Home
مدل آینه قدی

مدل آینه قدی

معرفی مدل های آینه قدی

هیچ جوره نمیشه آینه قدی رو از زندگی امروزی حذف کرد! هر روز برای اینکه ببینیم چطور به نظر میرسیم به آینه قدی نگاه می‌کنیم و تاثیری که تو دکوراسیون داره رو هم نمیشه انکار کرد. فقط کافیه نگاهی به طراحی‌های حرفه‌ای بندازین و ببینین اگه از آینه استفاده نکنیم چقدر مشخصه رو از دست می‌دیم! اما منظور مدل های جدید آینه قدی هستن نه هر آینه قدیمی که حتی تاثیر برعکس داره! تصور کنین یه آینه مدرن چقدر میتونه دکوراسیون رو تغییر بده و نگاه کردن بهش چقدر می‌تونه عالی باشه!

اهمیت آینه قدی باعث شده در سال‌های گذشته مدل‌ های تخصصی و حرفه‌ای هم به تولید برسه. برای خانه ، آرایشگاه ، مزون ، باشگاه و … فرکو از جمله برترین تولیدکنندگان آینه در سطح کشور هست که در زمینه تولید انواع آینه قدی ویژه محیط‌های گوناگون ظیر آرایشگاه ، مزون ، منازل مسکونی و … با آپشن‌های متنوع و جذاب فعالیت می‌کنه.

مدل آینه قدی

اگر می خواید آینه‌ای ساده داشته باشین می‌تونین از آینه های قاب دار و یا بدون قاب صنایع تولید شیشه و آینه فرکو خریداری کنین. اما اگر به دنبال آینه های بروز و مدرن هستین بهتر هست از آینه‌های مختلفی مثل آینه بک لایت ،هالیوودی و … خریداری کنین ،که در ادامه به معرفی هر یک می‌پردازیم.

مدل آینه قدی

مدل آینه قدی قاب دار

اولین نکته مهم که نشون می‌ده آینه باکیفیته ، جنس قاب اونه. برای ساخت آینه قدی قاب دار از انواع قاب بهره گرفته می‌شه اما همه این قاب‌ها خوب نیستن. اگه قاب زیبا و مقاوم نباشه واقعا آینه به هیچ دردی نمی‌خوره. از بهترین قاب‌ها برای آینه قدی می‌شه به قاب‌هایی مثل استیل ، های‌گلاس ، فلز آبکاری شده ، آلومینیوم ، پی وی سی و چوب اشاره کرد.

مدل آینه قدی
آینه قدی ساده

مدل آینه قدی بک لایت چیه؟

آینه بک لایت رو میتونیم یه طرح مدرن از آینه قدی بدونیم که دیزاین جدیدتر داره! تو این مدل از آینه ، به قسمت کناره نورپردازی مخفی تعبیه می‌شه. طوری که یه نور نواری و باریک تو کناره آینه ایجاد میشه. این نور ظاهر آینه رو خیلی خاص تر میکنه. آینه بک لایت برای آینه دکوری خونه یه گزینه عالیه! همچنین مدل‌های مخصوصی از آینه بک لایت برای آرایشگاه ، مزون و … تولید می‌شه.

آینه قدی بک لایت

انواع آینه قدی

  • آینه بک لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه ساده
  • آینه قدی قاب دار و بدون قاب

آینه قدی هالیوودی

آینه هالیوودی یا آینه گریم به مدلی از آینه گفته می‌شه که برای بهبود دید و وضوح ، در ساخت اون‌ها از لامپ LED حبابی بهره می‌برنن. همونطور که از اسمش مشخصه ، آینه‌های هالیوودی معمولا برای آرایش و گریم به کار می‌رن و به مخصوصا در آرایشگاه ، سالن‌های گریم یا حتی برای آرایش شخصی در منزل مناسب هستن. البته برای منازل مسکونی و آرایش شخصی مدل رومیزی آینه هالیوودی گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شه. آینه‌های هالیوودی در کنار کارایی بالا ، ظاهر نسبتا خاصی هم دارن. اما مدل بک لایت آینه ، از نظر دکوراسیون بیشتر مورد توجه هست.

مدل آینه قدی

فعال کردن نور پردای آینه قدی نور دار

همونطور که در قسمت بالا اشاره کردیم به روش‌های مختلفی می‌تونیم چراغ‌های آینه رو فعال کنیم .سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت و ریموت کنترل از جمله آپشن‌هایی هستن که روی آینه تعبیه می‌شن. نسبت به سفارش.

سنسور تاچ : در مدل آینه تاچ یه دکمه لمسی روی آینه تعبیه می‌شه که با کمکش می‌تونین چراغ آینه رو فعال کنین یا غیر فعال.

حسگر تشخیص حرکت : با نصب این سنسور ، کافیه دست‌تون رو جلوی آینه تکون بدین تا نور آینه فعال بشه یا رنگش عوض بشه.

ریموت کنترل : روی آینه ریموت کنترل هم نسبت به سفارش برای تنظیم نورپردازی تعبیه می‌شه که از فاصله دور بشه آینه رو تنظیم کرد.

آینه قدی هوشمند

آینه زوم دار چیه

در این مدل آینه‌ها ، قسمتی از آینه که مشخص هم هست تصویر رو چند برابر بزرگ‌تر نشون می‌ده که برای آینه آرایشگاهی و آرایشی عالیه.

آینه دوطرفه چیست

اگه برای آرایشگاه دنبال آینه هستی ، آینه دو طرفه می‌تونه گزینه عالی باشه. در این مدل هر دو طرف حالت آینه‌ای داره. یعنی شما می‌تونین آینه رو وسط سالن بذارین و از فضا نهایت استفاده رو ببرین. بهترین گزینه برای استفاده بهینه از فضا.

انواع مدل آینه قدی برای محیط های کوچک

اگه دوست دارین آینه فضایی رو اشغال نکنه ، بهترین گزینه برای شما آینه دیواری هست. البته که آینه قدی دیواری کلا از نظر دکوری گزینه بهتری هست و می‌تونه باعث بشه که دیوار خیلی بهتر دیده بشه.

آینه قدی نور دار فرکو

مدل آینه قدی پایه دار و بدون پایه به چه صورت هست ؟

مدل آینه قدی دیواری از نظر دکور جذابه و جاگیر نیست. اما جابجایی مدل ثابت آینه واقعا آسون نیست. حتی آچار هم لازمه. از طرفی ما خیلی اوقات دوست داریم جای آینه رو عوض کنیم. اینجاست که آینه‌های قدی پایه دار عالی هستن! چرا که این مدل‌هارو می‌شه خیلی راحت جابجا کرد. خصوصا اگه چرخ هم داشته باشه!

مدل‌های چرخ دار آینه قدی رو حتی بانوان هم می‌تونن به آسونی جابجا کنن. از طرفی به دیوار هم آسیب نمی‌رسونن. مدل‌های آینه قدی پایه دار و چرخ دار برای دکوراسیون خونه و خصوصا آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها و … عالی هستن.

مدل آینه قدی

شما می‌تونین آینه خودتون رو به صورت رومیزی و یا روی میز کنسول قرار بدین. راه‌های دیگه‌ای هم برای جذاب شدن فضای شما وجود داره .برای مثال شما می‌تونین آینه رو به صورت چند تکه یعنی در سایزهای مختلف خریداری کنین. همچنین دقت کنین ، حتما در انتخاب و رنگ قاب تصمیم گیری درست رو انجام بدین. چرا که رنگ قاب و جنس قاب می‌تونه در زیبایی آینه شما تاثیر گذار باشه.

مدل آینه قدی

آینه قدی چرخ دار

در صورتی که به پایه آینه چرخ نصب بشه ، دیگه جابجا کردنش راحت می‌شه! آینه‌های چرخ دار به همین دلیل به شدت محبوب شدن. برای چه بخش‌های مناسبی هستن؟ از آنیه پایه دار در خونه ، آرایشگاه ، مزون و … استفاده می‌شه. کلا هرجا که به آینه نیاز داشته باشیم و بخوایم بیشتر جاش رو عوض کنیم!

مدل‌های مدرن آینه قدی

اگه مدل آینه قدی درست انتخاب بشه اثر گذاریش تو دکوراسیون هم خیلی بیشتر می‌شه. پس اگه محیط مدرنه باید آینه قدی مدرن داشته باشه. اما کدوم مدل‌های آینه قدی رو می‌تونیم مدرن بدونیم؟ مدل‌های نور دار و بدون آینه قدی کاملا مدرن هستن. حتی مدل‌های قاب داری که قاب ظریف و نه خیلی پهن دارن می‌تونن برای دکوراسیون مدرن عالی باشن.

آینه قدی در حموم‌ها و سرویس بهداشتی

برای سرویس بهداشتی معمولا از آینه قدی استفاده نمی‌شه اما اگه فضای سرویس بزرگ باشه اتفاقا آینه قدی می‌تونه یه گزنیه خاص و جذاب باشه! خصوصا مدل نور دار آینه قدی!

مدل آینه قدی

موارد نصب انواع مدل آینه قدی

  • سالن‌های آرایشی
  • سالن‌های مزون
  • سالن‌های گریموری
  • بوتیک‌ها
  • پیرایشگاه ها
  • منزل
  • اتاق خواب
  • سرویس پذیرایی
  • راهرو ها
  • روی کمد
  • مکان های عمومی
  • سرویس بهداشتی
  • حمام
  • سالن های اداری
  • مغازه ها
  • باشگاه ها
  • کتونی و مانتو فروشی ها و…

استفاده کردن از آینه در محیط چه مزیت‌هایی به همراه داره ؟

  • باعث می‌شه محیط بزرگ‌تر از اندازه واقعی دیده بشه.
  • آینه قدی باعث می‌شه دکوراسیون خیلی بهتر خودش رو نشون بده.
  • باعث روشنایی و درخشندگی محیط می‌شه.
  • می‌تونه فضای خالی شما رو با جذابیت و زیبایی پر کنه.
  • فضاهای مرده‌ی شما رو که هیچ وسیله ای در اون قسمت قرار نمی‌گیره پر می‌کنه.تا علاوه بر ایجاد فضای کاربردی زیبایی رو چندین برابر کنه.
مدل آینه قدی
آینه بک لایت از خاص ترین انواع آینه قدی

از کجا آینه قدی سفارش بدیم

قصد سفارش آینه قدی داری اما می‌خوای از یه تولیدی بخری که پول واسطه هم ندی؟ مجموعه فرکو یکی از تولیدی‌های آینه هست که آینه رو با ضمانت کیفیت عرضه می‌کنه! یعنی اگه مشتری‌ها از کیفیت آینه خوششون نیومد می‌تونن محصول رو پس بدن و پولشون رو پس بگیرن! انواع آینه از مدل‌های ساده تا مدل‌های هوشمند با آپشن‌های ویژه و با متریال‌های باکیفیت در این مجموعه تولید می‌شن. می‌تونین آینه رو به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش بدین. همچنین هر طرحی که دوست داشته باشین می‌تونین بفرستین که مثلش ساخته بشه براتون!

پل ارتباطی با فرکو

آدرس دفتر : تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir

مشاهده جدیدترین مدل‌های آینه در پیج اینستاگرامی فرکو

برای اقدام به خرید حضوری می توانید از ساعات ۸ تا ۲ و ۴ تا ۸ شب به آدرس بالا با هماهنگی قبلی تشریف آوردید .

آینه چراغ دار تولید شده توسط مجموعه فرکو

چرا برای خرید مدل آینه قدی صنایع تولید شیشه و آینه فرکو رو انتخاب کنیم؟

1- شما با کارشناسان آینه صحبت می‌کنین که سابقه زیادی دارن و می‌تونن شما رو از هر نظر راهنمایی کنن.

مدل آینه قدی


2- محصولات فرکو از تولید به مصرف هستن و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکوست. در صورت تحویل محصول و خرابی آینه در مسیر راه جنس شما تحویل گرفته میشه و برای شما یک آینه جدید ارسال می‌شه .

مدل آینه قدی


3- با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه میشه. قیمت‌ها مناسب و مقرون به صرفه هست . شما دارین از تولیدی این محصول رو خریداری می‌کنین. و هیچ واسطه ای برای خرید وجود نداره که شما به اون هزینه‌های اضافی پرداخت کنین.
4- در صورت نیاز کارشناسان فرکو برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده میشن. و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده میشه.اگه قادر به انجام این کار هستین می‌تونین خودتون اندازه گیری کنین و به ما اطلاع بدین .

مدل آینه قدی
آینه قدی با قاب نقره ای

مزیت‌های خرید مدل آینه قدی شما در تولیدی فرکو


5- بعد از تولید ، محصول شما درب منزل ارسال میشه.همچنین درصورت خواست شما محصول توسط تکنسین‌های تولیدی فرکو نصب میشه. محصول کمتر از 4 روز به دستتون می‌رسه.

مدل آینه قدی


6- کیفیت آینه‌های فرکو ضمانت شده یعنی اگه شما دوست نداشتین ، می‌تونین آینه رو پس بدین!

مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی

شماره تماس مدیر فروش :فرشاد کولیوند 09101767773

شماره تماس ثابت : 02188068352

مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
آینه قدی دیواری
آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
آینه قدی
مدل آینه قدی
آینه
مدل آینه قدی

مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
مدل آینه قدی
آینه قدی

21 پاسخ

    1. سلام . شب شما بخیر به دلیل نوسانات قیمت برای قیمت دقیق باید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید . و به صورت مستیقم از قیمت روز آینه مطلع شوید .

    1. سلام خانوم سوگند عزیز . بله امکان پذیر می باشد سفارش آینه و شیشه در هر سایز و ابعادی .

    1. سلام جنس تمامی محصولات ما اورجینال می باشد و قیمتی که داره نسبت به کیفیت خیلی هم مناسبه

    1. سلام‌ و‌ درود برای کسب اطلاعات در مورد قیمت می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام ،بله
      برای کسب اطلاعات در مورد قیمت می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام وقت بخیر. بله برای اتاق خواب هم آینه بک لایت انتخاب مناسب و زیبایی خواهد بود.

    1. سلام
      بله هر مدلی که مدنظرتون باشه میتونید برامون ارسال کنید و دقیقا مطابق خواستتون اجرا بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو