Home
فروش جدیدترین انواع طلق

فروش جدید ترین انواع طلق

فروش جدید ترین انواع طلق تو کدوم فروشگاه‌ها باکیفیت و قیمت مناسب و عالی ارائه می‌شه؟ پلی کربنات یه مصالح ساختمونی بادوام و همه کاره هست که در بسیاری از پروژه‌های ساختمونی مورد استفاده قرار می‌گیره. می‌توان از اون هم در داخل و هم در فضای باز در کاربردهای مسکونی، تجاری و صنعتی مانند نورگیرها، پنجره ها، پارتیشن‌ها و گنبدها استفاده کرد. دلایل زیادی وجود داره که مهندسان، معماران و طراحان ساختمان با پانل‌های پلی کربنات رو دوست دارن. برخی از این دلایل این هست که اون‌ها سبک و محکم هستن. وضوح نوری بالایی دارن، در برابر ضربه و حرارت بالا مقاوم هستن. و بسیار مقاوم در برابر شعله هستن. چون انعطاف دارن به اشکال مختلفی در میان. و همین باعث شد که به‌راحتی جوابگوی تمام نیازهای طراحی داخلی و خارجی باشن.

در اینجا دلایل بیشتری برای در نظر گرفتن انواع طلق پلی کربنات به عنوان یه مصالح ساختمانی وجود داره. این‌که خم شدن اون آسون هست. پلی کربنات یه ترموپلاستیک عالیه، به این معنی که می‌توان اون رو به‌راحتی به اشکال و ساختارهای مختلف بدون شکستن تبدیل کرد. این رو می‌شه از طریق خمش سرد در محل انجام داد. به این معنی که پلی کربنات رو می‌شه بدون اعمال گرما برای تشکیل یه سطح منحنی قالب‌گیری کرد. از اون‌جایی که این ماده یه ترموپلاستیک هست، می‌شه اون رو چندین‌بار بدون هیچ‌گونه اثرات تخریبی گرم، سرد و دوباره گرم کرد. و 100% قابل بازیافت هست. در بخش فروش جدیدترین انواع طلق در صنایع فرکو، محصولات باکیفیت و عالی رو به‌راحتی می‌تونین پیدا کنین. تطبیق‌پذیری از مزایای عالی طلق پلی کربنات هست. طلق‌های پلی کربنات مقاومت بالایی دارن. وزن زیادی رو می‌تونن تحمل کنن. 

فروش جدیدترین انواع طلق
فروش جدید ترین انواع طلق در فروشگاه‌ فرکو باکیفیت و قیمت مناسب و عالی ارائه می‌شه

چرا فروش جدید ترین انواع طلق

طلق‌های پلی کربنات در برابر ضربه بسیار مقاوم هستن. در مقایسه با شیشه، ورق‌های پلی کربنات می‌تونن ضربه بیشتری رو تحمل کنن. این امر در مرحله حمل و نقل، جابجایی و نصب معماری ضروری هست. همچنین پلی کربنات در مقاومت در برابر شکستگی‌ها و آسیب‌های ناشی از تگرگ، ریزش شاخه‌ها و آوار، بادهای قوی و موارد مشابه در مقایسه با شیشه، اکریلیک برتری بیشتری داره. استحکام ضربه پلی کربنات آنقدر قوی هست که اغلب در کاربردهای امنیتی از جمله شیشه‌های مقاوم در برابر انفجار و گلوله استفاده می‌شه. همچنین می‌توان از اون به‌عنوان سپر عابر بانک، باجه نگهبانی و به عنوان پارتیشن در استادیوم‌های سراسر جهان استفاده کرد. اگه تو ساختمون، بچه‌های کوچیک زیادی رو دارین، حتماً از طلق‌های پلی کربنات استفاده کنین. چون نسبت به شیشه بسیار مقاوم هستن. و در صورت شکستن، خورد و خطرناک نمی‌شن.

طلق پلی کربنات عایق خوبی هم هست. پلی کربنات دارای خواص عایق حرارتی هست که اون رو به مصالح ساختمانی پیشرو برای پروژه های گلخانه، روکش فلزی و سقف تبدیل می‌کنه. طلق‌های پلی کربنات چندجداره ورق قادر به ایجاد حفره‌های هوا هستن که گرما رو به دام می‌ندازه و در اون قفل می‌کنه. از پلی کربنات می‌توان به عنوان عایق صدا نیز استفاده کرد. به همین دلیل هست که اغلب در بزرگراه‌های شلوغ یا در کنار کارگاه‌های ساخت و ساز، ورق‌های پلی کربنات رو می بینین که به عنوان مانع صوتی استفاده می‌شن. اگه جایی آتش سوزی پیش بیاد، فروش جدید ترین انواع طلق از گسترش اون جلوگیری می‌کنن. و مقاومت زیادی از خودشون نشون می‌دن.

فروش جدیدترین انواع طلق
فروش جدید ترین انواع طلق در فروشگاه‌ فرکو باکیفیت و قیمت مناسب و عالی ارائه می‌شه

فروش جدید ترین انواع طلق صنایع فرکو

تمام محصولات طلق صنایع فرکو نور رو از خودشون عبور می‌دن. طلق پلی کربنات در انتقال نور شگفت‌انگیز هست. که نمایانگر بسیاری از نورگیرها، سایبان‌ها، اتاق‌های آفتابگیر و گلخانه‌هایی هست که با استفاده از این ماده چند منظوره ساخته شدن. با وجود قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید، با گذشت زمان زرد نمی‌شه. این به این دلیل هست که ورق پلی کربنات با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در یک یا هر دو طرف درمان می‌شه تا از اشعه UV بالقوه محافظت کنه. وقتی یه طلق سفارش می‌دین از لحاظ محافظت در مقابل اشعه‌های مضر خورشید خیالتون راحت باشه. در صنایع فرکو همه نوع و همه رنگ از طلق‌های پلی کربنات تولید می‌شه. هرجا که به طلق نیاز داشتین فقط کافیه که با صنایع فرکو تماس بگیرین. تا بهترین محصولات رو براتون ارسال کنیم.

طلق‌های صنایع فرکو رنگ‌های متنوعی داره. ورق‌های پلی کربنات در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای مطابقت با هر پروژه‌ای که ممکن هست داشته باشین وجود داره. رنگ ورق‌ها در شرایط نوری مناسب به شدت تغییر می‌کنه. و جلوه‌های زیبایی ایجاد می‌کنه. تنوع به معماران، مهندسان و طراحان کنترل بهتری رو در هنگام زنده کردن دیدشون می‌ده. طلق‌های پلی کربنات واقعاً زیبا و چشم‌نواز هستن. علاوه بر زیبایی کارایی لازم رو هم دارن. نگران کثیف شدنشون هم نباشین. چون به‌راحتی تمیز می‌شن. فقط کافیه که مقداری آب ولرم و صابون تهیه کنین. و به آرومی روی سطح طلق پلی کربنات بکشین. مثل روز اولش تمیز می‌شه. لازم نیست هر روز یا هرماه این کار رو تکرار کنین. اگه سالی دوبار هم این کار رو انجام بدین کافیه. مثل شیشه نیاز به تمیز کردن فوری و روزانه ندارن.

فروش جدیدترین انواع طلق
فروش جدید ترین انواع طلق در فروشگاه‌ فرکو باکیفیت و قیمت مناسب و عالی ارائه می‌شه

نکته

ورق‌های پلی کربنات رو از کجا می‌توان تهیه کرد؟ صنایع فرکو، یه تامین کننده پیشرو پلی کربنات در ایران با چندین شعبه و فروشگاه (انبار) در سراسر کشور، می‌تونه به شما در رفع تمام نیازهای پلی کربنات کمک کنه. از سقف‌ها گرفته تا موانع صوتی، نورگیرهای شفاف، پارتیشن‌های شفاف و پس‌زمینه‌های تزئینی دیوار، ما یه راه‌حل پلی کربنات برای خانه، محل کار یا انبار شما داریم. فقط کافیه که اطلاعات محل مورد نظرتون رو به متخصصان فرکو بدین. اون‌ها راهنماییتون می‌کنن که چطور از از این طلق‌های پلی کربنات استفاده کنین. استفاده درست از هرچیز، سرجای خودش خیلی مهمه. وقتی از وسایل درست استفاده بشه، زیباییشون رو نشون می‌دن. ولی اگه سرجای خوشون نباشن، هرچقدرم که زیبا باشن، اصلاً زیبا به‌نظر نمی‌رسن. مطالب مارو در مورد طلق به‌دقت بخونین. برای خوندن مطالب بیشتر روی موضوعات دیگه کلیک کنین.

پانل‌های سقف پلی‌کربنات نیز می‌تونن جلوه‌های زیبایی به‌خود بگیرن. پانل‌های پلی‌کربنات مات در طیف‌رنگی موجود هستن. اگرچه بسیاری از طراحان پانل‌های خاکستری یا مشکی رو انتخاب می‌کنن. پانل‌های پلی کربنات همچنین می تونن شفاف باشن. انتقال نور بیشتری رو نسبت به فایبر گلاس ارائه می‌دن در حالی‌که تقریباً به‌اندازه شیشه شفاف هستن. این باعث می‌شه که پلی کربنات جایگزین مناسبی برای شیشه باشه. بخصوص در مواقعی که نگرانی در مورد ایمنی یا قابلیت اطمینان پوشش شیشه‌ای وجود داشته باشه. علاوه‌بر طیف وسیعی از رنگ‌ها و شفافیت‌ها، این پانل‌ها رو می‌شه در اندازه‌ها، ضخامت‌های مختلف و حتی به شکل‌های سفارشی درآورد.

فروش جدید ترین انواع طلق در فروشگاه‌ فرکو باکیفیت و قیمت مناسب و عالی ارائه می‌شه

نتیجه گیری

ورق یا طلق پلی کربنات دوجداره ما دارای رنگ‌های متنوعی هست که می‌تونین از بین اون‌ها انتخاب کنین. امروز از ما پرس و جو کنین. و ما محصولات با کیفیتی رو که به اون نیاز دارین ارائه خواهیم داد. فراموش نکنین که ما رو در صفحه‌هات مختلف دنبال کنین، تا شما رو به روز نگه داریم. ساختمون سازی کار بسیار سختی هست. و به همین دلیل کار آخر که می‌رسه به نماکاری ساختمون خیلی مهمه. باید نمایی کانتخاب بشه که هم زیبا باشه و هم بادوام. هدف ما فقط فرش محصولات نیست. بلکه هدف ما جلب رضایت مشتری هست. کارشناسان طلق فرکو راهنماییتون می‌کنن که چطور از طلق‌ها استفاده کنین که کارایی لازم رو داشته باشن. اگه جایی نیاز به طلق نداشته باشه، صادقانه بهتن می‌گیم و راهنماییتون می‌کنیم. تو انتخاب شکل و رنگ هم راهنمایی‌های لازم رو انجام می‌دیم.

کار نصب رو به متخصصان طلق پلی کربنات بسپارین. چون سبک وزن هست به‌راحتی نصب می‌شن. اگه کمی برای نصب هزینه کنین خیلی بهتر هست. ممکنه اگه خودتون نصب کنین بعدها طلق‌ها بیفتن و باعث آسیب هم بشن.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

فروش جدید ترین انواع طلق در فروشگاه‌ فرکو باکیفیت و قیمت مناسب و عالی ارائه می‌شه

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروش جدیدترین انواع طلق به‌صورت حضوری می‌تونین به آدرس فرکو در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو