Home
شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس قیمت

آیا شما به دنبال یک شیشه رفلکس قیمت مناسب هستین که هم دارای قیمت مناسب باشه و هم کیفیت منحصر به فردی داشته باشه .که بتونه نیاز شما رو چندین سال با ضمانت برآورده کنه ‌.شما با خوندن این مقاله می‌تونین یک شیشه رفلکس مناسب نسبت به نیاز خود پیدا کنین .و از کارایی و کاربرد های شیشه رفلکس آگاهی پیدا کنین .و سفارش خود رو با یک تلفن ثبت کنین.و شیشه خود رو در عرض کمتر از ۴۸ ساعت تحویل بگیرین .پس با دقت این مطالب رو بخونین .و به دانستنی های خود اضافه کنین .با ما همراه باشین .

شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس دارای انواع مختلفی هست که برای شما در متن زیر نام برده می‌شه .

شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس قیمت دودی

از شیشه های رفلکس در طراحی داخلی ساختمان و طراحی داخلی و نمای ساختمان استفاده بی نظیری می‌شه.که روز به روز از استفاده کردن این شیشه در ساختمان سازی افزایش پیدا می‌کنه .این شیشه دارای یک کارایی مهمی هست این که با خرید این شیشه شما احساس امنیت در چهار چوب خانواده خود می‌کنین .زیرا این شیشه از نشون دادن داخل فضای شما جلوگیری می‌کنه .در صورتی که شما می‌تونین از داخل منزل و یا محیط کار خود بیرون رو مشاهده کنین .شیشه رفلکس دودی می‌تونه احساس امنیت رو به شما القا کنه .از این شیشه می تونیم به صورت پنجره دو جداره نیز استفاده کنیم .و در نمای ساختمان خود نیز تاثیر گذار باشیم .شیشه تاثیری چشم گیر در نمای ساختمان داره.

شیشه رفلکس قیمت

شیشه در ساختمان سازی

اگر شما به دنبال یک شیشه مناسب برای ساختمان خود هستین ، از این شیشه خریداری کرده و استفاده کنین .شیشه رفلکس دارای یک ویژگی شگفت انگیزی هست که بسیار جذاب هست ، اینه که از این شیشه در رنگ های مختلفی تولید می‌شه .و همین موضوع می‌تونه به شما در طراحی کمک کنه .یعنی شما در هر رنگی که مد نظر خود دارین چه مات و چه براق باشه می‌تونین شیشه مورد نظر خود رو خریداری کنین .یکی از رنگ های پرفروش در این شیشه رفلکس شیشه های دودی ، طلایی ، نقره ای هست .قیمت این شیشه ها بسیار مناسب و به صرفه هست .

شیشه رفلکس قیمت

به دلیل تغییر دادن قیمت ها امکان این که قیمت شیشه ها به صورت دقیق برای شما قرار بگیره وجود نداره .اما شما می تونین با تماس مستقیم از قیمت تک به تک این شیشه ها اطلاع داشته باشین .قیمت شیشه رفلکس در رنگ های آبی و سبز نسبت به رنگ های دیگر افزایش قیمت داره .زیرا در این رنگ از ترکیبات شیمی استفاده می‌شه .که قیمت نسبتا بالای داره .حتما برای ساختمان خود یک شیشه رفلکس دودی با سنگ های سفید و مشکی خریداری کنین.که یک نمای منحصر به فردی رو برای شما فراهم می‌کنه .شیشه های دودی هم به صورت دو جداره و هم به صورت تک جداره قابل تولید هستن .همچنین در ضخامت های مختلفی قابل تولید هست.
 

شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس قیمت دوجداره 

شیشه دوجداره می‌تونه از صدای های بلند به محیط شما جلو گیری کنه ‌.و از ایجاد سر و صدا در فضای خود شما به خوبی جلوگیری میکنه.در متن بالا در مورد این شیشه های دوجداره صحبت شده اس .اما اصولاً در همه‌ی ساختمان ها از شیشه دوجداره استفاده میشه .و حداقل از نمای بیرونی شیشه ها دو جداره هست .شیشه های دوجداره به اسم های UPVC و با آلومینیومی ساخته میشه ‌.از شیشه های دو جداره می توان به صورت پنجره های دوجداره نیز استفاده کرد .برای ساخت شیشه های رفلکس دوجداره باید دو شیشه ساده رو برش بدیم .و به هم وصل کنیم .بعد از این مرحله باید اسپیسر رو اندازه شیشه ها برش بدیم و نصب می‌کنیم ‌.برای وصل کردن این مواد باید مواد ضد رطوبتی نیز استفاده کنیم .

شیشه رفلکس قیمت


مرحله‌های ساخت شیشه رفلکس

در مرحله بعد شیشه رفلکس باید اسپیسر رو بین دو شیشه قرار بدیم بعد از این حرکت با کمک از چسب های دوجداره که رنگ مشکی داره دور تا دور شیشه رو چسب کاری کنیم .به طوری که دور تا دور شیشه شما رو چسب احاطه کنه.بعد از ۱۲ الی ۲۴ ساعت شیشه شما کاملا خشک می‌شه .و آماده نصب میشه .اگر شما می‌خواید از شیشه رفلکس خود به عنوان پارتیشن های شیشه ای استفاده کنین، باید از روش ساخت لمینت کردن شیشه های با استفاده از لایه PVB شیشه خود رو آماده کنیم .

اگر می خواید شیشه خود رو در سایز بزرگ سفارش بدین .پیشنهاد ما به شما اینه که از شیشه رفلکس سکوریت شده استفاده کنین که هم ضخامت بیشتری داره.و هم در برابر ضربه مقاوم تر هست.به این دلیل برای شما طول عمر بیشتری داره.برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت با ما تماس بگیرین.کارشناسان فرکو آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستن.

شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس قیمت طرح دار

امکان این که روی شیشه شما طرحی حکاکی بشه وجود داره .می‌تونین عکس و یا طرحی رو برای ما بفرستین .و ما برای شما روی شیشه شما طراحی کنیم .و چاپ کنیم .همچنین امکان این که شیشه شما سندبلاست بشه وجود داره.تولیدی فرکو قادر به انجام دادن تمامی نیاز های شماست .و هیچ محدودیتی برای شما به وجود نمیاره.
 

شیشه رفلکس قیمت

قیمت شیشه رفلکس لمینت شده

برای سخته شیشه رفلکس لمینت شده ما نیاز به دو شیشه رفلکس داریم که به یک اندازه مساوی برش داده بشه .سپس این دو شیشه با لایه PVB به هم دیگر چسبونده میشه .با انجام دادن این کار شیشه دارای مقاومت و ضخامت بالای می باشد .و حتی در صورت شکستن این شیشه نیز شیشه لمینت به صورت تکه ای خورد نمیشه .و ذرات شیشه از هم جدا نمی‌شه.
 

شیشه رفلکس قیمت

شیشه مات

امکان این که شیشه دودی شما به صورت مات باشه وجود داره .در صورت سفارش باید شیشه شما در اندازه و سایزی که سفارش می‌دین برش داده بشه.سپس با استفاده از دستگاه سندبلاست شیشه به صورت مات برای شما آماده سازی میشه .

شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس استین گلاس

از شیشه های رفلکس اصولا برای درب های چوبی استفاده می‌شه .شیشه های دکوراتیو ، سند بلاست و اسید کاری شده از این گروه شیشه آستین گلاس هست.و نمای بسیار زیبای داره .
 

شیشه رفلکس قیمت

شیشه اسیدکاری شده

برای ساخت شیشه رفلکس اسید کاری شده از پمپ فشار قوی استفاده می‌کنه برای ساخت شیشه های رفلکس دکوراتیو اصولا از شیشه اسید کاری شده استفاده می‌شه.

شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس سوپر 

در پروژه های تحقیقاتی مهم سولان از شیشه های رفلکس استفاده می‌شه در این پروژه ها امکان اینکه از شیشه های ساده استفاده بشه وجود نداره شیشه های سوپر برای انجام دادن این کارها بسیار مناسبه. اصولاً بیشتر برای این موضوع خریداری و استفاده می‌شه از شیشه های رفلکس ویژه رو برای تحقیقات علمی خریداری میشه حتی امکان اینکه از شیشه ها به صورت لمسی و یا حتی هشدار استفاده بشه وجود داره این شیشه به اسم دیگری به نام شیشه آینه ای شناخته شده هست که این شیشه ها به صورت رنگی دارای طرفداران بسیاری هست.

شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس حکاکی شده

با استفاده از دستگاه مستر که نوعی دستگاه هوشمند هست که می‌تونه طرح‌های مختلفی حکاکی کنه که برای انجام دادن این مدل از شیشه باید شیشه های شما کنده کاری و یا تراشیده بشه .این شیشه‌ها از طرفداران بسیاری برخوردار هست و جزء پرفروش ترین شیشه های تولیدی فرکو هست زیرا انجام دادن کنده کاری و یا طرح روی شیشه شما می‌تونن نمای بسیار زیبایی برای شما فراهم کنه.

شیشه رفلکس قیمت

شیشه خم رفلکتیو

برای ساخت شیشه رفلکس خم اول از همه باید سایز و ابعاد شیشه شما تعیین شده باشه سپس ما شیشه رو طبق ابعاد در نظر گرفته شده برای شما برش می دیم و با کمک از قالب های فلزی شیشه شما در حرارت بالا شکل می گیره شیشه رفلکس خم در قالب در کوره با حرارت بالا قرار می‌گیره و یک شیشه خم برای شما آماده می‌کنه .

شیشه رفلکس قیمت

شیشه هوشمند 

شیشه رفلکس هوشمند یکی از شیشه های پرطرفدار هست که از کاربردهای چشمگیر برخورداره برای مثال امکان اینکه شیشه شما از حالت مات به شفاف و یا برعکس به وسیله ریموت انجام بشه وجود داره این شیشه با استفاده از الکتریسیته برای شما فعال می‌شه یعنی این شیشه با برق کار می‌کنه و در صورت قطع بودن برق غیر فعال می‌شه استفاده کردن این شیشه در کشورهای اروپایی رواج زیادی پیدا کرده اس .

شیشه رفلکس قیمت

بسیار مورد توجه مردمان اون کشور قرار گرفته اس مطمئناً از لحاظ قیمت از شیشه های رفلکس معمولی بالاتر هست زیرا کاربردهای بسیار قابل توجهی نسبت به اون شیشه‌ها دارن. به طور کلی از لحاظ قیمت نسبت به شیشه های رفلکس ساده و یا طرحدار دو برابر هستن همچنین از این نوع شیشه ها می‌تونین برای پروژه‌های ساختمانی خاص خود استفاده کنین ولی یک تغییر بزرگ در محیط خود ایجاد کنین.

شیشه رفلکس قیمت

شیشه رفلکس درب شیشه ای

اصولاً برای ساخت شیشه ها برای درب شیشه ای باید از شیشه سکوریت استفاده شود زیرا هم دارای ضخامت های مختلف هست و هم از لحاظ مقاومت بسیار بالاست این شیشه ها با رنگ های مختلف قابل اجرا هستن و بسیار برای نمای ساختمان مناسب باشه این یک انتخاب زیبا و مطمئن برای شماست.

قیمت شیشه رفلکس هوشمند ؟

قیمت شیشه رفلکس هوشمند به دلیل کاربرد های که داره از نوسانات قیمت …

برای حکاکی کردن شیشه رفلکس از چه دستگاهی استفاده می‌شه ؟

از دستگاه پیشرفته ای به اسم دستگاه مستر و…

شیشه رفلکس لمینت چگونه ساخته می‌شه؟

از بهم چسبیدن دو شیشه که یکی ساده و یکی رفلکس هست تولید می‌شه که برای چسبیدن این دو شیشه نیازمند ‌‌‌…

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

6 پاسخ

  1. سلام امکان این که از چند تا مزیت شیشه باهم استفاده کنیم وجود داره ؟برای مثال هم لمینت شده باشه .هم حکاکی شده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو