Home

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

انواع مختلفی از پنجره‌های آلومینیومی وجود داره که می‌تونین در اتاق‌های مورد علاقه خود نصب کنین تا با سبک شما مطابقت داشته باشه و نیازهای شما رو برآورده کنه.

ساخت در و پنجره آلومینیومی

انواع پنجره آلومینیومی

پنجره شیشه به شیشه آلومینیومی

یکی از بهترین استفاده از ویژگی‌های مقاوم آلومینیوم ، پنجره شیشه به شیشه اس. این پنجره‌ها از دو شیشه تشکیل شده که با زاویه نود درجه و بدون هیچ گونه لایه‌ای در بین اونا به هم متصل شدن. از اونجایی که هیچ چارچوبی مانع از شیشه نمیشه ، این نوع پنجره‌ها اتاق شما رو بی نهایت بزرگ و بدون حاشیه نشون میدن. اونا اجازه میدن نور طبیعی زیادی به فضای زندگی شما نفوذ کنه و شما رو به یک خونه با پلان باز نزدیک‌تر کنه. 

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

چنین پنجره‌هایی در قاب‌های آلومینیومی تعبیه شدن تا از استحکام و ایمنی صاحبان خانه اطمینان حاصل کنن. پنجره‌های آلومینیومی شیشه به شیشه ارائه شده توسط AIS دارای عمق ساخت 37-50 میلی‌متر ، ارزش 7 وات بر متر مربع کلوین و خاصیت کاهش صدا تا 30 دسی بله.

پنجره‌های آلومینیومی کج و چرخان

پنجره‌های شیب‌دار آلومینیومی یکی از کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین وسایل برای خانه‌های مدرنه. اونا زیبایی دلپذیر یک پنجره معمولی و عملکرد هوشمند یک تهویه استاندارد رو در یک واحد ارائه میدن. اگر می‌خواین از اون برای تهویه استفاده کنین ، تنها کاری که باید انجام بدین اینه که ارسی بالایی رو با یک زاویه کوچک باز کنین تا جریان هوا جریان یابه. برای استفاده استاندارد ، باید کل ارسی رو به سمت داخل بچرخونین.

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت
انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

پنجره فرانسوی آلومینیومی

بهترین راه برای افزودن تداوم بین اتاق‌ها و نمای بیرونی خانه ، نصب پنجره‌های فرانسویه. پنجره‌های فرنچ نصب شده در فریم آلومینیومی حجیم یا تحمیلی به خانه شما به نظر نمی‌رسن. اونا به یک طرف لولا شدن و می‌تونن به سمت داخل یا خارج باز بشن. شما می‌تونین یک پنجره فرانسوی از کف تا سقف یا یک پنجره فرانسوی سنتی‌تر و در عین حال بزرگ رو انتخاب کنین. هنگامی که از پنجره‌های فرانسوی آلومینیومی AIS استفاده می‌کنین ، از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته سیستم‌های قفل چند نقطه‌ای و کاهش نویز تا 42 دسی بل برخوردار می‌شین.

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

پنجره‌های بالا آویزان آلومینیومی

پنجره‌های بالا آویزان آلومینیومی مانند پنجره‌های معمولی هستن ، اما به جای اینکه در کناره‌های خود قرار بگیرن ، در بالا قرار دارن. اونا برای تهویه در اتاق‌های کوچک مناسب هستن. بیشتر در ویلاها ، این پنجره‌ها رو میشه با استفاده از پایه‌های فولادی ضد زنگ باز کرد. تعمیر و نگهداری کم و عملکرد بدون نویز از بهترین ویژگی‌های اونه.

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

پنجره‌های کشویی آلومینیومی

پنجره‌های کشویی آلومینیومی رو میشه با دو لنگه فوق ‌نازک که در یک قاب کشویی حرکت می‌کنن ، ساخت. اونا برای تهویه مناسب و بسیار متنوع هستن. شما می‌تونین از بین طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌های مختلف شیشه انتخاب کنین تا با پنجره‌های کشویی خود یک بیانیه جسورانه ایجاد کنین. پنجره‌های کشویی آلومینیومی برای اتاقی که در اون با فضای تنگ دست و پنجه نرم می‌کنین بهترین هستن.

پنجره‌های کناری آلومینیومی

یکی از رایج‌ترین انواع پنجره‌ها ، پنجره‌های آلومینیومی آویز جانبیه که در خانه‌ها ، هتل‌ها و حتی بیمارستان‌ها یافت میشه. هنگامی که با نوع شیشه مناسب نصب میشن ، از فضای شما در برابر آلودگی ، صدا و دما محافظت می‌کنن و در عین حال مناظر عالی و بدون مانعی رو برای شما به ارمغان میارن.

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت
انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

انواع درب آلومینیومی

درب‌های کشویی آلومینیومی

پیچ و تاب عجیب و غریب و در عین حال کاربردی در درب‌های کشویی سنتی ، درب‌های کج‌شونده دارای یک ارسی اضافی هستن که میشه به‌طور مستقل به جلو و عقب کشویی کرد. هنگامی که به تهویه اضافی نیاز دارین ، می‌تونین ارسی رو به سمت داخل باز کنین و اجازه بدین جریان هوا جریان یابه. چنین درهایی بین 20 تا 30 دسی بل صدا رو کاهش میدن.

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

درب های بالابر و کشویی آلومینیومی

درب‌های بالابر و کشویی در مکان‌هایی استفاده میشه که شما می‌خواین دهانه‌ای گسترده داشته باشین. اینا از صفحات شیشه‌ای بزرگ تشکیل شدن که یک دیوار شیشه‌ای ایجاد می‌کنن که می‌تونه سر بخوره. اونا می‌تونن مستقیم ، خمیده یا در گوشه‌ای ساخته شده باشن و می‌تونن با استفاده از یک درب معمولی یا یک قفل در دیوار بیرونی بسته بشن.

درب های کشویی و تاشو آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی کشویی و تاشو که در دیوارهای شیشه‌ای استفاده میشن ، فضای بسیار زیادی رو به اتاق‌های شما اضافه می‌کنن بدون اینکه حجیم یا نامناسب به نظر برسن. با چندین نقطه قفل ، این درها به سمت داخل یا خارج باز میشن.

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت
انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

کارشناسان ما طراحی‌های درب و پنجره رو با توجه به نیاز شما و حال و هوای فضای مسکونی یا تجاری شما انجام میدن. بعداً ، ما قاب‌های آلومینیومی رو مطابق با انتخاب شما تولید و سفارشی می‌کنیم. ما همچنین راه‌حل‌های کامل شیشه‌ای رو ارائه میدیم که جنبه‌هایی مانند امنیت و ایمنی ،  بهره‌وری انرژی ، حفظ حریم خصوصی و کاهش نویز رو پوشش میده. 

نحوه نگهداری درب و پنجره‌های آلومینیومی

سرمایه گذاری در درب و پنجره‌های آلومینیومی دارای طیف گسترده‌ای از مزایای است. به عنوان مثال ، هیچ ماده دیگری نمی‌تونه دوام باورنکردنی رو در برابر سخت‌ترین شرایط آب و هوایی ساحل طلایی شکست بده. علاوه بر این ، اونا همه کاره و کارآمد هستن و میشه اونا رو متناسب با اندازه‌ها و طرح‌های مختلف ساخت. اونا همچنین به رنگ‌های مختلف با پودر پوشش داده میشن. به طور کلی ، درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی نسبتاً کم تعمیر و نگهداری هستن ، اما این بدان معنا نیست که شما اصلاً از مراقبت از اونا چشم پوشی کنین.

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

اهمیت نگهداری

واقعیت اینه که در حالی که آلومینیوم یک ماده عالی برای استفاده است ، می‌تونه خورده بشه. هنگامی که فرآیند خوردگی شروع میشه ، مارپیچ میشه و به سختی میشه اون رو متوقف کرد. همچنین نباید مواردی مانند قفل ، چفت ، پیچ و مهره و غلتک رو فراموش کنین. لولاهای آلومینیومی شما ممکنه به مرور زمان بسیار سفت بشن و باز کردن اونا رو سخت‌تر و سخت‌تر کنه.

شیشه‌های در و پنجره رو تمیز کنین

اولین کاری که باید انجام دبدین اینه که مطمئن بشین قسمت‌های شیشه‌ای درب‌ها تمیز و عاری از خاک یا اشغال هستن. موثرترین روش برای تمیز کردن این لیوان فقط با مقداری مواد شوینده و آب تمیزه. هر چیزی بیش از حد خشن ممکنه سطح رو خراش بده.

انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت
انواع در و پنجره آلومینیومی باکیفیت

قاب‌های درو پنجره رو بشورین

قاب باید به همان روشی که مسیرها رو با پارچه یا اسفنج نرم و حداقل استفاده از مواد شوینده شسته بشه. از هیچ صابون قوی استفاده نکنین. وقتی صابون رو آبکشی می‌کنین ، این کار رو به آرامی انجام بدین اما مطمئن بشین که تمام صابون رو پاک کنین. پس از اتمام کار ، مطمئن بشین که همه چیز رو با یک پارچه تمیز و خشک کنین تا از خوردگی یا آسیب بیشتر آب خشک شده جلوگیری بشه.

پنجره آلومینیومی بهتره یا پنجره یو پی وی سی

پنجره های آلومینیوم یکی از بهترین انواع پنجره در ساختمان ها می باشد کارخانه صنایع فرکو هر دو مدل پنجره یو پی وی سی را تولید میکند و معایب و مزایای هر کدام را به طور تجربی و واقعی بیان می کند از مزایای درب و پنجره آلومینیومی میشه به دوام ماندگاری و زیبایی در شرایط آب و هوایی مختلف در ابعاد بزرگ اشاره کرد معایب در و پنجره آلومینیومی شامل عدم قابلیت بازیافت هزینه بالا و عدم تحمل وزن شیشه در ابعاد بزرگ میشه و همچنین هوا بندی ضعیف دارد �کت صنایع سرکوب از نوع خاصی آلومینیوم به نام آلفورال استفاده می‌کند که دارای مزایای زیادی باشد و قیمت مناسب تری نیز نسبت و به همین دلیل این نوع پنجره های آلومینیومی دوجداره عایق صددرصد نیستند چون خود فلز رسانای گرما و سرما هستند نگهداری بعد از نیاد به بقیه انواع پنجره دارد

 پنجره آلومینیومی دوجداره

پنجره های آلومینیومی دوجداره از وزن سبک برخوردارند و دارای ظرافت نیز هستند که این ویژگی ها باعث شده گزینه مناسبی برای ساختمان های دارای نما شیشه یا پنجره های بدون قاب باشند قیمت پنجره های دوجداره آلومینیومی به صورت متر مربع محاسبه میشه و قیمت هر متر مربع نسبت به طرح پنجره محاسبه میشه پس از اینکه پنجره خود را انتخاب کردید و نوع پروفیل آلومینیوم را مشخص کردید وزن نهایی آلومینیوم درست وزن هر متر مربع محاسبه میشه پنجره های دوجداره آلومینیومی دارای دو نوع ترمال بریک و نان ترمال هستم پنجره های آلومینیومی ترمال بریک یک تیغه پلی امیدی که باعث نارسایی فلز آلومینیوم میشه بین سطح های خارجی و داخلی پنجره وجود دارد در حالت نان کرمان � همچین تیغه‌ای وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو