Home
پارتیشن آینه تراش دار

پارتیشن آینه ای

بهبودی که در کیفیت و ظاهر آینه ها ایجاد شده، موجب گردیده تا بتوان از آن در ساخت محصولات کاربردی دیگر استفاده نمود. چرا که مقاومت و کیفیت آینه به طور قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده است. و این باور شکننده بودن آینه و شیشه وجود ندارد. از محصولات کاربردی که توسط آینه ساخته می شود، پارتیشن آینه ای است.

پارتیشن دیواری

پارتیشن آینه ای نیز همانند آینه از مشخصات عمومی آن برخوردار می باشد. که استفاده از آینه در فضایی باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضا و نیز روشن تر نشان دادن آن می گردد. که برای تاثیر بیشتر این امر می توان علاوه بر استفاده از آینه، از پارتیشن آینه ای نیز استفاده نمود. این پارتیشن علاوه بر کاربرد و عملکردی که به عنوان پارتیشن و آینه دارا می باشد، در زیباسازی فضای خود بسیار اهمیت دارد.

پارتیشن در واقع یک وسیله کاربردی است که برای جداسازی فضاها از هم به کار می رود. گاهی نیز به عنوان دیوار عمل می نماید. از این رو می تواند فضای زیادی را از نظر بصری به خود اختصاص دهد. پس انتخاب زیبا و مناسب با فضای آن مهم می باشد.

پارتیشن

مزیت پارتیشن آینه ای

پارتیشن ضخامت کمی دارد و برای جداسازی بخش ها از هم فضای خاصی را اشغال نمی کند. از طرفی همانند ساخت دیوار، هیچ گونه دردسری ندارد و به راحتی و تمیزی کامل می توان آن را سفارش و مورد استفاده قرار داد. که یک ویژگی مثبت مخصوصا برای فضاهای کوچک می باشد.

همچنین امکان جابه جایی برای پارتیشن آینه ای فراهم است. در این صورت تغییر دکوراسیون نیز می تواند به سادگی انجام گیرد. که در صورت دیوارچینی دیگر این امکان وجود ندارد. همچنین علاوه بر این موارد، از نظر زیبایی نیز قابل توجه است.

علاوه بر این ها پارتیشن همانند دیوار از روشنایی محیط نمی کاهد. و در صورت استفاده از پارتیشن آینه ای نیز به دلیل مشخصاتی که دارد می توان در این امر موثرتر بود.

پارتیشن

کیفیت آینه ها نیز به گونه ای افزایش پیدا کرده که به سادگی لکه پذیر نیستند. به همین جهت نیازی به نگران خاصی در مورد ایجاد لکه روی آینه و تمیز کردن آن وجود ندارد.

موارد کاربرد پارتیشن آینه ای

خانه

در خانه برای قسمت های مختلفی از جمله جداسازی پذیرایی از قسمت ناهارخوری و یا ایجاد اتاق می توان از پارتیشن استفاده نمود. علاوه بر مزیت هایی که عنوان شد،در زیباسازی محیط خانه نیز اهمیت خواهد داشت. همچنین با انعکاسی که دارد، موجب می شود تا فضا گسترده تر به نظر برسد.

پارتیشن خانه

آرایشگاه

از آینه در آرایشگاه و سالن زیبایی به وفور استفاده می گردد و از مهم ترین ابزار موجود می باشد. از این رو با انتخاب پارتیشن آینه ای می توان هماهنگی خاصی در این فضا ایجاد نمود. همچنین استفاده از آن زیبایی را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

پارتیشن آرایشگاه

ادارات

در محیط های کاری و ادارات به تقسیم بندی فضا اغلب از پارتیشن استفاده می گردد. چرا که تقسیم بندی را ساده نموده و بخش های مختلف را از هم جدا نموده. و در عین حال موجب ایجاد حریم خصوصی برای افراد در حین کار نیز می شود. همچنین فضای تاریکی ایجاد نمی نماید و تا حدی به دلیل بازتابی که آینه دارد، در روشنایی می تواند تاثیر گذار باشد.

پارتیشن چند تکه

هتل و رستوران

در اینگونه فضاها نیز استفاده از پارتیشن مشاهده می شود. با توجه به عملکرد و زیبایی که پارتیشن آینه ای دارد، می تواند برای اینگونه فضاها نیز انتخاب مناسبی باشد.

فروشگاه و مزون

فروشگاه ها، گالری ها و مزون های مختلف نیز برای جدا کردن قسمتی و یا ایجاد فضای جدیدمی توانند از پارتیشن استفاده نمایند. در میان انواع مختلف پارتیشن نیز پارتیشن آینه ای از زیبایی قابل توجهی برخوردار می باشد.

انواع پارتیشن آینه ای

در ساخت این نوع از پارتیشن آینه های مختلفی وجود دارند که می توان از آن ها در ساخت استفاده نمود. از جمله:

آینه ساده

آینه ساده از رایج ترین نوع آینه ها می باشد که از آن نیز در ساخت محصولات گوناگون به وفور استفاده می شود. این نوع از آینه ها به دلیل سادگی که دارند، برای هر فضایی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین با هر سبک دکوراسیون و رنگ حاکم بر آن نیز خود را مطابقت می دهند. علاوه بر این ها شفافیت و وضوح تصویر نیز در این نوع از آینه ها بسیار بالا می باشد. در صورت تمایل برای شفافیت خیلی بالاتر آینه می توان از نوع سوپر کلیر آن استفاده نمود. در این صورت پارتیشن آینه ای ایجاد شده بسیار شفاف و زیبا خواهد بود.

پارتیشن آینه ساده

آینه رنگی

یکی از انواع دیگر آینه ها می توان به آینه رنگی اشاره نمود. رنگ ها در زیبایی فضا و روحیه افراد تاثیر خیلی مثبتی دارد. از این رو می توان در ساخت پارتیشن آینه ای از آینه رنگی استفاده نمود تا بتوان زیبایی فوق العاده ای را برای محیط خود به ارمغان آورد. تنوع رنگی این آینه بسیار بالاست. و با سادگی می توان رنگی متناسب با فضا و دلخواه خود را انتخاب نمود و با اضافه شدن پارتیشن آینه ای رنگی و تغییر شگرف ایجاد شده در فضا لذت برد.

پارتیشن آینه ای رنگی

آینه تراش دار

آینه های تراش دار نیز می تواند در ساخت پارتیشن آینه ای به کار گرفته شود. در این آینه همانطور که مشخص است تراش هایی روی اینه ایجاد می گردد تا در نهایت منجر به ایجاد آینه ای شکیل و زیبا می شود.

پارتیشن آینه تراش دار

آینه طرح دار

از آینه های متفاوت و جذاب آینه طرح دار را می توان نام برد. در صورتی که دلخواه و یا نیاز بر این است که بازتاب و شفافیت کمتر باشد، می توان از این سبک آینه ها استفاده نمود. روی پارتیشن آینه ای هر طرح قابل اجراست تا در نهایت محصولی مطابق سلیقه خود ایجاد گردد.

پارتیشن طرح دار آینه

طرح های مختلفی را می توان در این سایت یافت.

همچنین امکان حک لوگو و یا هر نوشته ای نیز روی تمامی انواع آینه ها وجود دارد. این امکان برای مشاغل بسیار کاربردی است و می تواند در جذابیت پارتیشن آینه ای موثر واقع شود. و در واقع در ایجاد پارتیشنی خاص و اختصاصی کمک شایانی می نماید.

لازم به ذکر است که برای ساخت پارتیشن می توان از چندین نوع آینه نیز استفاده نمود. به عنوان مثال چندین رنگ آینه می تواند به کار گرفته شود. یا حتی امکان ترکیب با دیگر محصولات از جمله شیشه و یا طلق نیز وجود دارد. هر کدام از این حالات زیبایی منحصر به فرد خود را دارا می باشد. که برای انتخاب آن می توان به فضا و دکوراسیون و سلیقه خود بر حسب نیازی که وجود دارد، توجه نمود.

ثبت سفارش پارتیشن آینه ای

صنایع شیشه و آینه فرکو اقدام به تولید انواع پارتیشن آینه ای با کیفیت بالایی می نماید. در ساخت محصولات مختلف از بهترین مواد اولیه استفاده می گردد. از این رو تمامی محصولات با تضمین کیفیت عرضه می گردد و نیز قیمت نیز در مقایسه با کیفیت بالا بسیار مناسب می باشد. تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل داده می شود.

همچنین برای داشتن خیالی آسوده از خرید این امکان در نظر گرفته شده تا بتوان در صورت نارضایتی محصول خود را مرجوع نمود. برای کسب اطلاعات و ثبت سفارش خود می توانید با شماره  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل نمایید. برای شهروندان تهرانی نیز امکان بازدید حضوری از مجموعه به آدرس :تهران .ونک .ده ونک.خیابان شهید بهایی .کوچه کولیوند .خیابان شهید مجید پور.نبش بن بست آرمین .پلاک ۱۰۶ فراهم می باشد.

پارتیشن آینه ای چه استفاده ای دارد؟

برای جدا کردن قسمت های مختلف از هم می توان از پارتیشن استفاده نمود. همچنین…

پارتیشن آینه ای چه کاربردی دارد؟

در فضاهایی مثل خانه، آرایشگاه و… می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو