Home

انواع آینه نوری گرد

قبل از خرید انواع آینه نوری گرد باید این رو بدونی که نیاز به یه سری اطلاعات داری ! الان دیگه همه می‌دونن که برای خریدن یه محصول باید اطلاعات زیادی در موردش بدونیم تا بتونیم بهترین خرید ممکن رو داشته باشیم . به علاوه یه سری نکته قابل توجه وجود داره که ترفند خرید آینه هست و فقط کسانی که تو این شغل هستن اینارو می‌دونن .

برای همین هم بهتره قبل از خرید با یه کاربلد مشورت کنی یا این مطلب رو با دقت بخونی . چون ما سعی کردیم تو این مقاله هرچیزی رو که ممکنه برای خرید به کارت میاد رو گردآوری کنیم . پس همراه ما باش تا قدم به قدم باهم به سمت یه خرید بی‌نقص پیش بریم :

3 نکته که اگر موقع خرید ندونی سرت کلاه رفته !

برای خرید انواع آینه بهتره بدونی که آینه کیفیت های مختلفی دارن . بر اساس کیفیت آینه‌ها قیمت‌هاشون تو بازار متفاوت میشه . برای این‌که بهترین آینه بازار رو برای خودت کنی بهتره بدونی یه جنس خوب و درجه 1 چه ویژگی‌هایی داره !

استفاده از شیشه خوب و باکیفیت : یکی از مهم‌ترین مراحل تولید آینه انتخاب شیشه مناسب هست . شیشه درواقع مهم‌ترین متریال یا بهتر بگیم مواد اولیه ساخت آینه هست . پس این‌که از یه شیشه کاملا شفاف و یک‌دست و ضد خط و خش استفاده بشه واقعا مهمه .

قدم بعدی استفاده از جیوه مرغوب : پشت شیشه وقتی آغشته به جیوه میشه ، تبدیل به آینه میشه . اما این‌که تو مرحله ساخت آینه از چه نوع جیوه‌ای استفاده میشه تو کیفیت آینه تاثیر مستقیم و خیلی زیادی داره . تولیدی‌های خوب از جیوه نیترات نقره برای پشت شیشه استفاده می‌کنن . آینه‌هایی که کیفیت پایینی دارن تو ترکیبات‌شون به جای نقره از آلومینیوم استفاده شده . اما آیا این موضوع برای شما که قصد خرید انواع آینه نوری گرد رو داری قابل شناسایی هست ؟! در ادامه در این مورد بیشتر برات توضیح دادم .

مرحله آخر تولید یه آینه باکیفیت : مرحله آخر که برای تولید یه آینه با کیفیت بالا مهمه ، کاور کردن پشت جیوه هست . آینه‌ای که در نهایت جیوه‌ی پشتش با یک لایه پوشاننده کاور شده ، از خط و خش یا رنگ پریدگی و دون دون شدن در امانه . برای همین هم قطعا دوام کیفیت چنین آینه‌ای خیلی بیشتر خواهد بود .

انواع آینه نوری گرد

ما چطوری با کیفیت بودن آینه رو تشخیص بدیم ؟!

میشه گفت تقریبا فقط کسانی می‌تونن یه آینه باکیفیت رو تشخیص بدن که تخصصی تو این زمینه دارن . به همین دلیل هم برای خرید آینه بهترین کار اینه که بری سراغ تولیدی‌های منصف و مطمئن . یه تولیدی خوب اون‌قدری برای مشتری ارزش قائل هست که کالای با کیفیت رو به دستت برسونه . پس اگر دنبال خرید آینه خوبی هستی تو فروشگاه و مرکز تجاری و.. دنبالش نگرد . کاتالوگ شرکت‌های بزرگی مثل فرکو یه نگاهی بنداز تا محصول با کیفیت رو با چشم خودت ببینی .

انواع آینه نوری گرد میز

بهترین آینه گرد مدرن : انواع آینه چراغ‌دار

آینه هالیوودی : اگر حسابی طرف‌دار آینه‌های گرد هستی بهتره بدونی یکی از بهترین مدل‌های آینه گرد نوری ، مدل آینه هالیوودی هست که خیلی پرطرف‌دار هست . میشه گفت چند سال اخیر جزو پر فروش‌ترین مدل‌های آینه بوده که با عنوان آینه گریم و آینه چراغ‌دار هم شناخته میشه . آینه هالیوودی گرد یه انتخاب فوق‌العاده هست برای کسانی که دنبال خرید آینه آرایشی هستن . از کاربرد‌های فراوون این آینه اگر بخوام برات بگم باید دو صفحه بنویسم . اما در این حد بهت می‌گم که ترکیب نوری که از همه طرف بهمون بتابه به‌علاوه آینه ، یه ترکیب بی نقصه که خیلی از نیازهای مارو موقع استفاده از آینه برطرف می‌کنه .

آینه بک‌لایت : بعد از آینه هالیوودی مدال پرکاربردترین آینه‌ها از انواع آینه نوری گرد می‌رسه به آینه بک‌لایت گرد ! هرچند ظاهر آینه بک‌لایت مدرن‌تر و مینیمال‌تر از یه آینه هالیوودی هست . از نور ملایم آینه بک‌لایت علاوه‌بر این‌که برای آرایش و.. استفاده میشه ، به عنوان یه نور دکوراتیو هم مورد استفاده قرار می‌گیره . یعنی این مدل آینه بک‌لایت هم یه آینه کاربردی هست و هم یه آینه دکوراتیو و تزئینی . پس خرید آینه بک‌لایت مساوی هست با زدن یک تیر و دو نشون !

انواع آینه نوری گرد  جدید

انواع آینه نوری گرد رو چه مدل‌هایی میشه سفارش داد ؟

  • آینه گرد ساده قاب‌دار
  • آینه رومیزی
  • آینه نوری گرد قدی
  • آینه دوطرفه گرد
  • آینه آویزدار مدرن
  • آینه هوشمند

می‌خوای آینه گرد بخری اما نمی‌دونی باید رومیزی بخری یا قدی ؟؟

با توجه به این‌که تو آینه جدیدت رو با چه هدفی داری خریداری می‌کنی ، ممکنه یه آینه رومیزی خوب یا یه آینه قدی شیک به کارت بیاد . برای مثال ممکنه توقع تو از آینه یه آینه کنسول آرایشگاهی باشه خب در این صورتی یکی از انواع آینه نوری گرد رومیزی برای تو مناسب خواهد بود . شاید تو یه مزون داری که می‌خوای براش چندتا آینه خفن و مدل جدید بخری ، در این صورت باید آینه گرد بزرگ تهیه کنی و به عنوان آینه قدی لوکس تو مزونت قرارش بدی .

آینه قدی گرد دراقع یه آینه گرد با ابعاد نسبتا بزرگ هست تا حدی که ماکسیموم قدی یه ایرانی رو پوشش بده . در نتیجه خرید آینه قدی گرد باید در صورتی انجام بشه که شما فضای کافی برای قرار دادن یا نصب این ابعاد از آینه رو داشته باشی . البته اگر فضای زیادی نداری ولی در عین حال عاشق آینه چراغ‌دار گرد هستی ، کافیه یه آینه نیم دایره سفارش بدی و به صورت عمودی ازش استفاده کنی . این یه پیشنهاد خفن و منحصر به فرد مخصوص خودته !

آینه گرد مدرن مدل جدید مناسب کجاهاست

از انواع آینه نوری گرد می‌تونی تو هر مکانی که دوست داری استفاده کنی . اما یه سری جاها هستن که با قرار دادن آینه گرد نوری می‌تونی اون‌جا رو به بهشت تبدیل کنی ! قرار دادن یه آینه لامپ‌دار هالیوودی گرد تو یه سالن زیبایی و آرایشگاه یکی از این مکان‌هاست . استفاده از آینه گرد برای مکان‌هایی مثل مغازه و بوتیک و مزون هم شدیدا پیشنهاد میشه .

دیگه نگم برات از شدت خفن بودن نصب آینه گرد بک‌لایت تو محیط‌های رسمی و اداری ، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها . یا مکان‌های تجاری مثل مغازه‌ها و .. برای دکور آرایشگاه زنانه یا یه آینه قدی با نور مخفی تو یه آرایشگاه لوکس مردونه هم می‌تونه انتخاب خوبی باشه …

یا آینه هوشمند بخر یا دیگه ادعا نکن آدم مدرنی هستی …

خرید یه آینه هوشمند یعنی داشتن یه آینه که تمام توقعات تو رو برطرف میکنه وقتی که یه آینه هوشمند داشته باشی تقریباً تمام افرادی که با تو آشنا میشن می‌فهمن که تو آدم مدرنی هستی و به این که لوازمی که استفاده می‌کنی لوکس باشد اهمیت میدی .

الان دیگه تو دنیای اطراف ما میشه گفت همه چیز حالت اسمارت و هوشمند پیدا کردن و خب با توجه به پیشرفت زیادی که صنعت آینه داشته الان میشه با خیال راحت بگیم که آینه از دنیای هوشمند عقب نمونده و تولید آینه هوشمند یک گام رو به جلو برای زندگی مدرن هست چون آینه یکی از اجزای جدا نشدنی در دنیای امروزه .

اما سوال اصلی اینه که آینه هوشمند دقیقا چیه آینه هوشمند همون آینه نوری و آینه چراغ‌دار هست که این بار به جای استفاده از کلید و پریز برای قطع و وصل کردن چراغ به معنی خاموش و روشن کردن ، یا تغییر نور و… از یه دکمه تاچ ( مثل صفحه گوشی ) که روی بدنه خود آینه تعبیه شده استفاده میشه .
پس تو می‌تونی با یه لمس چراغ آینه‌ات رو روشن و خاموش کنی . همچنین می‌تونی با استفاده از این قابلیت رنگ نور چراغ رو از آفتابی به مهتابی یا به نور طبیعی ( بین سفید و زرد) یا رنگ‌های فانتزی تغییر بدی . با استفاده از این ویژگی ، لوکس و شیک بودن رو به حد کمال خودش برسون !

جمع‌بندی مطلب انواع آینه نوری گرد

تو این مقاله بهترین آینه و با کیفیت‌ترین آینه رو از نظر کیفی بررسی کردیم . انواع آینه نوری گرد رو برات شرح دادیم تا بین این همه تنوع چیزی رو که خیلی دوست داری و به کارت میاد رو انتخاب و خریداری کنی . نکاتی که باید موقع خرید بدونی رو کامل گفتیم و این رو هم گفتیم که درست‌ترین خرید ، خریدی هست که از تولیدی خوب و مطمئن صورت بگیره .

برای همین تو انتهای این متن سعی داریم تولیدی خودمون رو بهت معرفی کنیم چون می‌دونیم با دونستن ویژگی‌های مثبتی که تولیدی ما داره محاله جای دیگه بری . ما دوست داریم تو مشتری ما باشی و از ما خرید کنی برای همین هم یه سری امتیازها برای مشتری‌‌هایی مثل شما در نظر گرفتیم تا راضی از در کارخونه ما بری بیرون . در آخر این مقاله همراه ما باش با معرفی نهایی :

بهترین تولیدی آینه‌های گرد باکیفیت ایران

ما افتخار این رو داریم که با توجه به بازخورد همیشگی مشتری‌هامون اعلام کنیم که یکی از بهترین‌ها تو تولید انواع آینه نوری گرد و مدل‌های دیگه‌ی آینه‌های مدرن هستیم . کیفیت آینه تولیدی ما اون‌قدری بالاست که برای تمامی محصولاتمون یک سال ضمانت بی قید و شرط داریم و تو این یک سال مسئولیت کوچیک‌ترین اشکالات و ایرادات آینه‌ای که تولید کردیم رو خودمون با هزینه خودمون به عهده می‌گیریم !

این ضمانت برای اینه که شما خیالت بابت خریدی که انجام میدی راحت باشه . وگرنه ما خودمون مطمئن هستیم که سال‌های سال بدون کمترین ایرادی از آینه استفاده خواهی کرد .

برای این‌که به صورت کاملا رایگان از متخصصین کارخونه مشورت بگیری کافیه با این شماره‌ها تماس بگیری . برای سفارش هم با همین شماره‌های تماس پاسخگو تماس شما هستیم . آینه مورد علاقه‌ات رو کاملا سالم با گارانتی یک‌ساله دم در تحویل بگیر . و بعد از یک‌بار خرید میبینی که مشتری همیــشگی کارخونه فرکو خواهی موند ..

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو