Home
ویترین شیشه ای ایستاده

ویترین شیشه‌ای

شیشه در طراحی و معماری داخلی برای کاربردهای مختلف از گذشته تاکنون مورد توجه بوده. اکنون نیز با بهبود در کیفیت و ویژگی‌های اون همچنان جزو ابزار پرطرفدار برای استفاده در طراحی داخلی هست. از بین بی‌شمار موارد استفاده از شیشه می‌توان به ویترین شیشه ای و قفسه شیشه ای اشاره کرد.

طرح‌های ویترین شیشه‌ای بعد از طراحی ویترین چوب به وجود اومد. اما با توجه به زیبایی که شیشه ایجاد می‌کنه، بسیاری شیشه رو بر چوب ترجیح می‌دن. طراحی ویترین با شیشه، سطح زیبایی رو در حد بی‌نهایت نشون می‌ده. ازآنجاکه شیشه شفافه ، می‌توان هر شیئی رو در اون قرارداد. این ویترین عموماً برای نگهداری اسباب و وسایل مرتبط با هنر بسیار مورداستفاده قرار می‌گیره. از این سبک ویترین‌های مدرن می‌توان برای اهداف تزئینی در محل‌های مختلف نیز استفاده کرد. می‌توان بهترین و مناسب‌ترین ویترین رو برای اون محل انتخاب کرد تا جلوه و جذابیت بیشتری نیز داشته باشه.

همه می‌خوان محیطی دلپذیر داشته باشن و برای اون می‌تونن کارهای مختلفی انجام بدن. یکی از این طرح‌ها برای تزئین فضا استفاده از ویترین شیشه ‌ای هست. علاوه بر این همونطور که اشاره شد موضوع ویترین شیشه ای بسیار پرکاربرد نیز هست.

ویترین شیشه ای
ویترین شیشه ای1

انواع ویترین شیشه‌ای با استفاده از بهترین و به‌روزترین تجهیزات و باکیفیت‌ترین مواد اولیه در کارگاه تولیدی فرکو تولید می‌شه. برای سفارش و دریافت اطلاعات لازم می‌تونی با شماره 021-88068352 تماس بگیری. مشاوران فرکو آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستن تا بتونی تجربه خوبی از خرید و محصول دریافتی خودت داشته باشی.

ویژگی ویترین شیشه‌ای

برای طراحی و انتخاب باید پارامترهایی مثل شکل، فضا و بودجه نیز در نظر گرفته بشه. شکل طراحی اون نقش اصلی رو داره. شکل کوچک اون برای فضاهای کوچک و بزرگ مناسبه اما طراحی ویترین بزرگ برای فضاهای کوچک مناسب نیست.

فضا برای اتاق‌های کوچک نیز بسیار مهمه و نباید با قرار دادن وسایل اضافی و یا اشتباه در اون از زیبایی و فضای مفید اون کاست. اما ویترین شیشه‌ای رو بر انواع دیگر ویترین ها می‌توان ترجیح داد که با توجه به ویژگی هایی که شیشه داره و شفافه به نظر می‌رسه فضای کمتری رو اشغال می‌کنه. درواقع برای محیط هایی با فضای کم ویترین شیشه ای بهترین و ایده آل ترین انتخاب هست. به خصوص که برای فضاهای کوچک می توان ویترین رو به دیوار نصب کرد تا فضای زیادی رو اشغال نکنه.

می‌توان تمام‌کارهای شخصی و یا هنری و ارزشمند مثل نقاشی رو در آن نگه داشت. که این کار واقعاً تأثیر خوبی در ذهن بازدیدکننده خواهد گذاشت. که در این صورت اکنون قسمت مهمی از محیط برای ویترین هست و به‌عنوان نقطه کانونی می‌تونه توجه‌ها رو به خود جلب کنه.

از مزایای منحصربه‌فرد ویترین شیشه‌ای در اینه که برای هرجایی و هر سبک دکوراسیونی می‌تونه مورداستفاده قرار بگیره. همچنین داخل اون نیز می‌تونه وسیله‌های بسیار مختلفی از هر نوعی مثل ظروف، جواهر، اشیای تزیینی و… به‌کاربرده بشه. زیرا که ویژگی ویترین شیشه‌ای در اینه که می‌تونه خود رو هر نوع فضایی با کاربری‌های مختلف تطابق بده. علاوه بر اینا زیبایی فضای خود رو نیز چندین برابر می‌کنه. و موجب میشه تا اشیای داخل اون نیز نمای بیشتری داشته باشن.

موارد کاربرد

. در قسمت‌های مختلف خونه مثل اتاق‌خواب، پذیرایی، آشپزخونه، حموم و سرویس بهداشتی برای قرار دادن وسایل و ابزار موردنیاز و یا برای نمایش ابزار تزیینی می‌تونه مورداستفاده قرار بگیره. علاوه بر زیبایی که ایجاد می‌کنه به فضای خود سامان میده.

ویترین شیشه ای
ویترین شیشه ای2

. در شرکت‌ها و دفاتر برای نگهداری و نمایش ابزار و اشیایی که موردنیاز هست مثل مجوزها و یا لوح‌ها می‌تونه استفاده بشه. درواقع چیزهایی که می‌بایست در معرض دید افراد قرار بگیره، قابلیت استفاده داره.

. سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها برای قرار دادن ابزار کار خود می‌تونن از این سبک ویترین‌ها استفاده کنن. البته که انتخاب بسیار زیبا و مناسبی نیز هست.

. در فروشگاه و مغازه‌ها بسیار مورداستفاده قرار می‌گیره. مثل فروشگاه عینک‌فروشی که برای محافظت از عینک‌ها و نیز نمایش بهتر اونا در دید مشتریان بسیار مناسبه. و موجب میشه تا اجناس داخل اون نیز جلوه بیشتری داشته باشن.

ویترین شیشه ای در فروشگاه
ویترین شیشه ای3

. در جواهرفروشی‌ها برای نمایش و محافظت بهتر از جواهرات و سنگ‌های قیمتی گزینه بسیار ایده آل و مطمئنی هست.

ویترین شیشه ای
ویترین شیشه ای4

. در رستوران‌ها و کافه هم قابلیت استفاده دارن. همچنین زیبایی بصری زیادی می‌تونه برای افرادی که به این محل‌ها میان فراهم کنه.

. برای محافظت و زیباتر نشون دادن سنگ قبور نیز بکار میره. همچنین محافظت خیلی بالایی از سنگ‌های قبور داره.

ویترین شیشه ای برای قبور
ویترین شیشه ای5

درواقع ویترین‌های شیشه‌ای در هر فضایی می‌تونن استفاده بشن که نمای زیبا و جلوه‌ای جذاب در اون فضا ایجاد می‌کنن.

انواع ویترین شیشه‌ای

ویترین‌های شیشه‌ای انواعی دارن و ابعاد و اشکال متفاوتی نیز می‌تونن داشته باشن که با توجه به فضا و کاربرد اون می‌تونه انتخاب بشه:

. برای شیشه‌های اون می‌توان چیزی غیر از شیشه‌های ساده انتخاب کرد. مثل شیشه‌ رنگی، گلس برد، شیشه چاپی، مات، شیشه طرح دار و… که در این صورت قابلیت دید داخل ویترین از بین میره. درصورتی‌که سلیقه و تمایل شما این‌گونه است که داخل ویترین قابل‌مشاهده نباشه گزینه مناسبی هستن. یا می‌توان هم‌زمان از چند نوع شیشه در ساخت ویترین استفاده کرد.

ویترین شیشه ای مات
ویترین شیشه ای6

. برای قسمت مقابل ویترین از آینه نیز می‌توان استفاده کرد که در این صورت هم داخل ویترین قابل‌مشاهده نیست و هم در بزرگ‌تر نشون دادن فضا نقش داره. علاوه بر این موجب روشن‌تر شدن فضا نیز میشه. به خصوص اگر نور چراغ و یا طبیعی نیز در اون انعکاس پیدا کنه. تمام اینا موجب میشه تا جلوه ویترین افزایش پیدا کنه.

ویترین شیشه ای آینه ای
ویترین شیشه ای7

این ویترین‌ها می‌تونن به‌صورت تمام شیشه‌ای ساخته بشن که زیبایی ساده و فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. همچنین برای بیشتر موردتوجه قرار گرفتن چیزهایی که داخل اونه انتخاب بسیار ایده آلی هست.

در صورت تمایل چارچوب ویترین می‌تونه چوب یا فلز باشه و درواقع ویترین شیشه‌ای در ترکیب با متریال دیگه هم ساخته میشه.

این محصول می‌تونه به‌صورت ایستاده بر روی زمین قرار بگیره. و یا در صورت تمایل و کوچک بودن فضا این امکان وجود داره که بر دیوار نصب بشه که برحسب سلیقه و اندازه محیط می‌تونه هرکدوم از این حالت‌ها انتخاب بشه.

ویترین شیشه ای
ویترین شیشه ای8

. در صورت تمایل می‌توان داخل ویترین از چراغ‌هایی استفاده کرد که باعث می‌شه تا جلوه اشیای داخل اون بیشتر باشه.

. شکل چیدمان طبقات ویترین می‌تونه متفاوت و خاص باشه. همچنین فاصله اونا می‌تونه با توجه به ارتفاع اشیایی که روی اونا قرار می‌گیره تعیین بشه.

ویترین شیشه ای ایستاده
ویترین شیشه ای9

در قسمت پایین ویترین می‌توان از چرخ‌هایی استفاده کرد تا امکان جابه‌جایی برای اون راحت فراهم بشه.

این نوع از ویترین‌ها علاوه بر کاربردهای بسیار زیادی که داره می‌تونه به‌عنوان ابزار دکوراتیو نیز به کار بره که زیبایی فوق‌العاده بیشتری رو برای فضا به ارمغان خواهد آورد.

ویترین شیشه ای ایستاده
ویترین شیشه ای10

برای ثبت سفارش

شیشه‌های تولیدی در صنایع شیشه و آینه فرکو که ازجمله در ساخت ویترین‌ شیشه‌ای بسیار کاربرد داره، کیفیت بسیار بالاو مقاومت و دوام زیادی داره و شفافیت ، درخشانی و زیبایی اون خیره کننده‌اس.

اگر ویترینی داری که جنس چارچوب اون چیزی غیر از شیشه هست، می‌تونی برای ایجاد تغییر و با صرف هزینه کمتر تنها شیشه‌های اونو تعویض کنی. تا با این کار با استفاده از شیشه‌ی درخشان و باکیفیت بالا زیبایی بیشتری رو در فضای خود ایجاد کنی.

هراندازه و شکل رو که مورد دلخواهتان هست رو می‌تونیم باکیفیت بالا و هزینه مناسب در اسرع وقت برای شما تولید و تحویل دهیم.

همچنین درصورتی که پس از دریافت محصول رضایت نداشته باشین می‌تونین محصول سفارشی خود رو مرجوع نمایید. سعی کردیم تا بهترین خدمات رو برای شما درنظر بگیریم تا بتونین با اطمینان و رضایت خاطر ثبت سفارش نمایید.

برای مشاوره و راهنمایی و ثبت سفارش می‌تونی از طریق واتس اپ با ما ارتباط برقرار کنی تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده بشه. یا ازطریق شماره 021-88068352 تماس بگیر تا مشاوران فرکو اطلاعات لازم رو در اختیار شما قرار بدن.

برای دیدن نمونه های بیشتر به این سایت مراجعه کن.

2 پاسخ

  1. سلام برای سفارش ویترین شیشه ای در آشپزخانه خودتون برای اندازه گیری و نصب تشریف میارین؟

    1. سلام وقت بخیر. اگر نیاز باشه حتما برای هماهنگی بیشتذر با شماره 02188068352 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو