Home
انواع طلق پلی‌کربنات جدید

انواع طلق پلی‌کربنات جدید

انواع طلق پلی‌کربنات جدید رو از کجا و چطوری بخرم؟ چقدر تو هزینه‌هام صرفه‌جویی می‌شه؟ کیفیت محصولات کدوم شرکت یا کارخونه بهتره؟ چرا طلق به جای شیشه به کار میره؟ ورق پلاستیکی طلق چه مزیت‌هایی داره؟

طلق پلی‌کربنات تو شرایط سخت خیلی مقاومت داره. و بسیار با توام هست. مثل شیشه به‌راحتی نمی‌شکنه، آسیب نمی‌بینه و باعث به وجود آمدن شرایط خطرناک نمی‌شه. همه این مزایا باعث می‌شه که تو هزینه‌های شما صرفه جویی بشه. و مثل شیشه زود به زود نمی‌شکنه که مجبور بشین اون رو عوض بکنین. وقتی میخواین شیشه رو تعویض هم بکنین یکسری خطراتی داره.

انواع طلق پلی‌کربنات جدید
انواع طلق پلی‌کربنات جدید

حتی در زمان نصب شما هم صرفه جویی میشه. انواع طلق پلی‌کربنات جدید از نظرایمنی خیلی بهتر از شیشه هست. و می‌تونه نیروی شدیدی رو توی هوای سخت تحمل کنه. و استفاده از طلق توی مدارس، مترو، ایستگاه‌های اتوبوس، گلخونه‌ها، بیمارستان‌ها و… زیاد شده. افرادی که بیماری خاصی دارن و با ضربه زدن موجب آسیب به خودشون یا دیگران میشن باید تو محیط‌های أمن قرار بگیرن. و این برای هدف‌های امنیتی خیلی مهمه.

در واقع انواع طلق پلی‌ کربنات جدید به دلیل دوام و مقاومت بسیار زیاد در برابر شرایط سخت به ویژه در مقایسه با شیشه بسیار محبوب شده. شیشه می‌تونه به‌راحتی بشکنه و آسیب ببینه. و باعث ایجاد یک وضعیت بالقوه خطرناک بشه. انواع طلق پلی کربنات می‌تونه در زمان، هزینه و کارایی شما صرفه‌جویی کنه. و به طور قابل توجهی خطر آسیب رو در هنگام تعویض شیشه در ساختمان‌ها کاهش بده.

انواع طلق پلی‌کربنات جدید
انواع طلق پلی‌کربنات جدید

انواع طلق پلی‌کربنات جدید در مقایسه با شیشه

انواع طلق پلی‌کربنات جدید تقریباً نشکن در نظر گرفته‌میشه. و از نظر ایمنی برتری بسیار واضحی نسبت به شیشه داره. این می‌تونه نیروی شدید رو در هوای سخت تحمل کنه. و خیلی جاها می‌تونه جایگزین شیشه بشه. تا از خطرات شیشه کاملاً جلوگیری بشه. برای اهداف امنیتی، ورق پلی کربنات به دلیل خاصیت نشکن بودن، در برابر سرقت و خرابکاری بسیار بهتر محافظت می‌کنه. در مقایسه با شیشه، ایمنی پلی کربنات 250 برابر بیشتر در برابر ضربه مقاوم هست. و نه تنها از اشیاء قیمتی داخل محافظت میکنه بلکه خطر آسیب ناشی از شکستگی شیشه رو نیز کاهش میده.

بر خلاف شیشه، انواع ورق پلاستیکی می‌تونه در برابر دماهای شدید مقاومت کنه. و استفاده از اون در ساخت و ساز ساختمون و وسایل خونه ایمن‌تر هست. پلی‌کربنات رو میشه در معرض دمای حدود 270 درجه برای چندین ساعت یا انفجارهای ناگهانی گرما تا 1166 درجه بدون اعوجاج، شکستن یا جذب گرما قرارداد. شیشه‌های سنتی نمی‌تونن دمای بالا رو تحمل کنن. گرما رو جذب می‌کنن. و همین احتمال شکستن اون رو افزایش‌میده.

انواع طلق پلی‌کربنات جدید
انواع طلق پلی‌کربنات جدید

از اونجایی که انواع طلق پلی‌کربنات جدید بادوام، مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر حرارت هست، طول عمر بالایی داره. و هزینه تعویض رو کاهش میده. شیشه به‌راحتی می‌شکنه و آسیب می‌بینه و نیاز به تعویض بیشتر داره، به‌خصوص در هنگام استفاده از پانل‌های نازک. این می‌تونه در ساخت و ساز ساختمون برای مدارس، گلخونه‌ها و بیمارستان‌هایی که صدها یا حتی هزاران پنجره دارن که نیاز به نگهداری مداوم دارن، بسیار پرهزینه باشه.

انواع طلق پلی‌کربنات جدید در ساخت گلخانه

شیشه های سنتی در مقایسه با پلی کربنات طلق دو جداره کیفیت عایق بسیار ضعیفی دارن. پلی کربنات برای ساخت و ساز ساختمان ضروری است زیرا راندمان حرارتی اون باعث تثبیت و یکنواخت شدن دمای یک فضا می شه و هزینه آب و برق رو کاهش می ده و ردپای کربن شما رو کاهش می ده طلق زنبوری به دلیل دوام اون در برابر برف سنگین، بادهای شدید و ضربه‌هایی مانند تگرگ یکی از بهترین پلاستیک‌ها برای استفاده در سقف هست. از اونجایی که پلی‌کربنات چندجداره بسیار بادوام و سفت هست. در مقایسه با گلخونه‌هایی که با پانل‌های شیشه‌ای ساخته‌شدن، طول عمر بیشتری داره.

انواع طلق پلی‌کربنات جدید
انواع طلق پلی‌ کربنات جدید

انواع طلق پلی‌کربنات جدید نسبت به شیشه در ساخت گلخونه مزیت مشخصی دارن. از اونجایی که پلی کربنات بازده حرارتی بهتری داره، فصل رشد رو تو گلخونه‌ها میشه بسیار طولانی‌تر کرد. از اونجایی که شیشه عایق نیست، به دمای سرد اجازه میده تا به‌طور قابل توجهی بر زندگی گیاه تأثیر بذاره. و در نتیجه فصل رشد به‌طور چشمگیری کوتاه‌تر و هزینه بیشتری برای حفظ گرما مصرف میشه.

چه در حال تعویض پانل‌ها تو گلخونه خودتون باشین و چه از ابتدا شروع کنین، چندجداره بهترین ماده برای استفاده هست. داشتن موادی ضروری هست که نور رو به‌حداکثر برسونن و در عین حال میزان گرمایی رو که خارج میشه کاهش بدن. شیشه عایق ضعیفی هست. و در درازمدت برای نگهداری گلخونه در دمای مناسب می‌تونه هزینه بیشتری داشته باشه. پلی کربنات چندجداره ورق دارای ارزش حرارتی بسیار بالایی هست و می‌تونه هزینه‌های گرمایش رو تا 30 درصد کاهش بده، صرفه‌جویی در مشاغل و افراد در طول عمر گلخونه هزینه زیادی رو به همراه داره.

انواع طلق پلی‌ کربنات جدید

انواع طلق پلی‌ کربنات جدید صنایع‌فرکو

حافظت بهتر در برابر اشعه ماوراء بنفش و توزیع نور رو از انواع طلق پلی‌کربنات جدید صنایع فرکو می‌تونین انتظار داشته باشین. ورق‌های پلاستیکی پلی کربنات علاوه بر قابلیت عبور نور و حفظ حرارت عالی، ضخیم‌تر از شیشه هستن. ضخامت، محافظت قوی‌تر در برابر اشعه ماوراء بنفش و توزیع یکنواخت نور و گرما در سراسر محل رو تسهیل می‌کنه. این تضمین می‌کنه که هر گیاه به‌طور کامل تمام مزایای فتوسنتز و مواد مغذی ارائه شده توسط خورشید رو بدون هیچ یک از اثرات نامطلوب قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش دریافت می‌کنه و جذب می‌کنه. 

از اونجایی که تموم مناطق داخل گلخونه نور و گرمای یکسانی دریافت خواهن کرد، نصب ورق‌های پلی کربنات در واقع میزان کاری رو که باید در طول سال انجام بدین کاهش می‌ده. الان دیگه نیازی نیست که تنظیمات یا موقعیت گیاه خود رو بر اساس شرایط مختلف نور و گرما در طول روز پیکربندی کنین. 

انواع طلق پلی‌ کربنات جدید

دوام و استحکام بی نظیر انواع طلق پلی‌ کربنات جدید

شیشه مطمئناً شکننده‌تر از ورق‌های پلی کربنات برای گلخونه‌ها و سایر ساختمون‌ها هست. و بنابراین، برای جلوگیری از آسیب‌های زیست‌محیطی و انسانی باید همیشه با مراقبت ویژه‌ای از اون استفاده کرد. فرآیند حمل و نقل و نصب ورق‌های شیشه‌ای می‌تونه به‌خصوص آزار دهنده باشه. ورق‌های شیشه‌ای بزرگ برای حمل و حمل و نقل از یک مکان به مکان دیگه بسیار سنگین هستن. به این معنی که نیروی انسانی بیشتری برای کاهش احتمال آسیب به اون نیاز هست. شیشه همچنین در مقایسه با ورق‌های پلی کربنات نگهداری بالایی داره. بنابراین هزینه‌های اولیه و عملیاتی شما برای گلخونه شما افزایش پیدا می‌کنه. 

واقعیت ساده این هست که صدمه زدن به انواع طلق پلی‌کربنات جدید صنایع فرکو تقریبا غیرممکن هست. شما باید واقعاً تلاش کنید! ورق های پلی کربنات در برابر آب و هوا نیز مقاوم هستن. به این معنی که می‌تونن انواع شرایط محیطی سخت رو تحمل کنن. بارون‌های شدید، برف، یخ و حتی تگرگ با این پوشش بسیار ناهموار و بادوام برای گلخونه شما قابل مقایسه نیستن! از طرفی دیگه، شیشه بسیار شکننده‌تر هست. و در معرض ترک خوردن تحت فشار یا در معرض نیروی شدید و پرتابه قرار می‌گیره.

انواع طلق پلی‌ کربنات جدید

نکته

انتشار نور و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش از ویژگی‌های بارز طلق شفاف کریستال هست. انواع طلق پلی‌کربنات جدید اغلب نور ملایمی رو ارائه میده، در حالیکه شیشه‌های سنتی اجازه نور شدید رو میدن. پلی‌کربنات‌می‌تونه به جلوگیری از سوختن یا سوزوندن گیاهان کمک‌کنه. طول عمر اونها رو افزایش‌داده. و به رشد موثرتری نسبت به زمانی که در پانل‌های شیشه‌ای رشد می‌کنن کمک کنه. نصبش آسونه. ورق پلی کربنات شش برابر سبک‌تر از پانل‌های شیشه‌ای استاندارد هست. که نصب رو سریع‌تر و آسون‌تر از نصب شیشه می‌کنه. این می‌تونه یک مزیت بزرگ نسبت به شیشه در هنگام ساخت و ساز باشه. زیرا مواد کمتری برای پشتیبانی از پلی کربنات نسبت به شیشه استاندارد مورد نیاز هست.

انواع طلق رو همچنین میشه با استفاده از یه اره مدور استاندارد به‌راحتی برش داد. در حالیکه شیشه معمولاً به یه اره مخصوص برای روی شیشه‌های ضخیم‌تر نیاز داره. از اونجا که برش و فرم‌دهی آسون هست. انواع طلق پلی‌کربنات جدید رو میشه در محل برش داد. برخلاف شیشه‌ای که معمولاً قبل از نصب برش داده‌میشه و شکل می‌گیره. این أمر فضایی رو برای خطاهای احتمالی در اندازه‌گذاری باز می‌کنه و در نتیجه جایگزینی پرهزینه‌ای داره

انواع طلق پلی‌ کربنات‌جدید

نتیجه گیری

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

طلق‌ها به دلیل ایمنی و دوام مزایای زیادی نسبت به شیشه های سنتی داره. صنایع فرکو ورق پلی‌کربنات رو ارائه میده که به‌راحتی جایگزین شیشه یا اکریلیک برای ساخت و ساز ساختمان، مترو، پناهگاه اتوبوس، مدارس، گلخونه‌ها و غیره بشه. صنایع فرکو یه راه حل سفارشی برای نیازهای کسب و کار شما طراحی می‌کنه. و همیشه بزرگترین موجودی انواع طلق پلی‌کربنات جدید رو در رنگ‌های مختلف و اندازه‌های سفارشی ارائه میده. اجازه بدین ایده‌های طراحی شما رو به واقعیت تبدیل کنیم.

اگه بخوایم طلق پلی کربنات رو با سایر محصولات مقایسه کنیم، به‌طور قابل توجهی مقرون به صرفه‌تر هست. پلی کربنات سبک وزن، نصبش آسون و نگهداریش فوق‌العاده کم هست. به علاوه، گرمای بیشتری رو در مقایسه با شیشه حفظ می‌کنه. و از نظر انتقال نور عملکرد بسیار بهتری ارائه می‌ده. که هزینه‌های عملیاتی شما رو در تموم طول سال کاهش می‌ده. در نتیجه این عوامل، استفاده از ورق های پلی کربنات برای گلخونه شما بدون شک مقرون به صرفه‌ترین راه حل طولانی مدت در مقایسه با شیشه هست. با ترکیبی از شرایط محیطی مناسب و مراقبت عالی، ورق‌های چند جداره پلی کربنات برای گلخونه‌ها می‌تونن تا 10 سال دوام بیارن. در حالی‌که نایلون‌ها و شیشه‌ها خیلی زودتر از اون شروع به نشون دادن علائم سایش و پارگی می‌کنن.

تمامی سفارش‌ها به صورت عمده در تولیدی فرکو قابل عرضه هست.

برای سفارش انواع طلق پلی‌ کربنات جدید صنایع‌فرکو می‌تونین به آدرس ما در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو