Home
درب آلومینیوم رنگی

طرح درب آلومینیومی

طرح درب آلومینیومی بسیار انواع زیادی دارد مانند: شیشه ای – چوبی و … این نوع درب ها بسیار طرح زیبا ای دارد و برای خانه ها بسیار زیبا است . درب های آلومینیومی را میتوانید با رنگ های متفاوتی سفارش دهید . آلومینیوم هایی که تولید میشوند بسیار خوش کیفیت هستند، که خوش کیفیت بودن درب بسیار در مدرن بودن آن کمک میکنند . بهترین نوع این نوع درب ها شیشه ای است ، که بسیار مناسب درب های ساختمان است . درب های آلومینیومی از چندین سال پیش ساخته میشد و همچنین پیشرفت هایی داشته مثلا : رنگ های متنوع و طرح های مدرن که در قدیم این نوع درب ها بسیار طرح ساده ای داشتند .

درب آلومینیومی دوجداره
طرح درب آلومینیومی

طرح درب آلومینیومی چه تاثیراتی بر روی قیمت ان تاثیر دارد

این نوع درب ها تاثیر های زیادی دارد، که بر روی قیمت آن تاثیر داشته باشد، و ما چند نوع از عوامل آن را به شما خواهیم گفت .

ضخامت آلومینیوم : ضخامت های آلومینیوم شباهتی با ضخامت شیشه ها دارد . ضخامت : 6 میل 8 میل 10 میل 12 میل 14 میل 16 میل 18 میل 20 میل، که تمام این نوع ضخامت ها را میتوانید سفارش دهید .

ابعاد درب آلومینیوم : ابعاد این نوع درب ها بسیار زیاد هستند و میتوانید طبق سلیقه و نیاز خود هر نوع ضخامت و ابعادی که میخواهید سفارش دهید . این نوع درب ها ابعاد بسیار زیادی دارند . برای سفارش دادن این نوع درب میتوانید با تماس گرفتن این شماره :  09101767773 با ما تماس بگیرید و هر نوع دربی را میخواهید سفارش دهید و همچنین مشکلی در خرید داشتید هم میتوانید با تماس با شرکت فرکو از متخصصین در این باره کمک بگیرید .

رنگ درب آلومینیوم : رنگ های آلومینیوم بسیار زیاد هستند : زرد – قرمز – سبز – آبی – مشکی – برنز و …. این نوع رنگ ها بسیار خوش کیفیت هستند و همچنین تمام رنگ هایی که به شیشه ها و آینه ها زده میشوند هم بسیار کیفیت بالایی دارند .

کیفیت درب آلومینیوم : کیفیت مهم ترین تاثیر را در قیمت دارد . ولی تمام درب ها و شیشه ها و آینه های فرکو با کیفیت هستند و با پایین ترین قیمت ممکن به فروش میروند .

طرح درب آلومینیومی چگونه تولید میشود

این نوع درب ها نوع شیشه ای آن با داغ کردن شیشه تولید میشود، که شیشه را با حرارت 700 درجه گرم میکنند. و بعد از گرم کردن آنرا سریع سرد میکنند و به آن شکل میدهند . برای نوع چوبی ان چوب ها را برش میدهند و به ان ها طرح ها و شکل هایی که میخواهید را میدهند و چوب کاری از قدیم یک نوع هنر شناخته میشده است که کسانی با چوب کار میکنند یک نوع هنرمند شناخته میشدند .

انواع درب آلومینیومی رنگی

تمامی انواع درب های آلومینیومی در کارگاه فرکو تولید میشود . برای سفارش دادن این نوع درب میتوانید با تماس گرفتن این شماره :  09101767773 با ما تماس بگیرید و هر نوع دربی را میخواهید سفارش دهید و همچنین مشکلی در خرید داشتید هم میتوانید به همین شماره تماس بگیرید . برای دیدن انواع شیشه ها آینه ها پنجره ها و درب ها میتوانید به سایت اینستاگرام ما بروید :  پیج اینستاگرام

درب آلومینیومی دوجداره
درب آلومینیومی دو جداره
  1. درب آلومینیومی شیشه ای 
  2. درب آلومینیومی رنگی
  3. درب آلومینویی فاساد دار
  4.  درب آلومینیومی کشویی
  5.  درب آلومینیومی دوجداره
  6. درب آلومینیومی ترمال بریک
  7. درب آلومینیومی کشویی
  8. درب آلومینیومی چند لنگه 
  9. درب آلومینیومی سرویس بهداشتی
  10. درب آلومینویی فاساد دار
  11. درب آلومینیومی ترمال بریک
  12. درب آلومینیومی دوجداره
  13. درب آلومینیومی طرح چوب
  14. درب آلومینیومی دکوراتیو
  15. درب آلومینیومی تراس
  16. درب آلومینیومی دو لنگه
  17. درب آلومینیومی با شیشه هوشمند 
  18. درب آلومینیومی مدرن با شیشه طرح دار
  19. درب آلومینیومی سبز
  20. درب آلومینیومی قرمز
  21. درب آلومینیومی ابی
  22. درب آلومینیومی دودی
  23. درب آلومینیومی زرد
  24. درب آلومینیومی نقره ای
  25. درب آلومینیومی طلایی

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

این نوع درب ها برای سرویس های بهداشتی بسیار مناسب هستد و اگر برای سرویس های بهداشتی میخواهید چوبی آن را پیشنهاد میکنیم که بهترین نوع درب سرویس بهداشتی است و اگر برای ورودی خانه میخواهید شیشه ای آن بسیار زیبا و مدرن است . این نوع درب های سرویس بهداشتی میتوانید شیشه ای مات ان را سفارش دهید که بسیار مناسب است .برای سفارش دادن این نوع درب میتوانید با تماس گرفتن این شماره :  09101767773 با ما تماس بگیرید و هر نوع دربی را میخواهید سفارش دهید و همچنین مشکلی در خرید داشتید هم میتوانید به همین شماره تماس بگیرید .

درب آلومینیومی هوشمند شیشه ای

این نوع درب ها بسیار مدرن هستند و این نوع درب با کمک برق کار میکنند. که شما میتوانید با ریموت این نوع درب را از مات به شفاف و بر عکس ان انجام دهید . که به مدرن بودن خانه شما بسیار کمک میکند .

درب آلومینیومی رنگی

در این نوع درب ها از رنگ های بسیار خوش کیفیتی استفاده میشود . شما میتوانید درب رنگی خود را چوبی و یا شیشه ای بخرید که هر دو آن بسیار زیبا هستند . و هر نوع رنگی را اگر بخواهید ما در اسرع وقت برای شما تولید خواهیم کرد. به این نکته نیز توجه کنید که هر نوع این رنگ ها قیمت متفاوتی دارد .

چندین نوع درب آلومینیومی رنگی

نقش این نوع دربها در دکوراتیو

این نوع درب ها یک نوع درب دکوراتیو شناخته میشود به دلیل زیبا ای این نوع درب که یکی از زیبا ترین نوع درب ها است . بهترین نوع درب هوشمند است که بسیار مدرن کلاسیک و زیبا است این نوع درب با کمک برق کار میکند که شما میتوانید با ریموت این نوع درب را از حالت مات به شفاف و بر عکس ان انجام دهید که این نوع درب بهترین نوع درب است که بسیار پر طرفدار است ولی کمی قیمت بالا ای دارد .

نتیجه

ما نتیجه میگیریم که شما میتوانید برای هر جای خانه و ساختمان های خود درب های متفاوتی بگزارید مثلا برای ورودی خانه درب شیشه ای برای سرویس بهداشتی چوبی برای اتاق خود هوشمند . ما به شما پیشنهاد میدهیم که چه نوع درب هایی سفارش دهید . بهترین نوع درب، هوشمند است که بسیار خوب و مناسب است که این نوع درب ها از شکل مات به شفاف و بر عکس آن میرود و دومین درب مناسب شیشه ای است که بسیار زیبا و مدرن است و میتوانید این نوع شیشه را رنگی سفارش دهید . سومین پیشنهاد ما رنگی و چوبی است که رنگی بسیار خوش کیفیا و چوبی با طرح های بسیار زیبا ای میتوانید سفارش دهید ولی درب هوشمند کمی قیمت بالا ای دارد .

سفارشات و قیمت

صنایع فرکو برای شما بهترین جنس آینه را با بالا ترین کیفیت موجود در ایران و حتی جهان در نظر دارد. قیمت ما عالی است چون بدون واسطه و از تولید به مصرف کالا ی مورد نظر خود را دریافت می‌کنید . هرچند که ما هرگز کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنیم . اما تمام سعی ما این است که شما کیفیت بالا.

قیمت مناسب ، سلیقه ی خودتان را ، یکجا داشته باشید! و به تمامی نقاط کشور ارسال میشود اصلا نگاران پیک نباشید بسیار تمیز و زیبا به تمامی نقاط کشور ارسال میشود .شما می‍توانید برای دیدن نمونه های بیشتر. و دقیق تر محصولات فرکو ، پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید .همچنین با تماس با شماره هایی که در پایین درج شده است می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.برای اطلاع از قیمت ها و سفارش با این شماره تماس بگیرید : 02188068352 و همچنین برای سفارش غیر حضوری. در واتس آپ منتظر پیام شما هستیم با این شماره : 09101767773

ادمین های فرکو همیشه با تلاش های فراوان در خدمت شما هستند . و هرگونه مشکلی داشتید میتوانید به شماره های بالا زنگ بزنید.

درب آلومینیومی دو جداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو