Home

خرید آینه قدی کلاسیک

اگر قصد خرید آینه قدی کلاسیک رو داری پس حتما می‌دونی که آینه‌های قدی از پرکاربردترین طرح‌های آینه کلاسیک هستن . استفاده از این مدل باعث جذابیت چند برابر محیط و خاص شدن دکوراسیون شما میشه . همین طور که میدونی آینه‌ها نقش مهمی رو در زندگی ما ایفا می‌کنن . تا حالا به این فکر کردی اگه آینه نبود چجوری چهره و صورت خودت رو می‌دیدی ؟ یا اصلا چجوری میکاپ می‌کردی یا لباس‌های خودت رو مرتب و باهم ست میکردی ؟ برای کدوم محیط آینه قدی کلاسیک سفارش بدیم؟

وقتی کمی به این سوال‌ها فکر کنیم متوجه می‌شیم که زندگی بدون آینه تقریبا به چیزی عجیب تبدیل میشه ! چرا که خیلی کارها دیگه عملا امکان‌پذیر نیست . پس خرید آینه قدی جدید یه چیز کاملا ضروریه و در هر مکانی مورد استفاده ما قرار می‌گیره . از اون جایی که ما به آینه‌ها نیاز داریم و می‌دونیم که چقدر برامون کاربرد داره ، آیا به نقش اون توی دکوراسیون و محیطمون هم اهمیت می‌دیم ؟

چرا سفارش آینه قدی کلاسیک مدل جدید ، ضروری محسوب میشه ؟

خب این سوال آدم رو به فکر فرو می‌بره ولی قطعا الان دیگه وقتی تصمیم می‌گیریم آینه بگیریم ، به یه آینه کاملا ساده فکر نمی‌کنیم ! دوست داریم که آینه‌ای رو بخریم که از هر نظر عالی و پرفکت باشه و چیزی باشه هرکسی دید بفهمه که ما به وسایل اطرافمون خیلی اهمیت میدیم و خوش‌سلیقه بودن تو ذات ماست ! و این ما خرید یه آینه ساده و معمولی عملا امکان پذیر نیست . و از طرفی خرید این آینه‌های از مد افتاده نه تنها سودی نداره ، بلکه فقط و فقط ارزش ما رو پایین میاره.

یعنی واقعا تو خودت نمی‌بینی که لیاقت یه آینه مدرن و جدید بی نظیر رو داشته باشی ؟؟ یکی از این آینه‌های جدید و خاص ، آینه قدی کلاسیک هست . که معمولا هرکسی که دوست داره آینه مجللی رو خریداری کنه که در عین حال خیلی چشم‌نواز باشه ، باید از بینی انواع آینه قدی کلاسیک ، یکی رو انتخاب کنه طبق نیاز و سلیقه‌اش . در ادامه بریم که داشته باشیم انواع آینه کلاسیک رو … حالا قراره اینجا درباره انواع آینه قدی کلاسیک حرف بزنیم ولی حالا بیا تا برات بگم که چرا در مرحله اول باید انتخاب تو ” آینه قدی ” باشه ..؟

خرید آینه قدی کلاسیک

چرا باید انتخاب ما به عنوان یه فرد خوش‌سلیقه ، آینه قدی کلاسیک باشه ؟

آینه قدی واقعا یکی از پرطرف‌دارترین آینه‌هاست حالا چرا ؟ چون خرید آینه قدی از تولیدی به شما کمک می‌کنه که تسلط کاملی روی استایل خودت داشته باشی . با داشتن یه آینه قدی خوب و باکیفیت ، قبل از خروج از خونه تمام سر تا پای خودت رو بررسی و مشاهده می‌کنی . تا مطمئن بشی که همه چیز کاملا خوب و رو به راهه !

همچنین آینه قدی باعث بزرگ نشان دادن فضای محیط شما میشه . که خب فضای شمارو به علت باز تاب نور و ابعاد خودش بزرگ‌تر از چیزی که هست نشون میده . همین یه ویژگی به تنهایی باعث دل‌باز شدن اتاق و یا خونه و سالن زیبایی و بوتیک شما میشه . پس صدر در صد انتخاب آینه قدی می‌تونه انتخاب شایسته‌ای باشه که در مدرنیته شدن فضا به شما کمک به‌سزایی می‌کنه .

حالا میخوام بهت بگم که همین آینه‌های قدی کلاسیک انواع مختلفی دارن . که این تنوع باعث میشه که بتونی انتخابی دقیقا متناسب با سلیقه خودت داشته باشی . هر چند که آینه قدی مینیمال ساده هم طرفدارهای خودشون رو دارن ، اما مدل‌های کلاسیک هم با جلوه زیادی که برای محیط به ارمغان میارن می‌تونن گزینه خیلی خوبی برای انتخاب باشن .

خرید آینه قدی کلاسیک مجلل

انواع آینه قدی کلاسیک

  • آینه قدی بدون پایه
  • آینه قدی پایه‌دار

سفارش آینه قدی کلاسیک بدون پایه

آینه‌های قدی بدون پایه که از اسمشون مشخص هست ، پایه ندارن . در واقع این باعث فرق داشتن این مدل از باقی آینه‌هاست . که یا به روی دیوار نصب میشن و یا به صورت ایستاده به دیوار تکیه داده میشن . در واقع این مدل از آینه‌های قدی کلاسیک بدون پایه هم می‌تونن چراغ‌دار باشن و هم میشه که به صورت آینه قدی بک‌لایت باشن . که طبق خواسته شما قابل سفارش و خرید هست .

برای انتخاب آینه به عوامل مختلفی باید توجه کنی تا خرید درست و حرفه‌ای داشته باشی . مثلا همین پایه‌دار بودن یا بدون پایه بودن ، چیزی هست که باید بهش اهمیت بدی!

خرید آینه قدی کلاسیک سلطنتی

خرید آینه قدی کلاسیک پایه‌دار

آینه قدی کلاسیک پایه‌دار هم معمولاً به شکل پایه تاشو در پشت قاب آینه و یا به صورت پایه‌هایی در زیر قاب آینه‌ها طراحی و ساخته می‌شن . پایه‌دار بودن آینه‌های قدی کلاسیک به شما کمک می‌کنه تا به راحتی بتونی آینه‌ات رو جابه‌جا کنی .

گفتنی هست که خب یه قسمت مثبت در داشتن این مدل ، این هست که شما به راحتی می‌تونی فضای دکوراسیونت رو تغییر بدی . و آینه رو هر وقت که اراده کنی جابه‌جا کنی . همچنین نوع آینه رو میتونی به صورت باکس‌دار هم سفارش بدی تا مثلا ابزاری مانند لوازم آرایش و … رو داخل باکس‌ها قرار بدی .

که همین موضوع باعث میشه که آینه جدیدت کاربرد بیشتری برات داشته باشه . چرا که شما با خرید آینه قدی کلاسیک پایه‌دار باکس‌دار ، به جز یک آینه قدی خفن ، مکانی برای گذاشتن وسایل‌ها و ابزار قابل استفاده و دم دستی خودت هم داری .

هر دوی این نوع آینه‌های قدی کلاسیک پایه‌دار یا بدون پایه می‌تونن جنس‌های متفاوتی برای قاب خود داشته باشن . یا حتی بدون قاب باشن که این صرفاً بستگی به نظر خود شما داره .

خرید آینه قدی کلاسیک با پایه

این مدل از آینه قدی حسابی رو بورسه ! | آینه قدی روستیک چوبی

خرید آینه قدی کلاسیک چوبی و یا روستیک یکی از جدیدترین مدل‌های امروزه هستش که به عنوان قاب اون ، از چوب با نوعی طراحی خاص استفاده شده . جنس چوب این نوع آینه‌ها می‌تونه از چوب گردو و بلوط و یا راش و … باشه . همین طور چوب‌ها به این خاطر که از دل طبیعت هستن و حس زندگی و شادابی دارن ، آرامش رو به محیط شما هدیه می‌دن .

اگر شما یک محیط سنتی ، سنتی-مدرن و یا کلاسیک داری این کار بهتون بیشتر پیشنهاد میشه . خرید آینه قدی کلاسیک در مدل‌های روستیک برای محیط‌های مثل سالن آرایشی یا به عنوان خرید آینه لباس فروشی ، یه انتخاب خیلی فوق‌العاده هست که فقط نصیب خوش شانس‌ها میشه!

آینه قدی کلاسیک قاب دار

همه انواع آینه‌هایی که تا این جا در موردشون توضیح دادیم می‌تونن قاب‌دار و یا بدون قاب باشن . که ما در این قسمت درباره نوع قاب‌دار یک آینه قدی کلاسیک حرف می‌زنیم . آینه قدی قاب‌دار یکی از انواع آینه‌های تولید شده در تولیدی‌های معتبری مثل فرکو هستن . که در عین سادگی ، بسیار خاص و شیک و پرفروشن .

تنوع در انواع قاب‌های آینه قدی کلاسیک بسیار زیاد و گسترده هست . مثلا قاب مورد نظر شما می‌تونه از نوع چوب که در بالاتر توضیح دادیم و یا فلز که می‌تونه برنز و استیل و … باشه ، سفارش داداه بشه . چیزهایی که در انتخاب نوع قاب مهم هست اینه که باید با چیدمان محیط شما مطابقت کاملی داشته باشه.

پس بهتره برای انتخاب نوع قاب به دکوراسیون محیط خودت هم دقت بکنی . برای مثال استفاده از قاب‌های چوبی برای محیط‌هایی که دکوراسیون سبک کلاسیک دارن ، مناسب‌تر هست . همین طور به جز دکوراسیون ، مسئله انتخاب رنگ هم تاثیر زیادی توی زیبایی بیشتر آینه مدل جدید شما داره .

سفارش آینه قدی کلاسیک بدون قاب

خرید آینه قدی کلاسیک در نوع بدون قاب برای کسانی که سادگی رو ترجیح میدن می‌تونه گزینه مناسبی باشه . به این دلیل که ممکنه طرف‌دارهای این نوع آینه افراد مینیمالیست هم باشن . که این یعنی داریم در مورد افرادی صحبت می‌کنیم که ساده بودن و دور از تجمل بودن هرچیزی براشون تو اولویت هست . اما کلاسیک بودن یه آینه بدون قاب چطور می‌تونه مشخص باشه؟ برای مثال انواع آینده گنبدی می‌تونن در دسته آینه‌های کلاسیک قرار بگیرن که خود آینه ، فارق از نوع قاب ، در حالت کلاسیک تولید شده !

این نوع آینه در نهایت سادگی خودش قرار داره و فقط کاربرد آینه بودن رو در خودش داره و نه چیزی بیشتر ! این مدل از آینه‌های کلاسیک بدون قاب در طرح‌های متفاوتی موجود هستن که واقعا هرکدوم زیبایی خاص خودشون رو دارن . انواع طرح‌های سنتی که بالای آینه برش‌هایی از حالت محراب رو داره ، می‌تونه انتخاب خوبی به انواع آینه قدی کلاسیک بدون قاب باشه .

انواع آینه کلاسیک ترکیبی با مدل‌های مدرن

  • انواع آینه آرایشگاهی هالیوودی چراغ‌دار
  • انواع آینه بک‌لایت آرایشگاهی بک‌لایت نورمخفی

آینه آرایشگاهی هالیوودی چراغ‌دار

آینه قدی کلاسیک از نوع چراغ‌دار کاربرد زیادی توی مزون‌ها و سالن‌های آرایشی و… داره . چرا که در این نوع از آینه دور تا دور آن از لامپ‌های ال‌ای‌دی استفاده میشه . که نور کاملا مناسبی رو به ما میده . این آینه‌ها مناسب برای گریم هستن .‌به همین دلیل هم هست که این مدل از آینه‌ها به مدل آینه هالیوودی مشهورن !

معمولا کلاسیک بودن این سبک از آینه‌ها از نوع قاب‌هاشون مشخص میشه . برای آینه هالیوودی ، وقتی از قاب‌های چوبی یا کارشده استفاده میشه ، میشه در دکوراسیون‌های کلاسیک از این آینه به خوبی استفاده کرد .

آینه بک‌لایت آرایشگاهی بک‌لایت نورمخفی

خرید آینه قدی کلاسیک بک‌لایت شدیدا توصیه میشه به همه کسانی که عاشق ترکیب‌های مدرن هستن ! این مدل هم از جدیدترین طرح‌های امروزیه ، که ساختارشون به این شکل هست ، که چراغ‌های ال‌ای‌دی به حالت نواری در قسمت کناری و به صورت مخفی کار شده . که همین حالت باعث چشمگیر بودن و متفاوت شدن آینه بک‌لایت می‌شه .

تمامی آینه‌های نام برده شده از جمله همین مدل آینه بک‌لایت ، از نظر کنترل نور می.تونن به حالت لمسی (حسگر)، تاچ و ریموتی باشن.

سفارش آینه قدی کلاسیک

در نتیجه …

در خلاصه‌ی این مقاله به این نتیجه می‌رسیم که خرید آینه قدی کلاسیک با این همه آپشن‌های مختلف میتونه فوق‌العاده باشه . چون می‌تونه با وجودش محیط شما رو بسیار خاص و منحصربه‌فرد کنه . پس حالا که میتونی با خرید یک آینه قدی کلاسیک انقدر روی محیط خودت تاثیر بزاری چرا همین مدل رو زودتر سفارش ندی؟

انواع مختلف آینه قدی رو نام بردیم تا شما بتونی راحت‌تر به خواسته خودت برسی . و با علم و آگاهی بیشتری سفارش خودت رو ثبت کنی . راستی حالا که گفتم ثبت کردن سفارش ، باید بگم که شما هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و از طریق شماره‌ای که زیر مقاله نوشته شده می‌تونی ثبت سفارش کنی .

برای اطمینان بیشتر قابل ذکر هست که شرکت فرکو با سابقه بالای ۵۰ سال تولید انواعی از بهترین آینه‌ها ، روی تمام محصولات خودش ضمانت‌نامه یک ساله بی قید و شرط داره . پس آینه جدید شما بدون هیچ آسیبی با بهترین بسته‌بندی به دستت میرسه .‏ در صورت عدم رضایت شما مشتری عزیز ، از خرید آینه قدی کلاسیک مدل جدیدت ، بدون هیچ‌گونه سوالی مرجوع میشه ! چرا که رضایت شما برای ما اولویت اول هست .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو