Home

ست میز اداری شیشه‌ای

ست میز اداری شیشه‌ای می‌تونه مجموعه‌ای از وسایل مورد نیاز یک اتاق اداری و یا مجموعه‌ای از وسایل یک شرکت باشه. این مجموعه که‌در ادامه به‌طور کامل با اون‌ها آشنا می‌شی ، وسایلی کاربردی و ضروری برای محیط‌های اداری هستن. تا هم در انجام کارهای اداری برای افراد ، عملکردی راحت‌تر رو فراهم کنن و هم دکوراسیون زیبایی برای این محیط‌ها به‌وجود بیارن.

میزهای اداری چه ویژگی‌هایی دارن؟ ست میز اداری از چه وسایلی تشکیل می‌شه؟ میزهای شیشه‌ای اداری چه انواعی دارن ؟ جنس و کیفیت میزهای شرکتی ؟

می‌خوام شیک‌ترین ست اتاق مدیریت رو بهت معرفی کنم.

اگه دوست‌داری شرکتت جزوه جذاب‌ترین شرکت‌های دنیا باشه.

پس همین الان

بخون و یاد بگیر ! ببین و انتخاب کن ! سفارش بده و از خریدت لذت ببر!

ست میز اداری شیشه‌ای
ست میز اداری شیشه‌ای
میز مدیریت تمام شیشه در طراحی لوکس و جذاب
ست میز اداری شیشه‌ای
ست میز اداری با شیشه نشکن در پایه میز و قفسه اداری

میزهای اداری

در یک شرکت و یا اداره ، از اصلی‌ترین وسایلی‌که مورد استفاده قرار می‌گیرن ، میزهایی هستن‌که با کاربری‌های متفاوت برای اتاق‌ها و مناسب با کاربردهای مختلف اداری استفاده می‌شن. این‌ میزها برخلاف انواع خونگی ، با ظاهری کاملاً رسمی و با طراحی‌ای متناسب محیط‌های شرکتی ساخته می‌شن.

ست میز اداری شیشه‌ای
شیشه خم رنگی زیبا در میز اداری

ست میز اداری از چه وسایلی تشکیل می‌شه

زمانی‌که قصد دکور و یا چیدمان یک محیط رو داریم ، ابتدا بسته به‌نیازمون اولویت‌هایی رو در نظر می‌گیریم. بنابراین در دکوراسیون یک اتاق اداری یا یک شرکت بزرگ ، اولویت با میزها و لوازم جانبی‌ای هست‌که برای انجام امور اداری به‌اون‌ها نیازمندیم. و اما ست میز اداری مجموعه‌ای از میزها ، قفسه‌ها ، کمدها و … هستن‌که با توجه به‌نوع شرکت و یا اداره انتخاب می‌شن.

ست میز اداری شیشه‌ای
شیشه رنگی در میز جذاب اداری

میزهای اداری چه ویژگی‌هایی دارن

مجموعه وسایلی‌که در یک محیط اداری استفاده می‌شن دارای ویژگی‌هایی هستن‌که باید در زمان خرید و یا سفارش تولید ، حتماً مورد توجه قرار بگیرن. در این زمینه برای آشنایی با این ویژگی‌های با اهمیت به‌تعدادی از اون‌ها در ادامه می‌پردازم.

ست میز اداری شیشه‌ای
شیشه نشکن در پایه میز اداری

معرفی ویژگی‌های ست میز اداری شیشه‌ای

  • جنس و کیفیت متریال مصرفی
  • ایجاد جذابیت در دکوراسیون داخلی
  • افزایش دیسیپلین و کلاس اداری
  • تامین پرستیژ شرکت و تاثیر گذاری بر افراد
  • خاصیت ضد باکتری و تمیزی آسان
  • افزایش انرژی مثبت و سطح کیفی پرسنل
  • سهولت استفاده هنگام کار
ست میز اداری شیشه‌ای
میز اداری تمام شیشه

جنس و کیفیت متریال مصرفی

این نکته که‌میزهای اداری باید از جنس‌های با کیفیت ساخته بشن ، از اهمیت بالایی برخورداره. چراکه این محصولات نباید با استفاده مکرر روزانه ، به‌سرعت مستهلک شده و ظاهری خراب و کهنه به‌خود بگیرن. بلکه باید به‌صورتی کاملاً حرفه‌ای ، جهت ارائه خدماتی طولانی مدت انتخاب و خریداری بشن. برای مثال: در ساخت ست میز اداری شیشه‌ای مدرن استفاده از شیشه‌های ضد خش و ضد ضربه ، یک مزیت فوق‌العاده محسوب می‌شه.

ست میز اداری شیشه‌ای
میز جذاب مدیریت تمام شیشه ‌ای

سهولت استفاده در ست میز اداری شیشه‌ای

هنگام کار با میزهای اداری ، یکی از ویژگی‌های مهم ، که‌باید در این محصولات مد نظر قرار بگیره ، سهولت استفاده از اون‌هاست. میزهایی‌که با کاربری ساده و عملکرد عالی ، می‌تونن در بهبود روند کاری اداره‌ها و شرکت‌ها نقش بسزایی داشته باشن.

ست میز اداری شیشه‌ای
میز شیشه‌ای چند تکه از شیشه شفاف

ایجاد جذابیت در دکوراسیون داخلی

همون‌طور که‌در هر محیطی ، دکوراسیون داخلی ، تاثیر ویژه و غیرقابل انکاری داره. در محیط کار هم ایجاد یک دکوراسیون جذاب ، بسیار ضروری و با اهمیته. با یک ست میز اداری شیشه‌ای ، دکوری مدرن و خاص ایجاد کن و از تاثیرات اون شگفت زده شو.

میز اداری شیشه‌ای

خاصیت ضد باکتری در ست میز اداری شیشه‌ای

بیش‌ترین ساعات روزمون‌رو پشت میزهای اداری می‌گذرونیم و این یک اخطار برای ماست‌که به‌سلامت خودمون و کارمندانمون توجه کنیم. ما می‌تونیم تنها با استفاده از میز شیشه‌ای اداری ، به‌جای متریال‌هایی مثل چوب و فلز و چرم و … که‌عامل مهمی در جذب آلودگی هستن ، با خاصیت ضدباکتری و همین‌طور سرعت و سهولت تمیز شدن شیشه ، سلامتی و طول عمر بالاتری داشته‌باشیم.

میز شیشه‌ای اداری

افزایش دیسیپلین و کلاس اداری

یک مدیر کارآمد و توانمند کاملاً می‌دونه ، که‌تا چه‌حد دیسپلین و کلاس اداری ، در اعتبار یک شرکت موثره. یک شرکت چه تازه تأسیس و چه با سابقه طولانی ، فقط زمانی می‌تونه در بین رقبا و سایر شرکت‌ها ، خودش‌رو بالا نگه‌داره که‌ بتونه ، کلاس و دیسیپلین بالایی داشته‌باشه. ست جذاب میز شیشه‌ای اداری ، یک موقعیت عالی برای دست‌یابی به دکوراسیونی مدرن و با کلاس کاری بسیار بالاست.

میز بسیار شیک اداری با رنگ جذاب

افزایش سطح کیفی با ست میز اداری شیشه‌ای

در زمینه عملکرد کارکنان و اعضای فعال یک شرکت ، نباید از تاثیر انرژی مثبت و سازنده در بازدهی و سطح کیفی امور اداری ، غافل شد. هرچه افراد پر انرژی‌تر و مشتاق‌تر به‌امور اداری و کارهای روزانه شرکت بپردازن ، نتیجه‌ای موفق و راندمانی پربار خواهیم داشت. میز شیشه‌ای با افزایش روشنایی ، زیبایی خیره کننده ، افزایش بهداشت و سلامت فردی و هم‌چنین با رنگ‌ها و یا شفافیت بی‌نظیر خود ، منبع انرژی در اداره شماست.

میز اداری با شیشه خم

تامین پرستیژ شرکت و تاثیرگذاری بر افراد

امروزه قبل از موفقیت‌ و عملکرد یک شرکت ، پرستیژ اون شرکت هست‌که جلب توجه‌می‌کنه. طراحی دکوراسیون در این زمینه حرف اول رو می‌زنه. در اولین حضور افراد ، از جمله سرمایه‌گذاران مالی و ارباب رجوع و … اون‌چه‌که بسیار مورد توجه قرار می‌گیره ، پرستیژی هست‌ که با یک دکوراسیون‌ عالی و خاص می‌تونی ایجاد کنی. هرگز اینو فراموش نکن!

ست میز اداری شیشه‌ای
میز تمام شیشه مدیریت

میزهای شیشه‌ای اداری چه انواعی دارن

  • میز اداری تمام شیشه چند تکه
  • میز پایه شیشه‌ای اداری
  • میز شیشه خم اداری یک تکه
  • میز اداری با سطح شیشه‌ای
ست میز اداری شیشه‌ای
میز شیک ترکیبی از شیشه و چوب

انواع جنس و کیفیت میزهای شرکتی

در ساخت محصولات شرکتی تولید کننده‌های معتبر ، برای اینکه میزهای اداری بتونن از مقاومت کافی برخوردار باشن و برای داشتن موندگاری مناسب برای استفاده‌های طولانی مدت ، از شیشه سکوریت و شیشه لمینت استفاده می‌کنن. این نوع شیشه‌ها هم طول عمر بالایی دارن و هم استفاده از اون‌ها برای افراد بسیار ایمن و بی‌خطره. در توضیح این شیشه‌ها باید گفت‌که ، استحکامی چندین برابر بیش‌تر از شیشه عادی دارن که‌حدودا 7 برابر در شیشه سکوریت و بیش از این مقدار در شیشه لمینت قابل اجراست.

ست میز اداری شیشه‌ای
میز تمام شیشه منحنی یک تکه

شیک‌ترین ست میز اداری شیشه‌ای رو از کجا بخرم

برای خرید شیک‌ترین انواع میزهای اداری و حتی سفارش زیباترین طرح‌های مورد نظرت می‌تونی ، به‌تجربه 30 ساله شرکت فرکو اعتماد کنی. این شرکت هر طرحی که‌مد نظر شماست با کیفیت عالی در 48 ساعت برات آماده می‌کنه و با ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش یک ساله در اختیارتون قرار می‌ده. از مشاوره رایگان قبل از خرید و ارسال مطمئن درب منزل هم می‌تونی برخوردار بشی.

ست میز اداری شیشه‌ای
ست بسیار شیک میز اداری با پایه شیشه‌ای و شلف و قفسه شیشه‌ای

برای خرید انواع میز اداری شیشه‌ای با راه‌های زیر با فرکو در ارتباط باش

پیج اینستاگرام فرکو

09101767773 _ 02188068352

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو