Home
در و پنجره

در و پنجره پی وی سی

پی وی سی به چه معناست

ممکنه برخی از افراد دقیقا با در و پنجره پی وی سی آشنا نباشن . اما از دهه شصت برای ساخت قاب پنجره استفاده می‌شه. PVC-U نسخه پی وی سی پلاستیکی نشده‌ای هست که از پلیمر ساخته شده . upvc مخفف Polyvinyl Chloride و U مخفف un-plasticised هست.

در و پنجره

پنجره های PVC یا آلومینیوم کدام بهتر هست

آلومینیوم فوق‌العاده قوی و بادوامه و در برابر خوردگی بسیار مقاومه. و قادر به ایستادن در مقابل عناصر خارجی اس. در حالی که پنجره upvc ساختمان‌های پی وی سی ممکنه به تعویض دوره‌ای نیاز داشته باشه. شما می‌تونی مطمئن باشی که سیستم‌های آلومینیومی همچنان کار می‌کنن. سبک و عملکرد رو بدون هیچ گونه مصالحه‌ای ارائه می‌ده.

چرا Upvc

این ماده به عنوان ماده‌ای محبوب برای پنجره‌ها و درها تبدیل شده زیرا :

  • پوسیده نمی‌شه
  • پوسته پوسته نمی‌شه
  • پوست نمی‌گیره
  • زنگ نمی‌زنه
  • تجزیه نمی‌شه
  • و در برابر شرایط جوی مقاومه.

همچنین در برابر ضربه سخت هست که به مزایای امنیتی اون اضافه میکنه. و همچنین می‌تونه شکل خود رو در دمای طبیعی آب و هوا حفظ کنه.همچنین سازگار با محیط زیست هست. و همچنین می‌تونه در دمای بسیار بالا تغییر شکل بده. اجازه می‌ده بازیافت بشه.این ویژگی‌هایی هست که باعث می‌شه PVC-U به عنوان گزینه‌ای محبوب در هنگام تعویض پنجره‌ها شناخته بشه.

در و پنجره

تهویه

پنجره‌های UPVC می‌تونن در تنظیمات مختلف به سبک پنجره ارائه بشن. که یک سیستم تهویه کارآمد با جریان هوای مؤثر به داخل اتاق را فراهم می‌کنه. به یک پیکربندی مؤثر پنجره “شیب و چرخش” گفته می‌شه. که از یک آرایش دو پنجره تشکیل شده که می‌تونه در دو جهت جداگانه تهویه بدون برش باز بشه. هنگامی که در حالت کج به داخل قرار دارین ، هوای گرم می‌تونه از دهانه‌های بالایی و کناری خارج بشه.در حالی که چرخوندن پنجره برای باز شدن کامل می‌تونه به سرعت فضای کل اتاق رو که برای تمیز کردن یا تازه سازی مفید است تهویه کنه.

امنیت

امنیت یک ملک یا خانه در نصب هر پنجره یا درب از اهمیت بالاتری برخوردار هست. به همین دلیل هست که UPVC با یک قاب فوق سبک و در عین حال محکم ، بیش از حد انتظار هست که در ترکیب با ترکیبات مختلف قفل و یک صفحه شیشه ای دو جداره از نفوذ یک متجاوز جلوگیری خواهد کرد.

PVC-U دیگر لازم نیست که به معنی پنجره “من” باشه. و می‌تونه به اندازه چوب گرما ببخشه. پنجره های PVC-U ما می توانند در انواع مختلف و متناسب با نمای بیرونی خانه شما سفارشی بشه .بنابراین شما می‌تونین از پنجره های جدید بهبود یافته لذت ببرین. بدون اینکه ظاهر خونه رو به خطر بیندازین.

تنوع در ، در و پنجره پی وی سی

ما طیف وسیعی از رنگ ها رو، برای انتخاب داریم. از جمله سفید ، گل محمدی ، بلوط روشن ، بلوط عتیقه ، سیاه ، خاکستری و کرم ارائه می دهیم. اما این فقط سبک نیست. که PVC-U ارائه میده بلکه یک روش عالی برای بهبود بهره وری انرژی خونه شماست. جایگزینی پنجره های خود با PVC-U دو جداره، یا سه جداره به معنای عدم وجود پیش نویس های ناراحت‌کننده و زمستون‌های سرد هست. تعویض پنجره ها می‌تونه به معنای هزینه کمتری در هزینه های انرژی باشه. زیرا گرما در خونه شما به جای نشت در خارج از خانه حفظ می‌شه .

درب آلومینیومی سفید

یعنی شما برای گرم نگه داشتن نیاز به استفاده بسیار کمتری دارین! این عایق در برابر سر و صدای بیرون محافظت می‌کنه.و باعث می شه محیط زندگی بسیار آرام ،خواب شبانه بهتری داشته باشین.

مزایای در و پنجره پی وی سی

امنیت یکی دیگر از مزایای این پنجره هاست. و شامل پیچ و مهره های شلیک است. که برای آرامش خاطر شما تا شش نقطه قفل میشه. اونا علاوه بر نصب حرفه ای، و ساخته شده از مواد محکم ، همراه با شیشه های مقاوم هستن. در برابر افراد مزاحم نیز محکم و هوشیار هستن. سرانجام ، کار با اونا آسونه .و به شما امکان میده وقتی می خواید هوا از خونه شما جریان داشته باشه به راحتی اونا رو باز کنین.

در حالی که هنگام امنیت از خونه خود خارج می‌شین . بسته و قفل میشه. تعویض پنجره ها می‌تونه نفس تازه ای از زندگی مورد نیاز خانه شما ببخشه. و خونه ای ایجاد کنه که یک بار دیگر در اون احساس خوشبختی و راحتی کنین. با وجود تمام کیفیت های ارائه شده PVC-U ، جای تعجب نیست. که با بیش از 85٪ پروژه های جدید و پنجره جایگزین هست. استفاده از PVC-U به چنین گزینه محبوب برای صاحبان خانه تبدیل شده .

آیا پنجره uPVC بهتر است

قاب های پنجره دو جداره ، uPVC بسیار مقرون به صرفه تر هست. از یک قاب آلومینیومی مناسب یا یک شکسته حرارتی است. آنها همچنین در رتبه بندی با مصرف بهینه انرژی برتر هستن. … استفاده از uPVC همچنین باعث صرفه جویی بیشتری در قبض انرژی شما میشه. زیرا بسیار با صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار بالاتر و با ارزش کلی بهتر هست.

نحوه ی سفارش در و پنجره پی وی سی در صنایع فرکو


برای سفارش در و پنجره پی وی سی مورد نظر خود در هر اندازه و مدلی که می خواید میتونین با تماس با کار شناسان فرکو ( شماره های تماس :02188068352  تماس حاصل فرمایید. و در و پنجره مورد نظر خود رو سفارش داده. ویا یا زدن بر روی لینک از طریق واتساپ سفارش خود رو ثبت کنین . و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرین. یا این که میتونین، با مراجعه حضوری به آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن در دفتر کار صنایع فرکو حضور یافته و شیشه ی مد نظر رو سفارش بدین

آیا پنجره uPVC بهتر است؟

قاب های پنجره دو جداره ، uPVC بسیار مقرون به صرفه تر هست. از یک قاب آلومینیومی مناسب یا یک شکسته حرارتی است. آنها همچنین در رتبه بندی با مصرف بهینه انرژی برتر هستن. … استفاده از uPVC همچنین…….در و پنجره

پنجره های PVC یا آلومینیوم کدام بهتر هست؟

آلومینیوم فوق‌العاده قوی و بادوام است و در برابر خوردگی بسیار مقاومه. و قادر به ایستادن در مقابل عناصر خارجی هست. در حالی که پنجره upvc ساختمان های پی وی سی ممکنه به تعویض دوره ای نیاز داشته باشن. شما می تونین مطمئن باشین که ……

مزایای در و پنجره پی وی سی؟

پوسته پوسته نمیشه
پوست نمی‌گیره
و در برابر ……

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو