Home

معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی

با وجود بسیاری از پنجره‌های غیرقابل مقاومت در بازار ، صاحبان خونه از انتخاب‌های خود غافل میشن. مهم نیست به کجا نگاه می‌کنین یا به کجا می‌رین ، هیچ مانعی برای نوآوری وجود نداره. بازار روز به روز رقابتی‌تر میشه که برای مشتریان لذت بخشه. از بین همه اونا ، پنجره‌های آلومینیومی برجسته هستن. در این مبحث جهت سهولت انتخاب شما عزیزان ، به معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی می‌پردازیم.

معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی
معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی

پنجره آلومینیومی چیه

پنجره‌های دارای قاب یا ارسی ساخته شده از آلومینیوم رو پنجره آلومینیومی می‌نامن. مانند هر پنجره چوبی معمولی دیگری ، پنجره‌های آلومینیومی ساده دارای یک شیشه معمولی هستن. چیزی که یک پنجره آلومینیومی رو تبدیل به پنجره‌ای می‌کنه که ارزش سرمایه گذاری شما رو داشته باشه دوام اونه. اونا می‌تونن ماه‌ها و سال‌ها بدون زنگ زدن به دلیل ترکیب فوق‌العاده‌ای که دارن زنده بمونن.

انواع پنجره‌های آلومینیومی

اگر به دنبال پنجره آلومینیومی برای خونه خود هستین ، گزینه‌های زیادی وجود داره. شرکت‌های مختلف به طور مداوم در حال نوآوری و ارائه طرح‌های بی عیب و نقص پنجره هستن .

معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی

در این مرحله ، پنج نوع اصلی سیستم پنجره آلومینیومی رو مورد بحث قرار می‌دیم:

  1. پنجره دو تاشو آلومینیومی
  2. پنجره‌های انباشته آلومینیومی
  3. پنجره‌های شیب دار آلومینیومی
  4. پنجره‌های کشویی آلومینیومی
  5. پنجره‌های آلومینیومی

پنجره دو تاشو آلومینیومی

پنجره‌های دو تاشو آلومینیومی از رایج‌ترین انواع پنجره‌هایی هستن که در خونه افراد پیدا می‌کنین. این می‌تونه به داخل و خارج تاب بخوره ، از یک طرف یا هر دو طرف باز بشه و حتی بر اساس نوع پنجره دوتایی که خریداری می‌کنین ، یک گوشه 90 درجه رو دور بزنه.

پنجره‌های انباشته آلومینیومی

این پنجره‌ها همچنین به عنوان پنجره‌های تاشو، پنجره‌های کشویی تاشو یا پنجره‌های کنسرتینا شناخته میشن ، این پنجره‌ها تمام دیوار رو از بالا به پایین اشغال می‌کنن و دید کامل بدون مانعی از محیط اطراف شما ارائه میدن. این پنجره‌ها از چندین پانل (معمولاً 3-10) ساخته شدن که هنگام باز شدن روی یکدیگه جمع میشن.

معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی
معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی

اونا یک اختراع مدرن و گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی هستن که خانه‌های بزرگ با فضای زیادی برای رفت و آمد دارن. اگر می‌خواین از ظرافت لذت ببرین و خونه ساده خود رو به پناهگاهی از پیچیدگی ناب و ظرافت مدرن تبدیل کنین ، پنجره‌های انباشته آلومینیومی انتخابی درست برای شما هستن.

پنجره‌های شیب دار آلومینیومی

یک پنجره شیب‌دار آلومینیومی معمولاً با زاویه‌ای از قسمت بالایی خود باز میشه یا درست مانند یک درب کاملاً باز میشه. از اونجایی که این پنجره‌ها حرکت افقی و عمودی رو امکان‌پذیر می‌کنن ، برای خونه‌هایی با فضاهای کوچک و بالکن‌های کوچک ایده‌آل هستن زیرا تهویه مطبوع رو ارائه میدن.

اگر می‌خواین اتاق‌های خود رو با پنجره‌های شیک تکمیل کنین ، پنجره‌های شیب‌دار آلومینیومی در خونه خود داشته باشین.

معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی

پنجره های کشویی آلومینیومی

پنجره‌های کشویی آلومینیومی معمولاً هنگامی که اونا رو از یک طرف به سمت دیگر می‌کشین به صورت افقی باز میشن. این پنجره‌ها با طراحی مینیمال برای هر محیط خانه مناسب هستن و برای کسانی از شما که فضای بالکن یا حیاط خلوت بزرگی برای قرار دادن شیشه‌های پنجره خود ندارن ایده‌آل هستن.

به عنوان یکی از شیک‌ترین پنجره‌ها ، تطبیق پذیری زیبایی شناختی و طرح‌های تازه رو به خانه شما ارائه میدن. شیشه‌کاری این پنجره‌ها می‌تونه عایق‌کاری و بهره‌وری انرژی خانه شما رو بهبود ببخشه و به شما در کاهش هزینه‌های برق کمک کنه.

پنجره‌های آلومینیومی

پنجره آلومینیومی پنجره‌ایه با قاب و لولاهای آلومینیومی. این نوع پنجره‌ها توسط یک یا چند لولا در کنار به چارچوب اون متصل میشن. اونا به سمت بیرون باز میشن و اون رو برای دعوت نسیم صبح یا عصر به خانه شما یک لذت مطلق می‌کنن.

معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی
معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی

امروزه افراد بیشتری شروع به پذیرش پنجره‌های آلومینیومی با آغوش باز کردن. اونا شروع کردن به استفاده‌ی از این پنجره‌ها ، به‌عنوان چیزی که نه‌تنها برای تمیز کردن راحت و زیباست ، بلکه فضایی زیبا و جذاب برای خونه‌هاشون ایجاد می‌کنن.

مزایای خرید پنجره آلومینیومی

اگر هنوز مطمئن نیستین که آیا باید یک پنجره آلومینیومی برای خونه خود تهیه کنین ، نگران نباشین. ما لیستی از مزایای سرمایه گذاری در پنجره آلومینیومی رو گردآوری کردیم.

  • این پنجره‌ها در طیف گسترد‌ای از اندازه‌ها و سبک‌ها ، همراه با لولاها ، دستگیره ها و غیره بادوام موجود هستن. هر طرحی که ممکنه به اون علاقه مند باشین ، یک پنجره آلومینیومی برای شما وجود داره.
  • اونا دارای یک سبک کلاسیک معمولی هستن که به طور بی عیب و نقص با هر چیدمان معماری مطابقت داره. بنابراین چه در خونه‌های چوبی زندگی کنین یا در خونه‌های آجر و ملات ، مطمئن باشین که پنجره‌های آلومینیومی شما متناسب با هر چیدمانی هستن.
  • پنجره‌های آلومینیومی بسیار بادوام ، مقاوم در برابر خوردگی و مقاوم در برابر گرد و غبار ، خشکسالی و نفوذ آب هستن. این به معنای حداقل هزینه برای نگهداری و تعمیره.
  • پس از نصب ، لازم نیست پول خود رو برای رنگ آمیزی مکرر پنجره‌های آلومینیومی خود سرمایه گذاری کنین زیرا اونا پوشش رنگ رو برای مدت طولانی حفظ می‌کنن.

نکاتی درباره پنجره‌های آلومینیومی

انعطاف پذیری طبیعی و دوام پنجره‌های آلومینیومی اون رو جایگزین بهتری برای درب و پنجره‌های چوبی معمولی می‌کنه. چندین گزینه شیک و منحصربفرد که در اون وجود داره دلایل بسیار خوبی برای انتخاب اونا برای خونه هستن.

چه به دنبال ظاهری معاصر باشین و چه به دنبال یک نمای خانه دنج باشین ، پنجره آلومینیومی مناسبی رو برای خود پیدا می‌کنین. علاوه بر این ، انواع مختلفی از قاب‌ها ، لولاها و طرح‌های آلومینیومی رو در بازار می‌بینین ، به این معنیه که می‌تونین هر نوع پنجره‌ای رو برای خونه خود انتخاب کنین.

معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی

پنجره‌های حرارتی آلومینیومی چیه

پنجره‌های حرارتی در تمام انواع بازشو که در بالا توضیح داده شد موجود هستن ، اما از پروفیل های متفاوت تا پنجره‌های استاندارد ساخته میشن. در اینجا به مزیت اصلی پنجره های حرارتی و تفاوت اونا با پنجره‌های استاندارد می‌پردازیم.

یک پنجره آلومینیومی معمولی عایق خوبی نیست زیرا امکان انتقال حرارت از داخل به بیرون رو فراهم می‌کنه. بیش از 40 درصد از گرمای خونه شما می‌تونه از طریق پنجره‌ها در زمستان یا برعکس در تابستان زمانی که شما سعی می‌کنین خونه خود رو خنک نگه دارین ، از دست میره.  در مقابل ، پنجره‌های حرارتی دارای یک عایق نایلونی هستن که در پروفیل آلومینیومی تعبیه شده که به عنوان یک عایق عمل می‌کنه ، انتقال حرارت رو از طریق قاب پنجره کاهش میده و دمای یکنواخت تری رو در خونه شما حفظ می‌کنه.

معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی
معرفی انواع پنجره‌های آلومینیومی

بهره‌وری انرژی پنجره حرارتی آلومینیومی

برای افزایش بهره‌وری انرژی یک پنجره حرارتی ، شیشه دوجداره با یک فاصله دهنده حرارتی ، شیشه با پوشش پایین و پرکننده آرگون گزینه‌های عالی هستن که تراکم و انتقال حرارت از طریق شیشه رو کاهش میدن. پنجره‌های بهبود یافته حرارتی با تاکید بیشتر بر بهره‌وری انرژی و خونه‌های سالم‌تر به طور فزاینده‌ای محبوب میشن.

پنجره یکی از مهم‌ترین خریدهاییه که هنگام ساخت خونه انجام میدین. اونا برای راحتی شما و همچنین سلامتی شما حیاتی هستن ، بنابراین سزاوار توجه بیشتر برای اطمینان از انتخاب صحیح هستین.

طراحی خونه‌های مدرن به سمت پنجره‌های بزرگ‌تر و تعداد بیشتری از اونا در حال حرکته. ارزش اون رو داره که در مورد تأثیر پنجره‌ها بر راحتی خونه‌ی خود فکر کنین که بهترین راه حل پنجره رو برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد خود انتخاب کردین. و اطمینان حاصل کنین که هرگز از انتخاب‌های خود پشیمان نمی‌شین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو