Home
شیشه لاکوبل

کارخانه شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل
کارخانه شیشه لاکوبل

کارخانه شیشه لاکوبل در تولید شیشه‌های رنگی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین نوع ، در بین محصولات مشابهه.

و یکی‌از پربازدیدترین محصولاتی هس که در صنایع فرکو تولید شده اس.در اصل شیشه لاکوبل یک‌ اصطلاح تجاری هس که به معنی ، شیشه ای که از پشت رنگ شده‌ ، هس. در زبان انگلیسی به آن Painted glass back میگن.

کارخانه شیشه رنگی

طبق آمار فروش در این صنایع ، شیشه لاکوبل نسبت به طرح و رنگ های گوناگونی که از اون برخوردار هست بین مردم از محبوبت بسیاری داره.
همانطور که گفته شد برخورداری این محصول از تنوع رنگی،تنوع در ضخامت،قابلیت استفاده در نمای ساختمون و بسیاری از مکان‌ها داخلی و خارجی میباشد.این محصول مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت داره و اگر اونو لمینت و سکوریت کنیم مقاومتش دوچندان می‌شه و کارایی اون نیز بیشتر میشه.

شیشه لاکوبل رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی کلیک کنید.

شیشه لاکوبل


قیمت خرید از کارخانه شیشه لاکوبل

شیشه های لاکوبل صنایع فرکو نسبت به آپشن هایی که به شیشه اضافه میشه. از قیمت بالاتری نیز دارن.برای مثال زمانی که شما از شیشه لاکوبل ساده استفاده می‌کنی. هزینه بسیار کمتری نسبت به شیشه لاکوبل طرح دار یا لمینت و سکوریت شده پرداخت میکنی. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو نسبت به کیفیت محصولات قیمت مناسب تری داره زیرا واسطه ها و از میان برداشته و شما خرید مستقیم از تولیدی داری.پس برای اطلاع بیشتر در رابطه با قیمت به روز محصولات صنایع فرکو تنها کافیه که با کارشناسان تخصصی شیشه رنگی در ارتباط باشی.

شماره تماس ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢

دیوار پوش بین کابینتی
شیشه بین کابینتی چاپی

از شیشه رنگی و لاکوبل در چه مکان‌هایی استفاده میشه

شیشه لاکوبلی که در صنایع فرکو ساخته میشه رو می‌تونی در تمامی محیط‌های مورد نظر خود استفاده کنی.برای مثال در پارکینگ،دیوار های لابی وروردی ساختمان ها،دیوار های‌حمام و سرویس های بهداشتی،دیواره بین کابینتی آشپزخونه‌ها،بدنه کابینت،پارتیشن های اداری،سالن های ارایشی،درب ها،رومیزی اداری،تابلو،ستون ها،کف اداره ها،سقف های کناف و خیلی از محیط های مورد نظر می‌توان استفاده کرد.

شیشه لاکوبل
کارخانه شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی تزئینی کلیک کنید.

نصب شیشه رنگی

شیشه لاکوبل هایی که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید میشه قابلیت برش و تبدیل به تمامی اشکال هندسی رو داره.برش این محصول با کمک الماس انجام میشه.و برای اندازه گیری دقیق به صورت حضوری به محل پروژه حضور پیدا می‌کنن و اندازه گیری دقیق انجام میشه.
شیشه های لاکوبل صنایع فرکو کاملا قابلیت سوراخکاری رو داره. و این عملکرد تنها با کمک دستگاه هوشمندی مانند دستگاه مستر یا دستگاه سوراخ زن این محصول رو می‌تونه سوراخ کنه.

کارخانه شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

مزیت منحصر به فرد این محصول

زمانی که این محصول سوراخکاری می‌شه به راحتی می توان از اون در گازهای رومیزی برقی و گازی ،سینک‌های آشپزخونه،اجاق گاز و …استفاده کرد.

شیشه جدید لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه لاکوبل کلیک کن.

شیشه رنگی سکوریت و لمینت شده

همانطور که در مطالب بالا گفته شد یکی دیگر از مزایای این محصول سکوریت و لمینت کردن اونه. با انجام دادن عمل سکوریت بر روی شیشه طی یک فرایند تخصصی شیشه مقاومت بیشتری در برابر ضربه پیدا میکنه و هنکام شکسته شدن دیگر اسیب های جدی وارد نمیکنه.شیشه ای که سکوریت شده زمان ضربه و شکستن به قطعات کوچک تبدیل میشه ودیگر در قطعات بزرگ نیس که اگه با بدن ما برخورد کنه خطر جانی نداشته باشه.ازاین نوع شیشه بیشتر برای فروشگاه ها و ادارات و محل های پر رفت امد استفاده میشه.

شیشه جدید لاکوبل
شیشه لاکوبل

شیشه های لمینت شده هم نقاومت بیشتری نسبت به ضربه و حرارت نسبت ب شیشه های معمولی دارن.شیشه های لمینت شده اصلا نمی‌شکنن و اگر این اتفاق بیوفته دیگر فرو قطعات برنده شیشه فرو نمیریزه و بر روی صفحه لمینت که شیشه به اون چسبیده هست میچسبه.این شیشه بسیار مورد استقبال افرادی که میخوان ازاین شیشه در مکان های شلوغ استفاده کنن قرار گرفته .هم زیباست و هم امنیت زیادی داره.به راحتی ازاین شیشه در مهد کودک ها،فروشگاه ها،اسانسور هاو …. استفاده کن.

شیشه لاکوبل
کارخانه شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی قدیمی کلیک کنید.


شیشه رنگی

در اصل می توان گفت که شیشه لاکوبل همان شیشه ساده هست که ، پشت اونو رنگ‌کاری می کنن.می توان به جرئت گفت که این محصول بسیار زیبا و لاکچری در دنیای امروزی نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منازل و تمامی محیط های مورد نظر رو اجرا می‌کنه. و می توان به طور قطعی گفت که این محبوبت که شیشه لاکوبل از اون برخوردار هست ، تنها بخاطر ظاهر شفاف و زیبایی اون نیس ، بلکه کیفیت فوق‌العاده‌ای هم دارن . طبق تجربه ای که در طی این مدت بدست امده است شیشه لاکوبل بهترین گزینه برای استفاده در

  • فضای بین کابینتی
  • قفسه های شیشه ای
  • محیط های اداری
  • دیوار های شیشه ای
  • میزهای شیشه ای
  • پارتیشن ها
  • اسانسور ها
  • مهد کودک هاست.
شیشه رنگی مدرن لاکوبل
شیشه لاکوبل


مزیت شیشه‌های رنگی

شیشه های لاکوبل که توسط صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید میشه از مزیت و ویژگی های بسیاری داره. که در این قسمت از مقاله با قسمت کوچکی از ویژگی و حسن های این محصول آشنا می‌شین.
یکی از بزرگترین مزیت‌هایی که این محصول از اون برخوردار هست ، اینه که می‌تونیم این محصول رو متناسب با اصلی‌ترین نیازهای شما عزیزان و در تمامی ابعاد اشکال که مد نظر داشتین برای شما بسازیم.

شیشه رنگی مدرن لاکوبل
کارخانه شیشه لاکوبل

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که افراد با اون مواجه میشن ،کثیف شدن محصولاتشون هست.. اما صنایع فرکو محصولی برای شما تولید کرده بسیار سخت کثیف و به راحتی تمیز میشه.

می‌تونی رنگ محصول خود رو با ترکیب رنگی‌محیط خود ست کنی و فضایی بسیار زیبا و بروزی رو برای خود و عزیزان خود به وجود بیاری.

یکی دیگه از حسن های شیشه لاکوبل اینه که به شما عزیزان کمک میکنه تا کیفیت هوای محیط داخلی خود رو حفظ کنی.

شیشه رنگی دیوار پوش

امروزه شیشه در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره.برای شیشه لاکوبل دیوار پوش حتما باید شیشه ای انتخاب بشه که هم زیبایی داشته باشه هم باعث بزرگنمایی خونه بشه و هم مقاوم و خطر آفرین نباشه.لذا انتخاب این شیشه که هم سکوریت و هم لمینت باشه مهمه.در کارخانه شیشه لاکوبل فرکو شیشه های دیوار پوش به صورت لمینت و سکوریت تولید میشه.

شیشه های سکوریت طی فرایندی تولید میشه که در مقابل ضربه مقاوم میشن.شیشه های سکوریت نمی‌شکنن و اگر بشکنن به قطعات ریز تبدیل میشه که موقع شکستن خسارت جانی برای افراد نداشته باشه.شیشه های لمینت نیز شیشه های مقاوم هستن که موقع شکستن روی ورق لمینت زیرین شیشه می‌چسبنه.

شیشه رنگی مدرن لاکوبل
شیشه لاکوبل

چطور شرکت‌های معتبر رو شناسایی کنم؟

در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت‌های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل به وجود اومده نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین. سایت های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنین.

اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری. برای تولید سفارش‌های شما ندارن پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما معتبرترین کارخانه‌ شیشه لاکوبل فرکو این امکان رو به شما میده. شما بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید کنین.

شیشه لاکوبل
کارخانه شیشه لاکوبل

یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده هست.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده هست.

کارخانه شیشه لاکوبل

می‌تونی با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن اون سایت رو متوجه بشی. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارن.

تمامی مواردی که گفته شده با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر شو …!!!

شیشه رنگی مدرن لاکوبل


چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه های ارتباطی با کارخانه شیشه لاکوبل به صورت حضوری و غیر حضوری هست.ادرس برای مراجعه حضوری :

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست:
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

شیشه رنگی مدرن لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوعات زیر روی اونا کلیک کن:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو