Home

قیمت شیشه دودی برای میز

قیمت شیشه دودی برای میز ، توسط مجموعه تولیدات فرکو بر اساس شکل و اندازه ارائه می‌شه. شیشه یک ماده ظریف و زیبا با کاربری بسیار زیاده که‌یکی از انواع کاربردهای اون ، ساخت انواع شیشه رومیزی و میز شیشه‌ایه. علت محبوبیت شیشه دودی در دکوراسیون داخلی ، ایجاد نمایی زیبا و شیک در فضاهای مختلفه. استفاده از شیشه دودی منحنی در ساخت میز شیشه‌ای نیز ، نشون‌دهنده جنبه متهورانه و کاملاً جالب این محصوله.

اگه‌جزو اون افرادی هستی که‌شیشه‌های رنگی بیش‌تر از شیشه‌های شفاف توجهت رو جلب می‌کنه ، باید بگم شیشه دودی رومیزی از زیباترین رنگ‌های این دسته محسوب می‌شه.

می‌دونی با کمک شیشه رومیزی دودی می‌تونی یک میز کهنه و قدیمی رو به‌یک میز زیبا با چهره‌ای جدید تبدیل کنی 😮

از تاثیر فوق‌العاده‌ این محصول در دکوراسیون داخلی با خبری 😉

انواع شیشه دودی ، تنوع شیشه‌های شفاف و مات و از مقاومت شیشه‌های نشکن

می‌تونی با انواع محصولات شیشه‌ای دودی در مجموعه فرکو آشنا بشی 🙂

خرید بهترین شیشه‌های رومیزی و میزهای شیشه‌ای رو در مدل‌های اداری ، ناهارخوری ، جلومبلی و … به‌صورت آنلاین و یا حضوری ، در این مجموعه تجربه کن.

خریدمطمئن با گارانتی یکساله و تحویل فوری درب منزل از مزایای این مجموعه هستش.

دیگه‌بگم برات از قیمت و کیفیت

قیمت مناسب تولیدی و کیفیت بالای صادراتی

امروز روز شانسته

فرصت رو از دست ندی!!!

میز شیشه ای دودی
میز شیشه ای دودی

برای اینکه فضای داخلی منزلت رو نه‌ باهنر طراحان دکوراسیون بلکه باهنر و سلیقه خودت دکور کنی ، می‌تونی روی جذابیت شیشه رومیزی دودی حساب کنی. و با اعتماد به‌زیبایی این محصول دکوراسیونت رو متحول کنی.

میز شیشه ای دودی
میز شیشه ای دودی

قیمت شیشه دودی برای میز شیشه‌ای

شیشه دودی از تماس دود روی سطح شیشه به‌دست میاد و به‌عبارت دیگه ، نوعی سطح رندر نیمه شفافه که‌رنگ تیره اون مشخص می‌شه. شیشه‌های دودی به‌لطف تکنیک خاص ساختشون برای ساخت اشیاء تزئینی، انواع میز ، پارتیشن و …ایده‌آله. قیمت شیشه رومیزی دودی برای انواع میز ، بسته به‌تکنیک و نوع ساختشون متفاوته.

میز شیشه ای دودی
میز شیشه ای دودی

قیمت شیشه دودی برای میز و استفاده‌های اون

وقتی صحبت از مبلمان شیشه‌ای دودی می‌شه، انتخاب واقعاً بسیار سخته. در حال حاضر مبلمان زیادی از این نوع مواد شیک ساخته شده. از جمله پرفروش‌ترین گزینه‌ها می‌شه به‌موارد زیر اشاره کرد.

  • شیشه میز ناهار خوری
  • میـز شیشه‌ای اداری
  • میز شیشه‌ای تلویزیون
  • میز شیشه‌ای جلو مبلی
  • مـیز شیشه‌ای کامپیوتر
  • مـیز شیشه‌ای کنار تـخت
میز شیشه ای دودی
میز شیشه ای دودی

شیشه میز ناهار خوری

بدون شک یکی از پرکاربردترین میزها در منازل، میز ناهارخوریه. همون‌طور که‌از اسمش هم پیداست، برای صرف غذا در نظر گرفته می‌شه. معمولاً با چندین صندلی همراهه ، که‌دور تا دورش قرار می‌گیره. اغلب اون رو در انواع چوب یا فلز می‌بینی. که‌روی سطح اصلی اون از شیشه رومیزی استفاده می‌کنن.

امروزه مدل‌های جدیدتری از این محصول رو می‌تونی در جنس شیشه‌ای ببینی. مدل‌های بسیار زیبایی که‌از شیشه دودی ساخته می‌شن و جلوه بسیار خاصی به‌منازل می‌بخشن. قیمت شیشه دودی برای میز کامل بسیار بیش‌تر از زمانیه که‌از این شیشه تنها برای ساخت سطح میز یا شیشه رومیزی استفاده می‌شه.

میز شیشه ای دودی
میز شیشه ای دودی

مـیز شیشه‌ای اداری

یکی از انواع میز که‌خودش هم دارای انواع مختلفیه ، میز اداریه که‌برای استفاده در اداره‌ها و شرکت‌ها طراحی شده. وقتی میز شیـشه‌ای اداری با شیشه رومیزی دودی مزین شده باشه ، می‌تونه روح و زیبایی خاصی به‌محیط سرد و بی‌روح این مکان‌ها ببخشه. و باعث افزایش میل و رغبت در کارمندان و پرسنل اداری شده ودر افراد ایجاد انرژی مثبت می‌کنه.

میز اداری شیشه ای دودی
میز اداری شیشه ای دودی

مـیز شیشه‌ای تلویزیون

یک مـیز شیشه‌ای تلویزیون دودی با طراحی جسورانه در اتاق پذیرایی یا نشیمن ، می‌تونه انتخاب فوق‌العاده‌ای برای دکوراسیونه منزلت باشه. قیمت شیشه دودی برای میز تلویزیون بستگی به‌ابعاد میز و میزان مصرف شیشه متفاوته. ولی نهایتا قیمت مناسب این محصول به‌شما این امکان رو می‌ده که‌یک میز تلویزیون سازگار با صفحه نمایش و دکوراسیونت انتخاب کنی.

میز تلویزیون شیشه ای دودی
میز تلویزیون شیشه ای دودی

میز شیشه‌ای جلومبلـی

این میز معمولاً با ارتفاع کم‌تر از یک متر، تولید می‌شه. از مـیز شیشه‌ای جلو مبلـی در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی استفاده می‌شه. اغلب جلوی مبل اصلی قرار می‌گیره و با یک یا چند وسیله دکوراتیو و یا وسایل پذیرایی تزئین می‌شه. بیش‌تر اوقات همراه با مبل‌مان خریداری می‌شه و گاهی به‌صورت تکی و جداگانه به‌مبلمان خریداری شده اضافه می‌شه. ممکنه از مواد مختلفی چون (سنگ ، چوب، آهن و …) ساخته شده باشه و با شیشه رومیزی دودی محافظت بشه. ویا اینکه از جنس تمام شیشه باشه. این محصول چه با شیشه رومیزی دودی و چه از جنس تمام شیشه با رنگ دودی ساخته شده باشه ، زیبایی بی‌نظیری به مبلمانت می‌بخشه.

میز شیشه ای جلو مبلی دودی
میز شیشه ای جلو مبلی دودی

مـیز شیـشه‌ای کامپیوتر

مـیز شیـشه‌ای کامپیوتر یک میز شیشه‌ای زیبا مناسب برای منزل و محیط کاره. اگر شیشه میز کامپیوتر از شیشه دودی انتخاب بشه زیبایی و جذابیت اون چندین برابر بیش‌تر می‌شه. می‌تونی یک میز تمام شیشه کامپیوتر و یا یک شیشه رومیزی برای میز چوبی یا فلزیت سفارش بدی. برای این منظور می‌تونی از مجموعه فرکو قیمت شیشه دودی برای میز و محصول مورد نظرت رو دریافت کنی.

میز کامپیوتر شیشه ای دودی
میز کامپیوتر با سطح شیشه‌ای

مـیز شیشه‌ای کنار تخت

مـیز کنار تخت یک پاتختـی نیز نامیده می‌شود. یک میز کناری با شیشه دودی عمدتاُ یک عملکرد تزئینی را انجام می‌دهد. محل نصب آن را زینت می‌دهد. همچنین می‌توان از آن به عنوان مبلمان برای نگهداری اشیاء مختلف مانند عینک، کتاب، قاب عکس، ساعت زنگ دار و غیره استفاده می‌شود.

میز شیشه ای دودی کنار تخت

مـیز شیشه‌ای باغچه

مـیز باغچه از نوع میز شیشه دودی بسیار جذاب و شگفت است. اغلب به دلیل قرار گرفتن در معرض باد، خورشید و گاهی اوقات باران مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.

میز شیشه ای دودی

شیشه دودی برای میز یک طراحی ایده‌آلیست

میزهای شیشه‌ای دودی بر اشکال خود تأکید می‌کنند که برای دکوراسیون طراحی ایده‌آل هستند. میز شیشه‌ای نیمه شفاف و یا میزهای جلو مبلی دودی از مبلمان بسیار شیک هستند. بسته به سبکی که در منزلتان است. می‌توانید مدل هایی با روکش‌های مختلف انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای یک محیط طبیعی، میزی با پایه‌های چوبی را در نظر بگیرید. اگر به فلز علاقه دارید، میزی با پایه‌های طلایی یا مسی را امتحان کنید.

قیمت شیشه دودی برای میز و چگونه آن را انتخاب کنیم؟

برای تقویت مقاومت شیشه دودی، رویه میز شیشه‌ای سکوریت شده تحت عملیات حرارتی قرار گرفته است. این شامل رساندن جرم آن به دمای بالای 600 درجه سانتیگراد، سپس خنک شدن ناگهانی و سریع آن است. این شوک حرارتی مقاومت آن را افزایش می‌دهد. در مقایسه با یک شیشه معمولی استاندارد، استحکام آن 5 برابر بیشتر است.

میز شیشه ای دودی

برای کاربران، انتخاب این رومیزی شیشه‌ای دودی مترادف با ایمنی است. اگر به صورت ناگهانی شیشه دودی رویه میز بشکند، قطعات کوچک شیشه‌ای کند می باشند. بنابراین شما را از خطر آسیب دیدگی و بریدگی محافظت می‌کند.

میز شیشه ای دودی

قیمت شیشه دودی برای میز و رویه میز شیشه‌ای سفارشی خود را از کجا بدانیم؟

در تولیدات فرکو، ما انتخاب متنوعی از میزهای شیشه‌ای با اشکال مختلف را ارائه می‌دهیم . شما می‌توانید سبک‌های کلاسیک را انتخاب کنید: مربع، مستطیل، گرد،… همچنین برش‌هایی را برای اشکال خاص، دیسک، مثلث، … می‌سازیم. عملی است، به خصوص اگر می‌خواهید یک میز تحریر شیشه‌ای یا یک میز شیشه ای ناهار خوری ایجاد کنید با توجه به ایده شما و یا حتی یک میز سفارشی زیبا را حمل کنید. برای محافظت از شما در برابر صدمات، در صورت درخواست، گوشه های میز را گرد می‌سازیم.

میز شیشه ای دودی

دریغ نکنید و از ما یک نقل قول خاص بخواهید. علاوه بر ارائه امنیت به شما، بدانید که تولیدات فرکو زیبایی شناختی بهتری را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید یک رومیزی شیشه‌ای با کیفیت سفارش دهید ، از پیکربندی آنلاین ما و یا با شماره تماس ما استفاده کنید. این ساده، دقیق و سریع است. شما مشخصاتی را انتخاب می‌کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد. تکنسین‌های صفحه شیشه‌ای ما مسئول پاسخگویی به درخواست‌های شما در اسرع وقت هستند.

میز شیشه ای دودی

قیمت شیشه دودی با تهیه‌ی مستقیم از تولیدی بسیار به‌صرفه میشه.

برای تهیه و دریافت می‌توانید با یکی از روش‌های زیر با مجموعه فرکو در ارتباط باشید.

آدرس دفتر:  تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس با مجموعه تولیدات فرکو تلفن: 02188068352

برای ارتباط با تولید فرکو پیج اینستاگرامی ما را دنبال کنید و با محصولات ما آشنا شوید.

راه حل برای انتخاب شیشه رومیزی دودی چیست؟

برای تقویت مقاومت شیشه دودی، رویه میز شیشه‌ای با جنس عالی تولیدات فرکو تولید می‌کنند برای اطمینان این مقاله رو تا آخر مطالعه کنید و از راه های سفارش آن مطلع شوید.

شیشه دودی برای میز عسلی موجود است؟

بله شیشه دودی برای میز عسلی موجود است با خواندن مقاله و تماس با مجموعه فرکو از اطلاعت بیشتری برخوردار می‌شوید.

مـیز شیشه‌ای باغچه چگونه میزی می‌باشد؟

مـیز باغچه از نوع میز شیشه دودی بسیار جذاب و شگفت است. اغلب به دلیل قرار گرفتن در معرض باد، خورشید و گاهی اوقات باران مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد…

4 پاسخ

  1. سلام عکس محصولاتتون خیلی با کیفیت هستش آیا محصولاتتون به کیفیت عکس است؟

    1. سلام بله محصولات فرکو به زیبایی و کیفیت عکس ها نیز هستند با اطمینان خاطر از محصولات فرکو خریداری کنید.

    1. شما عزیزان می توانید با خواندن مقاله و با راهنمایی مجموعه فرکو رویه میز شیشه ای خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو