Home
فروش طلق 2023

فروش طلق 2023

فروش طلق 2023 در کدوم فروشگاه قیمت مناسب و ماندگاری بالایی داره؟ به عنوان یه ماده‌ضروری برای ایجاد محصولات و اجزای بی‌شماری از انواع مدرن عمل‌‌ می‌کنه. به‌طوری که احتمالاً امروز بدون این‌که بدونین از یه مورد ساخته‌شده با لکسان استفاده‌کردیناما ممکن هست بپرسین که چطوری می‌تونه همون مواد به اندازه کافی سخت باشه که گلوله رو متوقف کنه. و در عین حال به‌اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشه تا به ایجاد چیزی به ظریفی یه DVD کمک کنه؟ پاسخ در ترکیب شیمیایی منحصربفرد انواع طلق پلی کربنات و در فرآیند توسعه‌ای نهفته‌هست که منجر به تبدیل شدن اون به یکی از با ارزش‌ترین و پرمصرف‌ترین پلاستیک‌های جهان‌شده. باخیال راحت می‌تونین یه محصول سبک اما مقاوم رو سفارش بدین. تا سال‌های سال دوام داشته باشه. و نگهداری از اون خیلی راحته.

با این حال، هیچ یک از این‌ مزایا بطور کامل به آنچه که طلق پلی کربنات یا لکسان در واقع هست نمی‌پردازه . Lexan یه ترموپلاستیک رزین پلی کربنات هست. به‌طور خلاصه، معنای اون اینه که این ماده جامدی هست که می‌تونه در گرمای شدید (معمولاً 147 درجه سانتیگراد یا 297 درجه فارنهایت) تغییر شکل بده. و مولکولهای اون از زیر واحدهای تکرار‌شونده تشکیل‌شده. لکسان یکی از خانواده‌های ترموپلاستیک‌ها هست که ادعای اصلی شهرت اون در توانایی اون برای تغییر شکل قابل توجه بدون شکستگی هست. علاوه بر این، هنگامی که ورق پلی کربنات به‌طور کامل شکل می‌گیره، مقاومت ضربه ای 250 برابر بیشتر از شیشه و 30 برابر بیشتر از اکریلیک (یک ترموپلاستیک مشابه) داره. 

فروش طلق 2023
فروش طلق 2023 فروشگاه صنایع فرکو با قیمت مناسب و ماندگاری بالایی ارائه می‌شه

مزایا و موارد استفاده فروش طلق 2023

طلق پلی کربنات انعطاف‌پذیر هست. در واقع استحکام و انعطاف، ماده ضروری برای طیف گسترده‌ای از تولید کنندگان هستن. زیرا مواد بسیار کمی می‌تونه توانایی تغییر شکل طلق رو به همراه مقاومت فوق العاده اون در برابر حرارت و ضربه ادعا کنن. با این حال، این مقاومت‌ها تنها دو ویژگی هست که لکسان یا طلق پلی کربنات رو به یه‌ماده محبوب و مشهور تبدیل کرده. از ویژگی‌های قابل توجه پلی کربنات می توان به …

  • مقاومت در برابر ضربه بالا (250 برابر مقاومت در برابر ضربه شیشه)
  • استحکام خوبی داره و می‌توان اون رو در درجه‌های انعطاف‌پذیر خریداری کرد
  • قبل از تغییر شکل می‌تونه دمای 240 درجه فارنهایت رو تحمل کنه
  • در برابر اسیدها و سایر مواد شیمیایی مانند بنزین بسیار مقاوم هست
  • می‌توان بدون نگرانی از ترک خوردگی سوراخ کرد
  • می‌توان به‌صورت سرد و بدون گرم کردن اون رو خم کرد.
  • اشتعال‌پذیری پایین

با این حال، این‌طور نیست که Lexan یه ماده کامل هست. چند معاوضه وجود داره که تولیدکنندگان مجبورن برای این سطح از انعطاف‌پذیری و قدرت همه‌جانبه بپذیرن، معاوضه‌هایی که شامل موارد زیر می‌شه:

اگه بخوایم از معایب طلق پلی کربنات بگیم باید به این موضوع اشاره کنیم که نسبت به شیشه و برخی دیگه از ترموپلاستیک‌ها خراش‌پذیر هست. البته امروزه با پیشرفت علم، طلق‌های ضد خش هم تولید می‌شن. گاهی گرون‌تر از شیشه و برخی ترموپلاستیک‌های دیگه هست. البته اگه از فروشگاه صنایع فرکو تهیه کنین. از لحاظ قیمت و کیفیت به‌صرفه خواهد بود

فروش طلق 2023 فروشگاه صنایع فرکو با قیمت مناسب و ماندگاری بالایی ارائه می‌شه

چرا فروش طلق 2023

به طور کلی، این ویژگی‌ها طلق پلی کربنات لکسان رو به ماده‌ای عالی برای کاربردهایی تبدیل می‌کنه که در اون به اندازه ایجاد یه سطح محافظ بسیار مقاوم، نگران زیبایی‌شناسی نیستین. به همین دلیل هست که اکنون در محصولاتی مانند موارد ذکر شده در بالا و به‌عنوان یه جزء اصلی در موارد زیر یافت می‌شه:

به‌جای شیشه پنجره رو می پوشونه، شیشه سقف پارکینگ و شیشه اتومبیل، بطری‌های نوشیدنی قابل استفاده مجدد، کامپیوتر و قاب گوشی، گیره‌های شفاف برای کلاه ایمنی فوتبال و هاکی، قالب برای ریخته‌گری اورتان و سیلیکون، نگهبان ماشین آلات، لوله های نور LED و دیفیوزر، شیشه مقاوم در برابر گلوله هست.

برای مصارف متداول، صنایع فرکو بهترین طلق‌ها رو توصیه می‌کنه، محصولی پیشرو در صنعت، که برای محافظت در برابر حوادث شدید و متداول در محیط‌های تولیدی و در برابر شکستگی و خراب‌کاری که مؤسسات مختلف رو آزار می‌ده، عالی هست. و در نهایت از محصول‌نهایی بسیار راضی خواهین بود.چون دارای انعطاف پذیری و قدرت باورنکردنی هستن. و در عین حال مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش رو برای افزایش عمر مفید و محافظت در برابر تغییر رنگ ارائه می‌دن. (SL این مقاومت رو در یه طرف ورق ارائه می‌ده، در حالی که SL2 اونو در هر دو ارائه می‌ده).

فروش طلق 2023 فروشگاه صنایع فرکو با قیمت مناسب و ماندگاری بالایی ارائه می‌شه

فروش طلق 2023 و بررسی میزان مقاومت اون‌ها

پانل‌های پلی کربنات می‌تونن نیروی عظیمی رو تحمل کنن، عملاً نشکن هستن، بنابراین در ساخت شیشه‌های ضدگلوله و سپر پلیس استفاده‌می‌شن، در انسداد اشعه ماوراء بنفش استفاده می‌شن، کیفیت بالایی دارن که اون‌ها رو به بهترین انتخاب برای ساخت سربار تبدیل می‌کنه. پوشش و سایبون در موسسات تجاری .

فروش طلق 2023 فروشگاه صنایع فرکو با قیمت مناسب و ماندگاری بالایی ارائه می‌شه

نکته

انعطاف‌پذیری بی بدیل Lexan فراتر از توانایی اون برای تغییر شکل و اصلاح آسونه این ماده همچنین این توانایی رو داره که در اشکال مختلف متناسب با نیازهای تولیدی خاص ایجاد بشه. انتخاب ورقه‌های پلی کربنات موجود در صنایع فرکو (که با نام تجاری طلق پلی کربنات فروخته می‌شه) گواه کافی برای این امر هست. رنگ، با این حال، ممکنه دقیقا همون چیزی باشه که شما از Lexan خود می خواین. اگه این‌طور هست، ورق‌های پلی کربنات رنگی ممکن هست همون چیزی باشه که برای حفظ زیبایی محصول یا اطمینان از عدم چسبندگی اون در محیط‌های رنگارنگ به اون نیاز دارین. 

قابل توجه هست که Lexan اون‌قدر انعطاف‌پذیر هست که حتی می‌شه اون رو به عنوان ورق پلی کربنات آینه‌ای ایجاد کرد. در حالی که سایر برنامه‌های کاربردی ترند Lexan بیشتر صنعتی یا سازمانی هستن. این نسخه رو می‌شه در همه جا از تابلوهای خرده فروشی گرفته تا آینه‌های بوتیک و ابزارهای دندانپزشکی یافت. اگه به یه تصویر منعکس شده روی سطح تقریباً نشکن نیاز دارین، ممکن هست هیچ ماده‌ای مناسب‌تر از انواع طلق پلی کربنات جدید برای این کار وجود نداشته باشه. . شاید فکر کنین که طلق پلی کربنات، شفافیت ضعیفی داره و برای بازگرداندن شفافیت قابل جلا دادن نیست. که این مشکل هم با خرید طلق شفاف، قابل حل هست. به مرور زمان توسط اشعه ماوراء بنفش زرد می‌شه. مقاومت پایینی در برابر پاک کننده‌های ساینده و سطوح داره. و اگه غیراصولی پاک بشه به راحتی دندونه می‌شه.

فروش طلق 2023
فروش طلق 2023 فروشگاه صنایع فرکو با قیمت مناسب و ماندگاری بالایی ارائه می‌شه

نتیجه

مهم هست که توجه داشته باشین که طلق پلی کربنات یا Lexan یه نام تجاری هست و نه نام خود ماده. اصطلاح طلق پلی کربنات “Lexan” به سادگی با مواد مذکور مترادف‌شده. صنایع فرکو امکان توسعه بیشتر در همه جای ایران رو فراهم کرده. از طریق ثبت سفارش اینترنتی در هرکجا که هستین می‌تونین طلق مورد نظرتون رو سفارش بدین. از اون‌جایی که پانل‌های پلی کربنات وزن بسیار سبکی دارن، به‌راحتی می‌شه اون‌ها رو در هر کجا که نیاز باشه حمل و نصب کرد. پانل‌های پلی کربنات در ساخت گلخونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن، در برابر گرما، نور خورشید، برف و باران مقاوم هستن که باعث می‌شه تا سال‌ها بدون رنگ پریدگی دوام بیارن. یا تغییر رنگی هم در اون‌ها مشاهده نمی‌شه.

طیف وسیعی از قابلیت‌های Lexan، اونو چیزی کمتر از یک شگفت‌انگیز مدرن نمی‌سازه. ماده‌ای با کاربردهای بی‌نهایت که از کاربرد برجسته‌ای در سراسر جهان برخوردار هست. با این حال، باید توجه داشت که همه انواع طلق یا Lexan برابر نیستن. اگه شما علاقه‌مند به افزودن این ماده قابل توجه به فرآیندهای تولید خود هستین، بسیار مهمه که توزیع کننده‌ای رو انتخاب کنین که سابقه ارائه محصول با کیفیت رو با هزینه‌ای که می‌تونین بپردازین، داشته باشین. صنایع فرکو بیش از چهل سال هست که دقیقاً این کار رو انجام داده. و ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما در برآوردن تمام نیازهای پلاستیکی شرکت شما هستیم. اگه سؤال دیگه‌ای در مورد توزیع کنندگان Lexan دارین، لطفاً با یکی از نمایندگان آگاه خدمات مشتری صنایع فرکو تماس بگیرین.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

فروش طلق 2023
فروش طلق 2023 فروشگاه صنایع فرکو با قیمت مناسب و ماندگاری بالایی ارائه می‌شه

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروش طلق 2023 به‌صورت حضوری می‌تونین به آدرس فرکو در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو