Home
طلق ضد خش

بازار طلق شیشه ای

طلق رنگی زیبا

طلق های شیشه ای امروزه بیشترین فروش رو در مکان‌های مختلف داشتن و هر روز شاهد پیشرفت بالای این نوع طلق در بازار طلق شیشه ای بودیم. طلق شیشه ای همون طلق شفافه که از جنس پلاستیک ساخته شده و در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شه. یکی از شبیه‌ترین نوع طلق ها به شیشه، طلق‌های شیشه ای هستن که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار بالایی با شیشه دارن. ولی تفاوت‌های زیادی هم دارن که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دیم.

برای برقراری ارتباط با مجموعه فرکو با شماره تماس 02188068352 ارتباط برقرار کنین.

حرید طلق شفاف و مات

طلق شیشه ای چیست

طلق‌ شیشه ای نوعی از طلق ها هستن که در رنگ‌ها و طرح‌های زیبا و متفاوت عرضه می‌شن. به دلیل شباهت زیادی که این نوع طلق ها با شیشه دارن، به طلق های شیشه ای معروف شدن. طلق های شیشه ای مدل‌های مختلفی داره و در جنس‌ها و مدل‌های مختلف تولید و عرضه می‌شه.

از نظر ظاهری شیشه و طلق تفاوت خاصی ندارن. اما طلق‌ها دارای مزایایی هستن که موجب شده تا به‌مرور جایگزین شیشه‌ها بشن. درواقع طلق‌ها به نسبت شیشه ها محصول مدرن‌تری هستن و به نوعی به هدف برطرف کردن معایب شیشه ها مورد استفاده قرار گرفتن.

بیشتر بخونین…طلق شیشه ای

بازار فروش طلق شیشه ای

انواع طلق ها

طلق ها در مدل‌های مختلفی در بازار امروزی عرضه می‌شن که سه نوع اصلی اونا رو در این مقاله بررسی می‌کنیم. تفاوت های طلق‌ها بیشتر در ظاهر بوده و ویژگی‌های خاصی که دارن باعث شده اس تا طلق برای هر مکانی وجود داشته باشه و تنوع بالایی داشته باشه. سه نوع طلق که مورد بررسی قرار می‌دیم:

  1. طلق های پلی کربناتی
  2. طلق های کریستالی
  3. پلکسی گلاس ها
قیمت طلق زنبوری

طلق های پلی کربناتی

یکی از مدل‌های پرطرفدار و کاربردی در بازار امروزی طلق های پلی کربناتی هستن که از جنس و ضخامت بالایی تولید شدن. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نوع طلق ها باعث شده تا به یکی از محبوب‌ترین طلق ها در بازار امروزی تبدیل بشه و از طول عمر بالایی برخوردار باشه. طلق های پلی کربناتی دو نوع مختلف داره که نوع اول آن طلق های پلی کربناتی ساده و نوع دوم طلق های پلی کربناتی ویژه اس که لایه‌های اضافی و ویژگی‌های خاصی داره. که در ادامه مقاله مورد بررسی قرار می‌دیم.

بیشتر بخونین در مورد طلق شیشه ای با کلیک بر روی کادر آبی

انواع طلق های پلی کربناتی

نوع اول طلق های پلی کربناتی: نوع اولی که می‌خوایم مورد بررسی قرار بدیم طلق های پلی کربناتی ساده‌اس که از ضخامت ساختاری بالایی برخوردار هستن. و در برابر ضربات مختلف مقاوم هستن و شفافیت بالایی دارن. ولی در برابر اشعه‌های مضر مقاوم نیست و نقطه ضعف اون در این بخشه.

طلق یو وی قیمت

نوع دوم طلق های پلی کربناتی:نوع دوم پلی کربنات که می‌خوایم مورد بررسی قرار بدیم طلق های یو وی و ضد خش هستن. طلق های ضد یووی یک لایه به طلق اضافه می‌شه تا در برابر اشعات مضر مقاوم بشه. برای مثال اشعه‌هایی مانند فرابنفش از طریق نور خورشید وارد کره زمین می‌شه که طلق های ضد یو وی در برابر آنها مقاوم هستن. ویژگی دیگری که این نوع طلق داره، ضد خش بودن اونه که در برابر انواع خط و خش ها مقاومه و خط روی طلق نمی‌افته.

طلق های پلی استایرن(کریستالی)

ویژگی‌های طلق های پلی استایرن یا همون طلق‌های کریستالی بسیار زیاده و نسبتا قیمت مناسبی هم داره. و در مکان‌های مختلفی از این نوع طلق ها استفاده می‌کنن. طلق‌های کریستالی نوعی طلق مصنوعی هستن که در پتروشیمی هم کاربرد بالایی داره. برای ساخت و تهیه کریستال در پتروشیمی از مایع استایرن استفاده می‌کنن که ویژگی‌های خاصی داره. استایرن نوعی ماده بی رنگ و بو است و از دسته هیدروکربن‌ها هست.این طلق‌ها کاربرد زیادی داره و سالانه چندین میلیون تن از این نوع طلق‌ها تولید می‌شه. کاربردهای مختلفی داره که بخوایم اشاره کنیم می‌توان به : در صنعت خودروسازی، بسته بندی غذا، طبقه‌های یخچال و… اشاره کرد.

طلق پلی کربنات قیمت

طلق های شفاف اکریلیک

طلق های شفاف اکریلیک همون طلق های پلی استایرن هستن که امروزه کاربردهای مختلف و ویژگی‌های منحصربه‌فردی داره. یکی از بهترین طلق های موجود در بازار طلق های اکریلیک هست که دلیل اینکه در بازار زیاده. شباهت بالای اون با شیشه اس و از شفافیت بالای برخورداره. اگر بخوایم بررسی کنیم میزان نور عبور از طلق رو می‌توان گفت 92 درصد نور از طلق عبور می‌کنه و شفافیت بالای این نوع طلق ها رو اثبات می‌کنه. طلق های پلکسی گلاس بسیار سبک هستن و قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارن. در مکان‌های مختلف هم از این نوع طلق ها استفاده می‌کنن.

طلق هوشمند ارزان

شباهت ها و تفاوت های شیشه و طلق

طلق ها و شیشه ها در بازار امروزی به عنوان دو رقیب برای یک دیگر حساب می‌شن و رقابت نزدیکی در فروش دارن. اگر بخوایم تفاوت ها و شباهت های این دو نوع محصول بیان کنیم، می‌توان به مهم‌ترین نکته ای که اشاره کرد مواد اولیه‌شان هست. شیشه از ماسه و طلق از مواد پلیمری تولید شده که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دیم. و تفاوت‌های دیگری همچون سبکی طلق نسبت به شیشه، قابلیت انعطاف‌پذیری بالای طلق ها و امکان جابه‌جایی راحت و شباهت‌هایی دارن که اگر بخوایم نام ببریم اصلی‌ترین اون شفافیت بالای هردو هست و همچون تنوع در مدل‌ها و رنگ‌ها دارن.

روش ساخت طلق

شاید یکی از سوالاتی که برای شما پیش بیاد این باشه که ، روش ساخت طلق چیه و چگونه و از چه چیزی طلق به وجود میاد. طلق های ساده و اولیه از مواد پلیمری ساخته می‌شن که در مراحل ساخت شباهت بالایی با شیشه داره. برای ساخت طلق‌ها باید مواد اولیه رو داغ کنیم و سپس باید در طرح مورد نظر به صورت ناگهانی مواد رو سرد کنیم تا حالت مورد نظر بدست بیاد.

تولیدی طلق شیشه ای

انواع طلق ها از لحاظ ظاهری

طلق ها در سه نوع شفاف مات و رنگی تولید می‌شن که هرکدوم در مکان‌های مختلف استفاده می‌شن و ویژگی‌های هرکدوم متفاوته. اگر بخوایم بررسی کنیم می‌توان گفت طلق های شفاف بسیار شباهت بالایی با شیشه داره. ولی طلق های مات بیشتر مات هستن و اجازه‌ی عبور نور رو به مقدار زیاد نمی‌دن، طلق های رنگی هم زیبایی زیادی دارن و محبوبیت بالایی داره.

تفاوت طلق های شفاف و مات

امروزه طلق ها در دو روش ترموپلاستیک‌ها و پلیمرها یافت می‌شه. پلیمرها نیز به دو روش طبیعی و مصنوعی در بازار امروزی وجود داره. در مجموع طلق هایی که تولید می‌شن یا شفاف می‌شن یا مات که در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شن. طلق‌های شفاف و مات تفاوت‌هایی نیز دارن. از طلق ها شفاف در محیط‌هایی که قصد نورگیری دارن استفاده می‌کنن. و از طلق های مات در محیط‌هایی که قصد دارن حریم‌شخصی ایجاد کنن استفاده می‌کنن.

طلق های زنبوری در بازار طلق شیشه ای

نوع دیگر طلق ها که بازخورد و فروش زیادی در بازار امروزه داشته طلق های زنبوری هستن که با نام های دوجداره و چندجداره شناخته می‌شن. طلق های زنبوری با توجه به داشتن لایه های اضافی در برابر بارش باران و سروصدا مقاومه وعایق‌بندی کامل در برابر گردو خاک رو داره. طلق های زنبوری در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیره. طلق های زنبوری دارای لایه‌های اضافی نسبت به طلق های معمولی داره. و باعث برتری این نوع طلق‌ها نسبت به طلق‌های معمولی شده.

فروش طلق شیشه ای

تمیزی طلق های شیشه ای

یکی از نکاتی که برای شما مهمه کثیف شدن طلق هاست که چگونه کثیف میشه ؟ و آیا راحت تمیز می‌شه؟ طلق ها به‌راحتی کثیف نمی‌شن اما به‌راحتی تمیز می‌شن. با توجه به اینکه بعضی از طلق ها در فضای بیرونی خونه مورد استفاده قرار می‌گیرن و با اتفاق‌های طبیعی همچون باران کثیف می‌شن که شما می‌تونین با دستمال به‌راحتی تمیز کنین.

بازار طلق شیشه ای در ایران

اگر بخوایم بازار فروش و خرید مردم رو مورد بررسی قرار بدیم. باید در ابتدا نکته‌های مهم رو براتون بگیم که ایران در ساخت طلق خود کفا شده و همانند قدیم نیست که عموم از طلق های صادراتی استفاده کنن. مجموعه فرکو یکی از رقیبان سرسخت طلق های خارجیه و این تضمین رو می‌ده تا محصول مورد نظر خود رو با بهترین کیفیت و قیمت از مجموعه فرکو تهیه کنین.

طلق ضد خش ارزان

بازار طلق شیشه ای

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای هرکسی مهمه قیمت محصوله که از لحاظ اقتصادی باید بگیم که طلق بسیار اقتصادی هست. و در بازار امروزی قیمت بسیار مناسبی داره. قیمت طلق های شیشه ای به نکات مهمی مربوط می‌شه که مهم‌ترین اون ضخامت و اندازه طلق هست که هرچه بزرگتر بشه قیمت طلق هم طبیعتا بیشتر می‌شه. طلق های شیشه ای شفاف با توجه به مدل‌های مختلفی که داره. به همین دلیل قیمت‌های متغییری هم داره شما می‌تونین با تماس با مجموعه فرکو قیمت دقیق محصول مورد نظر خود رو دربیارین و سفارش خود رو ثبت کنین.

بازار طلق شیشه ای

روش ثبت خرید و سفارش کالا

اگر شما قصد خرید و سفارش طلق با ضمانت و خدمات پس از فروش رو دارین می‌تونین با مجموعه فرکو در ارتباط باشین. مجموعه فرکو یکی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین مجموعه در کشور ایران هست و قیمت بسیار مناسبی داره. می‌تونین به دو روش حضوری و غیر حضوری سفارش خود رو ثبت کنین.

شماره تلفن برای برقراری ارتباط: 02188068352

درس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو