Home
تولید طلق دوجداره 10

تولید طلق دوجداره

تولید طلق دوجداره از ورق‌های تو خالی پلی کربنات هست که ، در ساخت وسایل تزئینی و دکوری همچنین نمای بیرونی و داخلی ساختمون مورد استفاده قرار می‌گیره. دو لایه بودن انواع طلق پلی کربنات، استحکام اونو قوت می‌بخشه. و باعث می‌شه که در برابر گرما و سرما نفوذناپذیر باشه.

در تولید طلق دوجداره، به این ورق‌های دولایه طلق زنبوری نیز گفته می‌شه. و این نامگذاری به دلیل شبکه‌های کندو شکل اونه. که عمدتا این منافظ شبیه به کندوی زنبور هست. که مقاومت طلق رو بهبود می‌بخشه.

کاربرد طلق دوجداره (پلی کربنات) در قسمت‌های مختلف از بناست. برای مثال در درب و پنجره‌ها طلق‌های رنگی زیبا رو می‌توان بکار برد. که باعث زیباتر به‌نظر رسیدن اونا می‌شه. همچنین تغییرات دما مانند بادهای شدید، باران و تگرگ یا ضربه به اون آسیبی نمی‌رسونه. استحکام و ایمنی طلق‌های ارائه شده توسط مجموعه فرکو تضمین شده اس. کیفیت بالای طلق دوجداره، باعث ماندگاری کیفیت رنگی و ظاهر اونه.

تولید طلق دوجداره 1
طلق‌های دوجداره

ویژگی های طلق دوجداره

آشنایی با انواع طلق پلی کربنات، رنگ‌های مختلف اون و سبک‌های زیبای اون انتخاب رو برای مشتری راحت می‌کنه. که بتونه با شناخت خصوصیات هر کدوم انتخاب درست‌تری داشته باشه. طلق دوجداره رنگی یکی از سبک‌های بسیار پرکاربرد هست که ، خصوصیات ظاهری یعنی شفاف اون، همانند شیشه اس. اما در اصل برتری‌هایی نسبت به اون داره که ، همین مزایای اون باعث شده تا در بسیاری از موارد طلق جایگزین شیشه بشه.

طلق پلی کربنات از شیشه سبک‌تر هست. و این امر راحتی در حمل و نقل روفراهم کرده اس. همچنین در تولید طلق دوجداره، ورق‌های مستحکم در برابر تغییرات جوی و ضربه بدست میاد ، که ایمنی بالای طلق رو تضمین می‌کنه. علاوه بر این گوناگونی در رنگ باعث زیبایی فضای مورد استفاده می‌شه. علاوه بر این موارد، طلق حتی در صورت شکستن نیز تکه‌های برنده تبدیل نمی‌شه.

طلق دوجداره از دو لایه میان تهی تشکیل شده اس که ، فضای خالی بین دو ورق باعث تقویت خاصیت عایقی اون می‌شه. تولید طلق دوجداره در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته و پرداخته می‌شه که ، هماهنگ با نیاز هر محل ضخامت اون تعیین می‌شه.

طلق پلی کربنات به دلیل خاصیت عایق بودن اون در برابر گرما و سرما، از هدر رفتن انرژی‌ها جلوگیری می‌کنه. و باعث می‌شه که برق و گاز کمتری مصرف بشه. برای مشاهده انواع زیبای این کار به آدرس اینستاگرامی فرکو مراجعه فرمایید.

تولید طلق دوجداره 2
ورق پلی کربنات عایق در برابر نفوذ گرما و سرما

از طلق دوجداره در چه محل‌هایی استفاده می‌شه

یکی از کاربردهای جذاب اون بکار بردن انواع طلق پلی کربنات در درب و پنجره‌های سبک کلاسیک هست. می‌توان از طلق رنگی شفاف یا مات برای این کار استفاده کرد. حتی از ترکیب چند رنگ برای آن می‌توان استفاده کرد. تولید طلق دوجداره برای بالکن ایده‌ای مناسب و کارآمد هست که ، از ورود گرد و خاک، سر و صدا و حشرات به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنه.

حتی می‌توان تولید طلق دوجداره بالکن رو به صورت مات ارائه کرد. که فضای داخلی از بیرون دید نداشته باشه. در جاهایی که پارکینگ سرپوشیده برای خودروی شخصی ندارین، می‌تونین از سایه‌بان طلقی استفاده کنین. که انواع طلق پلی کربنات، در رنگ‌های گسترده توسط مجموعه فرکو عرضه می‌شه. که می‌توان از اون در سقف طلقی منازل یا استخرها به عنوان جایگزین شیشه استفاده کرد.

چراکه طلق شیشه ای شفاف که در سقف‌ها بکار می‌ره، ایمن و نشکن هست. به همین دلیل در سقف‌های مجازی یا کاذب از این جنس بسیار استفاده می‌شه. در قسمت تزیینات داخلی می‌توان قفسه‌ها و جعبه‌های دکوری زیبا از اون ساخت. تولید طلق دوجداره برای قفسه کتابخونه، می‌تونه با نورپردازی ادغام بشه. تا زیبایی چشم‌نوازی رو به نمایش بذاره.

طلق شیشه ای بالکن یکی از کاربردهای اساسی این طلق‌هاست که نمی‌توان اونو نادیده گرفت.

تولید طلق دوجداره 3
طلق سایه بان
تولید طلق دوجداره 4
ساخت گاخانه با طلق‌های رنگی
تولید طلق دوجداره 5
سرپوش طلقی استخرها

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع طلق پلی کربنات کلیک کنین .

طلق ها در چه انواعی تولید و عرضه می‌شن

تولید طلق دوجداره به صورت طلق شیشه ای شفاف و طلق شیشه ای مات صورت می‌گیره. که هر کدوم از اون به نوع خود دارای انواعی اس. طلق شیشه ای شفاف، برای محیط‌هایی که دیده شدن در اون اهمیت نداره بکار می‌ره. اما از طلق پلی کربنات مات برای فضاهای خصوصی و شخصی استفاده می‌شه.

به عنوان مثال ساخت پارتیشن بین حمام و دستشویی یا تولید طلق دوجداره بالکن به صورت مات انجام می‌گیره که فضای داخلی طلق‌ها از بیرون دید نداشته باشه. علاوه بر این تقسیم‌بندی می‌توان انواع طلق‌ها رو در گروه‌های زیر مورد بررسی قرار داد.
۱ . طلق شیشه ای رنگی
۲ .طلق شفاف کریستال
۳ . انواع طلق پلی کربنات تک جداره
۴ . طلق دوجداره
۵ . طلق هوشمند با قابلیت داشتن رنگ های مات و روشن
۶ . طلق های بالکن
۷ . طلق رنگی پنجره
۸ . طلق زنبوری
۹ . طلق پلی کربنات اکرلیکی
۱۰ . پلکسی گلاس

تولید طلق دوجداره 6
طلق‌های دودی و روشن
تولید طلق دوجداره 7
طلق شیشه ای رنگی
تولید طلق دوجداره 8
ورق پلی کربنات دوجداره دودی

بیشتر بخوانید : جهت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری دوجداره کلیک کنین .

عرضه طلق پلی کربنات در رنگ‌بندی متنوع

تولید طلق دوجداره در رنگ‌های زیبا و متنوعی عرضه می‌شه. که داشتن گستره رنگی، باعث راحتی انتخاب می‌شه. که هر شخص با توجه به علاقه شخصی و هماهنگ کردن رنگ‌های دکور منزل خود، رنگی خاص از طلق رنگی رو برمی‌گزینه. رنگی هماهنگ با فضا می‌تونه زیبایی خاصی رو داشته باشه. حتی انتخاب رنگ متضاد نیز گاهی بسیار می‌تونه جذاب باشه که تمام توجه‌ها رو به خود جلب می‌کنه. البته ناگفته نمونه که هر رنگ از طلق دوجداره، نور رو با درصد متغیری از خود عبور می‌ده.

از این بین می‌توان به طلق پلی کربنات سبز، طلق دوجداره آبی، ورق های طلقی قرمز، طلق دودی، طلق دوجداره دوغی، ورق‌های پلکسی گلاس صورتی، طلق رنگی شیری، طلق‌های مشکی، طلق دوجداره و تک جداره ی قهوه‌ای و یا نارنجی، طلق شفاف کریستال و … اشاره کرد.


تولید طلق دوجداره در مجموعه فرکو، با بهترین درجه کیفیت رنگی همراه هست. که رنگ اون با گذشت زمان و تابش نور خورشید، مرغوبیت خود رو از دست نمی‌ده.

تولید طلق دوجداره 9
رنگ‌های متنوع طلق‌ها
تولید طلق دوجداره 10
کیفیت رنگی پلی کربنات
تولید طلق دوجداره برای چه منظوهایی صورت می‌گیره ؟

تولید طلق دوجداره ، جهت استفاده در بالکن ، طلق پلی کربنات مات پنجره ، ساخت سایه بان خودرو ، سرپوش استخر ها ، درب و … صورت می‌گیره .

آیا تولید طلق دوجداره به صورت هوشمند هم صورت می‌گیره ؟

امروزه در تولید طلق دوجداره ، پیشرفت های شایانی صورت گرفته اس . از جمله ، طلق هایی تولید شدن که قابلیت تغییر رنگ از مات به روشن ، و برعکس رو داره که ، علاوه بر تنوع و زیبایی ، بسیار در ذخیره‌سازی انرژی‌ها مفید واقع می‌شن و …

ثبت سفارشی مطمئن

تولید طلق دوجداره در صنایع تولیدی فرکو با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت ارائه می‌شه. که همه محصولات دارای گارانتی یکساله برای ضمانت مرغوبیت کالا هستن.
شماره تماس :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ _ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ که هر سؤال و راهنمایی نیاز داشته باشین می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین. با توجه به سابقه طولانی در تولید و نصب انواع طلق، در صورت مردد بودن نیز می‌تونین از مشاوران فرکو کمک بگیرین. تمام سعی مجموعه بر اینه که بتونه رضایت مشتریان خود رو کسب کنه. و محصولی زیبا و کارآمد به دست مشتری برسونه.
وبسایت : farkoo.ir
آدرس برای مراجعه حضوری :


تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

تولید طلق دوجداره 11
سقف کاذب با طلق شیشه ای شفاف
تولید طلق دوجداره 12
طلق زنبوری برای کاربردهای ساختمانی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو