Home
درب آلومینیومی شامپاینی

درب آلومینیومی شامپاینی

درب آلومینیومی شامپاینی ، درب های آلومینیومی یکی از کاربردی ترین درب های موجود محسوب میشوند که در سال های اخیر بازار خوبی نیز داشته‌اند . دلیل این امر نیز خصوصیات فوق العاده مفید این درب‌ها مثل استحکام بسیار بالا و یا مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت ، ایمنی بالا و … . در زمان های قدیم فقط از درب های چوبی و بعدا آهنی استفاده میشد . اما با رشد صنایع فلزی و به خصوص آشنایی انسان ها با فلز آلومینیوم و خصوصیات بسیار جالب توجه این فلز روز به روز به کاربرد های مختلف آلومینیوم اضافه شد و از نما گرفته تا درب ها و … از این فلز استفاده می‌شود! امروزه پروفیل های آلومینیومی کاربرد بسیار فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارند . از پروفیل های آلومینیومی در ساختمان های مسکونی ، همچنین ساختمان های اداری و نیز ساختمان های تجاری و صنعتی استفاده میشود .

درب آلومینیومی شامپاینی
پروفیل آلومینیومی

در سال های اخیر به کار بردن درب های آلومینیومی بسیار رایج‌تر از گذشته است . بدون شک دلیل گسترش و رایج شدن این درب ها خصوصیات منحصر به فرد آن هاست . این کاربرد هم فقط معطوف به یک قسمت از ساختمان نیست ، در قسمت های مختلف کاربرد فراوانی دارد . با توجه به اهمیت فلز آلومینیوم و درب های آلومینیومی در این مطلب قصد داریم به برسی این درب ها بپردازیم . وقتی شما در مورد استفاده از درب های آلومینیومی فکر میکنید ، به دنبال پاسخ به این سوال هستید که چرا باید از درب آلومینیومی استفاده کنیم ؟ اینکه در چه قسمتی درب آلومینیومی بهتر به نیاز های ما پاسخ میدهد ؟ در ادامه با ما باشید .

چرا آلومینیوم

درب آلومینیومی شامپاینی – در این قسمت سعی میکنیم به این سوال پاسخ دهیم و دلایل مختلف را برسی کنیم که چرا آلومینیوم یک فلز خاص محسوب میشود . آلومینیوم یکی از مهمترین عناصر شیمیایی است ( در زبان انگلیسی : Aluminium ) . آلومنیوم نسبت به سایر فلزات دانسیته کمتری دارد ، این فلز شباهت بسیار زیادی به فلز نقره دارد و از نظر ظاهری مشابه فلز نقره است و تشخیص این دو دشوار است! آلومینیوم تمایل به ترکیب با اکسیژن از خود نشان میدهد .

درب آلومینیومی شامپاینی
درب آلومینیومی در مکان های عمومی نیز پرکاربرد هستند

خصوصیات فلز آلومینیوم

  • استحکام بسیار بالا
  • شکل پذیری خوب و آسان
  • انتقال حرارتی بالا
  • رسانای الکتریکی نسبتا قوی
  • قیمت مناسب

تاریخچه

درب آلومینیومی شامپاینی – از گدشته های بسیار دور انسان با فلز آلومنیوم آشنایی داشت . البته این شناخت مربوط به ترکیبات شیمیایی مختلف از آلومینیوم بود و نه خود فلز آلومینیوم . مورخ مشهور یونانی هرودوت در حدود 2500 سال پیش در مورد زاج یا آلوم (ترکیبی شیمیایی از آلومینیوم) مطلبی نوشته شده است . از قرن 16 میلادی تلاش برای شناخت فلز آلومینیوم آغاز شد ،از قرن 18 میلادی تلاش برای تولید آلومینیوم خالص بیشتر شد . در قرن 19 میلادی اتین سنت-کلیر شیمیدان فرانسوی موفق شد آلومینیوم را با روش صنعتی تولید کند . از این زمان بود که روش های تولید آلومینیوم صنعتی تر و گسترده تر شد . این به معنی پایین آمدن قمیت آلومینیوم در این سال ها بود . در طی این سال ها پیشرفت در روش های ساخت آلومینیوم ، سبب قیمت پایین تر و خلوص بیشتر شده است .

درب آلومینیومی شامپاینی
درب آلومینیومی لولایی ورودی ساختمان

ترکیب آلومنیوم و عناصر دیگر

درب آلومینیومی شامپاینی، امروزه برای افزایش کیفیت و خواص آلومنیوم ، آن را با عناصر دیگر ترکیب میکنند . اگر میزان خالصیت نمونه آلومینیومی بیش از 99% باشد به این قطعه آلومینیوم خالص گفته میشود . آلومنیوم خالص ویژگی ها و مزایای فراوانی دارد . علت اضافه کردن ترکیبات دیگر بهبود برخی خواص آلومینیوم است . به طور مثال ممکن است برای یک کارکرد نیاز باشد ، یکی از خصوصیات آلومینیوم بهتر شود . در هر صورت آلومینیوم با فلزاتی مثل مس و سیلیسیم و منیزیم و منگنز و … ترکیب میکنند . ترکیب مس و آلومینیوم در صنعت هواپیماسازی مورد استفاده قرار میگرد . ترکیب آلومنیوم با منگنز بیشتر برای صنایع غدایی مورد استفاده است . ترکیب آلومنیوم با سیلیسیم نیز در جوشکاری و صنایع خودروسازی کاربرد دارد . ناگفته نماند که چندین فرم آلیاژ دیگر از آلومینیوم برای کاربرد های گوناگون ساخته میشود . در این مطلب بیشتر در مورد درب های آلومینیومی خواهیم نوشت .

درب های آلومنیومی

درب آلومینیومی شامپاینی – در قسمت های گذشته به فلز آلومینیوم پرداختیم . با توجه به خصوصیات فراوانی که این فلز دارد برای درب بسیار مناسب است . “برای مثال استحکام بالای آلومینیوم کاملا با کاربرد آن به عنوان درب در توافق است ، یا مورد دیگر سبک بودن این فلز است . همچنین مقاومت خوب آن در برابر رطوبت و آب” . همه این دلایل باعث گسترش پنجره ها و درب های آلومینیومی شده است .

درب آلومینیومی شامپاینی
درب آلومینیومی ورودی ساختمان

مزایای درب های آلومینیومی

  • استحکام بسیار بالا و مقاومت خوب
  • وزن سبک با وجود استحکام خوب
  • زیبایی فراوان ، این درب ها ضخامت کمی دارند و براق هستند .
  • این درب ها دچار مشکلاتی مثل تغییر رنگ و تغییر شکل نمیشوند .
  • در برابر آتش و حریق عملکرد خوبی دارند .
  • مقاومت خوب در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت و باران و یا نور خورشید .

کاربرد درب های آلومینیومی

درب های آلومینیومی در قسمت های مختلف ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری استفاده میشوند . از درب های آلومینیومی به عنوان : درب ورودی ساختمان ، درب سرویس های بهداشتی ، درب بالکن و تراس و … استفاده میشود .

درب آلومینیومی شامپاینی
درب آلومینیومی شامپاینی

انواع درب های آلومینومی

درب آلومینیومی شامپاینی – درب های آلومینومی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند . شرکت فرکو نیز مطابق با استاندارد های روز جهانی درب های آلومینومی ، با طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های متنوع و شکیل را تولید میکند . از جمله انواع درب های آلومینیومی میتوان به : درب آلومینومی ساده ، درب های آلومینیومی شیشه‌ای ، درب های آلومینیومی ریلی ، درب توری آلومینیومی ، درب آلومینیومی طرح چوب و درب آلومینیومی ساده و درب آلومینیومی دوجداره و … اشاره کرد . همچنین انواع رنگ ها مثل درب آلومینیومی طلایی و درب آلومینیومی شامپاینی و درب آلومینیومی ساده و … نیز موجود هستند .

درب آلومینیومی شامپاینی

درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی شامپاینی – این درب ها که در سال های گذشته در بازار نیز طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند ، برای درب های بالکن یا پاسیو و یا مکان های عمومی و پاساژ ها و اداره‌جات و مکان هایی که نیاز به ورودی بزرگ تر دارند مورد استفاده قرار میگیرند . استفاده از درب آلومینیومی کشویی مزیت های خوبی به همراه دارد ، از جمله اینکه دید بهتری در اختیار میگذارد و امکان ورود و خروج را راحت تر میکند.

درب آلومینیومی شامپاینی
درب آلومینیومی کشویی

درب آلومینیومی لولایی

درب آلومینیومی شامپاینی – درب آلومینیومی لولا دار یکی از رایج ترین انواع درب آلومینیومی محسوب میشود . این درب ها به خصوص برای درب های ورودی ساختمان مناسب هستند . این درب ها همچنین برای سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها نیز استفاده می‌شوند.

درب آلومینیومی شامپاینی
درب آلومینیومی شامپاینی

درب آلومینیومی شامپاینی

درب آلومینیومی شامپاینی – رنگ شامپاینی یکی از زیباترین و لوکس ترین رنگ ها در معماری محسوب میشود ، به طور کلی رنگ شامپاینی یک رنگ گرم محسوب میشود . این رنگ به خصوص در ترکیب با رنگ هایی مثل سفید و سیاه زیبایی خیره کننده ای میگیرد . رنگ شامپاینی در ظاهر لوکس رقیب رنگ طلایی محسوب میشود . رنگ شامپیانی یادآور پاییز و آتش است . در سال های اخیر استفاده از رنگ شامپاینی بسیار مورد توجه بوده است .

درب آلومینیومی شامپاینی
درب آلومینیومی شامپاینی

سفارش درب آلومینیومی شامپیاینی

درب آلومینیومی شامپاینی – پیشنهاد ما به شما استفاده از درب های آلومینیومی شامپیانی شرکت فرکو است ، شرکت فرکو یکی از مهم ترین و معتبرترین تولیدکنندگان درب های آلومینیومی در سطح کشور است و برای تولید محصولات خود از استاندارد های روز بین المللی استفاده میکند . در قسمت پایین صفحه اطلاعات تماس با کارشناسان شرکت فرکو جهت مشاوره و اطلاع از قیمت این درب ها درج شده است .

ارتباط با شرکت فرکو

شما متیوانید برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید .

شماره تماس : 02188068352

شما میتوانید با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو استفاده کنید : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق لینک زیر دنبال کنید و جدیدترین طرح هارا تماشا کنید :  https://www.instagram.com/farkoo.ir/

آدرس سفارش حضوری : تهران ،ونک،ده ونک،خیابان شیخ بهایی،کوچه کولیوند،خیابان شهید مجید پور،نبش بن بست آرمین پلاک 106

درب آلومینیومی شامپاینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو