Home
شیشه لاکوبل جدید

شیشه بین کابینتی جدید

شیشه بین کابینتی جدید ، در واقع شیشه‌هایی فوق‌العاده جذاب و مستحکم هستن که ، در محیط آشپزخونه دکوراسیونی باور نکردنی و زیبا ایجاد می‌کنه.

جالب کار اینجاست که این شیشه‌ها رنگ‌های مختلفی دارن. از رنگ‌های گرم گرفته تا رنگ‌های سرد رو شامل میشه . که این مسئله برای کاربر قدرت انتخاب بالایی میده تا اونچه که مد نظرش هس رو در بین‌کابینت‌ها پیاده کنه.

شیشه بین کابینتی جدید

برای خرید مستقیم شیشه بین کابینتی جدید از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرین.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشین.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه بین کابینتی جدید

شیشه بین کابینتی جدید یک نوع شیشه ای هست که امروزه استفاده از اونا در منازل بیشتر شده و رواج پیدا کرده . این شیشه های بین کابینتی در اصل همانطور که از اسم شون پیداست شیشه هایی هستن بین کابینت های آشپزخانه یا شیشه های کانتر یا پشت گاز استفاده میشن . صنایع فرکو انواع شیشه های بین کابینتی رو با بهترین کیفیت و خدمات تولید می‌کنه .

شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

صنایع فرکو از معتبر ترین تولیدی انواع آینه ها و شیشه های رنگی

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه رنگی

جنس شیشه بین کابینتی جدید و همه ی مدل های شیشه های صنایع فرکو معمولا از جنس شیشه های نشکن و ضد ضربه و مقاوم در برابر حرارت بالاست . که اهمیت این موضوع رو در آشپزخونه می‌رسونه.استفاده از شیشه بین کابینتی باعث میشه تا شما یک آشپزخونه مدرن و شیک و خاص داشته باشین.علاوه بر زیبایی مزیت های زیاد دیگری نیز داره که در این مقاله توضیح خواهیم داد. در ادامه مطلب با انواع شیشه های بین کابینتی و عوامل موثر بر قیمت اونا و ویژگی‌های شیشه های استفاده شده در اونا آشنا می‌شین.

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنین.

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید

استفاده از شیشه بین کابینتی در قدیم

استفاده از شیشه بین کابینتی در قدیم انچنان رواج نداشته. ولی به دنبال مدرن شدن شیشه ها و مکان‌های دیگه‌ی خونه استفاده و طراحی جدید از این شیشه بین کابینتی ها شروع و رواج پیدا کرد .از شیشه های ساده و قدیمی وشیشه های جدید و مدرن مثل شیشه لاکوبل که برای بین کابینت ها و خیلی جاهای دیگر استفاده می‌کنن. گاهی اوقات هم میشه که از سقف تا روی کابینت‌ها رو از این شیشه استفاده می‌کنن.

شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی

این شیشه بین کابینتی های جدید هم می‌تونن تنوع بی نظیری از رنگی ها رو داشته باشن . که می توان بر اساس دکوراسیون خودرنگ مورد نظر رو انتخاب کرد . همچنین علاوه بر داشتن رنگ های زیاد طرح های بسیار متفاوتی نیز دارن که شما با مشورت و مشاوره با متخخصان در این امر طرح مناسب محل مورد نظر خود رو انتخاب می‌کنین.

شیشه بین کابینتی جدید

شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنید.

مزیت‌های شیشه بین کابینتی جدید

این شیشه های رنگی بین کابینتی جدید مزیت‌های بسیار زیادی دارن . که اونا رو نسبت به متریال های دیگه مانند سرامیک برتری می ده . این شیشه های زیبا می‌تونن به صورت کاملا یک دست محیط مورد نظر رو پوشش بدن. همانطور هم که گفته شد این شیشه ها به دنبال مدرن شدن شیشه بین کابینتی ها رواج پیدا کردن و به مدرنه شدن محیط کمک می‌کنن . شیشه های بین کابینتی دوام بالایی در برابر ضربه و رطوبت و حرارت دارن که این یک مزیت عالی و مهم محسوب میشه.

شیشه لاکوبل
شیشه رنگی

این شیشه های بین کابینتی جدید به راحتی روی انواع سطوح نصب و قابل استفاده میشه.. همچنین تمیز کردن این شیشه های بین کابینتی جدید هم بسیار راحت و آسونه. .

شیشه ها با توجه به ویژگی های خاصشون محیط رو بزرگ تر نشون میدن. از این رو استفاده از شیشه های بین کابینتی جدید در محیطی مانند اشپزخانه می‌تونه بسیار خوب و مفید باشه .

شیشه های بین کابینتی جدید به راحتی تمیز میشه.کافی اس با یک دستمال نمدار و در صورت روغنی شدن یک دستمال با شیشه شور اونو پاک کنین.دقیقا مثل روز اول میشن.شیشه یک ماده ضد باکتری هس زیرا هیچ بافتی نداره ک رطوبت و یا چیزی در اون نفوذ کنه و سطحی فشرده و غیرقابل نفوذ داره.علاوه بر اون شیشه لاکوبل رنگی ضد خش هس و هیچ وقت رنگ اون از بین نمیره زیرا رنگ شیشه بین کابینتی در قسمت پشت شیشه هس و امکان برخورد اشیا با اون وجود نداره.

شیشه رنگی

تنوع طیف رنگی

این نوع شیشه ها به دلیل تنوع بالا در تمامی طیف های  رنگی انتخاب رو برای مشتری راحت کرده . با توجه به فضامورد نظر ، می‌تونه رنگ دلخواه خود رو از کاتالوگ رنگ ها انتخاب کنه .

اگر انتخاب رنگ شیشه بین کابینتی جدید درست و با اصول رنگ شناسی باشه می‌تونه به فضا ،زیبایی و جلوه بیشتری ببخشه. رنگ ها علاوه بر تاثیر گذاری در زیبایی محیط ، در کوچک یا بزرگ نشون دادن محل مورد نظر مؤثر باشه. ؛ برای مثال طیف رنگ های تیره معمولا محیط را کوچکتر و در بعضی موارد دلگیر میکنه اما نقطه مقابل اون طیف رنگ های روشن محیط رو بزرگتر و دلبازتر نشون میده .

شیشه رنگی

تاثیر رنگ ها بر انرژی فضا از اهمیت بسیاری برخوردار هستن ، در نتیجه انتخاب صحیح رنگ می‌تونه زیبایی آشپزخانه رو دوچندان کنه.

شیشه بین کابینتی جدید

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

رنگ بندی بسیار متنوع و زیبای شیشه های بین کابینتی

تولیدی فرکو این شیشه ها رو در ۳۵ رنگ متنوع تولید می‌کنه که با شیشه های بین کابینتی پرطرفدار ترینشان آشنا میشین .

۱.رنگ مشکی جزوه رنگ مورد علاقه افرادی که طراحی های مدرن و تیره هستن ، استفاده می‌شه.

شیشه لاکوبل

۲.رنگ قرمز :رنگ قرمز یک رنگ گرمه که مناسب فضای آشپزخونه و رستوانه زیرا باعث افزایش اشتها میشود.اگر میخواهید یک فضای گرم و‌صمیمی داشته باشید میتوانید از این رنگ و رنگ های شبیه به قرمز استفاده کنین.ولی اگر می‌خواید یک فضا با ارامش زیاد داشته باشین به هیچ عنوان از رنگ قرمز برای اتاق خود استفاده نکنین .ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر زیباترمیشه.سعی کنین .برای زیباترشدن فقط کافیست قسمتی از محل مورد نظر رو ازاین رنگ استفاده کنین.

شیشه رنگی لاکوبل

۳.رنگ آبی این طیف رنگ در گروه رنگ هایی که به محیط حس ارامش میده هست. و محیطی آروم رو برای شما ایجاد می‌کنه .ازاین رنگ‌بیشتر برای فضاهایی مانند بیمارستان‌ها و اتاق عمل استفاده میکنن که حس ارامش به بیماران منتقل کنن.

شیشه لاکوبل

۴.کرمی (کاراملی) این رنگها رو می‌شه با دکوراسیون چوبی نیز ترکیب کرد که فضای کلاسیک رو به شما هدیه میده .

شیشه بین کابینتی جدید

۵.سفید : و همچنین رنگ سفید که یکی از پر طرفدار ترین رنگ‌ها به حساب میاد که هم میتوان به تنهایی استفاده کرد یا حتی می‌شه با تمام رنگ ها ترکیب کرد که در هر صورت بنا به سلیقه خود فضای مدرن و شیک به شما تحویل میده .این رنگ باعث میشه تا فضای شما بزرگ‌تر و نورانی‌تر دیده بشه.

شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنید.

ویژگی شیشه بین کابینتی

این شیشه های بین کابینتی دوام بالاتری نسبت به کاشی‌ها دارن . بخاطر همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارن . این شیشه های بین کابینتی جدید قابلیت سکوریت شدن نیز دارن. از این رو می توان از اونا در مکان‌های حساس و پر تردد نیز استفاده کرد . همچنین این شیشه های بین کابینتی در ابعاد بزرگ قابل نصب و استفاده هستن که ، می توان از اونا برای پوشش محیط‌های بزرگ نیز استفاده کرد .

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه رنگی

شیشه ها به دلیل بزرگ‌تر نشون دادن فضا هم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن. یکی از مزیت‌های شیشه بین کابینتی همین موضوعه که شیشه بین کابینتی فضا رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میده . بحث دیگر اینه که تنوع رنگ و طرح های این شیشه های بین کابینتی جدید زیاده . و دست مشتری رو در انتخاب و نصب اون، نسبت به سرامیک و متریال دیگر بازتر میذاره . و همین امر استفاده و تولید شیشه بین کابینتی های رنگی رو بیشتر میکنه . و از محبوب‌ترین مدل‌های شیشه بین کابینتی محسوب می‌شه. شیشه های بین کابینتی جدید فقط به عنوان زیبایی و شیشه تزئینی استفاده نمی‌شن . از این شیشه ها به عنوان نگهدارنده وسیله های داخل آشپزخونه نیز استفاده می‌کنن.

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی لاکوبل

شیشه بین کابینتی جدید بهداشتی

موضوع پر اهمیت دیگه در محیط خونه مخصوصا آشپزخونه‌ها موضوع بهداشت و تمیز بودن محیط هس . که شیشه های بین کابینتی می‌تونن به راحتی تمیز بشن . و روند کار رو برای اهالی خونه راحت تر می‌کنه . همچنین این شیشه های بین کابینتی می‌تونن درز های بین کابینت ها رو به راحتی بپوشونن . و حتی در پوشش قسمت‌های خراب شده آشپزخونه می‌تونن مفید باشن.

شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی

از شیشه های بین کابینت‌های جدید در موضوع محافظت هم استفاده میشه . با جنسی که دارن می‌تونن از کابینت‌ها و درهای کابینت و … محافظت کنه. شیشه بین کابینتی جدید شرکت فرکو دارای جنس فوق‌العاده اصیلی هستن . همچنین دوام بالایی دارن و در برابر حرارت و ضربه مقاومن . می‌تونین این شیشه های بین کابینتی رو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از سایت فرکو تهیه کنین.برای سفارش با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنید.

شیشه بین کابینتی مشکی

از محبوب ترین شیشه های بین کابینتی بین مردم و طراحان شیشه های بین کابینتی مشکی اس . استفاده از شیشه های رنگی تیره امروزه افزایش یافته و به طوری که بتوان از اونا در جای درست و متناسب با محیط استفاده کرد . می‌تونه بسیار مفید باشه . از مزایای این شیشه بین کابینتی مشکی اینه که کثیفی رو کمتر نشون میده. از این رو استفاده از اونا در فضاهایی مانند آشپزخونه که پرتردد و شلوغ تر نسبت به جاهای دیگر خونه اس می‌تونه بسیار خوب و عالی باشه .

شیشه ها فضاها رو بزرگ‌تر از حد معمولش نشون میده . از این رو استفاده از شیشه بین کابینتی در فضاهای بسته مانند آشپزخونه‌ها قطعا مؤثر و مفید خواهد بود .

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنین.

شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی چاپی

نوع دیگر از شیشه های بین کابینتی محبوب شیشه های بین کابینتی چاپی هستن که ، طرفداران خودش رو داره . برای این شیشه های بین کابینتی باید طرح و عکسی متناسب رو با رزولیشن فوق‌العاده بالا پیدا کرد . زیرا عکس در ابعاد بزرگ چاپ میشه . نیازمند کیفیت فوق‌العاده هست . تا کل طرح و شیشه بین کابینتی ما رو خراب نکنه . همچنین عکس چاپی باید عکسی متناسب با محیط آشپزخونه و همچنین همسان با دکوراسیون محیط مورد نظر ما باشه .

می‌تونین این کار رو با خیال راحت به فرکو بسپارین.

شیشه لاکوبل
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه بین کابینتی به راحتی پاک میشه

بدلیل اینکه در اشپزخونه اشپزی می‌کنیم و شعله گاز روشنه و همین امر باعث میشه تا دیوارها و کابینت‌ها روغن بگیرن و سیاه بشن.باید از متریالی استفاده کرد برای بین کابینت ها و کابینت ها تا به راحتی پاک بشه.هرچقدر دیوار بین کابینتی ساده و صیقلی و بدون فرورفتگی و برجستگی باشه بهتر هست.تا چربی و آلودگی‌های در بین درزها باقی نمونه.استفاده از شیشه بین کابینتی برای بین کابینت‌ها و روی درهای کابینت بسیار انتخاب مناسبی هس زیرا شیشه دارای سطحی صیقلی و صافه و به راحتی می‌تونین روی اونو بدون زحمت و به آسونی پاک کنین.

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

قیمت شیشه بین کابینتی ها به عوامل مختلفی بستگی داره که می خوایم در ادامه مطلب به اون بپردازیم .

شیشه لاکوبل
شیشه رنگی

عوامل :

  • ابعاد شیشه
  • کیفیت شیشه
  • طرح شیشه
  • ضخامت شیشه
  • ابعاد شیشه : یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت شیشه بین کابینتی جدید ابعاد و اندازه این شیشه‌هاس. مثلا یک شیشه بین کابینت با ابعاد ولی با کیفیت کم و نداشتن مقاومت بالا معمولا از یک شیشه بین کابینت با کیفیت و با مقاومت بالا ولی با ابعاد کوچک قیمت پایین تری داره .
شیشه  رنگی
شیشه رنگی
  • کیفیت شیشه : مهمترین عامل مؤثر در قیمت شیشه بین کابینتی جدید وهمین طور شیشه های مدرن کیفیت و جنس شیشه اس . معمولا هر چه کیفیت و جنس شیشه بین کابینتی بهتر و مرغوب تر می‌شه . قیمت اون نیز بالاتر میره . شما می‌تونین شیشه های بین کاینتی رو با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب از شرکت فرکو سفارش بدین .
شیشه بین کابینتی جدید
  • طرح شیشه : موضوع پر اهمیت دیگر و مؤثر بر قیمت شیشه های بین کابینتی طرح های ایجاد و تراشیده شده بر روی آن است . معمولا هر چه طرح زیباتر و با ظرافت بیشتر طراحی شده باشد . و زمان بیشتری گذاشته شده باشد قیمت بیشتری هم خواهد داشت . البته ایجاد طرح برای تمامی مدل های شیشه بین کابینتی مناسب نیست .
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنید.

جنس شیشه

در شیشه های رنگی علاوه بر عوامل دیگر عاملی به نام جنس باعث بالا و پایین شدن قیمت شیشه میشه. مشخصه که ، هر چه کیفیت رنگی استفاده شده بیشتر باشه . تاثیر بیشتری در افزایش قیمت این شیشه رنگی ها داره . امروزه در کارخونه‌های شیشه رنگی در تلاشن که ، بهترین رنگ ها رو با بهترین قیمت برای شیشه های خود استفاده کنن . رنگی خوبه که علاوه بر زیبایی ، دوام بالایی در برابر نور و هوا در طولانی مدت داشته باشه . و در عرض چند ماه کیفیت خود رو از دست نده که ، به این صورت کل شیشه رنگی بی‌استفاده میشه .

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه رنگی لاکوبل

حمل و نقل

موضوع آخر در مورد محصولات بحث حمل و نقل اوناست . هر چه این حمل و نقل شیشه ها پر هزینه تر و نیاز به امکانات بیشتری داشته باشه در نتیجه قیمت بالاتر میره.

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید

مقاوم در برابر حرارت بالا :

از موضوعات مهم دیگه این شیشه‌های بین کابینتی جدید مقاومت اونا در برابر حرارت بالاست. اهمیت این موضوع بیشتر در محیطی مانند آشپزخونه دیده و حس میشه . همچنین داشتن این ویژگی در شیشه های بین کابینتی جدید بر قیمت نهایی اون تاثیر می‌ذاره.

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای اینجا کلیک کنید.

انواع شیشه بین کابینتی جدید

شیشه های بین کابینتی با توجه به اینکه از محوبیت بالایی برخوردار هستن و با توجه به این موضوع طراحان هر روز علاقه بیشتری به طراحی این شیشه های بین کابینت نشون میدن . از این رو ما هر روز شاهد طرح های جدیی و متنوع ای شیشه های بین کابینتی بودیم . تنوع شیشه های بین کابینتی جدید باعث شده که در انواع محیط ها بتوان از اونا استفاده کرد .

شیشه رنگی
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید

شیشه رنگی لاکوبل

از محبوب ترین نوع های شیشه های رنگی قطعا میتوان به شیشه رنگی لاکوبل اشاره کرد . این شیشه های رنگی را به دلیل مقاوم کردن در برابر حرارت های بالا و ضربات سنگین در کوره ها با حرارت های بسیار بالا قرار می دهند . این شیشه های محبوب با توجه به دارا بودن طرح خاصی می توانند شیشه ای بسیار مناسب برای شیشه بین کابینت باشند . شیشه های لاکوبل از یک طرف رنگین دیده می شوند . و از طرف دیگر به صورت شیشه ی براق مشاهده می شوند . از همین رو می توان از طرف شیشه رنگی برای شیشه بین کابینت استفاده کرد. البته رنگ های شیشه لاکوبل هم معمولا با شیشه های رنگی دیگر متفاوت هستند . و دارای کیفیت و مرغوبیت بیشتری هستند . شیشه های لاکوبل اولین بار توسط یک شرکت بلژیگی وارد ایران شدند . و نام خود را از همین شرکت گرفته اند .

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینت

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی مات

امروزه استفاده از شیشه های رنگی مات در شیشه بین کابینت ها بسیار زیاد شده به طوری که ، از شیشه های مات با رنگ های تیره در دکوراسیون هایی با تم رنگی مانند قرمز استفاده می‌شه. که باعث زیبایی محیط و آشپزخونه می‌شه. همچنین این شیشه ها زیاد کثیفی رو نشون نمیدن . که می‌تونه یک مزیت خوب برای این شیشه بین کابینتی ها باشه . این شیشه های رنگی مات علاوه بر داشتن ویژگی های شیشه های مات نور رو به خوبی عبور میده.

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی شفاف

از شیشه های پرطرفدار و پر استفاده امروزه برای ساخت این شیشه های بین کابینتی می توان به شیشه شفاف یا کریستالی اشاره کرد . که به خاطر شفاف بودنشان جلوه محیط را بیشتر و زیباتر می‌کنن . شیشه ها محیط ها رو بزرگ‌تر جلوه میدن. به همین دلیل از اونا در تولید شیشه‌های بین کابینتی جدید استفاده های زیادی می‌کنن .

شیشه بین کابینتی جدید

شیشه رنگی طرح دار

همان طور که از اسم این شیشه ها پیداست این شیشه های رنگی دارای طرح هایی بر روی خود هستن و معمولا از شیشه های عادی و معمولی هم قیمت بالاتری دارن. البته به دلیل طرح دار بودنشون از اونا در مکان‌ها و جاهای مختلفی استفاده میشه . مانند شیشه بین کابینتی،شیشه رنگی رومیز و فروشگاه های لوکس و زیبا .

شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

شیشه رنگی مدرن

شیشه های رنگی مدرن شیشه هایی لاکچری و با قیمت بالا به حساب میان . این شیشه های رنگی با برق و الکتریسیته کار می‌کنن . و می‌تونن به شیشه های شفاف رنگی و شیشه های مات رنگی تبدیل و سوییچ بشن . برای همین ویژگی منحصر به فرد اوناست . که قیمت بالایی نسبت به شیشه های رنگی ساده پیدا کردن.

این شیشه ها با توجه به ویژگیشون می‌تونن بسیار مفید در آشپزخانه ها واقع بشن . ولی باید توجه کرد که انتخاب این شیشه های رنگی بین کابینتی جدید با توجه به قیمت‌شون متناسب با بودجه مورد نظر ما باشه.

شیشه بین کابینتی جدید

شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت به دلیل ویژگی‌های خاصشون بسیار در دکورسیون های امروزی نقش مهمی رو ایفا می‌کنن . مانند استفاده در شیشه بین کابینتی ها . شیشه های سکوریت در برابر شکستن مقاوم هستن. و در صورت شکستگی به پودر های بی ضرر تبدیل می‌شن.

همچنین شیشه های لمینت در صورت شکستگی نمی ریزن و طلق شیشه ها رو نگه میداره.

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی

ساخت شیشه بین کابینتی

ممکن است برای شما نیز سؤال پیش بیاید که چطور ممکنه این شیشه های بین کابینتی در اثر ضربه ای نشکنه، که ما در این قسمت شما رو با نحوه ساخت این شیشه آشنا می‌کنیم .

برای اینکه مقاومت شیشه های لاکوبل رو بالا ببرن و در برابر ضربه مقاوم بشه اونا رو سکوریت میکنن و برای اینکه بعد از شکستن خطری افراد رو تهدید نکنه شیشه ها رو لمینت میکنن که باعث میشه،بعد از شکسته شدن قطعات ریز شیشه پخش نشه و به صفحه لمینت بچسبن.

یعنی زمانی که به شیشه به شدت ضربه وارد بشه و باعث شکستن اون بشه در همون حالت می‌مونه و باعث ریختن خرده شیشه نمیشه.

طریقه نصب شیشه بین کابینتی
شیشه لاکوبل سفید طرح سنگ

شیشه طرح دار بین کابینتی

شیشه های طرح دار میتونه یک پیشنهاد فوق‌العاده برای کسانی که میخوان مکان زیباتری رو داشته باشن هست.

شما می‌تونین از این نوع شیشه ها در مکان‌های مسکونی و یا حتی در مراکز تجاری و اداری استفاده کنین.

طریقه نصب شیشه بین کابینتی

ویرگی شیشه طرح دار بین کابینتی

در سال‌های اخیر این نوع شیشه که بیش از هزار نوع طرح های مختلف داره .در بین مردم هواداران بسیار زیادی پیدا کرده که در عرصه دکوراسیون پیشرفت‌های زیادی کرده.

میدونین که شیشه های طرح دار بین کابینتی ازطرح های متنوعی برخوردارن.

تولیدی فرکو این نوع شیشه ها رو به صورت یک تیکه تولید می‌کنه که همکاران فرکو با استفاده از هنرهای خود به خوبی نصب می‌کنن.

شیشه لاکوبل

شیشه بین کابینتی از چه جنسی‌اس و چگونه تولید می‌شه

شیشه های بین کابینتی اکثرا از جنس لاکوبل هس.شیشه های بین کابینتی مدل های گوناگونی دارن . اما به طور کلی به دو دسته طرح شیشه و یا طرح سنگ و سرامیک تقسیم می‌شن . البته تنوع شیشه های بین کابینتی شیشه ای بسیار بیشتر از طرح سنگ هس . برای تولید این شیشه های بین کابینتی شیشه ها رو در ابعاد خواسته شده تولید و آماده می‌کنن .

شیشه لاکوبل

آیا برای نصب شیشه بین کابینتی باید سرامیک های روی دیوار را تخریب کرد

خیر.لازم نیست که کاشی هارا تخریب کنیم.روی همون کاشی‌ها نصاب با چسب و مواد مخصوص این کار رو طوری انجام میده که شیشه لاکوبل به راحتی به سطح زیرین بچسبه.

شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه لاکوبل

سفارش شیشه بین کابینتی

می‌تونین انواعی از شیشه بین کابینتی جدید رو با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع از صنایع تولیدی فرکو سفارش بدین .برای سفارش با شماره 02188068352 تماس حاصل فرمایین.شما می‌تونین سفارش خود رو از طریق واتزاپ ،اینستاگرام،تلفنی،و حضوری ثبت کنین.

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق لینک زیر دنبال کنین و جدیدترین طرح ها رو تماشا کنین:  www.instagram.com/farkoo.ir

جهت ارتباط با فرکو در واتساپ با شماره ی 09101767773 در تماس باشین.

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
آیا برای نصب شیشه بین کابینتی باید سرامیک های روی دیوار را تخریب کرد


لازم نیست که کاشی هارا تخریب کنیم….

آیا فقط از شیشه های شفاف برای ساخت این شیشه بین کابینتی استفاده میشه ؟

امروزه با توجه به وجود انواع دکوراسیون‌ها…

آیا می توان از متریال های دیگه در ساخت این شیشه های بین کابینتی استفاده کرد ؟

بله امروزه از متریال های گوناگونی غیر از شیشه ….

مهمترین ویژگی شیشه های بین کابینتی چیه ؟

از مهمترین ویژگی های این شیشه های بین کابینتی

جنس رنگ استفاده شده در تولید این شیشه بین کابینتی های جدید موثر بر قیمت آنها خواهد بود ؟

قطعا …

امکان انداختن لوگو روی این شیشه بین کابینتی ها هست ؟

فرکو می ‌تونه انواع لوگو های سفارشی شما رو ….

شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید
شیشه بین کابینتی جدید

21 پاسخ

    1. سلام بله شما می توانید این شیشه های بین کابینتی را با طرح شیشه رنگی در انواع رنگ ها داشته باشید .

    1. بله شیشه بین کابینتی های شرکت فرکو به سادگی بر روی انواع سطوح نصب و اماده می شوند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما ما تمومی رنگ های اصلی از جمله رنگ هایی مانند قرمز ، آبی ، سبز و غیره را برای محصولاتمون داریم . .برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله می توان از شیشه های لاکوبل برای تولید این شیشه بین کابینتی ها استفاده کرد . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله این محصول هم موجود هست . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام خدمت شما بله شیشه های بین کابینتی ما درجه بندی کیفیت دارند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام در تمامی رنگ ها موجود می باشند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام سحر خانوم برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت با مشاوره های ما در ارتباط باشید. راه ارتباطی با مشاره هامون 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو