Home
انواع شیشه رفلکس قیمت

انواع شیشه رفلکس قیمت

انواع شیشه رفلکس قیمت های مختلفی داره که تمام معیارها در این مقاله کاملا توضیح داده میشه ‌‌‌.در این متن می‌تونین با انواع شیشه رفلکس آشنا بشین و نسبت به نیاز خود یکی رو انتخاب کنین .شیشه رفلکس قیمت‌های مناسب و به صرفه ای داره .همچنین کیفیت بسیار بالایی داره .و مناسب برای هر مکان و محیطی هست .حالا برای شما در انواع شیشه رفلکس قیمت اونا توضیح داده میشه .و شما می‌تونین با خوندن این مطلب یک انتخاب درست داشته باشین.

انواع شیشه رفلکس قیمت

انواع شیشه رفلکس قیمت

  1. شیشه رفلکس دودی
  2. شیشه رفلکس دوجداره و تک جداره
  3. شیشه رفلکس طراحی شده
  4. شیشه رفلکس لمینت شده
  5. شیشه رفلکس مات
  6. شیشه رفلکس آستین گلاس
  7. شیشه رفلکس اسید کاری شده
  8. شیشه رفلکس سوپر
  9. شیشه رفلکس حکاکی شده
  10. شیشه رفلکس خم
  11. شیشه رفلکس هوشمند
انواع شیشه رفلکس قیمت

انواع شیشه رفلکس قیمت مناسب دودی چیست و دارای چه مزایایی هست؟

شیشه رفلکس دودی از نمای ساختمان همچنین در مراحل ساختمان سازی تاثیر گذار هست .و برای طراحان داخلی ساختمان بسیار انتخاب شیشه رفلکس مهم و ضروری هست .از این شیشه می توان در جا به جای منزل و راه پله ها حتی قسمت ورودی منزل به صورت تزئینی نیز استفاده کرد .در این شیشه از قسمت داخلی بیرون مشاهده می‌شه .اما از بیرون به داخل محیط و یا منزل شما دید نداره .در دوره ای شیشه رفلکس تولید شد .از طراحان داخلی ساختمان گرفته تا مهندسان ساختمان سازی توجه بسیار بالای به این شیشه کردن.چون از همه نظر می‌تونه نیاز مشتری رو بر آورده کنه .

انواع شیشه رفلکس قیمت

هم دارای ظاهری زیباست .و هم کاربرد های به صرفه ای داره.از این شیشه ها می توان برای قسمت پنجره دو جداره وتک جداره نیز استفاده کرد .که بسیار این مسئله می‌تونه به شما در آرامش صوتی کمک کنه .و از ورود صداهای بیرونی به منزل شما جلوگیری کنه .شیشه رفلکس می‌تونه در رنگ های مختلفی آماده‌سازی بشه.همچنین احساس امنیت رو برای شما فراهم می‌کنه.شیشه رفلکس دودی یکی از پرفروش ترین شیشه ها تولیدی فرکو به شمار میاد .و به دلیل دودی بودن اون طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده اس ‌.

انواع شیشه رفلکس قیمت

انواع شیشه رفلکس در قیمت های متفاوت و دارای رنگ های مختلفی داره که شامل :

  • شیشه رفلکس دودی
  • شیشه رفلکس طلایی
  • شیشه رفلکس طلایی
  • شیشه رفلکس آبی
  • شیشه رفلکس سبز
  • شیشه رفلکس مشکی

این شیشه ها دارای قیمت های مناسبی هستن اما در رنگ های سبز و آبی افزایش قیمت داره .و حدودا ۳۰ درصد بیشتر هست .زیرا در این رنگ های آبی و سبز از ترکیبات شیمیایی استفاده میشه ‌.شیشه رفلکس دودی مناسب برای ساختمان سازی و کار کردن نمای اون با سنگ های سفید و مشکی هست و بهترین انتخاب برای پنجره های ساختمان پنجره دوجداره با شیشه های رفلکس به‌شمار میاد .

انواع شیشه رفلکس قیمت

انواع شیشه رفلکس قیمت مناسب طرح دار

امکان این که روی شیشه هر طرحی حکاکی بشه وجود داره.برای مثال شما می‌تونین لگو و یا اسم خاصی رو و یا حتی شعر مورد علاقه خود رو روی شیشه خود حکاکی کنین.که این مسئله می‌تونه شیشه شما رو خاص کنه .امکان چاپ کردن تصویری نیز روی شیشه امکان‌پذیر هست . برای حکاکی شیشه نیاز به سندبلاست کردن اون هست.همه‌ی این روش ها در تولیدی فرکو انجام پذیر هست. و به بهترین نحو ساخته و ارسال می‌شه.

انواع شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس لمینت

برای ساخت شیشه رفلکس ابتدا ما نیاز به شیشه های رفلکس در دو سایز داریم .ابتدا در یک سایز برش کاری میشه .سپس با استفاده از لایه PVB داریم که بتونیم. این دو شیشه رو به هم دیگر بچسبونیم .این عمل باعث می‌شه که هم ضخامت شیشه شما بالا بره .و هم مقاومت بالای در برابر ضربه داشته باشه .وبا هر ضربه ی کوچکی نشکنه .و برای شما سالیان دراز کار کنه.و کارایی داشته باشه .و شما رو مجبور به هزینه دوباره نکنه.همچنین در صورت شکستن این شیشه به صورت تکه ای شیشه شما خورد نمی‌شه.بلکه حتی در صورت شکست نیز شیشه شما از هم دیگر جدا نمی‌شن.مثل شیشه ی جلو ی ماشین در صورت شکست شیشه از همدیگر جدا نمی‌شه .و از داخل انگار پودر می‌شه.

انواع شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس‌ رنگ مات

برخی افراد علاقه دارن که از شیشه های مات برای منازل خود سفارش بدن.و به صورت کلی به شیشه های مات علاقه زیادی دارن .اول از همه شما باید رنگ شیشه مات خود رو به تولیدی سفارش بدین. و سپس می‌تونین ابعاد مورد نظر و اشکال هندسی که می‌خواید رو انتخاب کنین و برای شرکت تولیدی فرکو بفرستین .مات کردن شیشه رفلکس توسط دستگاه پیشرفته سندبلاست انجام می‌شد .و سپس شیشه شما رو از حالت ساده به حالت مات تبدیل می‌کنه.

انواع شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس استین گلاس

شیشه های دکوراتیو سندبلاست حکاکی شده ، در گروه این شیشه رفلکس استین گلاس هست .از شیشه های آستین گلاس اصولاً برای درب های چوبی استفاده می‌شه .شیشه رفلکس استین گلاس در رنگ های مختلفی تولید می‌شه .و انواع اون هم اکنون در بازار در حال فروش هست.

شیشه رفلکس اسیدکاری شده

امکان این که الگو و طرح های مختلفی روی شیشه رفلکس شما اسید کاری بشه وجود داره.این عمل با دستگاه مخصوص شیشه و پمپ فشار برای شما انجام میشه .این شیشه بسیار زیبا و حتی به صورت تزئینی نیز می‌تونین از این شیشه با طرح‌های مختلف بر خوردار باشین.

انواع شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس ویژه یا سوپر 

در پروژه های بزرگ ساختمان سازی اصولاً باید از شیشه رفلکس ویژه استفاده کرد.چون در برابر شیشه های معمولی دارای کاربردهای مختلفی هستن که ، در برابر شیشه معمولی بهتر و به صرفه تر هست.در تولیدی فرکو شیشه هایی تولید میشه که بالای پنجاه درصد رفلکس هستن که به این شیشه ها شیشه رفلکس ویژه میگن.

از شیشه رفلکس ویژه برای پروژه های بزرگ و تحقیقاتی و علمی نیز استفاده میشه.امکان این که شیشه ویژه شما دارای صفحه نمایشگر باشه و به صورت لمسی برای شما طراحی بشه وجود داره .در صورت نیاز و علاقه می‌تونین به کارشناسان فرکو اعلام کنین .و سفارش خود رو ثبت کنین .شیشه ویژه رو به اسم دیگری به اسم شیشه آینه ای نیز شناخته شده که ، به دلیل شفاف بودن این شیشه و کیفیت اون که با نمای یک آینه رنگی برابری می‌کنه .

انواع شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس حکاکی شده

برای حکاکی کردن طرح خاصی روی شیشه شما باید دستگاه پیشرفته ای به نام دستگاه هوشمند مستر وجود داشته باشه که ، بتونه طرح مورد نظر شما رو روی شیشه طراحی‌ و اینگریوینگ می کنه .طرح مورد نظر شما با این دستگاه تراشیده و کنده کاری میشه و یک ظاهری منحصر به فرد برای شما ایجاد می‌کنه.

شیشه رفلکس خم

برای ساخت شیشه رفلکس خم اول از همه نیاز هست که شیشه در دو سایز یکسان برای شما برش کاری بشه .سپس با قالب و شکل های که برای آشیشه در نظر گرفته میشه ، شیشه در کوره ای با حرارت بالا قرار می گیره .و شیشه قالب اونو می گیره .وپس از خنک شدن شیشه از داخل قابل در میاد .و به همان طرح و شکلی اس که شما سفارش دادین.

شیشه رفلکس هوشمند 

شیشه هوشمند قابلیت اینو داره که از حالت شفاف به مات و از مات به شفاف تنها با فشار دادن یک دکمه به وسیله ریموت تغییر کنه .این شیشه با استفاده از برق برای شما فعال می‌شه .و نیاز به جریان الکتریسیته هست .و با قطع شدن برق دیگر برای شما کار نمی‌کنه .از این شیشه هوشمند. بیشتر در کشور های اروپایی استفاده میشه .و بیشتر در ساختمان سازی و طراحی داخلی کشورهای پیشرفته استفاده میشه .از این شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان سازی استفاده بسیاری می‌شه.قیمت این شیشه تقریبا می توان گفت که دو برابر شیشه های ساده هست .به همین دلیل هست که از این شیشه در پروژه‌های خاصی استفاده میشه .

شیشه رفلکس درب شیشه ای

از شیشه های رفلکس سکوریت شده اصولاً برای درب های شیشه های استفاده می‌شه که ، این شیشه از نمای داخلی بیرون رو نشون میده.اما از بیرون نمای داخلی شما رو نشون نمیده .از این شیشه می‌توان با قاب‌های مشکی استفاده کرد .که بسیار جذاب و منحصر به فرد هست.

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر : تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز
دومین راه ارتباطی تلفنی هست:
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه رفلکس می‌تونین در سایت های دیگر فرکو وارد بشین .و از مدل‌های دیگر شیشه رفلکس دیدن کنین .شیشه های رفلکس تولیدی فرکو از لحاظ کیفیت با کشورهای اروپایی در حال رقابت هست .و جزء بهترین تولید کننده ی شیشه و آینه در ایران هست.

انواع شیشه رفلکس دارای چه قیمتی هستن ؟

انواع شیشه رفلکس ها از قیمت های متنوعی برخوردارن .اما….

تولیدی شیشه و آینه فرکو دارای چه مزیت هایی در ساخت انواع شیشه رفلکس هست؟

این کارخانه شیشه رو در عرض کمتر از ۴۸ ساعت درب منزل ارسال کرده و ‌…

شیشه رفلکس دارای چه انواعی اس؟

حکاکی شده ، سوپر ،خم و …

آدرس : تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو