Home
کارخانه انواع طلق زنبوری

کارخانه انواع طلق زنبوری

کارخانه انواع طلق زنبوری فرکو دارای طلق‌های بی‌نظیر با قابلیت‌های خاص و منحصر بفرد در زمینه‌ی عایق‌بندی ساختمون از آلودگی‌های صوتی و همچنین ذخیره‌ی انرژی‌اس.

از نظر ظاهری هم فوق‌العاده زیبا و شکیل هستن که ، انواع شفاف اون جایگزین مناسبی برای شیشه‌اس. برای خصوصی‌سازی فضا هم طلق‌های مات بهترین گزینه هستن.

برای دریافت پاسخ کامل به سوالات مورد نظرتون، شایان ذکر هست که به مشخصات محصول پلیمری و ویژگی‌های تولید اون بپردازین. تو کارخانه انواع طلق زنبوری، محبوبیت و تقاضای پلی کربنات در ساخت و ساز با تعدادی از کیفیت‌های اولویت‌دار مشخصه مواد پلیمری ثابت شده هست. سهولت فوق‌العاده با استحکام و مقاومت به اندازه کافی بالا در برابر تعدادی از تأثیرات خارجی ترکیب شده. در نظر داشته باشین که شیشه شکننده و سنگین هست. اما مواد ورق پلیمری برخلاف شیشه سبک و مقاوم هست. و امروزه از اون به طور فعال برای لعاب سازه‌های ساختمونی استفاده میشه.

کارخانه انواع طلق زنبوری
کارخانه انواع طلق زنبوری

کارخانه انواع طلق زنبوری و ساختار آن

با استفاده از انواع ورق پلاستیکی (پلی کربنات زنبوری)، میتونین تراس‌ها و بقیه مکان‌های مورد نظرتون رو تجهیز کنین. و روی گروه‌های ورودی و سقف‌های رسوبی سایبون بسازین. به عنوان یک عنصر سقف و روشنایی در پنجره‌های پانوراما و شکستن دیوارها عمل میکنه. پلی کربنات، برخلاف شیشه، می‌تونه بار نسبتاً چشمگیری رو بدون ترک و تغییر شکل حفظ کنه. برای همپوشانی مناسب هست، موقعیت‌های خطرناک ناشی از تخریب شیشه‌ها در مقیاس بزرگ ایجاد نمی‌کنه.

مواد با منشاء مصنوعی نیازی به رابطه بسیار دقیق در هنگام حمل و نقل، تحویل به محل کار و تولید کار نصب ندارن. آسون برای رسیدگی، عوارض در خیابان ایجاد نمی‌کنه. در حین کار با اون، برای استفاده از ضایعات و قطعات خراب نامناسب هست. در کارخانه انواع طلق زنبوری، با توجه به شاخص‌های ساختاری، ورق پلی کربنات به دو کالای جداگانه تقسیم میشه که عبارتن از:

  • همگن؛ این ماده دارای ساختاری همگن و خواص برابر در سراسر ضخامت است. بر روی ورق بریده شده، شبیه شیشه معمولی است، اما در استحکام 200 برابر بیشتر است. آجیل، با وجود محدودیت های مشخص شده توسط سازنده.
  • سلول. اگر به قطعات آن نگاه کنین، ماده “لانه زنبوری” متمایز است. در اصل، این یک ورق نازک است که بخش‌های طولی دیستال روی اون قرار داره. آنها یک ساختار سلولی رو تشکیل می‌دن و همچنین به عنوان لامپ عمل می‌کنن.
کارخانه انواع طلق زنبوری
کارخانه انواع طلق زنبوری

کارخانه تولید انواع طلق زنبوری

مواد اولیه در کارخانه انواع طلق زنبوری، برای تولید پلیمرهای رادیواکتیو به شکل گرانول تهیه میشه. تولید بر اساس فناوری اکستروژن انجام میشه: گرانول‌ها در اکسترودر بارگذاری میشن. و در اونجا هم‌زده و ذوب می‌شن. جرم یکنواخت دوتایی از طریق الیاف اکسترودر فشار داده میشه. یه دستگاه جت، در خروجی یک صفحه پلیمری با ضخامت برابر در همه نقاط به دست میاد. ضخامت دال پلی کربنات از 1.5 میلی‌متر تا 15.0 میلی‌متر متغیر هست. همزمان با ضخیم شدن مشعل، ابعاد مورد نیاز وصل می‌شه.

صفحات پلیمری یکپارچه در طیف گسترده‌ای تولید می‌شن، اونا متفاوت هستن:

  • ویژگی‌های پخش نور شفاف هست، تا 90٪ شار نور رو دریافت می‌کنه، مات هست و عملاً نور رو هدایت نمی‌کنه.
  • توسط تسکین صاف و مواج. تخته سنگ پلیمری شفاف و غیر درخشان یکی از انواع پلی کربنات عقب افتاده است.
  • در رنگ در خریداران پیشنهادی فراوانی موقعیت های معاملاتی مواد مختلفی از ارتفاع وجود داره.

از جمله خصوصیات مثبت پلی کربنات، جذب شیب صفر هست. آب اتمسفر و تبخیر موضعی به هیچ وجه جذب نمی‌شه و بنابراین شرایطی رو برای اسکان مجدد کلنی‌های قارچ ایجاد نمی‌کنه. گزینه مستقیم از دمای پایین و بالا نمی‌ترسه و در محدوده وسیعی کاملاً کار می‌کنه. در هوای گرم، مانند همه پلیمرها، تمایل به انبساط خطی داره که باید در هنگام طراحی و اجرای کار نصب به اون توجه بشه.

کارخانه انواع طلق زنبوری

محدوده سلولی کارخانه انواع طلق زنبوری

موقعیت‌های محدوده سلولی انواع ورق پلاستیکی متفاوت هست:

  • با توجه به ضخامت کلی صفحه. در حال حاضر در اختیار معماران و طراحان مواد سلولی با ضخامت 4.0 میلی‌متر تا 30.0 میلی‌متر وجود داره. البته ضخامت ورق، کسانی که اونو خم می‌کنن خم می‌شن و کمتر برای تشکیل صفحات گرد مناسبه.
  • کیفیت رنگ و نور . با توجه به ویژگی های ساختار، پلی کربنات سلولی نمی تواند بیش از 82٪ از پرتوهای نور رو هدایت کنه. گامای رنگارنگ نسبت به نامگذاری سدها کم نیست.
  • با تعداد لایه ها و شکل سلول ها. لایه ها در صفحه سلولی می توانند از 1 تا 7 متر باشن. دنده‌های سفتی که همزمان با عناصر دیستال و مجاور کانال‌های هوا ایجاد می‌شن، می‌تونن به شدت عمود بر سطح بالایی و پایینی ورق باشن یا اونا رو در یک زاویه قرار بدن.

نکته

از جمله مزیت‌های پوشش پلی کربنات می‌شه به هزینه کم‌تر و وزن سبک‌تر اون اشاره کرد. هم‌چنین مقاومت بالای اون نسبت به پلاستیک موجب تقاضای روزافزون اون به‌عنوان پوشش تو صنعت گلخونه‌شده. طلق پلی کربنات جایگزین عالی واسه شیشه هست و باعث صرفه‌جویی تو انرژی‌شده. تولید یک ماده پلیمری سلولی با ساخت یک نوع همگن فقط یک شکل پرکننده متفاوت هست. هنگامی که می‌شه طلق زنبوری رو ایجاد کرد، می‌شه یک ماده چندلایه با برش‌های طولی کوچک از طریق اون ایجاد کرد. در قالب کانال‌های پرکننده، هوا وجود داره، به‌طوری که کیفیت عایق محصول پلیمری به‌طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کنه، در حالی که وزن اون به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کنه.

کارخانه انواع طلق زنبوری

انواع طلق پلی کربنات برای تشکیل و ایجاد سطوح گرد و منحنی مناسب هستن که در هنگام استفاده از شیشه کاملاً غیرممکن هست. اما اگه می‌خواین ایده‌جالبی رو اجرا کنین، لازم هست شعاع منحنی رو در نظر بگیرین، که لزوماً سازنده مواد رو در اسناد فنی نشون میده.هر دو نوع مواد در نتیجه اشباع اجزای شیمیایی به دست میان: دکورلوپروپان، کلراندریت و اسید کلروفیل. در نتیجه توده‌ای از پلاستیک چسبناک ایجاد میشه که روی اون یه جان پناه یا پلی کربنات سلولی تشکیل میشه. برای اینکه ایده کاملی از هر دو نوع داشته باشیم، به ویژگی‌های تولید و کاربرد اونا می‌پردازیم.

نتیجه گیری

کانال‌های ایجادشده توسط جامپرهای آجدار رو میشه با خیال راحت هم به مواد اضافه‌شده و هم به ابعاد اون نسبت داد. علی‌رغم ناتوانی کامل خود پلی کربنات در جذب آب، اونها دقیقا برعکس هستن، اونا می‌تونن “رطوبت” رو از خاک و گیاهان مجاور افزایش بدن. و به‌راحتی تبخیر محلی رو از دست بدن. برای اینکه به کانال‌ها نفوذ کنن، که به‌طور قابل توجهی کیفیت عایق پلی کربنات سلولی رو کاهش می‌ده، هنگام انجام کار نصب، باید با پروفیل‌های انعطاف‌پذیر – قطعات نصب خطی پوشونده بشن. اونها هم برای محافظت از لبه و هم برای اتصال ورق‌های مجاور در یه طرح واحد استفاده می‌شن.

خلاصه هر شکل، اندازه، رنگ و.. از طلق پلی کربنات رو که مد نظر دارین میتونین سفارش بدین.

تمامی سفارش‌ها به صورت عمده در تولیدی فرکو قابل عرضه هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

کارخانه انواع طلق زنبوری

برای سفارش از کارخانه انواع طلق زنبوری صنایع فرکو می‌تونین به آدرس ما در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو