Home

در آلومینیومی از کجا بخرم

یک درب آلومینیومی استحکام و بادوام رو با یک قاب سبک ترکیب می‌کنه. با درب‌های آلومینیومی میشه طراحی و ضرورت رو با هم ترکیب کرد. به دلیل تطبیق پذیری آلومینیوم ، شرکت‌های درب شروع به گسترش عرضه درب‌های آلومینیومی خود کردن.

در آلومینیومی از کجا بخرم

ایده‌های درب آلومینیومی

آلومینیوم در دسترس‌ترین فلزیه که وجود داره. طبق گزارش ، 8.1 درصد از پوسته زمین رو تشکیل میده. این یک فلز طبیعیه که در برابر خوردگی مقاومه که اون رو به یک ماده ایده‌آل برای درب‌های خارجی تبدیل می‌کنه. همچنین ، هزینه تولید اون نسبت به درب‌های فولادی قابل مقایسه کمتره.

درب آلومینیومی چگونه ساخته میشه

یک درب آلومینیومی از آلومینیوم ساخته شده که به شکل خاصی قالب‌گیری شده و سپس با روکش پوشش داده شده. این درب‌ها از دهه 1950 به عنوان جایگزینی برای درب‌های فولادی محبوبیت بیشتری پیدا کردن.

تولید کنندگان درب‌های آلومینیومی رو ابتدا با اکسترود کردن آلومینیوم ایجاد می‌کنن. این بدان معنیه که اونا آلومینیوم خام رو از طریق قالب وارد می‌کنن. این امر آلومینیوم رو به شکل خاصی در میاره. سپس درب رو با شکست حرارتی بین پانل‌های داخلی و خارجی درب عایق بندی می‌کنن. در نهایت ، سازندگان آلومینیوم رو با یک لایه محافظ می‌پوشانن. اینها شامل پوشش پودری ، آنودیزاسیون یا پخت رزین پلی وینیلیدین فلوراید است.

در آلومینیومی از کجا بخرم
در آلومینیومی از کجا بخرم

مزایا درهای آلومینیومی

مقاومت در برابر آب و هوا

آلومینیوم دارای مقاومت طبیعی در برابر عناصر طبیعیه زیرا در هنگام قرار گرفتن در معرض یک لایه نازک اکسید تشکیل میده. این اکسید خود ترمیم میشه و مانند فولاد و آهن زنگ نمی‌زنه.

نصب آسان

فریم درب‌های آلومینیومی سبک هستن و به همین دلیل نسبت به سایر درهای هم نوع که از مواد مختلف ساخته شدن ، نصب راحت‌تری دارن.

تعمیر و نگهداری درب آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی برای زیبا ماندن به تعمیر و نگهداری منظم به جز تمیز کردن نیاز ندارن.

در آلومینیومی از کجا بخرم

دوام درب آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی فقط با تمیز کردن و نگهداری منظم باید حدود 40 سال عمر کنن.

سبک همه کاره

آلومینیوم یک فلز چکش خواره و سازندگان اون رو به سبک‌های متنوعی در میارن که طیف وسیعی از طراحی‌های مدرن خانه رو تکمیل می‌کنه.

استحکام مواد درب آلومینیومی

قاب‌های درب آلومینیومی قوی و در عین حال سبک هستن.

معایب درهای آلومینیومی

استحکام ساخت و ساز

در مقایسه با فولاد ، درب‌های آلومینیومی آنقدر قوی نیستن. همچنین گوشه برخی از درب‌های آلومینیومی با میخ ، پیچ یا چین دار بسته میشه. این ممکنه به مرور زمان باعث افتادگی یا نشتی مفاصل بشه.

در آلومینیومی از کجا بخرم
در آلومینیومی از کجا بخرم

هزینه

درب‌های آلومینیومی گران‌تر از درب‌های PVC قابل مقایسه هستن.

ظاهر

ظاهر براق و جنس آلومینیوم برای هر سبک خانه‌ای کار نمی‌کنه. خانه‌هایی با سبک تاریخی ، سبک‌های درب آلومینیومی مکمل زیادی پیدا نمی‌کنن.

سبک‌های درب آلومینیومی

آلومینیوم یک ماده همه کاره است که سازندگان اون رو به سبک‌های مختلف درب از جمله درب‌های آلومینیومی داخلی و خارجی تبدیل می‌کنن.

آیا آلومینیوم زنگ می‌زنه

مانند هر صاحب ملکی که در مورد یک خرید بزرگ برای خانه خود ملاحظات می‌کنه ، مهمه که ویژگی‌های مصالح ساختمانی مختلف و اینکه چقدر برای نیازهای شما مناسب هستن رو در نظر بگیرین. مواردی که باید در مورد اونا فکر کنین شامل مدت زمانیه که یک ماده خاص ممکنه قبل از نیاز به تعمیر یا تعویض اون دوام بیاره ، و اینکه برای حفظ اون و حفظ ظاهر و عملکرد اون مانند نو باید چه کاری انجام بدین.

درهای آلومینیومی عایق صدا

با درب و پنجره‌های آلومینیومی فرکو صاحب خانه‌ای عایق صدا و بدون سر و صدا بشین. درب‌های آلومینیومی فرکو با بهره‌وری عایق صدا ، به عنوان مانعی عالی بین خانه و صداهای خارجی شما عمل می‌کنن. درب‌های آلومینیومی ما که برای مسدود کردن تمام ورودی‌های بالقوه برای نشت صدا طراحی شدن ، خانه شما رو به یک منطقه بدون سر و صدا از راحتی و لذت تبدیل می‌کنن. خانه‌ها و فضاهای تجاری خود رو به پناهگاهی بدون سر و صدا تبدیل کنین که پتانسیل اون رو داره. طرح‌های درب و پنجره‌های آلومینیومی مدرن عایق صدا رو برای تنظیمات خانه و محل کار به دست بیارین.

در آلومینیومی از کجا بخرم

درهای آلومینیومی در مقابل در چوبی

قبل از انتخاب درب مناسب برای خانه خود ، ضروریه که جوانب مثبت و منفی هر کدام رو بسنجین و مطمئن بشین که تصمیم درستی گرفتین. بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان زیرک هستن و اغلب می‌تونن با یک تصویر بروشور با وضوح بالا و متقاعد کردن ، شما رو به انتخاب یکی بر دیگری سوق بدن. با این حال ، خواندن و درک انواع مختلف مواد و یادگیری در مورد آنچه که نیاز دارین قبل از انتخاب آنچه که «فروشنده» فکر می‌کنه برای شما بهترینه ضروریه.

زیبایی شناسی

ویژگی زیبایی شناختی قاب چوبی معمولاً بسیار جذابه و در میان بسیاری از صاحبان خانه یک انتخاب محبوبه. طراحی کلاسیک و عنصر سفارشی‌سازی ، درهای چوبی رو به یک انتخاب رایج در ظاهر تبدیل می‌کنه. با درهای چوبی ، بسته به طراحی کلی خانه خود می تونین از یک ظاهر سنتی یا معاصر انتخاب کنین. درهای چوبی رو میشه طبیعی یا لکه‌دار گذاشت و عنصری منحصر به فرد به طراحی کلی خانه اضافه کرد.

ملاحظات زیست محیطی

در این شرایط یک برنده آشکار وجود داره. در و پنجره‌های آلومینیومی به طور بی نهایت قابل بازیافت هستن و تنها 5 درصد از کل انرژی رو برای تولید اون از مواد خام مصرف می‌کنن. 70 درصد آلومینیومی که تاکنون تولید شده ، هنوز در حال استفاده است. برعکس ، وقتی به درهای چوبی نگاه می‌کنیم ، نمی‌تونیم همان رو بگوییم. الوار کاملا غیر قابل بازیافته و برای تهیه یک در و پنجره چوبی یک درخت از بین میره. درها و پنجره‌های چوبی و سازگار با محیط زیست نیستن ، زیرا باید درختان خود رو برای یک در به خطر بیاندازیم.

در آلومینیومی از کجا بخرم
در آلومینیومی از کجا بخرم

نگهداری

درب و پنجره‌های آلومینیومی یک انتخاب متداول برای صاحبان خانه است زیرا به نگهداری بسیار کمی نیاز دارن. درب‌های آلومینیومی قابل اعتماد و قوی هستن و تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستن. درهای چوبی نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارن و حتی ممکنه گاهی اوقات نیاز به تعمیر و آب بندی مجدد داشته باشن. اگر درهای چوبی به درستی نگهداری نشن ، ممکنه قدیمی و فرسوده به نظر برسن. طول عمر اونا نیز بسته به نوع چوب مورد استفاده به طور چشمگیری کاهش می‌یابه. اگر به دنبال گزینه‌ای هستین که نیاز به تعمیر و نگهداری تقریباً صفر داره ، درب‌های آلومینیومی بهترین گزینه هستن.

هزینه

درب‌های آلومینیومی در مقایسه با چوب گزینه بسیار مقرون به صرفه‌تری هستن. هزینه نصب کلی نیز کمتره ، به این معنی که شما در دو حساب پس انداز خواهید کرد.

رنگ

درهای آلومینیومی نیز با پودر پوشانده شدن و اونا رو انتخابی عالی برای خانه‌های مدرن می‌کنه. این پوشش پودری تغییر رنگ ، زنگ زدگی و پوسته شدن نداره. اگر می‌خواین بدون نصب چوب واقعی به ظاهر چوبی برسین ، می‌تونین همیشه درهای آلومینیومی خود رو با جلوه‌های چوبی بپوشانین تا ظاهری طبیعی داشته باشین.

در آلومینیومی از کجا بخرم
در آلومینیومی از کجا بخرم

دوام و استحکام درب آلومینیومی و درب چوبی

هنگام تجزیه و تحلیل دوام و استحکام ، هر دو درهای چوبی و آلومینیومی اگر به درستی نصب و نگهداری بشن ، دوام بالایی دارن. به عبارتی آلومینیوم از دوام و استحکام بسیار بیشتری نسبت به درهای چوبی برخورداره. درب‌های آلومینیومی رو نیز میشه سفارشی کرد و در اشکال و اندازه‌های مختلف ساخت. دوام درب‌های آلومینیومی همچنین اونا رو برای ترکیب درب‌ها و پنجره‌های بزرگ ایده‌آل می‌کنه.

درب آلومینیومی چگونه ساخته میشه؟

یک درب آلومینیومی از آلومینیوم ساخته شده که به شکل خاصی قالب‌گیری شده و سپس با روکش پوشش داده شده. این درب‌ها از دهه 1950 به عنوان جایگزینی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو