Home
شیشه سفید

خرید شیشه سفید

منظور از خرید شیشه سفید همون شیشه بدون رنگ و یا نوعی شیشه های لاکوبل هستن که رنگی سفید دارن که در واقع با دستگاه بسیار مدرن و پیشرفته رنگ به شیشه اضافه میشه .

اولین تولید کننده شیشه های سفید کشور بلژیک بوده که در زمان های قدیم بسیار طرح های ساده ای داشتن و در زمان حال طرح‌های مختلف و مدرنی ساخته میشه و می‌تونین انواع بروز اونو در دکوراسیون‌های داخلی و خارجی در ساختمونای معمولی تا لاکچری البته با طرح و سبک‌های متفاوت مشاهده کنین.

شیشه سفید
شیشه سفید

ضخامت و ابعاد شیشه سفید

ضخامت و ابعاد شیشه سفید به چند دسته تبدیل میشه:

  • ابعاد میز مورد نظر : هر چه شیشه بیشتری استفاده شود مسلما قیمت اون نیز بیشتر میشه . ولی فقط ابعاد شیشه مهم نیس و کیفیت و جنس شیشه نقش زیادی بر قیمت شیشه مشجور داره.
  • ضخامت شیشه(6 میل ،8 میل،10 میل تا 20 میل) : هر چه ضخامت شیشه سفید بیشتر قیمت اون نیز بالاتر میره.

پراکندگی نور در شیشه سفید لاکوبل


شیشه سفید شامل پراکندگی ذرات با ضریب شکست هست که به طور قابل توجهی متفاوت از ماتریس شیشه اس که با مکانیزم پراکندگی تیندال نور را پراکنده می‌کنه. توزیع اندازه و تراکم ذرات اثر کلی رو کنترل می‌کنه ، که ممکنه از اپالیزاسیون خفیف تا سفید مات باشه. بعضی از عینک ها از پهلو تا حدودی آبی‌تر و در نور عبور تا حدودی قرمز نارنجی هستن. ذرات از طریق افزودن مواد مایع شکن به ذوب تولید میشن. برخی از مایع سازها می‌تونن محلول نبوده و فقط در مذاب پراکنده بشن.

برخی دیگه به عنوان پیش ماده اضافه می‌شن و در مذاب واکنش میدن ، یا در لیوان مذاب حل می‌شن و سپس به صورت کریستال با خنک شدن رسوب می‌کنن. این شبیه تولید رنگ در عینک ها قابل توجه هست ، اما ذرات بسیار بزرگتر هستن. آنها همچنین به لعاب های سرامیکی اضافه می‌شن، که می توان اونو از نظر شیمیایی نوع خاصی از شیشه سفید دونست.

در دستگاه‌ها ذره‌ی معلق پی دی ، یک لایه ورقه ورقه ای نازک از ذرات در مقیاس نانو میله مانند در مایع معلق شده و بین دو قطعه شیشه یا پلاستیک قرار می‌گیره یا به یک لایه متصل میشه. وقتی ولتاژ اعمال نمی‌شه ، ذرات معلق به طور تصادفی سازمان یافته و در نتیجه نور رو مسدود و جذب می كنن. وقتی ولتاژ اعمال میشه ، ذرات معلق تراز می‌شن و اجازه میدن نور عبور کنه. متفاوت بودن ولتاژ فیلم جهت گیری ذرات معلق رو تغییر می ده ، در نتیجه رنگ لعاب و میزان نور منتقل شده رو تنظیم می‌کنه. اس پی دی ها می‌تونن به صورت دستی یا خودکار “تنظیم” بشن تا میزان نور ، تابش خیره کننده و گرمای عبوری رو دقیقاً کنترل کنن.

چه موادی در قیمت و خرید شیشه سفید تاثیر داره

ضخامت شیشه یکی از عوامل مهم و اثرگذاره . مواد و وسایلی که در اون به کار میره هم تاثیر داره . ابعاد شیشه هم بی‌تاثیر نیس.

شیشه سفید
شیشه سفید

انواع شیشه سفید

  • شیشه سفید هوشمند
  • شیشه سفید لمینت
  • شیشه سفید دکوراتیو
  • شیشه سفید لاکوبل
  • شیشه سفید خم
  • شیشه سفید حکاکی شده
  • شیشه سفید روی میزی
  • شیشه سفید دو جداره

شیشه سفید هوشمند

شیشه های هوشمند شیشه هایی هستن که با استفاده از برق کار میکنه . این نوع شیشه ها سفید هوشمند بسیار زیبا هستن و با استفاده از کنترل یا همان ریموت به چند رنگ تغیر پیدا میکنه .

شیشه ای هست که با استفاده از فناوری‌های نوین می‌توان با اون میزان جذب نور رو در این ‌گونه از شیشه‌ها تغییر داد. شیشه‌های آفتابگیر از انواع اونه.

شیشه سفید لمینت

شیشه لمینت همون شیشه سکوریت هست که از یک لایهپلی وینیل بوتیرات در وسط دو لایه شیشه سکوریته .و میشه گفت که شیشه لمینت با روی هم قرار گرفتن 2 یا چند لایه تخت لمینت بر روی هم پی وی بی در بین اونا به یکدیگه متصل شده، ساخته می‌شه که از انواع شیشه‌های ایمنی محسوب می‌شه.

شیشه سفید
شیشه سفید

شیشه سفید طرح دار

این نوع شیشه با دستگاه های بسیار پیشرفته چاپ میشه . و امروزه بسیار طرح های مخالف و زیبایی تولید میشه . و تمام انواع شیشه های طرح دار در کارگاه فرکو تولید میشه . شیشه های طرح دار در تمام نوع شیشه ها بسیار زیاد طرفدار های زیادی داره و ما سعی می‌کنیم که از این نوع شیشه های طرح دار بیشتر تولید کنیم .

شیشه سفید لاکوبل

شیشه سفید لاکوبل به شیشه سفید فرق داره و شیشه سفید مثل شیشه های ساده اس ولی شیشه لاکوبل دقیقا رنگ سفید داره . و این نوع شیشه در ضخامت های 6 میل 8 میل 10 میل 12 میل 14 میل 16 میل 18 میل 20 میل تولید میشه . و می‌تونین انواع این نوع شیشه سفید رو در سایت اینستاگرام فرکو farkoo,ir@ ببینین. و برای سفارش می‌توان به این شماره تماس گیری کرد .02188068352

خرید شیشه سفید یا بی‌رنگ

معرفی و خرید شیشه سفید خم

ایننوع شیشه ها شیشه های هستن که یک قوسی شیشه داره که در اکواریوم بسیار استفاده میشه . و این نوع شیشه اکواریوم در شیشه ویترین هم به کار میره . اندکی در شیشه های رومیزی هم استفاده میشه و بسیار زیباست .

شیشه روی میزی سفید

شیشه های روی میزی شیشه ای هستن که بر روی میر قرار می‌گیره . و برای ناهار خوری . صبخانه خوریو و …. استفاده میشه.

و شیشه های سفید بیشتر برای صبحانه خوری استفاده و برای فروش گزاشته میشه . این نوع شیشه ها بسیار خونه رو زیبا و مدرن میکنه.

خرید شیشه سفید یا بی‌رنگ

خرید شیشه سفید ضدخش یه سرمایه‌گذاریه

شیشه ضد خش بر ضخامت و ابعا شیشه بستگی داره. و تمام شیشه های فرکو ضدخش تولید میشه و به دست خریدار میرسه.. از این شیشه می توان در گوشی های موبایل، پخش کننده های مالتی مدیا و صفحه نمایشگر لپ تاپ ها استفاده نمود . ضد خش بودن شیشه گاهی در ضخامت شیشه و ابعاد اون تاثیر داره .

خرید شیشه سفید از شرکت تولیدکننده

فرکو با بهترین کیفیت شیشه های خود رو تولید می‌کنه . و در شیشه سازی رنگ های بسیار طبیعی استفاده می‌کنه . و همیشه شیشه هایی با ابعاد و ضخامت های گوناگون و هرگونه ای که مشتری دوست داره رو به انجام می‌رسونه .و تمام شیشه‌ها با بهترین و مدرن ترین کیفیت تولید میشه .

کاربرد شیشه سفید

شیشه های سفید کاربردهای مختلفی داره این نوع شیشه ها انواع بسیار زیادی داره و همچنین در ابعاد مختلفی قابل ساخت هستن.

این نوع شیشه ها نور رو پراکنده می‌کنن و خونه رو زیبا و مدرن نشون میده. و طرح های مختلف و زیبایی دارن که همراه دستگاه چاپ میشه . این نوع شیشه ها بسیار انواع مختلفی داره مثل شیشه سفید طرح دار و شیشه سفید خم .

سفارش و خرید شیشه سفید

اگر به دنبال شیشه ها و آینه های با کیفیت و دارای طرح های بسیار زیاد هستین، انتخاب فرکو قطعا گزینه خوبی برای شماست.این شرکت با سابقه طولانی تونسته همیشه بیشترین کیفیت رو با کمترین قیمت به شما هدیه بده.

برای دیدن محصولات فرکو و همچنین اطلاع از قیمت شیشه مشجر و بقیه کالاها می‌تونین پیج اینستاگرام مجموعه فرکو رو دنبال کنین.

و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل بفرمایین 02188068352 09101767773

شیشه سفید
شیشه سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو