Home
طلق مات صادراتی 5

طلق مات صادراتی

طلق مات صادراتی ، از جمله باکیفیت ترین طلق های تولید شده در مجموعه‌ی فرکو ، جهت صادرات هست . این طلق با اهداف خصوصی سازی فضا و حفظ محرمیت ، طراحی شده که از وضوح تصویر در پشت طلق کم می‌کنه . و محیطی امن و بدور از دید برای شما فراهم می‌کنه . این طلق برای فضاهایی که ، نصب پرده در اون صورت نمی‌گیره مناسب هستن .

برای مثال پارتیشن سرویس‌های بهداشتی ، جدا کننده و حد فاصل اتاق های اداری ، طلق شیشه ای بالکن و … از اون جمله هستن . که می‌خوایم با این طلق از دیده شدن داخل ساختمان جلوگیری بشه . ولی در عین حال نور و روشنایی طبیعی بیرون به داخل هدایت بشه . طلق ها به دلیل خصوصیات ویژه و قدرتمندی که دارن ، به جنسی پرکاربرد برای تکمیل ساختمان های مسکونی و اداری ، تبدیل شدن .

طلق رنگی ، طلق شفاف ، طلق مات و انواع طلق هایی که در ادامه‌ی مطلب به بررسی اون خواهیم پرداخت ، جنسی مستحکم و مقاوم دارن که ، به دلیل ایستایی در برابر تغییرات جوی و رطوبت ، برای قسمت‌های خارجی ساختمان بسیار کارآمد هستن . زیرا که با گذشت زمان ، آب باران و رطوبت در کیفیت اون خللی ایجاد نمی‌کنه . آلودگی به عمق اون نفوذ نمی‌کنه . و به راحتی با دستمالی مرطوب ، کل گرد و خاک اون گرفته میشه . و دمای بالای مناطق گرمسیری هیچ تاثیر منفی بر اون نداره.

هم اینک طلق ها پیشرفت های قابل توجهی ، نسبت به قبل پیدا کردن . و جنس و رنگ های زیبای اون ، خیلی مرغوب تر از پیش تولید و عرضه میشه . که پس از مدت ها تابش مستقیم نور خورشید ، در همون رنگ و لعاب قبلی ایفای نقش میکنه . و از کیفیت رنگی اون کاسته نمیشه ‌.

طلق مات صادراتی 1
طلق های مات

دلیل محبوبیت طلق مات

طلق مات صادراتی ، تولید شده در مجموعه ی فرکو ، دارای کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب ، جهت عرضه هست . زیرا طلق مات آماده شده ، دارای استحکام فوق‌العاده‌ای ، در برابر ضربه و فشار ناشی از ، طوفان های شدید و بارش برف و باران هست . هرگز گر نمیشه ، لب پر نمیشه ، پوست ، پوست نمیشه و سالم و آسیب ناپذیر در محل باقی می‌مونه .

علاوه بر اون ، طلق های جدید تولید شده از جمله طلق رنگی ، طلق هوشمند و … به نحوی تولید شدن که ، خش و شیاری بر اون ایجاد نمیشه . می‌دونین که طلق هایی که در گذشته تولید می‌شد ، با گذشت زمان خط و خش هایی بر سطح اون ، به وجود میومد. که باعث می‌شد که رنگ طلق ها به مرور کدر و بی کیفیت دیده بشه . امروزه با تولید طلق های ضد خش این مشکلات برطرف شده .

علاوه بر اون این طلق ها وزنی ناچیز دارن . و جابجایی و نصب اون به راحتی صورت می‌گیره . از مزایای دیگر این طلق ایمن بودن اونه . این طلق ها برعکس شیشه ها نمی‌شکنن ، و قطعات اون نیز به اطراف پرتاب نمیشه . می‌دونی که خورده شیشه ها ، می‌تونن بسیار خطرناک و برنده باشن . که طلق مات درست نقطه‌ی مقابل اونه . و جهت استفاده در ارتفاعات بنا بسیار مناسبه . چراکه خطر سقوط در ارتفاعات بنا زیاد هست و بهتره از طلق پی وی سی ، در پنجره و نمای آسمان خراش ها استفاده بشه.

طلق مات صادراتی 2
طلق هایی مستحکم

قیمت طلق شفاف … کلیک کنید

انواع طلق مات تولید شده در مجموعه فرکو

طلق مات صادراتی ، در سبک های مختلف و زیبایی تولید و عرضه میشه که با پیشرفت علم و تکنولوژی ، هر روز به کیفیت و طول عمر این طلق ها افزوده میشه . در زیر به اهم این سبک ها اشاره ای اجمالی داریم .


۱ . طلق ضد خش مات
۲ . طلق یو وی مات
۳ . طلق نشکن مات
۴ . طلق هوشمند
۵ . طلق رنگی پلکسی گلاس
۶ . طلق پلی کربنات رنگی
۷ . طلق خم مات
۸ . و …

طلق مات صادراتی 3
طلق یو وی

طلق های ضد خش

طلق مات صادراتی ، نوعی از طلق محسوب میشه که ، برخورد ابزار و وسایل با سطح اون ، بر روی اون خش و شیار نمیندازه . همانطور که می‌دانید ، ایجاد خراش و ساییدگی بر روی طلق اونو ، بی کیفیت و فرسوده نشون میده . و زیبایی کار شما کاهش پیدا میکنه . برای رفع اون باید شروع به نوسازی طلق کنی و هزینه های تهیه ی طلقی نو بر اون افزوده میشه.

اما مجموعه ی فرکو ، اقدام به تولید طلق ضد خش نموده که ، لایه ی محافظ سطح اون ، از ایجاد خش و خط خوردگی ، در سطوح اون جلو گیری میکنه . و باعث درخشندگی و تازگی رنگ اون ، در تمام طول مدت استفاده میشه . نه تنها طلق مات بلکه تمام طلق ها از جمله طلق پلکسی گلاس ، طلق پلی کربنات ، طلق رنگی ، طلق شفاف کریستالی و … همه و همه این قابلیت رو دارن که ، به صورت ضد خش تولید بشن ‌. این طلق ها دارای عمری طولانی ، در هماهنگی با سازه های ساختمانی هستن . و با تغییرات جوی و باران و تگرگ خصوصیات ظاهری اون ، تغییری نمی‌کنه .

طلق مات صادراتی 4
طلق ضد خش

طلق های یو وی

طلق مات صادراتی ، عمدتا طوری تولید میشه که ، ضد اشعه ی یو وی خورشید باشن . منظور از این اشعه ها ، تشعشع های مضر خورشید هست . که برای پوست انسان و همچنین لوازم مورد استفاده ی او ، آسیب رسان هستن . آثار زیان بار این اشعه ها بر پوست باعث ایجاد لکه های قهوه ای ، خارش و سوزش اون میشه . که زیبایی ، جوانی و لطافت پوست رو خدشه دار می‌کنه .

همچنین برخورد نور مستقیم خورشید ، با لوازم باعث تغییر رنگی و پوسیدگی اون میشه . استفاده از طلق یو وی مات ، علاوه بر حفظ حریم خصوصی افراد ، باعث محافظت در برابر اشعه های مضر خورشید هست . طلق های یو وی تولید شده در مجموعه ی فرکو ، دارای رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب هست . که دارای کارایی های مختلفی در اقصا نقاط بناست . با گذشت زمان رنگ آن تغییر نمی‌کنه . و به زردی و کدری متمایل نمیشه . چون به حالت ضد یو وی تهیه شده ، و اشعه های خورشید در اون تاثیری نداره .

ازین طلق ها می توان در ، در و پنجره ها استفاده کرد . طلق مات رنگی مورد استفاده در پنجره ها ، اگر حالت یو وی داشته باشه ، با خیال راحت می توان از روشنایی طبیعی خورشید بهره‌مند شد . بدون آن که به پوست شما آسیبی برسه . یا لوازم منازل یا ادارات رنگ و رخ رفته بشه . در طبقات بالای آپارتمان ها ، معمولا از طلق به‌جای شیشه استفاده میشه . چرا که هنگام بلایای طبیعی یا سقوط خطر کمتری دارن و ایمن محسوب میشه .

طلق های هوشمند با قابلیت تغییر به رنگ مات

طلق مات صادراتی ، ممکنه به حالت طلق هوشمند تولید بشه. طلق هوشمند نوعی از طلق ها ، با کارایی جذاب و دیدنی هستند . که این قابلیت رو دارن که با وصل کلید برق ، رنگ آن بین مات و روشن قابل تغییر باشه . این مزیت باعث میشه تا ، در ذخیره‌سازی انرژی مفید واقع بشه . به این صورت که ، در روزهای سرد سال رنگ روشن اونو انتخاب می‌کنیم . تا جذب بیشتری از نور و گرمای خورشید رو داشته باشه . و در روزهای گرم تابستان انتخاب رنگ مات اون مناسب‌تر هست . که باعث پایین اومدن درجه ی گرما میشه ‌.

و دمای داخلی ساختمان ها رو تعدیل میکنه. همچنین هر موقع نیاز به حفظ دید و حریم خصوصی افراد باشه ، با انتخاب حالت مات ، به راحتی وضوح تصاویر در پشت اون ، به حالت مات تبدیل میشه . علاوه بر اون زیبایی و تنوع رنگی که به فضا میده ، باعث جذابیت و لوکس دیده شدن محیط میشه . ازین طلق می‌توان در قسمت‌های در و پنجره ها ، طلق شیشه ای بالکن ، طلق سایه بان و … استفاده کرد . که این طلق همچنین با تعدیل دمای داخلی، صرفه جویی در مصرف انرژی برق و گاز را به همراه دارد . و باعث پایین اومدن هزینه ها میشه.

پل ارتباطی

شماره تماس :

02188068352
آدرس اینستاگرامی:

ادرس اینستاگرامی
ادرس اینستاگرامی
طلق مات صادراتی چه انواعی داره؟

۱ . طلق ضد خش مات
۲ . طلق یو وی مات
۳ . طلق نشکن مات
۴ . طلق هوشمند
۵ . طلق رنگی پلکسی گلاس
۶ . طلق پلی کربنات رنگی
۷ . طلق خم مات
۸ . و …

طلق مات صادراتی 5
کاربرد های طلق مات
طلق مات صادراتی 6
طلق دوجداره مات

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو