Home

آینه لایت دار

آینه لایت دار از جدیدترین مدل‌های آینه هست که در آن به گوشه آینه ، چراغ(معمولا LED) نصب می‌شه. سال‌های زیادی از تولید اولین آینه در جهان می‌گذره . امروزه آینه به وسیله‌ای جدا نشدنی از زندگی بشر تبدیل شده اس . در طول سالیان دراز آینه‌ها هم همانند دیگر ابزار ساخت دست انسان ، تغییرات فراوانی کردن. تا این که امروز شاهد تولید آینه لایت دار به عنوان مدرن‌ترین نوع آینه هستیم. در واقع نور به عنوان یک عنصر کاربردی که حتی می‌توان گفت ضروری‌ترین عنصر زندگی انسان هست، به آینه‌ها اضافه شده. ترکیب این دو به تنهایی هزاران نیاز انسان رو بر طرف می‌کنه و از طرفی زیبایی قابل توجهی می‌گیره. آینه لایت دار امروزه یکی از پر طرفدارترین انواع آینه در سراسر جهان هست.

آینه لایت دار مدرن

آینه های نور دار نوع پیشرفته‌ای از آینه‌ها هستن که بسیار پر کاربرد هستن. این آینه‌ها به جهت ایجاد روشنایی در همه‌ی مکان‌ها یه کار می‌رن. شما می‌تونین از آینه نور دار در هر کجا از منزل ، محیط کار ، مطب و… خود استفاده کنین. آینه‌های نور دار به ویژه در آرایشگاه‌ها و مزون‌ها کاربردی هستن.

آینه لایت دار مدرن

ما در فرکو این اطمینان رو به شما می‌دیم که می‌تونین با خیال راحت بهترین کیفیت و شفاف‌ترین آینه‌ها رو برای خود داشته باشین. دوستان شما در فرکو طبق سلیقه و نیاز شما تولید می‌کنن. و همچنین بدون واسطه کالا ی مورد نظرتون رو به دست شما می‌رسونن.

آینه لایت دار مدرن

انواع آینه لایت دار به صورت کلی

آینه‌هایی که آپشن نور به اونا اضافه شده به طور کلی دارای 2 دسته هستن:

  • آینه‌های هالیوودی
  • آینه‌های بک لایت
آینه لایت دار مدرن

آینه لایت دار هالیوودی و موارد مصرف آن

آینه هالیوودی یکی از انواع آینه لایت دار هست که مدت‌هاست از آن در سینماها ، آرایشگاه‌ها ، بوتیک‌ها و … استفاده می‌شه. این آینه‌ها به تازگی پا در منازل ما گذاشتن . و هر یک از ما دوست داریم که یکی از اونا رو در اتاق خود داشته باشیم . البته این نوع از آینه علاوه بر کاربرد روی میز آرایش در سرویس بهداشتی و.. هم کاربرد داره . نوعی از آینه‌های مدرن هست که جلوه‌ی بسیار زیبایی به محیط خود می‌ده. به دلیل انتشار نوری که دارن کاربرد فراوانی دارن. یکی از پر کاربردترین آینه‌ها هستن زیرا به طور مستقیم صورت شما رو روشن می‌کنه.و این ویژگی باعث می‌شه شما بهتر آرایش کنین. ابروهای خود رو دقیق مرتب کنین. صورت خود رو درست اصلاح کنین. و لباس خود رو به صورت منظمی در تن خود مرتب کنین.

آینه لایت دار مدرن

انواع آینه هالیوودی

آینه لایت دار مدرن

آینه بک لایت و موارد کاربرد آن

یکی دیگر از انواع آینه لایت دار ، آینه بک لایت هست . تفاوت این آینه‌ها با آینه هالیوودی در اینه، که این آینه‌ها نور رو به صورت مخفی پخش می‌کنن. در صورتی که در آینه هالیوودی چراغ های ال ای دی یا انواع چراغ دقیقا روی آینه نصب شده و کاملا دیده می‌شه . یکی از دلایلی که آینه هالیوودی نور بیشتری از آینه‌های بک لایت به فضا می‌ده همینه. اما آینه بک لایت حالت مدرن‌تری داره. به همین دلیل هم برای انواع دکوراسیون مدرن مناسبه . بهترین انتخاب برای اداره‌جات ، اتاق مدیریت ، مطب‌های پزشکان ، این آینه اس . هرچند این آینه‌ها به خوبی جای خود رو در میان منازل هم باز کردن. اگر می‌خواید دکوراسیون لوکس و مدرنی داشته باشیین . پیشنهاد ما به شما همین آینه‌های بک لایت هست.که به خوبی دیگر وسایل خونه‌ی شما رو نورانی ، و بازتاب می‌کنه .

آینه لایت دار مدرن

انواع آینه بک لایت

  • آینه سرویس بهداشتی
  • آینه حمام
  • آینه آراشگاهی
  • آینه رو میزی
  • آینه جیبی و سفری
  • آینه دستی
  • آینه بک لایت هوشمند

شما می‌توانید طبق نیاز و سلیقه ی خود از ما بخواهید که برای شما قابلیت هایی را اضافه کنیم .

آپشن‌های جذابی که می‌تونین به این آینه‌ها اضافه کنین :

  • سنسور تاچ و لمسی
  • سنسور تشخیص حرکت دست
  • در گاه یو اس بی usb
  • بلوتوث
  • ریموت
  • اسپیکر
  • صفحه نمایش ساعت
  • لوگو و برند شما

مزایای اضافه کردن انواع قابلیت‌های الحاقی به این آینه‌ها

اسپیکر ، بلوتوث ، یو اس بی

ما می‌تونیم برای شما اسپیکر ، درگاه usb و بلوتوث اضافه شما کنیم تا شما همزمان با استفاده از آینه از شنیدن موسیقی یا کتاب صوتی و … لذت ببرین .

صفحه نمایش

همچنین می‌تونین صفحه نمایش اضافه کنین تا به طور مثلا فیلم مدل صحیح درست کردن مو رو همزمان ببینین و موهای خود رو گام به گام با کمک اون فیلم آموزشی درست کنین . قطعاً این خیلی لذت بخش میشه اگر ما هنگام آرایش کردن و یا آماده شدن برای مهمانی بتونیم سریال همیشگی خود رو دنبال کرده یا بتونیم همزمان در کلاس آنلاین خود شرکت کنیم

ساعت

اضافه کردن ساعت هم یکی از گزینه های خوب برای کسانی هست که به زمان خود اهمیت می‌دن. و همچنین آپشن مناسبی برای کسانی که همیشه دیر به جلسه ، کلاس یا مهمانی می‌رسن بشمار میاد . و هنگام اصلاح سر و ریش‌ها ، یا برای خانم‌ها هنگام آرایش و آماده شدن ، زمان رو از دست می‌دن .

آینه لایت دار مدرن

لوگو و برند خاص

اگر شما یک آرایشگاه یا یک مزون دارین، یا مدیریت یک سالن عروسی رو به عهده دارین. به طور کلی اگر صاحب برند خودتون هستین ، می‌تونین آینه‌های مورد نیاز خود رو با لوگو و برند شخصی خودتون داشته باشین . فقط کافیه که اراده کنین و به فرکو اعتماد کنین . در صورت تمایل مشتریان عزیز لوگو و یا هر طرح دیگر به صورت چراغ در آینه نصب میشه و این آپشن به خصوص برای آرایشگاه و مزون مناسبه.

آینه لایت دار مدرن

سنسور تاچ و لمسی

یکی از جذاب ترین و به روز ترین آپشن‌های الحاقی به آینه لایت دار ، سنسور های تاچ هست . با استفاده از این سنسور ها ی جذاب می‌تونین بسیار راحت تر از قبل و تنها با لمس ، نور رو خاموش یا روشن کنین. با استفاده از این قابلیت می‌تونین به صورت کاملا دم دستی ، رنگ لامپ ها رو تغییر بدین یا کم و زیاد کنین. جالبه بدونین که آینه‌هایی که به سنسور تاچ مجهز هستن با وجود مدرن بودن ، قیمت نسبتا مناسبی در مقایسه با دیگر آینه‌های بروز دارن.

آینه لایت دار مدرن

قابلیت تشخیص حرکت دست

سنسور تشخیص حرکت دست ، مدرن ترین قابلیت آینه لایت دار هست . با استفاده از این آپشن می‌تونین فقط و فقط با تکان دادن دست خود در مقابل چشمی نصب شده روی آینه ،نور آینه رو خاموش و روشن کنین . مزمیت این نوع آینه در اینه که تنظیم آینه بدون برخود فیزیکی و تنها با اشاره به سنسور نصب شده در آینه امکان‌پذیر می‌شه. به جز روشن و خاموش نمودن چراغ ، تغییر شدت و یا حتی رنگ چراغ نیز به وسیله این سنسور امکان‌پذیره. در صورت تمایل مشتریان عزیز بر روی آینه چراغ دار فرکو سنسور تشخیص حرکت اپتیکی نیز تعبیه می‌شه.

آینه های لایت دار در کدوم محل‌ها استفاده میشن

  • منازل (سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، حمام و… )
  • سالن های عروسی
  • سالن های گریم
  • آتلیه های عکاسی
  • آرایشگاه ها
  • مزون ها ی لباس
  • بوتیک ها

آینه لایت دار و کاربرد اون در منازل

  • سرویس بهداشتی
  • حمام
  • اتاق خواب
  • روی میز آرایشی

آینه لایت دار سرویس بهداشتی منازل

یکی از کاربردهای استفاده از آینه های بک لایت در سرویس بهداشتی منازل هست. از اونجایی که سرویس بهداشتی به طور کلی فضایی کوچک با نور کمی اس. بهتره از آینه های نوری یا همان بکلایت استفاده کنیم. که در عین حال که فضای ما رو مدرن و زیبا جلوه می‌دن نور اون هم برای دیدن چهره ما مفیده. یکی از مکان‌هایی که از آینه استفاده زیادی می‌شه داخل سرویس بهداشتی منازله. به همین دلیل داشتن یک آینه بک لایت در سرویس بهداشتی توصیه می‌شه تا فضای ما رو زیبا کنه.

کاربرد آینه لایت دار در حمام

همه می‌دونیم که آینه ها در حموم جزو ضروری ترین وسایل حموم هستن. چه بهتره که آینه ی ما دارای نوری باشه که فضای ما رو روشن‌تر کنه. انواع آینه های بک لایت وجود دارن که حالت ضد بخار دارن. این آینه ها اختصاصاً مناسب فضاهایی مثل حموم و استخر هست . خاصیت ضد بخار بودن این آینه ها به این صورته که هر چقدر هم فضای ما دارای بخار و رطوبت بشه آینه همچنان شفاف می‌مونه.

آینه بک لایت اتاق خواب

آینه ها جزء جدا نشدنی اتاق خواب های منازل ایرانی و غیر ایرانی هستن . همین موضوع نشون می‌ده که انتخاب نوع آینه اهمیت فراوانی داره . استفاده از آینه بک لایت در اتاق‌ها علاوه بر اینکه کاربرد خود آینه رو برای ما داره، می توان از نور مناسب اون در شب نیز استفاده کرد به عنوان چراغ خواب، اتفاقاً فضای ما رو بسیار دلنشین و آرام جلوه می ده. علاوه بر این استفاده از آینه بک لایت های بزرگ زمینی به ما کمک می‌کنه تا اتاق خواب خود رو بزرگتر نشون بدیم زیرا به طور کلی آینه نقش بازگرداندن تصاویر رو داره هنگامی که ما از آینه بزرگ استفاده می‌کنیم فضای ما رو دو برابر جلوه میده و نوری که آینه بزرگ بک لایت از خود انتشار میده بیشتر به این هدف کمک می‌کنه.

عملکرد صنایع تولیدی فرکو

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما یکی از تولید کنندگان برتر کشور در این خصوص هستیم و این ادعا رو در عمل ثابت کردیم . بالاترین کیفیت‌ها و منصفانه ترین قیمت‌ها رو برای مصرف کنندگان گرامی در نظر گرفتیم . ما برای مشتری های خود ، سلیقه و نیاز و همچنین سرمایه ی اونا احترام فراوانی قائلیم. باعث افتخار ماست که شما به فرکو اعتماد کرده و ما رو به عنوان فروشنده ی خود در نظر بگیرین.

چگونه از قیمت محصولات با خبر بشیم

با توجه به نوسانات بازار علی رغم میل باطنی خود ، از گذاشتن قیمت در زیر پست ها معذوریم . اما شما خریداران محترم می‌تونین از طریق یکی از راه های زیر با ما ارتباط برقرار کنین:

اگر برای شما راحت ترین راه ارتباط از طریق تماس تلفنی اس می‌تونین با این شماره تماس بگیرین : 02188068352

اگر واتساپ راه بهتری اس برای شما به این شماره در واتساپ پیام بدین : 09101767773

همچنین می‌تونین برای دیدن محصولات فرکو ، طریقه ساخت اون . و همین طور دیدن روزانه های کارگاه تولیدی ما ، پیج اینستاگرام ما رو دنبال کنین .

لینک ورود مستقیم به کارگاه مجازی ما در اینستاگرام : https://www.instagram.com/farkoo.ir/

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو