Home
مرکز فروش طلق

مرکز فروش طلق

مرکز فروش طلق صنایع فــرکــو چه نوع طلقی رو تولید می‌کنه؟ کیفیت و کاربرد این طلق‌ها چیه؟ و هزاران سؤال دیگه تو این مقاله پاسخ داده میشه. اولش باید توضیح بدیم که طلق یا همون پلی کربنات یه ترموپلاستیک بادوام‌تر هست. که به‌طور طبیعی شفافه. اگرچه به‌صورت تجاری در رنگ‌های مختلف موجود هست.

موادی که تو طلق هست باعث میشه تا نور رو تقریباً به همون اندازه شیشه انتقال بده. پلی کربنات برای تولید انواع محصولات استفاده میشه. و به‌ویژه هنگامی که در برابر ضربه مقاوم باشه مفیده. امروزه انتقال نور خیلی مهم هست. اینکه جلو ورود اشعه‌های مضر نور گرفته بشه. و طلق این امکان رو به شما میده که انتقال نور داشته باشین. و از ورود اشعه‌های مضر هم جلوگیری می‌کنه. موارد زیر طلق پلی کربنات رو به یکی از پرمصرف‌ترین ترموپلاستیک‌ها تبدیل کرده:

شفافیت دوام پایداری حرارتی پایداری ابعادی

مرکز فروش طلق
مرکز فروش طلق

تو مرکز فروش طلق استفاده از ورق‌های پلی کربنات اخیراً رواج پیدا کرده. این نام ممکن هست برای بسیاری عجیب باشه، اما مطمئناً پس از گذشت چندین سال به دلیل اهمیت بسیار زیاد این پانل‌ها و ویژگی‌های بسیار زیاد و متعدد، برای همه آشنا خواهد شد. استفاده از اونا نیز تو زمینه‌های مختلف، به ویژه ساختمان، معماری و در زمینه کشاورزی و صنعتی و… هست. اما آیا تا به حال در مورد ماهیت و اجزای پلی کربنات فکر کردین؟ گفتیم که طلق پلی کربنات از ورود اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری می‌کنه. دوام زیادی داره. امکانات شیشه رو تا 200 برابر بهتر به شما تحویل‌می‌ده. و همین باعث‌شده که در صنعت کشاورزی هم به دلیل پرورش گیاهان، اهمیت پیدا کنه. و به‌طور گسترده استفاده‌بشه.

مرکز فروش طلق
مرکز فروش طلق

مرکز فروش طلق صنایع فرکو

پلی کربنات صنایع فرکو در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش مقاومه. در واقع پلی‌کربنات یه پلیمر جامدی هست که بی‌رنگه. که در تولید گرانول استفاده میشه. اگه بخوایم دقیق‌تر بگیم، مهم‌ترین خواص اون این هست که بادوام، سبک وزن، شفاف نوری، مقاوم در برابر یخ زدگی، و عایق هست. یعنی بسیار بادوام هست. و در برابر دمای بالا و سرمای شدید مقاومه.

از نظر شیمیایی، ورق پلاستیکی طلق پلیمرهای مصنوعی هستن. و محصولات تکثیر BPA با مشتقات اسید کربنیک هستن. خواص ویژه پلی‌کربنات به دلیل ساختار منحصر به فرد مولکول‌های اون هست که شبیه به یک زنجیره بلند با پیوندهای مکرره که توسط گروه‌های کربنات (-O- (C = O) -O-) به هم مرتبط شدن. این به دلیل طول مولکول‌های اوناست که در اون پلیمرها از نظر شکل‌پذیری، سبکی و دوام با سایر مواد متفاوت هستن.این مولکول‌ها درشت مولکول نامیده میشن. و ترکیبات سازنده اونها پلیمر هستن.

تو مرکز فروش طلق، پلی‌کربنات یک پلیمر ترموپلاستیک هست. این بدان معنی هست که بدون توجه به چند بار ذوب شدن، پس از انجماد، خواص خود رو بازیابی می‌کنه. در دمای بالا (250 درجه سانتیگراد)، پیوندهای فیزیکی بین پوسیدگی مولکول‌های اون از بین میره. و خواص فیزیکی پلی کربنات مانند سختی و استحکام به سمت ذوب شدن میره. مولکول‌ها خود یک‌پارچگی رو حفظ می‌کنن و وقتی مذاب ذوب و جامد میشن، پیوندهای فیزیکی بین اونا دوباره ایجاد میشه و پلی‌کربنات مانند قبل از فرآیند ذوب میشه.

مرکز فروش طلق
مرکز فروش طلق

بهترین مرکز فروش طلق

تو بهترین مرکز فروش طلق، پلی کربنات تحت پردازش‌های متعدد قرار می‌گیره که این ماده رو از نظر محیطی جذاب میکنه. ویژگی‌های مهمی که پلی‌کربنات رو از سایر مصالح در دنیای ساخت و ساز و مصالح توسعه یافته در این عصر متمایز می‌کنه که از مهمترین اونا میشه به موارد زیر اشاره کرد: 

مقاومت بالا در برابر حرارت : مهمترین ویژگی پلی کربنات مقاومت بالای اون در برابر دماهای شدید، سرما و یخبندان و مقاومت در برابر نوسانات شدید حرارتی بدون تغییر خواص و واکنش با نور هست. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش : و این به لطف استفاده از یه لایه اضافی برای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش هست. مواد سازگار با محیط زیست : این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی‌های اون هست زیرا سازگار با محیط زیست و بی‌ضرر هست. شفاف نوری : این یک ماده شفاف هست که میشه از اون مانند شیشه نگاه کرد. و میتونه رنگ‌های مختلفی به دست‌آورد، اما شفاف هست.

دوام و سبکی : تو مرکز فروش طلق یکی دیگه از ویژگی‌های طلق شیشه‌ای باکیفیت (پلی‌کربنات) این هست که ماده‌ای بادوام بوده و دارای استقامت و مقاومت بالایی در برابر شکستگی هست. و 250 برابر استحکام شیشه‌های معمولی هست و در عین حال ماده‌ای سبک هست که بدون زحمت زیاد قابل حمل و استفاده هست. مقاوم در برابر شعله : این ماده غیرقابل اشتعال و مقاوم در برابر احتراق هست. به طور کلی ورق‌های پلی‌کربنات به‌راحتی قابل نصب و حمل و نقل هستن. و همچنین فرم دهی، بازیافت و بازسازی آسونی دارن.

سفارش از مرکز فروش طلق برای مغازه‌ها

مرکز فروش طلق ما برای صاحبان مغازه یا صاحبان پروژه برای مراکز تجاری، به مشتری خود توصیه میکنه به‌نحوی زیبا و چشم نواز از گیت پلی کربنات برای محافظت از واحد تجاری به‌نحوی زیبا و چشم نواز استفاده کنن. و اینکه قیمت پلی کربنات با توجه به رنگ و درجه پوشش و با توجه به اندازه پلی کربنات در پانل‌ها، ورزشی و غیره متفاوت هست.

کارخونه صنایع فرکو بهترین انواع درب‌های پلی کربنات رو در طیفی از رنگ‌های منتخب و طرح های منحصر به فرد و مدرن ارائه میده که بهترین راه‌حل برای در مغازه‌هاست. زیرا امکان مشاهده واضح فروشگاه رو از داخل فراهم می‌کنه. زیبایی ظاهری رو لمس میکنه. و یه دکور زیبا در مقابل عابران در مراکز خرید و دیگران هست و از بین اونها متناسب با برند و هویت پروژه خود انتخاب کنین. همچنین با استحکام، دوام، مقاومت بالا در برابر ترک خوردگی، ضربه‌های قوی و مقاومت زیاد در برابر شکستگی مشخص میشه که حفاظت و امنیت اموال، مغازه‌ها و مراکز خرید رو فراهم می‌کنه.

انواع ورق‌های پلی کربنات برای مغازه‌ها:

  • کریستال جامد هست و بافتی دونه‌دار یا خشن داره.
  • ورق‌های توخالی چند لایه پلی کربنات.
  • پانل‌های پلاستیکی شفاف از نظر ظاهری شبیه به شیشه و رنگ‌های زیاد و متعدد.

نکته

همون‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم. گسترش پلی‌کربنات در عصر کنونی خیلی زیاده. زیرا یه ماده متمایز و همه‌کاره هست، چه در مهندسی، معماری، صنعتی و بسیاری دیگه. اما کاربرد اصلی اون قبل از گسترش اون، استفاده در زمینه کشاورزی در ساخت گلخونه بود. اما امروزه مهم‌ترین این کاربردها تو مرکز فروش طلق عبارتند از:

  • رشته مهندسی و معماری: رشته طراحی و ساخت، چه به صورت خارجی و چه داخلی، میتونه تو ساختمون‌ها به صورت خارجی برای پوشوندن برخی از مکان‌ها مانند پنجره‌ها و یا جایگزینی برای شیشه استفاده بشه.
  • به عنوان جداکننده پارتیشن برای بیمارستان‌ها، بانک‌ها، شرکت‌ها و ادارات استفاده می‌شه.
  • این شرکت در ساخت برخی تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های الکترونیکی در انواع مختلف فعالیت داره.
  • برای ساخت لوازم جانبی خودرو و خودرو استفاده می‌شه.
  • در زمینه درب‌ها کاربرد دارن و به عنوان دروازه مغازه‌ها، مراکز خرید بزرگ و مراکز خرید تولید میشن، به‌طوری که برای بسیاری از صاحبان برند به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل شدن.
مرکز فروش طلق

نتیجه گیری

ویژگی‌های ورق پلی‌کربنات رو یه بار دیگه بیان میکینم. 1- مقاومت بالا در برابر شکستگی: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اون هست، زیرا از نظر دوام بالا با شیشه رقابت می‌کنه.3- عایق صدا: پانل‌های پلی کربنات عایق صوتی خوبی هستن.4- سبک وزن: مواد سبک وزن نسبت به دوام و مقاومت در برابر شکستگی، حمل و نقل و نصب آسونی داره. 5- عایق حرارت: خواص عایق حرارتی شرایط حرارتی استفاده از پلی کربنات قبلاً ذکر شد که سلول پلی کربنات مقاومت بالایی در برابر تأثیرات مختلف و پدیده‌های جوی مختلف داره، اکنون باید توجه داشت که در شرایط دمایی میشه از درجه‌های مختلف ورق‌های پلی کربنات استفاده کرد.

ادامه ویژگی‌های ورق پلی‌کربنات مرکز فروش طلق صنایع فرکو:6- انعطاف پذیری: انعطاف پذیری پلی کربنات سلولی با کاربرد اون در توانایی طراحی تقریباً هر شکل هندسی.7- دوستدار محیط زیست: پلی کربنات یک ماده سازگار با محیط زیست هست که در اجزای اون غیر سمی هست. 8- راه حل استثنایی: این پانل‌ها یک راه حل ایده‌آل برای بسیاری از صنایع در بخش‌های مختلف، صنعتی، تجاری و غیره هست.

برای ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

تمامی سفارش‌ها به صورت عمده در تولیدی فرکو قابل عرضه هست.

مرکز فروش طلق

برای سفارش طلق از مرکز فروش طلق صنایع فرکو می‌تونین به آدرس ما در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو