Home

قیمت آینه قدی آرایشی

قیمت آینه قدی آرایشی به عوامل مختلفی بستگی داره که دونستن این عوامل بهت کمک می‌کنه تا خرید درست تری داشته باشی . در واقع ماهم برای همین این‌جاییم ! تا تو فهمیدن قیمت نهایی آینه آرایشگاهی بهت کمک کنیم که خریدی که می‌کنی با رضایت همراه باشه . تو این مطلب بهترین تولیدی ایران رو بهت معرفی می‌کنیم و قیمت انواع آینه قدی رو هم با هم بررسی می‌کنیم . پس اگر دنبال خرید یه آینه قدی خفن هستی و در عین حال قیمت هم برات اهمیت داره ، پس بیا پایین و این مقاله رو مو به مو بخون :

یک‌بار برای همیشه آینه‌ای رو بخر که بهش افتخار‌ کنی

با دور انداختن آینه قدی برای خودت جای خرید آینه جدید رو باز کن . راستش الان دیگه خیلی وقته که کسی جنس قدیمی‌رو نباید نگه‌داره چون واقعا کلاس کاری آراشگاه شما رو پایین‌ میاره و تاثیر مستقیمی روی فروش شما داره . می‌تونی آینه قدیمی آراشیت رو به خانه سالمندان یا محل پرستاری از کودکان بی سرپرست بدی تا کار نیکی هم کرده باشی . اما هرچه که هست جای آینه قدی اصلا تو محیط کاری و شغلی‌ای مثل آرایشگاه نیست .

وبا خرید آینه آرایشی جدید این امکان رو برای خودت فراهم کن که بتونی یه تغییر اساسی برای محیطت ایجاد کنی . فقط با خرید یه آیینه جدید ؟؟ بله فقط و فقط با خرید یه آینه جدید میشه کل دکور آرایشگاه زنانه یا مردانه رو تحت تاثیر قرار داد چون این آینه هست که مهم‌ترین وسیله تو هر آرایشگاهی هست پس بعید نیست که بیشترین تاثیر رو هم آینه روی محیط اطرافش بذاره !

قیمت آینه قدی آرایشی

برای آرایشگاه آینه قدی بخریم یا آینه رومیزی آرایشی کافیه ؟!

در جواب این سؤال باید بگیم که آینه رومیزی اصلا و ابدا کافی نیست! اگر خوب دقت کرده باشی توی هر آرایشگاه حرفه‌ای حداقل تعداد دو تا یا بیشتر آینه قدی وجود داره . و این تعداد به جز آینه رومیزی‌هایی هست که تو سالن موجوده.

به طور کلی خرید آینه آرایشگاهی قدی کمک می‌کنه که مشتری دید وسیع‌تری نسبت به وضعیت خودش داشته باشه . برای همین هم نبودنش باعث میشه که هی از شما سؤال کنن آیا آینه قدی داری تو سالنت ؟! و این شما هستی که در صورت نبودن آینه قدی باید با شرمندگی پاسخ‌گو باشی…

خرید آینه قدی جدید رو جدی بگیر چون فروشت هم به همین آینه وابسته هست . برای این‌که بقیه مشتری‌هات هم قبول کنن که تو یه حرفه‌ای هستی ، باید دکورت رو هم حرفه‌ای بچینی و همون‌طور که گفتیم یه آرایشگر حرفه‌ای حداقل دو یا تعداد بیشتری آینه قدی باید تو سالن خودش داشته باشه .

 آینه قدی آرایشی

انواع آینه قدی مدرن

  • آینه لامپ‌دار هالیوودی
  • آینه بک‌لایت قدی
  • آینه قدی دو طرفه
  • آینه قدی آویز

جمع‌بندی قیمت آینه قدی آرایشی | قیمت آینه قدی آرایشی هالیوودی

آینه قدی هالیوودی چه مدلی از آینه قدی هست ؟ آینه هالیوودی یه مدل از انواع آینه نوری و لامپ‌دار هست که کاربرد اصلیش همین آینه آرایشی بودن هست . از این آینه تو اتاق‌های گریم هالیوود استفاده میشه برای همین به مدل آینه هالیوودی و آینه گریم معروف هست . آینه قدی رو مدل آینه هالیوودی سفارش بده تا از هر نور اضافی که برای آرایش بی نقص نیاز داری ، بی‌نیاز بشی . آینه لامپ‌دار اون‌قدی تو دکوراسیونت هم مؤثر هست که دیگه نیازی به انواع نورپردازی های زینتی نداری !

بهترین آینه آرایشی که می‌تونی براش هزینه کنی و هیچ‌قت هم از خریدت پشیمون نشی همین آینه هالیوودی قدی هست . تو عکس پایین تاثیر وجود آینه هالیوودی رو تو سالن آریشی ببین و در نهایت خودت انتخاب کن . مدل‌هایی که این پایین در موردشون توضیح دادیم ( دو طرفه و آویز و هوشمند و.. ) همه رو می‌تونی از نوع هالیوودی سفارش بدی که خیلی هم لوکس میشه واقعا !

قیمت آینه قدی آرایشی نوری

قیمت آینه قدی آرایشی مدل بک‌لایت مدرن

آینه بک‌لایت قدی یعنی آینه قدی با نور مخفی به تمام معنا ! پس ما با یه آینه مدرن سر و کار داریم . در نتیجه اگر حسابی طرف‌دار سبک مدرن و مینیمال هستی این مدل دقیقا برای خود تو ساخته شده ! آینه بک‌لایت با نور خوبی که وارد فضا می‌کنه بهت کمک می‌کنه تا هم خوب آرایش مشتری رو انجام بدی و هم مشتری بتونه به راحتی جزئیات آرایشش رو بررسی کنه . نور خوب بهت اجازه میده برای کاتالوگت هم عکس‌های حرفه‌ای بگیری .

وجود یک یا بیشتر از این مدل آینه قدی واقعا دکوراسیون رو زیباتر و چشم‌گیرتر می‌کنه .اگر دوست یه آرایشگاه لوکس داشته باشی این آینه رو بی بروبرگرد انتخاب کن ! الان تو تمام دنیا از این مدل آینه به عنوان به روزترین و ترندترین آینه آرایشی استفاده میشه . آینه بک‌لایت به جز برای آینه قدی، در انواع آینه رومیزی ، آینه آویز و … هم تولید میشه . قیمت آینه قدی آرایشی در نوع بک‌لایت کمی مناسب‌تر از قیمت آینه قدی هالیوودی هست .

با خرید آینه قدی دوطرفه یه آینه بخر و دوتا آینه ببر !

آینه دوطرفه این مدلی هست که معمولا در لاین های وسطی سالن‌های آرایشی ازش استفاده میشه به طوری که در یک قاب آینه به صورت پشت و رو از دو آینه استفاده شده . اگر دوست داری دیگه هیچ‌کدوم از مشتری‌هات رو کنسل نکنی راهی به جز خرید این آینه نداری ! با خرید این مدل آینه قدی حالا کلی جا اضافه برای مشتری‌های جدیدتر داری . نکته قابل توجه این هست که باید بدونی آینه دوطرفه هم اگر قراره سفارش بدی باید یا از نوع آینه هالیوودی باشه یا آینه بک‌لایت !

چون الان دیگه فقط از آینه‌های نور دار تو سالن های آرایشی استفاده میشه و نبودنش به معنای این هست که شما آرایشگری رو جدی نگرفتید ! تازه با دونستن قیمت آینه قدی آرایشی با مدل دوطرفه ترجیح میدی حتما مدل هالیوودی این مدل رو سفارش بدی تا کلی به نفعت بشه ..

آینه فلزی

آینه آویز آرایشی قدی بخر و با یه دکور خاص بدرخش

یکی از راه‌های جذب مشتری و جذب نگاه‌های خیره شده این هست که دکورت رو خاص بچینی . طوری که دکور تو همیشه تو ذهن‌ها بمونه . برای این که بتونی یه دکور خفن و خاص بچینی خب به لوازم خاص هم نیاز داری . برای مثال برای خرید آینه اقدام کردی اما نمی‌دونی چه مدلی سفارش بدی که خاص و تو چشم باشه . کافیه یه آینه آویز قدی سفارش بدی تا ببینی چقدر جذاب و دوست داشتنیه ! تو مدل‌های پایین که تو عکس‌ها هستن ببین چقدر دیدنی میشه فضایی که داری با وجود آینه قدی آویز ..

آینه آویز می‌تونه یه آینه هالیوودی یا یه آینه بک‌لایت باشه . می‌تونه یه آینه قدی با قاب فلزی باشه یا یه آینه بدون قاب ساده . در هر صورت فقط کافیه آینه آویز باشه تا حسابی خفن بشه ..

جمع‌بندی قیمت آینه قدی آرایشی

نتیجه مطلب : قید آینه قدیمی که داری رو بزن و به فکر خرید آینه قدی آرایشگاه مدل جدید باش چون آینه مدل جدید چیزی هست که تو دقیقا لیاقت داشتنش رو داری !
از بین آینه‌های قدی و رومیزی ، به جز آینه رومیزی که دیگه تو همه‌ی آرایشگاه‌ها هست ، باید چندتا آینه قدی هم تو آرایشگاهت داشته باشی البته اگر دوست داری توام حرفه‌ای باشی و یه سالن خوب و قوی داشته باشی .

آینه قدی انواع مختلفی داره که از بین این مدل‌ها اگر بخوای انتخاب کنی بهتره انواع نوردار رو انتخاب کنی که مخصوص آرایش هستن . بالاتر انواع آینه قدی رو توضیح دادیم که می‌تونی از بین این مدل‌ها اونی رو که بیشتر به کارت میاد و طبق سلیقه تو هست رو انتخاب کنی و سفارش بدی .

اگر قیمت آینه قدی آرایشی برات مهمه و دوست داری جنسی که می‌خری قیمت خوبی داشته باشه ، به این پیشنهادی که ما بهت میدیم خوب توجه کن :

از تولیدی بخر تا یکی بخری و دوتا ببری !

برای ‌این‌که آینه‌ای که می‌خری به غیر از این‌که کیفیت مناسبی داره ، قیمت خوبی هم داشته باشه ، از تولیدی خرید کن ! چرا ؟ چون خرید از تولیدی = حذف واسطه‌ . همون‌طور که خودت خوب می‌دونی واسطه‌ها با سود‌های زیادی که می‌کشن روی محصولات ، باعث میشن قیمت اون محصول دو برابر بشه . پس اگر بری از تولیدی خرید کنی با هزینه‌ای که توی بازار باید بابت یک آینه پرداخت کنی ، اینجا برای دو تا آینه هزینه می‌کنی !

تولیدی فرکو ، انتخاب درست و مطمئن

ما بهت خرید از مجموعه کارخونه فرکو رو پیشنهاد می‌کنیم چون این شرکت فوق‌العاده‌ به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولاتش رو به دست مشتری می‌رسونه . این محصولات یک سال ضمانت بی قید و شرط دارن که این یعنی در طول یک سال هیچ اتفاقی برای محصولت نخواهد افتاد . و اگر یک درصد هم اتفاقی برای آینه جدیدت بیوفته شرکت خودش برات تعویضش می‌کنه یا می‌تونی محصول رو پس بدی و پولت رو بگیری !

شرکت فرکو با تجربه تولید آینه در سال‌های طولانی ، مفتخر هست که با کیفیت‌ترین آینه‌های خاورمیانه رو که در حد استاندارد جهانی هستن تولید می‌کنه . پس دیگه معطل چی هستی ؟! قبل از گرون شدن محصولات تو سال جدید ، همین امسال سفارشت رو ثبت کن تا با توجه به قیمت آینه قدی آرایشی عالی‌ای رو بخری .

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو