نهایت ، یکی از مزایای بزرگ آلومینیوم برای محیط زیست اینه که یک ماده کاملاً پایدار ، کاملاً و بی نهایت قابل بازیافت است. در واقع ، حدود 75 درصد از آلومینیومی که تاکنون ساخته شده ، هنوز در حال استفاده است. اگر دوست محیط زیست هستین ، این به تنهایی دلیل خوبی برای ترجیح آلومینیوم بر هر ماده دیگریه.

سفارش در و پنجره آلومینیومی
سفارش در و پنجره آلومینیومی

مزایای پنجره‌های آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی اغلب با مشاغل و سازه‌های تجاری مرتبط هستن و ظاهر و احساس صنعتی خاصی دارن. پنجره‌های آلومینیومی برای خانه شما از مزایای پنجره‌های تجاری بهره می‌برن و طول عمر و قابلیت اطمینانی رو ارائه میدن که با پنجره‌های وینیل یا چوبی نخواهین دید.

طول عمر پنجره آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی برای دوام و طول عمر بیشتری نسبت به پنجره‌های وینیل ساخته شدن. اگر به درستی از اون مراقبت و نگهداری بشه ، می‌تونین بین 40 تا 50 سال از پنجره‌های خود فاصله بگیرین. اونا قوی ساخته شدن و فوق العاده بادوام هستن. اون رو با پنجره های چوبی مقایسه کنین که به طور متوسط ​​حدود 10-15 سال قبل از نیاز به تعمیر و نگهداری یا تعمیر هستن. به علاوه ، آلومینیوم مانند وینیل تجزیه نمیشه.

سفارش در و پنجره آلومینیومی

پیشرفت های بهره وری انرژی

در گذشته ، آلومینیوم نسبت به وینیل از انرژی کمتری بهره می بره. پیشرفت در تکنولوژی پنجره‌های آلومینیومی رو راه درازی به ارمغان آورده. یک پنجره آلومینیومی که دو جداره است می تونه به اندازه پنجره های وینیل از نظر انرژی کارآمد باشه. پوشش‌های اضافی رو میشه برای کمک به بهره‌وری انرژی اعمال کرد و عایق‌کاری رو میشه با ترمال بریک‌هایی که از انتقال سرما و گرما به داخل و از داخل خانه شما جلوگیری می‌کنه ، افزایش داد.

امنیت بهتر پنجره آلومینیومی

امنیت نیز یکی از نگرانی‌های اصلی هنگام خرید پنجره جدیده. آلومینیوم ماده‌ای قوی‌تر و بادوام‌تر از وینیله و به دلیل استحکام ساختاری اون دارای مزایای ساختاری است. همچنین کیفیت و طراحی قفل‌ها می‌تونه به افزایش سطح امنیت پنجره‌های شما کمک کنه.

سفارش در و پنجره آلومینیومی
سفارش در و پنجره آلومینیومی

قوی‌تر از پنجره‌های وینیل

اگر پنجره‌ای می‌خواین که شیشه بزرگتر یا محافظ در برابر عناصر داشته باشه ، پنجره‌های آلومینیومی قوی‌تر از پنجره‌های وینیل هستن و گزینه بهتری هستن. برای به دست آوردن همان سطح محافظت از پنجره‌های وینیل ، هزینه‌ها تا 25-30٪ افزایش می‌یابه ، و وینیل رو به گزینه‌ای گران‌تر در مقایسه با پنجره‌های آلومینیومی تبدیل می‌کنه.

یک ظاهر طراحی مدرن‌تر

ظاهر آلومینیوم براق و مدرنه و گزینه‌های رنگی و روکش متفاوتی در اختیار صاحب خونه‌ای هست که به دنبال چیزی فراتر از وضعیت موجوده. چارچوب کمتر و پروفیل‌های باریک‌تر زیبایی شناسی معاصر رو در مقایسه با پنجره‌های وینیل حجیم ارائه میده. فریم‌های آلومینیومی همچنین به شیشه‌های بزرگ‌تر ، دید بهتر و نور بیشتر در داخل خانه شما اجازه میدن.

معایب پنجره‌های آلومینیومی

برخی از معایب پنجره‌های آلومینیومی که در اینجا بحث کردیم رو میشه با گزینه‌های اضافی کاهش داد ، در حالی که برخی دیگر جزئی هستن و ممکنه عامل تعیین کننده‌ای در خرید پنجره‌های آلومینیومی معمولی نسبت به پنجره‌های وینیل نباشن.

سفارش در و پنجره آلومینیومی

قیمت پنجره‌های آلومینیومی بیشتر از وینیله

اگر به دنبال پنجره‌ای با دوام طولانی هستین ، آلومینیوم در دراز مدت برای عمر پنجره هزینه کمتری داره حتی اگر هزینه‌های اولیه بالاتر باشه.

کارایی پنجره آلومینیومی

آلومینیوم گرما و سرما رو هدایت می‌کنه و به تنهایی عایق ضعیفیه. وینیل از نظر انرژی کارآمدتره ، اما پیشرفت‌های اخیر با پنجره‌های آلومینیومی مانند روکش‌ها و ترمال بریک‌ها به افزایش کارایی اونا کمک می‌کنه تا با وینیل برابری کنن.

سبک‌های غیر سنتی پنجره آلومینیومی

سفارش در و پنجره آلومینیومی
سفارش در و پنجره آلومینیومی

اگر به دنبال پنجره‌ای با ظاهر پنجره هستین ، آلومینیوم برای شما مناسب نیست. استحکام و ساختار پنجره‌های آلومینیومی باعث میشه که شیشه‌های بیشتر و طرح‌های منحصربه‌فردتری مانند سبک شیب و چرخش پنجره‌ها ایجاد بشه. اونا یک راه حل شگفت انگیز برای پنجره‌های جدید هستن و چیزی جز پنجره‌های سنتی بالا و پایین با گزینه‌های متعدد برای باز کردن و کج کردن هستن. این مطمئناً یک نقطه ضعف نیست ، مگر اینکه یک پنجره معمولی بخواین.

از کجا میشه درب و پنجره آلومینیومی با کیفیت بالا تهیه کرد

ما طیف باورنکردنی از درها و پنجره‌های آلومینیومی رو ارائه می‌دیم که برای استفاده مسکونی و تجاری مناسب هستن. تیم طراحان ما می‌تونن در انتخاب درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی مناسب برای خونه‌تون به شما کمک کنن تا هرگز در هنگام انتخاب اون احساس ناراحتی نکنین. متخصصان ما با سال‌ها تجربه می‌تونن در و پنجره‌های شما رو در مهلت‌های تعیین شده نصب کنن تا اطمینان حاصل بشه که هیچ تاخیری در ساخت خانه شما وجود نداره. 

از کجا میشه درب و پنجره آلومینیومی با کیفیت بالا تهیه کرد؟

ما طیف باورنکردنی از درها و پنجره‌های آلومینیومی رو ارائه میدیم که برای استفاده مسکونی و تجاری مناسب هستن و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو