Home

خرید آینه آرایشگاه زنانه

زیبایی رو می‌تونین فقط در آینه ببینین. مخصوصا بانوان اهمیت بسیار زیادی به زیبایی می‌دن و در آرایشگاه‌ها که همه فعالیت‌ها مربوط به زیبایی در اون جا انجام می‌شه به یه آینه آرایشگاهی مخصوص و حرفه‌ای نیازه. پس باید به فکر خرید آینه برای آرایشگاه زنانه برای آرایشگاه خودتون باشین. چرا که آینه قلب آرایشگاه هست. اونم نه آینه معمولی ، که سال‌هاست در آرایشگاه‌ها استفاده نمی‌شه. امروزه آرایشگران حرفه‌ای برای آرایشگاه پیشرفته خودشون از آینه‌هایی با آپشن‌های فراوان استفاده می‌کنن. این آینه‌ها مزیت زیادی دارن. مثلا در ایجاد سبک خاص برای آرایشگاه‌تون کمک بسزایی می‌کنه.و ویژگی‌های خاصی که دارن باعث راحتی کارهای آرایشگاهی می‌شه . ویژگی‌هایی مانند:

  • ضد بخار
  • صفحه لمسی
  • کنترل ریموتی
  • مقاوم در برابر آب
  • تنظیم نور
  • و…

به فکرت‌تون انداخت نه!؟!!! پس تا آخر مقاله با ما باشین تا همه چیز که باید قبل خرید آینه آرایشگاهی بدونین رو بهتون بگیم.

خرید آینه آرایشگاه زنانه

آینه لامپ دار

اول از همه به این می‌پردازیم که آینه لامپ دار چیه ، چرا باید داشته باشیم؟ به آینه‌هایی گفته می‌شوند که از دو بخش چراغ و آینه تشکیل میشه که ممکنه چراغ پشت آینه ، کنار و جلوی آینه باشه. که هر کدوم یه نوع آینست. که در ادامه آشنا می‌شیم. امروزه آرایشگران حرفه‌ای برای اینکه آرایشی دقیق داشته باشند و رضایت مشتری جذب کنند از آینه‌های لامپی استفاده می‌کنن.

آینه آرایشگاهی متحرک هالیوودی

آینه هالیوودی

وقتی صحبت از آینه لامپی می‌شه شاید اولین چیزی که به فکرتون آینه هالیوودی به ذهنتون میاد. آینه‌های هالیوودی از دو قسمت آینه و لامپ‌های حبابی تشکیل میشه.که می‌تونه روی آینه یا روی قاب باشه. که این به سلیقه و دکوراسیون آرایشگاهتون مربوط می‌شه.

خرید آینه آرایشگاه زنانه

آینه هالیوودی بیشتر به عنوان آینه گریم استفاده میشه.و با توجه به شکل و طرحی که دارن بیشتر مورد پسند زنان هست. این باعث میشه مشتری‌ها عاشق این آینه بشن.و احساس کنن که وارد یه سالن آرایشگاه حرفه‌ای و پیشرفته شدن

آینه بک‌لایت

آینه بک لایت،به آینه‌های گفته میشه که از چراغ ال‌ای‌دی برای ساختشون استفاده میشه و نور از پشت آینه ساطع میشه.و نور طوری ساطع می‌شه که تمام صورت رو پوشش بده. که در این صورت دیگه بر روی هیچ یک از قسمت‌های صورت سایه نمی‌افته.و باعث میشه آرایشی بی‌نقص برای مشتری‌ها داشته باشین.چراغ‌های ال‌ای‌دی که در این آینه‌ها استفاده می‌شه قابلیت زیادی دارن.مثلا می‌تونن نورشون از سرد به گرم تغییر کنه یا از کم‌نور به پر نور تغییر بدین، تنوع رنگی بالایی دارن مثلا رنگ‌هایی مانند زرد،آبی،صورتی،سفید و….که می‌تونین رنگ رو با آرایشگاه ست کنید.

آینه دو طرفه آرایشگاه زنانه

آینه‌های دو طرفه جزو محبوب‌ترین آینه‌های آرایشگاه‌های هست.در واقع این آینه‌ها دو آینه پشت و رو چسبیده به هم هست.که به سه صورت رومیزی، ایستاده و ایستاده متحرک موجود می‌باشن. بزرگ‌ترین ویژگی که این آینه‌ها دارن و بیشتر به کار خانوم‌ها می‌آید ویژگی بزرگ نمایی هست با این ویژگی می‌تونن آرایش مشتریان رو با دقت بیشتر انجام بدن البته نکات منفی هم دارن مثلا باعث میشه جوش صورت ، لکه و… نمایان بشه. که این باعث میشه در آرایش مشتری‌ها زیادروی بکنین. البته در صورت تمایل مشتریان عزیز هر دو طرف آینه معمولی کار می‌شه.

خرید آینه آرایشگاه زنانه

قابلیت بزرگ نمایی می‌تونه به‌صورت یک آینه کوچک ، روی آینه ایستاده قرار بگیره. اما در آینه‌های رومیزی به دلیل کوچک بودنشون یک قسمت کامل آینه این ویژگی رو داره.

بیشتر بخونید: چطور می‌تونم آینه مزونی سفارش بدم

سوالات متداول آینه آرایشگاه زنانه

آینه روشویی آرایشگاه زنانه چه ویژگی‌هایی دارن؟

آینه روشویی باید یه چند تا ویژگی باید حتما داشته باشن.اولیش به علت اینکه آینه مدام در برابر آب قرار می‌گیره باید ضد آب باشه.دوم اینکه بخار می‌تونه به یه مشکل بزرگ تبدیل بشه. چون هی نیازه که پاک بشه اگه بمونه آینه لکه میشه که برای حل مشکل می‌تونین از ویژگی ضد بخار استفاده کنه. علاوه بر اینکه آینه بخارآلود و لکه نمیشه همیشه منعکس شفاف و واضح دارین.

آینه آرایشگاه رو می‌تونم متحرکش کنم؟

جدیدترین آینه‌ای که مجموعه فرکو تولید کرده آینه ایستاده متحرک است. در واقع این آینه‌ها چرخ دار شدن تا شما عزیزان در جابه‌جایی آینه به مشکل نخورید و به راحتی جابه‌جا کنید

روی آینه لوگو هم می‌تونم بزنم؟

امروزه تقریبا همه‌ای آرایشگاه‌های حرفه‌ای برای خودشون لوگو دارند.که برای شبکه‌های اجتماعی ، بنرها و … استفاده می‌کنند. یکی از جاهایی که می‌تونین از لوگو استفاده کنین روی آینه هست.که باعث میشه خاص بودن‌تنو به رخ رقبا بکشین.لوگو رو می‌تونین هنگام خرید آینه آرایشگاه زنانه از مجموعه فرکو به‌صورت رایگان سفارش بدین.

خرید آینه آرایشگاهی

قیمت آینه‌ آرایشگاه زنانه چقدره؟

قیمت انواع آینه بسته به ابعاد و طراحی و اشکال اون می‌تونه متغیر باشه. مدل‌های آینه ‌های آرایشگاه بسیار متنوع هست. بنابرین برای اینکه از قیمت دقیق آن باخبر بشین با کارشناسان مجموعه فرکو تماس بگیرین و شکل و اندازه دلخواهتونو سفارش بدین. و با خرید اینترنتی می‌تونید از تخفیفات شگفت‌انگیز فرکو بهره‌مند بشید. پس منتظر چی هستید زنگ بزنید و از جدیدترین تخفیف‌ها مطلع و بهره‌مند شید.

خرید آینه آرایشگاه زنانه بک لایت

آینه رنگی

شاید خیلی کم آینه رنگی در آرایشگاه‌ها دیده باشین.چون به این دلیل است که نمی‌‎توان با آینه رنگی آرایش کرد.صرفا جهت تزئین و به عنوان آینه دکوراتیو استفاده میشه.

قبل خرید به کیفیت آینه آرایشگاه زنانه هم توجه کنم؟

شاید بگین آینه،آینه است دیگه چه فرقی می‌کنه چه کیفیت داشته باشه یا از کجا خریداری بشه. اول از همه باید بگم که سخت در اشتباهید.و کیفیت آینه به دو بخش شیشه و قاب تقسیم میشه.اگه کیفیت شیشه استفاده شده در آینه خوب نباشه اول‌ از همه انعکاس خوبی نداره دوم اینکه بعد یه مدت به سمت زردی و تیرگی می‌ره.الان با خودتون می‌گید که دیگه کیفیت قاب چه فرقی میکنه.اگه کیفیت رنگ آینه خوب نباشه می‌تونه آینه رو زشت نشون بده هر چند آینه خوشگل و باکیفیت باشه.بعد یه مدت هم تغییر رنگ میده.

آینه هالیوودی

بیایید خیالتون رو از این مشکلات راحت کنم. می‌تونین آینه قاب دار یا بدون قابتون رو با بهترین کیفیت و قیمت از مجموعه فرکو تهیه کنین.برای اینکه خیالتون راحت‌تر کنم باید بگم که تمام محصولات فرکو گارانتی داره.اونم نه گارانتی الکی و معمولی که بعضی شرکت میدن آخرشم به جایی نمی‌رسی. مجموعه فرکو یه گارانتی درست و درمون با شرایط ویژه بهتون میده.که در پاراگراف بعدی بیشتر توضیح میدم.

گارانتی محصولات فرکو

تمام محصولات مجموعه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره. یعنی اگر زمان حمل و نقل یا زمانی که به دستتون میرسه. بشکنه یا نورش تا یکسال کم بشه یا تا یکسال کیفیتش کم بشه. بدون هیچ چشم داشتی مجموعه فرکو اونو قبول می‌کنه و تعویض می‌کنه. یا مثلا یه آینه‌ای خریداری کرده‌اید خوشتون نیومد یا به دکور آرایشگاهتون نیومد می‌تونید تا 7 روز اونو رو برگردونید. بدون اینکه هزینه‌ای از شما دریافت بشه.

خرید آینه آرایشگاهی زنانه سفارشی

آینه سفارشی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می‌تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. فرکو ضمن تولید مدل‌های ساده از آپشن‌های هوشمند نیز در تولید آینه بهره می‌برد. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه می‌توانید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

آینه ال‌ای‌دی دار

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

امروزه آرایشگاه‌های حرفه‌ای از چه آینه استفاده می‌کنن؟

امروزه آرایشگاه‌های پیشرفته و مجهز از….

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      در اندازه و اشکال مختلف می‌تونین سفارش بدین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو