Home

خرید آینه قدی لمسی

خرید آینه قدی لمسی یکی از دغدغه‌های امروز آرایشگرهایی هست که با هوش و زکاوتی که دارن ، دنبال معروف کردن برند آرایشگاه خودشون هستن ! قطعا تمام کسانی که براشون مهمه کم کم معروف بشن و اسمی در کنن ، خوب می‌دونن که به روز بودن و لوکس بودن آرایشگاه‌شون با داشتن آینه‌های مدرن اولین قدمه ! اما چرا رو داشتن آینه‌های لوکس تاکید داریم و چرا سفارش آینه قدی لمسی رو پیشنهاد میکنیم ؟؟

وجود آینه‌ها امروزه تبدیل به یکی از نیازهای روزمره هر آرایشگری شدن . تا حالا شده به این فکر کنی که مهم‌ترین و تو چشم‌ترین وسیله تو آرایشگاهت چیه ؟ اون چیه که اول و آخر و حتی در حین انجام هر نوع آرایش و اصلاحی نگاه مشتری به سمتشه ؟؟

قطعا فقط آینه هست که تا این حد تو دید همه قرار داره . حالا که ارزش وجود آینه رو می‌دونیم ، باید برامون روشن شده باشه که چرا باید به عنوان یه حرفه‌ای خرید آینه قدی لمسی رو تو اولویت قرار بدی . اما از بین هزاران مدل آینه لمسی ، کدومش برای تو مناسب‌تره ؟

با سفارش آینه قدی لمسی فقط سود کن !

وجود یه آینه خفن مثل انواع آینه قدی لمسی ، با بازار یه کاری کردن که دیگه اون آینه قدی‌های معمولی از چشم همه افتادن ! با داشتن یه آینه قدی لمسی مدرن ، محیط سالن آرایشی یا بوتیک یا حتی خونه‌ات ، از سادگی و بی روح بودن در میاد . در بیشتر این آینه‌ها از چراغ‌های LED استفاده شده. که حسگر حرارتی تاچ بر روی اون کار گذاشته شده . که تمام عملیات‌ها از جمله روشن و خاموش کردن چراغ ، یا حتی تغییر رنگ و کم و زیاد شدن چراغ‌هارو به عهده داره .

در این حالت اگر بخوای آینه جدیدت دید کامل‌تری بهت بده قطعا آینه قدی چراغ‌دار رو انتخاب می‌کنی ! استفاده از انواع آینه نوردار هم فضایی که داری رو بزرگ‌تر نشون میده و همچنین می‌تونی یه دکوراسیون شیک داشته باشی . حالا این وسط اگر برای استفاده آرایشی یا مزون آینه می‌خوای ، آینه‌ات مدل قدی چراغ‌دار باشه چه بهتر . چرا که هم نوری که یه آرایشگر یا یه مزون‌دار لازم داره رو کامل بهت میده . هم شفافیت لازم رو داره !

تازه اگر تو فضای مجازی هم فعال باشی ، وجود این آینه باعث میشه عکاسی هم خیلی خفن‌تر بشه. چون در این صورت و با وجود این نور مناسبی که از چراغ‌های آینه می‌تابه ، پیکسل‌های شفاف‌تر و در نهایت نتیجه مورد قبول‌تری رو بهت بده.

خرید آینه قدی لمسی

چرا باید حتما آینه قدی چراغ‌دارت ، لمسی باشه ؟

ممکنه تو جزو کسانی باشی که بر اساس انسانیت ، اهمیت زیادی به کمتر مصرف کردن انرژی بدی ! این روز‌ها خرید آینه‌های لمسی چراغ‌دار یکی از ملزومات مورد توجه و اصلی برای مزون‌ها و آرایشگاه‌ها و همچنین و شاپینگ‌های لباس هست . که این مکان‌ها همیشه جزو پرمصرف‌ترین قسمت‌های شهر به حساب میان ! یکی از ویژگی‌های مثبت خرید آینه قدی لمسی ، این هست که نسبت به انواع آینه چراغ‌دار غیر لمسی ، خیلی زیاد باعث کاهش مصرف انرژی و برق میشن .

چطوری ؟ مثلا در نظر بگیر که صاحب یه مزون مطرح هستی و در طول روز بارها مشتری‌هات قصد استفاده از آینه‌های اتاق پرو رو دارن . اما در عین حال دقایقی در طول روز هست که اتاق پرو خالی هست . و هیچ استفاده از آینه نمیشه ! اگر آینه تو با دوشاخه به پریز متصل باشه و خاموش کردن آینه فقط با کشیدن دوشاخه باشه ، واقعا هربار خاموش و روشن کردنش صبر ایوب می‌خواد !

حتی وجود کلید و پریز هم تو دنیای مدرن امروز که همه چیز دیگه تو راحت‌ترین حالت ممکن هست ، واقعا طاقت‌فرسا هست و خیلی از مشتری‌ها حتی فراموش می‌کنن چراغ آینه رو هم باید پشت سرشون خاموش کنن ! اما با وجود آینه لمسی ، فقط فقط و در زمان لزوم ، با لمس این آینه از چراغ اون استفاده می‌کنی ! این دیگه مثل آب خوردنه ..

خرید آینه قدی لمسی بزرگ

انواع چراغ‌های آینه رو بشناس که باید حتما هنگام سفارش آینه قدی لمسی بهش توجه کنی !

با دونستن این موارد می‌تونی بهترین خرید آینه قدی لمسی رو داشته باشی ! آینه قدی لمسی هالیوودی که جزو پرطرف‌دارترین آینه آرایشگاهی هست .این مدل مدرن‌ترین نوع از انواع آینه قدی مدرن محسوب میشه . وقتی کلمه هالیوودی رو میشنوی شاید به گوشت ناآشنا بیاد . اما قطعا این آینه شگفت‌انگیز رو مخصوصا در حالت قدی تو لوکس‌ترین آرایشگاه‌ها و یا مزون‌های شمال شهر تهران زیاد دیدی !

چرا که نور اون مناسب برای گریم و انواع آرایش عروس هست . آینه هالیوودی جوری طراحی شده که دور تا دور اون لامپ‍‌های ال‌ای‌دی تعبیه شده . که همین نوع طراحی ، ابن آینه رو جذاب کرده . چرا که متفاوت‌تر از همه آینه‌های بازاره ! همین طور این نوع طراحی لامپ‌ها روی آینه باعث پخش بیشتر نور در محیط میشه . که همین ویژگی اون رو به یه آینه محبوب تبدیل کرده !

اما این نوع آینه قدی هالیوودی ، مدل لمسی هم داره . که باعث راحت‌تر شدن کار شما و در نتیجه استفاده لذت‌بخش از آینه جدیدت میشه . اما هنگام خرید آینه قدی لمسی مدل هالیوودی این رو در نظر بگیر که هزینه اون کمی بالاتر از مدل غیرلمسی هست .

خرید آینه قدی لمسی چراغدار

بهترین آینه لمسی ایران | سفارش آینه قدی لمسی مدل بک‌لایت

آینه بک‌لایت همون‌طور که از اسمش مشخص هست ، نور مطلوب و ملایمی رو به صورت مخفی در قسمت پشتی آینه برای شما به وجود میاره . که همین ویژگی اون رو خواستنی‌تر کرده و حسابی خاص محسوب میشه . خرید آینه قدی لمسی مدل آینه بک‌لایت توی آرایشگاه‌ها هم زیاد مورد توجه قرار گرفته ! خرید آینه لمسی اونم مدل بک‌لایت رو به عنوان یه کارشناس بهتون به شدت پیشنهاد میکنم !

چرا که این مدل با اکثر طراحی‌ها و دکوراسیون‌ها هم‌خوانی داره که میتونی ازش استفاده کنی و ادعا کنی که واقعا خوش‌سلیقه‌ای! همچنین حسگر تاچ و لمس اون هم موجب مدرن‌تر شدن این نوع آینه شده .چراغ‌های این آینه می‌تونه در هر رنگی که دلخواه مشتری باشه مثل آفتابی و مهتابی و نور سفید و.. روی لامپ‌های آینه برنامه‌ریزی بشه !

میشه گفت که این آینه دارای طول عمر بالاتری نسبت به سایرین هست . همین موضوع آپشن یا مزیت بزرگی براش محسوب میشه . چرا که لامپ‌های ال ای دی که برای تولید این آینه استفاده شده ، با این که هزینه کمتری رو برای شما به وجود میاره اما هیچ وقت نیاز به تعویض نداره !! باورت میشه سالیان سال این آینه مثل روز اول برای شما کار می‌کنه ؟؟

خرید آینه قدی لمسی طلایی

جمع بندی :

برای خرید آینه قدی لمسی ، گزینه‌های زیادی پیش رو داری که تو این مقاله چند نمونه که پرفروش‌ترین نمونه‌های امسال بازار بوده رو برات توضیح دادیم . تو این متن ویژگی‌های آینه نوردار لمسی رو بررسی کردیم و گفتیم می‌تونی بین آینه بک‌لایت و آینه چراغ‌دار انتخاب کنی . در مورد چراغ‌هایی که تو این آینه‌ها به کار رفته بیشتر گفتیم . تا خیالت رو راحت کنیم که اگر از تولیدی خوبی خرید کنی ، از این چراغ‌های با کیفیت استفاده می‌کنن. که می‌تونی با دل خوش سال‌های سال از آینه‌هایی که مثل روز اول می‌درخشن استفاده کنی .

اما بهترین تولیدی ایران رو نیازی نیست با کلی جست و جو پیدا کنی ! بیا این جا تا خودم بهت بهترین برند تولیدی آینه تهران رو معرفی کنم که ارسال کاملا امنی به تمام شهرستان‌های ایران دارن . قراره آینه از مرکز تهران برسه دستت اما سالم‌تر از آینه‌ای که خودت بری از فروشگاه بخری !! اگر آینه‌ات شکسته بود ، هزینه‌اش پای خود شرکته . اما کدوم شرکت ؟؟

بهترین تولیدی انواع آینه‌های مدرن خاورمیانه | صنایع تولیدی فرکو

شرکت فرکو با بیش از 50 سال تولید باکیفیت‌ترین آینه‌های خاورمیانه امروز مفتخر هست که برند برتر تولید آینه به شمار میره ! ما در شرکت فرکو کاری می‌کنیم که شما به همه خواسته‌هات در مورد آینه برسی . اگه دنبال خرید آینه قدی لمسی هستی حتما دقت کن که از کجا خرید می کنی ! چرا که در این نوع آینه‌ها ظرافت کار هست که باعث میشه خودشون رو بیشتر نشون بدن . فقط در صورتی که حرفه‌ای ساخته بشه ، جلوه خاصی به محیط شما میده !

بذار خیالت رو راحت کنم ، شرکت فرکو با بسته‌بندی عالی خیالت رو از سالم بودن کالا راحت کرده . تازه اگه نارضایتی داشتی بدون هیچ چون و چرایی می‌تونی کالا رو مرجوع کنی‌ . که در این صورت هزینه بهت برگردونده میشه ! پس از بابت ضمانت هم خیالت راحت ، دیگه چی میخوای؟

حالا که میدونی آینه‌های قدی لمسی چه انواعی دارن و به چه شکل هستن ، فکر می‌کنم که خرید یه آینه و انتخاب اون برات کار راحت‌تری شده .پس وقت رو تلف نکن و تا گرون نشده خریدت رو ثبت کن !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو