Home

آینه رومیزی بزرگ

آینه رومیزی بزرگ یکی از ضروری‌ترین وسیله‌های هر خونه یا سالن آرایشی هست که هرکسی کمه کم باید یدونه ازش رو داشته باشه . اگر می‌خوای یه آینه آرایشی رومیزی بزرگ بخری بهتره قبلش این مطلب رو بخونی . حرفه‌ای‌ترین خرید ، خریدی هست که با اطلاعات کامل انجام بشه . ما برای همین این‌جا هستیم که قدم به قدم بهت تو خرید یه آینه خوب کمک کنیم و اطلاعاتی که نیاز داری رو در اختیارت بذاریم

ما تو این مقاله قراره برات درباره انواع آینه رومیزی آرایشی صحبت کنیم و کاربری هرکدوم رو بگیم و در آخر هم بهترین تولیدی‌های آینه ایران رو که ارسالشون به تمام نقاط ایران به راحتی انجام میشه رو بهت معرفی کنیم . پس تا انتهای متن کنار ما باش و اون آینه‌ای رو که مورد علاقه‌ات هست رو، انتخاب کن..

تو با ارزشی پس محصول ارزشمند بخر !

یکی از دلایلی که باعث میشه ما بریم سراغ خرید یه محصول جدید ، قدیمی شدن وسیله‌ی قبلی‌ای هست که داریم . خب بعضیا هستن که ارزش زیادی برای خودشون قائل نیستن و تااا آخرین لحظه از یه جنس قدیمی استفاده می‌کنن و کلاس کاری خودشون رو به شدت پایین میارن . در صورتی که پیشنهاد ما به شمایی که هم برای خودت خیلی ارزش قائل هستی و هم اهل حیف و میل کردن پولت نیستی اینه :

آینه قدیمی که از شکل و قیاقه‌ی مجلل و شکلیل خودش افتاده اما هنوز قابل استفاده هست رو بده به نیازمندان یا اهدا کن به خانه سالمندان . و برای خودت چیزی رو بخر که ارزشمند باشه . این‌طوری هم برای خودت احترام قائل شدی و هم باعث خوشحالی بقیه شدی..

آینه رومیزی بزرگ

می‌خوای آینه‌ای که می‌خری جدید باشه ؟ از بین این مدل‌ها انتخاب کن

ساخت اولین آینه به هزاران سال قبل بر می‌گرده و در طول ایییین همه سال تفاوت‌های زیادی پیدا کرده . هرچند بیشترین تفاوت در کیفیت آینه بوده و امروز توی ایران شرکت‌هایی هستن که بالاترین کیفیت رو تولید می‌کنن . (یعنی حتی جزو کشور‌های اول جهان هستیم تو تولید آینه با کیفیت درجه ۱) . اما تفاوت‌هایی هم تو ظاهر به‌وجود اومده.

و یه گام بزرگ تو صنعت آینه مربوط به همین چند سال اخیر هست که با پیشرفت تکنولوژی ، آینه هم جزو وسایل هوشمندی شد که ده‌ها آپشن میشه بهش اضافه کرد . نکته مهم این هست که شما برای چه کاربردی قرار هست از آینه رومیزی بزرگ جدیدتون استفاده کنین؟

انواع آینه رومیزی بزرگ مدرن

آینه رومیزی بزرگ ساده
خرید آینه بزرگ قاب‌دار
آینه آرایشی هالیوودی لامپ‌دار
آینه آرایشی بک‌لایت

خرید آینه ساده بزرگ مناسب برای روی میز

همه‌ی ما فکر می‌کنیم که دیگه زمان استفاده از آینه ساده گذشته و دیگه کسی این مدل‌ها به کارش نمیاد . اما با تغییری که مدل‌های مدرن این آینه‌های ساده داشتن ، میشه گفت اتفاقا طرفداران خاص خودشونو دارن.
البته به این نکته دقت کن ! اگر قرار هست از آینه رومیزی بزرگ جدیدت به عنوان آینه ارایشی استفاده کنی ، خب این مدل رو بهت پیشنهاد نمی‌دیم چون مدل‌هایی که پایین‌تر آوردیم انتخاب خیلی بهتری برای کاربرد آرایشی هستن .

این مدل آینه بیشتر به عنوان یه آینه معمولی استفاده میشه برای کاربری‌های روزانه . آینه ساده برای سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال بیشترین زیبایی رو خلق می‌کنه ‌. خصوصا اگر تو مدل‌های فرمی شکل سفارش داده بشن که از هیچ شکل خاصی تبعیت نکنن..

آینه رومیزی بزرگ ساده

آینه قاب‌دار رومیزی ، مناسب برای همه سلیقه‌ها

با اضافه شدن قاب در کنار آینه می‌تونین اون رو تبدیل به یک اثر هنری کنی ! قاب‌های مختلفی از نظر جنس برای آینه وجود داره از انواع فلز و چوب گرفته تا شیشه و… . قاب آینه رومیزی بزرگ جدیدت رو با بقیه وسایلت ست کن و به همین راحتی فضا رو از این رو به اون رو کن !

مدل‌های مدرن آینه قاب‌دار بیشتر از جنس فلز هستن . استفاده از فلزی که زنگ نمی‌زنه برای دور آینه انتخاب خوبیه . اما در کل باید این ‌رو هم بدونی که جنس فلز و مدل قاب آینه توی قیمت آینه رومیزی تاثیرگذار هست .
می‌تونی آینه قاب‌دار رو تو ساده‌ترین طرح‌ها یا مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین طرح‌ها سفارش بدی که انتخاب هرکدوم از این مدل‌ها کاملا بستگی به سلیقه خود شما داره .

آینه رومیزی بزرگ قتب دار

بهترین آینه آرایشی رومیزی ، برای حرفه‌ای فقط این مدل :

اگر واقعا خودت رو یه آرایشگر حرفه‌ای می‌دونی این آینه دقیقا مناسب خودته . اون آینه‌ای که با یک‌بار استفاده ازش دیگه نمی‌تونی طرف آینه دیگه‌ای بری همین آینه هست که بهش میگن آینه هالیوودی . چرا به این آینه‌ها می‌گن آینه هالیوودی ؟! دلیلش اینه که برای اولین بار این مدل توسط آرایشگر‌های اتاق گریم هالیوود سفارش داده شده . کارکردش هم این‌طوری هست که دور آینه از لامپ و چرا‌غ استفاده شده . تا با استفاده از نور زیادی که از این لامپ‌ها روی صورت و مو بازیگر میوفته ، گریمور بتونه یه آرایش و گریم کاااملا بی نقص انجام بده‌ .

وقتی بقیه آرایشگر‌های سطح جهان طریقه استفاده این آینه و کارایی فراوونش رو دیدن ، تو سالن آرایشی‌شون از این مدل آینه میکاپ آرایشگاه نصب کردن ‌ و فهمیدن تا قبل از این انگار آرایشگری نمی‌کردن !

یه آینه رومیزی بزرگ نور مخفی‌دار بک‌لایت بخر و تا آخر عمرت به خریدت افتخار کن

نوری که از آینه بک‌لایت به فضا می‌تابه بر خلاف آینه هالیوودی ، از پشت آینه هست . پس آینه بک‌لایت نور مستقیمی نداره و در نتیجه نوری که تحویل صورت شما میده به نسبت آینه هالیوودی کمتر هست . البته چون از لامپ‌های ال ای دی توی ساخت آینه بک‌لایت استفاده میشه . و این لامپ‌ها انواع و اقسام زیادی دارن ، می‌تونين از لامپ‌های پر نورتر استفاده کنین.

اگر برات این نکته مهمه که آینه رومیزی بزرگ جدیدی که می‌خوای بخری ظاهر لاکچری و مدرنی داشته باشه ، باید همین مدل آینه بک‌لایت رو خریداری کنی . این آینه مناسب کسانی هست که لوکس بودن دکوراسیون اطرافشون براشون خیلی مهمه. یه جورایی میشه گفت این آینه مخصوص خوش سلیقه‌ها تولید شده ..

آینه رومیزی بک‌لایت با نور مخفی و خیلی ملایمی که پخش می‌کنه رو دیوار ، هم صورت شما رو نورانی تر می‌کنه . و هم موقع آرایش اصلا چشمت رو اذیت نمی‌کنه .چه یه آینه رومیزی بخری چه یه آینه قدی با نور مخفی ، بازم سود با تو هست !

آینه‌ات رو هوشمند سفارش بده

برای این‌که از بقیه یه سر و گردن بالاتر باشی ، کافیه آینه رومیزی بزرگ جدیدت رو هوشمند سفارش بدی . بله درست شنیدی ، هوشمند ، دقیقا مثل یک ربات . چطوری ؟ خب روش کار با این آینه‌ها این‌طوریه که وقتی شما آینه میکاپ لامپ‌دار یا آینه نورمخفی بک‌لایت سفارش میدی ، تو حالت عادی باید چراغ رو با کلید‌ پریزش روشن و خاموش کنی یا هربار موقع استفاده دو شاخه‌اش رو به برق بزنی و بعد از استفاده هم از برق در بیاری تا لامپ‌ها خاموش بشه .

اما وقتی آینه‌ات رو هوشمند سفارش بدی ، دیگه این دردسرهارو نداری و خیلی راحت‌تر می‌تونی چراغ رو خاموش و روشن کنی یا حتی نور چراغ‌هارو کم و زیاد کنی یا رنگشون رو تغییر بدی .

1: دکمه تاچ

با بودن دکمه تاچ ، صفحه آینه‌ات مثل صفحه‌ی گوشی موبایلت عمل‌ می‌کنه و می‌تونی تنها با یک لمس کوتاه و ساده ، آینه رو خاموش و روشن کنی و هزارتا کار دیگه .دکمه تاچ روی آینه معمولا قسمت پایین و وسط تعبیه میشه و کاملا ضدآب و با حساسیت لمس بالا هست . اضافه کردن این آپشن روی آینه هرچند مقداری هزینه بر هست اما بودنش باعث میشه آینه تو پیش آینه‌های ساده بقیه خاص باشه و به خاطر سلیقه‌ای که به خرج دادی بدرخشی !

2:ریموت کنترل

به جز استفاده از دکمه تاچ ، میشه از ریموت کنترل هم برای خاموش و روشن کردن یا تغییر رنگ چراغ‌های آینه استفاده کرد که هزینه‌ی کمتری نسبت به لمسی بودن آینه داره . این آپشن برای کسانی که آرایشگری می‌کنن واقعا مناسبه و با زدن یه دکمه چراغ رو روشن می‌کنن و نورش رو اون‌طوری که مناسبه براشون تنظیم می‌کنن . چی بهتر از این می‌تونه باشه برای یه آرایشگر حرفه‌ای ؟؟

چیزایی که میشه اضافه کرد :

از جمله آپشن‌های دیگه‌ای که میشه اضافه کرد این هست که درگاه یو اس بی و خروجی صدا برای آینه قرار بدیم . این‌طوری می‌تونی همزمان با آرایش و اصلاحت به موسیقی مورد علاقه‌ات گوش بدی یا ادامه داستان صوتی‌ای که دیروز گوش میدادی رو گوش کنی .این مدل از ویژگی‌ها برای آینه باشگاه‌ها خیلی مناسبه .

جمع‌بندی انواع آینه رومیزی بزرگ جدید و مدرن

براب خرید یه آینه رومیزی خوب گزینه‌های زیادی پیش روی تو هست ‌. ما سعی کردیم این‌جا برات کامل روشن کنیم که هر مدل آینه چه کاربردی داره و مناسب چه کسانی هست ‌. مثلا گفتیم که اگر شما قراره از آینه رومیزی بزرگ تو سالن آرایشگاه لوکست استفاده کنی ، بهتره آینه آرایشی لامپ‌دار بخری که نور مناسبی که داره بهت تو انجام گریم و آرایش و اصلاح خیلی کمک می‌کنه .

یا می‌تونی آینه بک‌لایت نور مخفی بگیری که این‌طوری هم نور مناسبی داری هم ظاهر مدرن و قشنگی که داره ، کل فضای سالنت رو تحت تاثیر قرار بدی.. اما نکته کلیدی مطلب این بود که وقتشه فکر آینه مدل قدیمی رو از ذهنت خارج کنی و با سفارش آینه مدل جدید برای خودت ارزش قائل بشی !

حالا اگر تصمیمت رو قطعی گرفتی و قصد خرید یه آینه رومیزی با کیفیت و خفن رو داری ، ما این پایین بهت یه شرکت خیلی خوب رو معرفی می‌کنیم که با یک‌بار خرید ، مشتری دائمی این کارخونه میشی :

من مطمئنم اگر از این‌جا خرید نکنی ضرر کردی..

صنایع آینه‌سازی فرکو یه کارخونه تولیدی هست که تمام آینه‌هاش رو بدون واسطه به دست مشتری می‌رسونه . بدون واسطه خرید کردن برای مشتری یعنی پرداخت هزینه کمتر ، برای محصول با کیفیت‌تر و بهتر !

آینه رومیزی بزرگ مورد نظرت رو از این فروشگاه تولیدی بخر و تو خریدت هم عجله کن . هرچی سریع‌تر خرید کنی سود با تو هست ! چون با هر روز تاخیر تو سفارشت ، قیمت‌ محصولت افزایش پیدا می‌کنه . اما اگر الان سفارش بدی یه سری از محصولات مدل جدید که جزو محصولات پرفروش مجموعه هستن ، تخفیفات خیلی خوبی داره .

مزیت دیگه‌ای که باعث میشه شما از تولیدی خرید کنی نه جای دیگه این هست که این جا می‌تونی محصولت رو با یک سال ضمانت بی قید و شرط بخری . که این ویژگی برای خرید محصولی مثل آینه که امکان شکستن و آسیبش زیاده واقعا فوق‌العاده هست !

برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین :

02188068352 و 09101767773

آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو