Home
میز اداری شیشه‌ای مدرن /2

میز اداری شیشه‌ای مدرن

یکی از عناصری‌که ممکنه هنگام مراجعه به‌یک سازمان ، اداره و یا شرکت در بدو ورود توجه شمارو به‌خودش جلب کنه و حس خوشایندی‌رو نسبت به‌دکوراسیون و دیسیپلین مجموعه ، برای شما به‌وجود بیاره ، استفاده از یک میز اداری شیشه‌ای مدرن هست‌که موجب افزایش کلاس شرکت و جذابیت محیط می‌شه.

نقش شیشه در انواع میز اداری ؟ میز اداری شیشه‌ای چه‌انواعی داره؟ میزان مقاومت در میز مدیریت تمام شیشه ؟

چرا میزهای اداری شیشه‌ای!

می‌دونی دکوراسیون یک شرکت چقدر در جذب مشتری وموفقیت اون تاثیر گذاره 😮

حالا می‌دونی!

میزهای شیشه‌ای چقدر در افزایش زیبایی یک دکوراسیون موثرن هستن 🙂

با جذابیت میزهای شیشه‌ای ، نجومی مشتری جذب کن 😉

میز اداری شیشه‌ای مدرن1
میز اداری تمام شیشه از تولیدات فرکو

طراحی متمایز در انواع میز شیشه‌ای باعث می‌شه علاوه بر جلوه خاص و ویژه خود با ایجاد نورپردازی عمیق و چند جانبه توسط نور روز ، نور لوستر و … و انعکاس اون به‌اطراف ، محیط‌رو جذاب‌تر و دلبازتر از اون‌چه در واقعیت هست نشون بده. در ادامه این مطلب قصد دارم شما‌رو با انواع میز اداری شیشه‌ای و کاربردهای گوناگون اون آشنا کنم ، باشد که‌در انتخاب بهترین میزهای اداری مدرن برای شما عزیزان راه‌گشا باشم.

میز اداری شیشه‌ای مدرن2
میز مدیریت تمام شیشه منحنی

میز اداری و معرفی کاربری اون در محیط

به‌طور کلی میز اداری ، میزی هست‌که در قسمت‌های مختلف یک سازمان یا اداره کاربرد داره و جهت سهولت کارهای اداری و برای کارمندان و پرسنل به‌صورت اختصاصی برای استفاده و قرارگیری اسناد ، رایانه ، زونکن و … کاربرد داره.

میز اداری شیشه‌ای مدرن3
میز منشی بسیار شیک با شیشه کریستال

میز اداری شیشه‌ای

امروزه و به‌منظور جذب هر‌چه بیش‌تر ارباب رجوع و یا مشتری ، میزهای اداری فرم و طرحی کاملا مدرن به‌خود گرفته و از حالت ابتدائی و سنتی گذشته فاصله گرفته‌ان. یکی از انواع بسیار به‌روز این میزها ، میز اداری شیشه‌ای مدرن هست‌که با تنوع بالا در طرح و نقش‌های گوناگون و به‌تبع اون سایزهای مختلف باعث ایجاد تغییراتی شگرف در زمینه دیزاین داخلی شرکت‌ها و ادارات شده.

میز اداری شیشه‌ای مدرن4
میز تمام شیشه اداری زیبا

میز اداری تمام شیشه‌ای و انواع اون

در بین انواع میزهای اداری ، میزهای تمام شیشه‌ای با ظاهر خاص و منحصر به‌فرد خود توجه بسیاری‌رو به‌خود جلب کردن. به‌طوریکه امروزه در اغلب شرکت‌های مدرن با این نوع میز مواجه خواهید شد. میز شیشه‌ای اداری علاوه بر ظرافت بالایی‌که به‌محیط مستولی می‌کنه ، باعث ایجاد دیسیپلین و پرستیژ کاری بالا در محیط اداری نیز می‌شه.

میز اداری شیشه‌ای مدرن5
میز مدیریت شیشه‌ای با جلوه‌ای بسیار جذاب

لازم به‌ذکره‌ که‌انواع میز اداری از جمله میز مدیریت ، میز پرسنل ، میز لابی ، میز منشی ومیز کنفرانس که‌بیش‌تر در معرض دید ارباب رجوع و مشتریان هستن ، در صورتی‌که از انواع تمام شیشه‌ای انتخاب بشن ، تاثیر مضاعفی در ذهن مشتری خواهند داشت. و چه‌بسا موجب افزایش اعتبار شرکت و در نتیجه افزایش مشتریان در محیط‌های اداری می‌شه. هم‌چنین در صورتی‌که انواع میز اداری از جمله میز کار ، میز کامپیوتر و میز رستوران کارکنان که‌اغلب پرسنل با اون سروکار دارن از نوع تمام شیشه‌ای باشه باعث تلطیف جلوه بصری و افزایش انرژی مثبت کارکنان و پرسنل می‌‌شه.

میز اداری شیشه‌ای مدرن6
شیشه فوق شفاف در میز اداری

مزایای استفاده از شیشه در میزهای اداری

  • طول عمر بالا
  • سهولت در نظافت
  • آنتی باکتریال بودن
  • مقاومت بالا
  • ضد خش بودن
  • ضد لک بودن
میز منحنی شیشه‌ای اداری

طول عمر بالا

طول عمر بالای یک شیشه مرغوب آب بندی شده ، امری کاملا بدیهیه. در مقایسه با میزهای چوبی و یا ام دی اف و حتی در کنار یک میز فلزی و یا سنگی ، یک میز شیشه‌ای ساخته شده از شیشه سکوریت یا شیشه لمینت از عمر بسیار بالایی برخورداره. و همین مزیت اون‌رو برای استفاده در محیط‌های اداری کاملا مناسب می‌کنه.

میز اداری شیشه‌ای با طبقات جادار

سهولت در نظافت

یک میز اداری شیشه‌ای مدرن به‌سادگی نظافت می‌شه و نیازی نیست برای تمیز کردن اون رنج خاصی‌رو متحمل بشی و یا از مواد شوینده خاصی استفاده کنی. خواه این میز یک میز اداری تمام شیشه‌ای باشه ، خواه شیشه استفاده‌ شده در کنار یکی از متریال‌های تشکیل دهنده میز.

میز اداری شیشه‌ای مدرن9
میز شیشه‌ای اداری با کشویی از چوب

آنتی باکتریال بودن

به‌طور کلی شیشه‌های به‌کار رفته در ساختار میز اداری شیشه‌ای دارای سطح و روکشی کاملا آنتی باکتریال هستن‌که از جذب و موندگاری باکتری و میکروب روی سطح اون جلوگیری می‌کنه. در نتیجه با خیال آسوده می‌شه در سالن غذاخوری اداره‌ها و شرکت‌ها از انواع میز شیشه‌ای ناهارخوری ، جهت سرو غذای پرسنل استفاده کرد. و حتی در صورت ضرورت می‌تونی با خیال آسوده بر روی میز اداری خود میان وعده و یا غذای اصلی خود رو میل کنی. خاطرنشان می‌کنم که‌‌در مواجهه و لمس اون در مدت زمان طولانی ساعات کاری هم ، باعث ایجاد عارضه‌های پوستی نمی‌شی و در صورت داشتن پوست حساس می‌تونی از این بابت نیز آسوده‌خاطر باشی.

میز اداری شیشه‌ای مدرن10
میز تمام شیشه تخت و منحنی مدیریت

مقاومت بالا

اصولا در ساخت یک میز اداری شیشه‌ای از شیشه خام استفاده نمی‌شه ، بلکه شیشه‌ای رو در نظر می‌گیرن که‌طی پروسه‌های خاصی تا حدودی مقاوم‌سازی شده باشن. میزان مقاومت شیشه به‌کاربرد اون در میز اداری بستگی داره. مثلا در صورتی‌که میز تمام شیشه‌ای باشه از شیشه سکوریت و در مواردی نیز از شیشه لمینت شده در ساخت اون بهره می‌برن.

میز اداری شیشه‌ای مدرن11
میز بسیار شفاف تمام شیشه

ضد خش بودن

لایه بیرونی شیشه به‌کار رفته در یک میز اداری شیشه‌ای مدرن ، از دوام و استحکام بالا در مقابل خط و خش بهره‌منده و به‌سادگی دچار خدشه و آسیب نمی‌شه. این مسئله می‌تونه تضمینی باشه برای این‌که سالیان درازی از وجود یک میز شیشه‌ای زیبا ، درخشان و شفاف برخوردار باشی ; بدون این‌که نگران ایجاد خراش روی اون باشی.

سطح شیشه‌ای بر روی میز اداری

ضد لک بودن

شیشه مصرفی در میز اداری شیشه‌ای ، درکنار کیفیت بالایی که‌داره از خاصیت ضدلک نیز برخورداره و به‌هیچ عنوان وجود لکه‌رو روی خود نمی‌پذیره و با وجود نانو ذرات در سطح خود خاصیت ضدلک ، ضدعفونی و خود تمیز شوندگی داره. به‌همین دلیل هم براحتی و تنها با یک دستمال مرطوب ، کاملا تمیز و براق می‌شه.

سطح شیشه‌ای مات در میز اداری

نقش شیشه در انواع میز اداری شیشه‌ای

شیشه در یک میز اداری شیشه‌ای مدرن می‌تونه در جایگاه‌های زیر ایفای نقش کنه

  • شیشه به‌عنوان پایه میز
  • شیشه در سطح اصلی
  • شیشه در متریال اصلی
میز اداری شیشه‌ای مدرن14
ترکیب شیشه و فلز در میز منشی بسیار شیک و مدرن

شیشه در میز اداری با نقش پایه

در صورتی‌که قرار باشه شیشه به‌عنوان پایه میز ، وزن سطح میز و لوازم احتمالی که‌ممکنه روی میز قرار بگیره رو تحمل کنه ، باید جنس پایه میز شیشه‌ای رو از شیشه نشکن سکوریت و یا لمینت شده در نظر گرفت.

میز اداری شیشه‌ای مدرن15
میز اداری با پایه شیشه‌ای

شیشه به عنوان سطح اصلی در میز اداری

در این صورت می‌شه از شیشه‌های گوناگون از قبیل شیشه شفاف ، شیشه مات ، شیشه طرح دار ، شیشه رنگی و … با مقاومت‌های متفاوت به‌عنوان سطح روی میز استفاده کرد. و بسته به‌هر نوع دیزاینی که‌در محیط غالبه ، رنگ و طرح شیشه‌رو انتخاب کرد. میز اداری با سطح شیشه‌ای به‌عنوان یکی از متداول‌ترین انواع میز اداری کاربردی در ادارات استفاده می‌شه.

میز اداری شیشه‌ای مدرن16
میز اداری با سطح شیشه‌ای کلیر

شیشه به‌عنوان متریال اصلی میز و تنها جنس استفاده شده در اون

اگر شیشه به‌تنهایی به‌عنوان ماده اصلی تشکیل دهنده میز مورد استفاده قرار بگیره ، در این صورت با میز اداری تمام شیشه‌ای مواجه خواهیم بود. که‌جلوه‌ای بسیار ویژه به‌فضاهای اداری گوناگون می‌بخشه و به‌دلیل ظاهر ممتاز این میز ، معمولا از اون به‌عنوان میز مدیریت و یا میز کنفرانس شیشه‌ای استفاده می‌شه.

میز اداری شیشه‌ای مدرن17
میز شیشه‌ای مدرن و جذاب اداری

نتیجه‌گیری

از جمله مواردی‌که در زمان خرید میز شیشه‌ای اداری باید در نظر گرفته بشه ، دقت به‌کاربرد و مکان استفاده از اون هست. با وجود این‌که استفاده از میز شیشه‌ای به‌عنوان یک میز اداری مدرن بسیار مورد استقبال قرار گرفته ، اما خوبه که‌در مورد استفاده از هرگونه میز با طرح و کاربرد اون در جایگاه مورد نظر دقت کافی به‌عمل بیاد.

به‌طور مثال هنگامی‌که در حال خرید میز شیشه‌ای برای یک شرکت هستید ، در صورتی‌که نیاز به‌مدیریت بودجه و هزینه‌هاتون دارید ، باید توجه داشته باشید که‌در انتخاب میز پرسنل ، باید بیش‌ترین هزینه‌رو به‌کیفیت و مقاومت شیشه اختصاص بدین تا طرح و رنگ اون.

میز تمام شیشه منحنی

درحالی‌که در میز مدیریت و منشی که‌بیش‌ترین دید و توجه‌رو در دید افراد دارن ، بهترین انتخاب استفاده از شیشه‌های فوق شفاف و یا دارای طرح و نقش خاص و جذاب هستن. برای داشتن انتخاب درست و به‌جا لازمه‌که‌ بررسی‌های لازم رو لحاظ کنید. برای این منظور می‌تونید از مشاوره متخصصین فرکو نیز بهره‌مند بشید.

چگونه از مجموعه شیشه‌های شگفت انگیز فرکو خرید کنیم

پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کرده و علاوه بر مشاهده محصولات و برخورداری از سفارش و خرید آنلاین از جوایز ارزنده هفتگی نیز بهره‌مند شو

با شماره تلفن : 02188068352 تماس گرفته و علاوه بر ثبت سفارش و دریافت اطلاعات خرید از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند می‌شی.

خرید حضوری و مشاهده محصولات در آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

میز اداری تمام شیشه می‌تونه جایگزین میزهای مقاومی چون میز چوبی یا میز فلزی باشه ؟

بله میزهای شیشه‌ای درعین ظرافت و زیبایی ، اگر از شیشه‌های نشکن تولید بشن می‌تونن از مقاومتی بیش‌تر از چوب و فلز برخوردار باشن. جهت آشنایی با انواع شیشه نشکن مقاله رو مطالعه کن.

میز اداری شیشه‌ای به‌صورت رنگی نیز تولید می‌شه ؟

بله انواع میز اداری در فرکو تولید می‌شه. می‌تونی برای آشنایی با انواع میز شیشه‌ای اداری به‌مقاله مراجعه کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو