Home
فروش آینه گریم 5

خرید آینه قدی گریم

سفارش آینه قدی گریم به دکوراسیون داخلی ساختمون نمای خارق العاده‌ای میده . آینه های تمام قد در بسیاری از قسمت های منزل اعم از اتاق ها به کار میان. لحظه آخر هنگام خروج از خونه می‌تونین خود رو چک کنین و با خیالی آسوده خارج بشین . اما تمام ماجرا این نیست. الان دیگه بجز کارایی‌های ساده‌ی آینه ، ظاهر لوکسی که در دکوراتیو کردن فضا برات فراهم می‌کنه مهم‌تره.

شفافیت کار در آینه‌های مدرن وقتی که با نورپردازی عجین میشه واقعا خیره‌کننده میشه. تصور کن دیوار خالی اتاق رو آینه‌کاری کنی . آینه‌ای طلایی یا برنز یا حتی سفید و نوری که صفحه‌ی آینه رو روشن کنه ، چقدر میتونه دکوراسیون رو ارتقا بده ؟! مطمئنا که حال و هوای خونه رو به کل عوض می‌کنه.اصلا فضای خونه یا محل کار جون می‌گیره.

با خرید آینه قدی گریم به راحتی می‌تونین متوجه بشین که آیا کفش‌های شما با روسری شما مطابقت داره؟ . هرچه آینه بزرگ‌تر باشه ، تصویر بزرگتره . از عمق و انعکاس ارائه شده توسط یک آینه بزرگ باعث می‌شه که خونه شما بزرگ‌تر نمایش داده بشه . آینه های قدی به راحتی برای راهروها ، اتاق خواب ها و هر جای دیگری که شما تمایل دارین قابل استفاده اس.

خرید آینه قدی گریم

عوامل مؤثر در سفارش آینه قدی گریم

  • سلیقه مشتری

مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب و خرید آینه قدی گریم سلیقه و انتخاب مشتری اس. با توجه به سلیقه مشتری سفارش‌های اونا ثبت و به مرحله تولید می‌رسه .

برای کار گریم بعد از آینه ها ، میزان نور محیط از ابزارهای مهم کار به شمار میره. برای رفع خطاهای گریم و میکاپ به نور بیشتری نیازه . به همین دلیل از آینه چراغ دار یا آینه لامپ دار برای این کار استفاده می‌شه . این محول یک منبع نوری مناسب به شمار میره و نور مورد نیاز رو تامین می‌کنه .

  • موارد استفاده از آینه

برای خرید آینه قدی گریم کاربرد اون هم مؤثر هست. از این نوع آینه در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شه. برای مثال در مزون ها ، آرایشگاه و اتاق های گریم و … با توجه به موارد استفاده اون که در انتخاب ابعاد و نوع آینه گریم مؤثر هست اقدام به خرید این محصول میشه.

سفارش آینه قدی گریم
سفارش آینه قدی گریم

آینه قدی گریم چه نوع آینه ای هست؟

یک آینه تمام قد که برای تامین نور کافی دور تا دور اونو چراغ یا لامپ نصب می‌کنن. علاوه بر تامین نور به زیباتر شدن فضا و دکوراسیون اون افزوده میشه. تعداد لامپ‌های اون باید طبق استاندارد تعیین بشه . در غیر این صورت کاربردی که از اون انتظار دارین تامین نمیشه. زیرا با ایجاد سایه‌هایی بر صورت شخص روشنایی مطلوبی نداره .

مردم اونارو با نام‌های مختلفی شناسایی می‌کنن. در برخی موارد اونا رو آینه آرایشگاه می‌نامن . اما معمولاً توسط بانوان به عنوان آینه لامپی یا آینه چراغ دار شناخته میشن. با دانستن این نام ها خرید و انتخاب آینه قدی گریم برای ما آسون‌تر میشه.

سفارش آینه قدی گریم

روشنایی در آینه قدی گریم

آینه آرایشی ایده آل دارای چراغ های LED  سفید گرم درون قاب اون هست. که به شما یک منبع نور طبیعی ارائه میده . که دارای مزیت‌هایی هست :

  • کم مصرف بودن جهت صرفه جویی در مصرف برق
  • عدم تبدیل انرژی الکتریکی به حرارتی
  • طول عمر بالای چراغ LED
  • تامین نور مورد نیاز به صورت طبیعی

بزرگ‌نمایی در آینه قدی گریم

بیشتر آینه های آرایش دو طرفه هستن. یک طرف آینه معمولی هست در حالی که طرف دیگر بزرگنمایی رو ارائه میده . بزرگنمایی می‌تونه از 3X تا 15X باشه. بزرگنمایی به شما امکان میده ریمل ، فونداسیون ، خط چشم یا رنگ لب رو بکار بگیرین. و همچنین می‌تونین برای قرار دادن لنزهای چشم خود استفاده کنین . بزرگ نمایی ایده آل برای کسی که مسائل دید نداره 5X هست . اگر از عینک یا لنز استفاده می‌کنین، حتماً بزرگ‌نمایی‌های مختلف رو بدون روشن بودن لامپ ها امتحان کنین . تا ببینین آیا سطح مناسبی برای شماست؟


انواع آینه قدی گریم

برای خرید آینه قدی گریم اگر نوع اون مشخص باشه انتخاب آسون‌تر صورت می‌گیره.

دیواری

آینه های دیواری صرفه جویی کننده خوبی در فضا هستن. علی الخصوص در محیط های کوچک‌تر به دلیل انعکاس نور در آینه باعث بزرگ نمایی هم میشن . فقط بخاطر داشته باشین که آینه های دیواری باید در ارتفاع صحیح نصب بشن . زیرا که به صورت ثابت هستن و امکان جابه جایی ندارن .

سفارش آینه قدی گریم

پایه دار

آینه قدی گریم می‌تونه به صورت پایه دار سفارش داده بشه . برای کسانی که نیاز به جابه جایی آینه دارن می‌تونه مناسب باشه اما کمی خطرناکه.

سفارش آینه قدی گریم

متحرک یا چرخ دار

در بعضی از مکان‌ها که نیاز به جابه جایی آینه اس با نصب چرخ بر پایه‌های اون کار شما رو راحت‌تر می‌کنه. همچنین خطر کمتری هم دارن.

خرید آینه قدی گریم

موارد استفاده آینه قدی گریم

مزون‌های خیاطی

در خیاطی ها بعد از پرو به یک آینه قدی چراغ دار یا لامپ دار نیاز داریم . زیرا برای دیدن لباس بعد از پرو به نور کافی نیاز داریم .

خرید آینه قدی گریم

آرایشگاه

از ابزارهای اولیه در سالن زیبایی آینه ها هستن. برای کار میکاپ و گریم عروس و همراهان نیاز به نور کافی و روشنایی بیشتری داریم . آینه های لامپی این نیاز را برطرف کرده و همچنین زیبایی بیشتری به محیط سالن میدن .

سرویس بهداشتی

امروزه که به طراحی و چیدمان دکور تمامی قسمت های منزل حتی سرویس بهداشتی توجه ویژه ای میشه. وجود آینه ها رو در سرویس بهداشتی منزل یا مکان های عمومی بیشتر به چشم می‌خوره . آینه قدی لامپ دار با قابلیت ضد بخار و یا تاچ می‌تونه گزینه مناسبی در این گونه مکان‌ها باشه .

آینه دخترانه

در اتاق هر دختری یک آینه قدی نیاز هست . برای زیبایی و کاربرد بیشتر اون می توان با نصب چراغ یا لامپ های LED کمک بیشتری کرد. همچنین برای زیبایی بیشتر می توان از آینه های رنگی یا نوع دکوراتیو هم استفاده کرد .

اتاق گریم سینما

در اتاق‌های گریم از ابزارهای مهم در کار ، آینه ها و نور محیط هست . تامین نور مورد نیاز می‌تونه از طریق چراغ های آینه انجام بشه . زیرا نور طبیعی دارن و در صورت شخص مقابل سایه ایجاد نمی‌کنه .


نکاتی هنگام جستجو برای سفارش آینه قدی گریم

  • آینه ای با قاب فلزی سنگین تر و پایدارتر هست، اما پلاستیک برای مسافرت بسیار مناسبه. بنابراین در نظر بگیرین که کاربرد اصلی شما برای آینه آرایش چیه.
  • هنگام استفاده از آرایش ، نور LED بهترین گزینه اس زیرا طبیعی ترین انعکاس رو به شما میده.
  • لامپ های LED تقریباً 70 درصد از هر نوع روشنایی کم مصرف ترن . و هنگام استفاده داغ نمی‌شن ، که این امر برای استفاده در آرایش بسیار مناسبه.
  • هرچه سطح بزرگنمایی بیشتر باشه، تصویر مخدوش‌تر میشه.
  • آینه های گریم که دارای تنظیمات نور قابل تنظیم هستن ، کاربردهای بیشتری دارن . و به شما امکان میدن برای محیط های مختلف آرایش کنین.
  • آینه های گریم قدی نیز به طور معمول آینه های مقعر هستن . ، به این معنی که در وسط به داخل خم میشن. این به شما امکان میده بدون هیچ زحمتی از صورت خود از نزدیک تصویری بگیرین.
  • برخلاف آینه های معمولی ، آینه های آرایشگاهی دارای چند ویژگی هستن، که به طور منحصر به فرد برای استفاده بی نقص از آرایش مناسب هستن ، مانند بزرگ‌نمایی و نورپردازی.

اگر به‌دنبال آینه آرایش هستین ،. اطلاعات فوق باید به شما کمک کنه دقیقاً همان چیزی رو که می‌خواید پیدا کنین . برای دیدن مدل‌های بیشتر به آدرس اینستاگرام مراجعه کنین.

نحوه سفارش به صنایع فرکو

برای خرید آینه قدی گریم با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود با شماره تلفن 02188068352 با ما در ارتباط باشین .

سفارش آینه قدی گریم
سفارش آینه قدی گریم
خرید آینه قدی گریم

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو