Home
جدید ترین انواع طلق

جدید ترین انواع طلق

جدید ترین انواع طلق رو معرفی می‌کنیم. تا بهترین انتخاب رو داشته باشین. اصلاً شناخت انواع طلق پلی کربنات چه سودی داره؟ بالاخره هرچیزی رو سرجای خودش بکار ببریم، کارایی بالایی داره. مثلاً از طلق‌های دوجداره بیشتر برای پوشش گلخونه‌ها استفاده می‌شه. تو مناطق سرد سیر از طلق‌هایی با رنگ تیره استفاده می‌شه. چون رنگ‌های تیره نور خورشید رو بیشتر جذب می‌کنن. جای هیچ نگرانی نیست چون صنایع فرکو یه راهنمای رایگان عالی برای انتخاب انواع طلق پلی کربنات داره. فقط کافیه که تلفن رو بردارین و با متخصصان طلق تیم فرکو تماس بگیرین. خرید طلق باکیفیت، سرمایه‌گذاری عالی محسوب میشه. چون ماندگاری بالایی تو دراز مدت داره. و اگه از طلق در نمای داخلی و خارجی ساختمون استفاده کنین، باعث می‌شه تا ملکتون سریع‌تر فروش بره.

امروزه مشتری‌ها ساختمون‌های شیک و لوکس رو سریع‌تر پسند می‌کنن. وقتی وارد ساختمون بشن و ببینن که همه‌چیز سرجاشه دیگه نمی‌تونن این دست و اون دست کنن و خیلی زود برای خرید اقدام می‌کنن. سقف‌های پارکینگ و آلاچیق‌ها رو با نایلون و روش‌های قدیمی نپوشونین. استفاده از طلق هم ماندگاری بالایی داره و هم نمای شیک و تمیزی به ساختمون می‌ده. طلق‌ها انواع مختلفی دارن. و استفاده از اون‌ها بستگی به این داره که کجا می‌خواین از اون‌ها استفاده کنین. برای نصب آسون جدید ترین انواع طلق حتماً از یه متخصص تو این زمینه کمک بگیرین. بالاخره به قول معروف هرکس را بهر کاری ساخته‌ان.  ورق‌های پلی کربنات رو می‌شه مستقیماً به یه قاب یا ساختار پشتیبانی متصل کرد. و سخت‌افزار همراه برای نصب و اتصال سریع و ساده طراحی شده.

جدید ترین انواع طلق
صنایع فرکو پیشروترین تأمین کننده مجاز، بهترین توزیع کننده و تولید کننده جدید ترین انواع طلق هست

چرا جدید ترین انواع طلق

امروزه مردم به پوستشون، رشد گیاهان و وسایل داخل ساختمونشون زیاد اهمیت میدن و همین مسئله باعث‌شده که دنبال راهی باشن که از اون‌ها محافظت کنن. طلق‌های پلی کربنات لایه محافظتی در برابر اشعه فرا بنفش خورشید دارن.  یه ورق طلق پلاستیکی با کیفیت بالا شامل یک پوشش UV در یک یا هر دو طرف هست. که از زرد شدن یا تغییر رنگ ورق در برابر نور مستقیم خورشید محافظت می‌کنه. اگه از طلق‌ها به‌عنوان سایبون یا به‌جای شیشه استفاده کنین دیگه نگران ورود اشعه‌های مضر نور خورشید نیستین. و بدون استفاده از کرم‌های مختلف برای پوستتون می‌تونین با خیال راحت تا چندین ساعت هم زیر این طلق‌ها استراحت کنین. و از ماندگاری بالای این محصولات تا سالیان سال لذت ببرین. همه مردم می‌دونن که فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر محصولاتی با گارانتی بالا ارائه می‌دن. و صنایع فرکو هم از این قاعده مستثنی نیست.

تمامی محصولات صنایع فرکو همراه با گارانتی هستن. ورق‌های پلی کربنات بسته به نوع محصول با گارانتی تا 15 سال در دسترس هستنبرخی از تولیدکنندگان پیشنهاد می‌کنن ورق‌های استفاده‌نشده شما رو بخرن، و همچنین می‌تونن در بازیافت مواد استفاده شده یا ضایعاتی که پس از برش و پیرایش باقی می مونن، کمک کنند. برای آشنایی بیشتر با ورق‌های پلی کربنات چند جداره و جامد و نحوه استفاده از اون‌ها رو به‌طور کامل براتون توضیح می‌دیم. برای مشاوره در مورد اینکه کدوم نوع پلی کربنات برای کاربرد شما بهترین هست، برای تماس با متخصصان فرکو و خرید عمده طلق‌های پلی کربنات با شماره 09391247191 تماس بگیرین تا به یه توزیع کننده در نزدیکی خود متصل بشین. این شماره رو به اشتراک بذارین. فروش جدید ترین انواع طلق در فروشگاه‌ فرکو باکیفیت و قیمت مناسب و عالی ارائه می‌شه.

جدید ترین انواع طلق
صنایع فرکو پیشروترین تأمین کننده مجاز، بهترین توزیع کننده و تولید کننده جدید ترین انواع طلق هست

جدید ترین انواع طلق صنایع فرکو

امروزه خونه‌های قشنگ فقط تو اینترنت و کارت پستال‌ها نیستن. با کمی دقت در انتخاب وسایل و مسالح ساختمونی می‌تونیم یه خونه یا ساختمون شیک داشته باشیم. یه بزرگواری می‌گفت من هنوز انقد پولدار نشدم که وسایل ارزون بخرم!!! از شنیدن این حرف خیلی تعجب کردم. اما وقتی خوب فکر کردم فهمیدم که وسایل ارزون زود خراب می‌شن و باید دوباره براشون هزینه کنم. شاید برای خرید طلق‌های پلی کربنات مجبور باشین که کمی هزینه کنین. ولی خیالتون راحته که تا سالیان سال دوام دارن. در بخش تولید طلق های کارآمد صنایع فرکو، بهترین محصول رو برای دکوراسیون داخل و خارجی معرفی خواهیم کرد.

صنایع فرکو ورق‌های ترموپلاستیک مهندسی شده با کیفیت بالا رو در طیف گسترده‌ای ارائه‌می‌ده. مجموعه طلق‌های پلی کربنات صنایع فرکو با پشتیبانی فنی پیشرفته و خدمات توسعه برنامه در سراسر جهان پشتیبانی می‌شه. تا نیازهای مشخصات جهانی مشتریان خود رو با عرضه محلی برآورده کنه. صنایع فرکو توزیع کننده مجاز، بهترین تولیدکننده و تامین کننده طلق‌های پلی کربنات هست. فرکو به‌عنوان پیشروترین تامین کننده محصولات پلی کربنات، وسیع‌ترین طیف طلق‌های پلی کربنات رو برای رفع نیازهای مختلف تولیدکنندگان داره.

  • محصولات پایدار که سلامت و ایمنی را تضمین می‌کنه
  • آنتی باکتریال
  • ضد خش
  • ضد دندان
  • پلی کربنات نشکن
جدید ترین انواع طلق
صنایع فرکو پیشروترین تأمین کننده مجاز، بهترین توزیع کننده و تولید کننده جدید ترین انواع طلق هست

نکته

طلق‌های پلی کربنات ارزش افزوده مداومی داره. ارائه محصولاتی فراتر از کیفیت بالا در سابقه فروشگاه فرکو بسیار هست. چون امروزه تعداد روزافزون برنامه‌های طلق با قابلیت‌های خاص و فزاینده در الکترونیک پیشرفته، نوآوری رو طلب می‌کنن، نه سنت. صنایع فرکو برای مقابله با این چالش‌ها با استفاده از رزین‌های مختلف، اکستروژن، بافت سطحی و فن‌آوری‌های پوشش برای ایجاد محصولات طلق با عملکرد بالا اختصاص‌یافته. این شرکت قابلیت‌های اکستروژن تک و چند لایه، ورق‌های اصلی، شکاف رول و خدمات برش رو ارائه می‌ده. با امکانات توسعه برنامه ما، لمینیت، تاشو، برش رو ارائه می‌دیم. فروش آنلاین طلق مخصوص در فروشگاه‌ فرکو با قیمت مناسب و کارایی بالا موجود هست.

در صنایع فرکو، ما با مجموعه طلق‌های لکسان با کارایی بالا و منحصر به فرد خود و پشتیبانی از استاندارهای جهانی برای کاهش هزینه‌های سیستم، ایجاد طرح‌های نوآورانه با عملکرد بهتر و ایجاد مواد سازگار با محیط‌زیست، وقف پاسخگویی به نیازهای همیشه در حال تغییر مشتریان خود هستیم. تمام محصولات طلق ما دارای گواهینامه و گارانتی هستن. یکی از دلایل مهم استفاده از جدید ترین انواع طلق وزن بسیار کم و در نتیجه جابه‌جایی راحت و آسون اون هست. دلیل دیگه ویژگی جذب‌انرژی و عایق بودن اون هست. طوری که باعث ایجاد صرفه‌اقتصادی مخصوصاً تو گلخونه‌ها می‌شه.

صنایع فرکو پیشروترین تأمین کننده مجاز، بهترین توزیع کننده و تولید کننده جدید ترین انواع طلق هست

نتیجه گیری

امروزه پلی کربنات مطمئناً ترجیح داده شده‌ترین انتخاب برای راه‌حل‌های مختلف سقف هست. از این رو بسیاری از افرادی که می‌خوان از گلخونه استفاده کنن ترجیح می‌دن از ورق‌های پلی کربنات استفاده کنن. این محصولات فوق‌العاده مفید هستن. و می‌تونن تجربه بهتری رو در اختیار شما قرار بدن. به‌طور سنتی، گلخونه‌ها از شیشه‌های معمولی ساخته می‌شن، اما با گذشت سال‌ها، همه چیز تغییر کرده و خواهید دید که افراد بیشتری از ورق‌های پلی کربنات استفاده می‌کنن. به همین دلیل هست که باید به دنبال فروشندگان طلق‌های پلی کربنات باشین که می‌تونن به شما در انتخاب بهترین طلق‌ها و ورق‌های با کیفیت کمک کنن. تولید طلق کارآمد صنایع فرکو در انواع مختلف جوابگوی تمام نیازهای طراحی داخلی و خارجی هست.

استفاده از وسایل و مواد قدیمی مثل نایلون برای پوشوندن سقف حیاط و پارکینگ باعث می‌شه که خونه و ساختمونتون قدیمی و کهنه به نظر برسه. استفاده از جدید ترین انواع طلق باعث می‌شه که ساختمونی مدرن و شیک داشته باشین. به‌طور کلی طلق پلی‌کربنات به دو صورت دوجداره و شفاف مصرف داره. هم‌چنین می‌شه به‌جرأت گفت که این محصول مقاوم‌ترین ماده شفافی هست که به‌عنوان جایگزین مناسب شیشه تو صنعت ساختمون استفاده می‌شه. بی‌شک یکی از دلیل‌های مهم انتخاب طلق پلی‌کربنات تو مصالح ساختمونی شفافیت و هم‌چنین مقاومت بسیار زیاد در برابر عوامل طبیعی مثل زلزله و طوفان هست. اما این تنها دلیل استفاده از این تولیدات نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

صنایع فرکو پیشروترین تأمین کننده مجاز، بهترین توزیع کننده و تولید کننده جدید ترین انواع طلق هست

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جدید ترین انواع طلق به‌صورت حـضـوری می‌تونین به آدرس فرکو در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو