Home
شیشه سکوریت سقف

شیشه سکوریت بین کابینتی

شیشه ها با توجه به بهبود قابل ملاحظه ای که در کیفیت و ظاهر اون ایجاد شده اس، کاربردهای بسیار مهمی پیدا کرده اس. همچنین باور شکننده و غیر ایمن بودن اون نیز تقریبا از بین رفته اس. علاوه بر کیفیت و زیبایی، تنوع شیشه ها نیز بسیار گسترده شده. یکی از انواع این شیشه ، شیشه سکوریت هست. که از کاربردهای مهم اون می توان به عنوان شیشه سکوریت بین کابینتی اشاره کرد.

شیشه سکوریت بین کابینتی
شیشه سکوریت بین کابینتی1

شیشه سکوریت علاوه بر این که به عنوان شیشه سکوریت بین کابینتی مورد استفاده قرار می‌گیره، کاربردهای دیگری نیز داره. از جمله شیشه رومیزی، برای نمای ساختمون ها و… . این شیشه ها می‌تونن به صورت شفاف و یا رنگی به کار برده بشن. درواقع تفاوتی از نظر ظاهر با دیگر شیشه ها ندارن. تفاوت اونا در اینه که این شیشه ها تحت یکسری عملیات حرارتی قرار داده میشن و سپس تحت سرمایش قرار می‌گیرن. این مراحل موجب میشه تا تنش زدایی در شیشه صورت بگیره. در این صورت مقاومت شیشه سکوریت تا چندین برابر افزایش پیدا می‌کنه. همین ویژگی نشکن بودن و مقاومت بالای شیشه سکوریت بین کابینتی اونو از دیگر شیشه ها متمایز می‌کنه.

این شیشه ها رو نیز با توجه به تنوعی که دارن، می توان از بین اونا متناسب با کاربرد و فضای خود انتخاب نمود. تا زیبایی چندین برابری برای محیط خود ایجاد کرد.

اطلاعاتی در مورد نحوه ساخت شیشه سکوریت و تمپر شده رو می‌تونین در این سایت بیابین.

دلیل انتخاب شیشه سکوریت به عنوان شیشه بین کابینتی

فضای خالی بین کابینت‌ها اغلب کاشی و سنگ‌های مختلف قرار می‌گیرن. اما اکنون با وجود شیشه سکوریت بین کابینتی و مزایای قابل توجهی که داره به راحتی جایگزین متریال قبل شده اس. شیشه سکوریت فضای یکدستی رو ایجاد می‌کنه و دیگر همانند کاشی و… درزی مشاهده نمیشه. و موجب میشه تا فضای آشپزخونه در کل بسیار زیباتر و شکیل‌تر بشه.

شیشه بین کابینتی
شیشه سکوریت بین کابینتی2

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، شیشه سکوریت مقاومت و ایمنی بسیار بالایی داره. به همین دلیل به راحتی می‌تونه در فضای بین کابینت ها در قسمت‌های مخلف قرار بگیره. از جمله در قسمت پشت اجاق گاز که حرارت ایجاد میشه، بدون ایجاد مشکلی به سادگی قرار می‌گیره.

شیشه سکوریت برای فضای بین کابینت‌ها اغلب از نوع رنگی اون به کار برده میشه. همین امر موجب میشه تا فضای آشپزخونه از یکنواختی خارج بشه و روح تازه ای به اون ببخشه.

مزایای شیشه سکوریت بین کابینتی

. شیشه سکوریت بین کابینتی نصب ساده ای داره و برای نصب نیاز به زیرسازی خاصی نداره. و روی سطوح مختلف قابلیت نصب داره.

. تنوع رنگی بسیار بالایی داره و شامل تمامی طیف های رنگی اس. از این رو به راحتی می توان رنگ مورد دلخواه خود رو انتخاب نمود.

. لکه نیز روی شیشه سکوریت بین کابینتی به سادگی ایجاد نمی‌شه. همچنین در صورت ایجاد لک، با استفاده از دستمال به راحتی می توان اونو پاک و تمیز نمود.

. با گذشت زمان و استفاده مکرر از شیشه سکوریت بین کابینتی، بر خلاف متریال دیگر تغییری در ظاهر و زیبایی اون ایجاد نمیشه. و همچنان همانند اول ظاهر زیبای خود رو حفظ می‌کنه.

شیشه بین کابینتی
شیشه سکوریت بین کابینتی3

. ویژگی آنتی باکتریال شیشه سکوریت بین کابینتی موجب گردیده تا اجازه رشد باکتری‌ها روی اون داده نشه. همین خاصیت موجب شده تا انتخاب ایده آلی برای فضای بهداشتی مثل آشپزخانه باشه. علاوه بر آشپزخانه در محیط‌های دیگر ازجمله بیمارستان ها نیز این نوع از شیشه از بهترین انتخاب‌هاست.

. مقاومت بالای اون در برابر رطوبت و حرارت موجب گردیده تا به راحتی در قسمت پشتی اجاق گاز و سینک ظرفشویی قرار بگیره. بدون این که تغییری در کیفیت و ظاهر اون ایجاد بشه.

ویژگی شیشه سکوریت بین کابینتی

شیشه سکوریت که اغلب در آشپزخونه در فضای بین کابینت ها قرار می گیره، از نوع شیشه سکوریت لاکوبل هست. این نوع از شیشه ها از یک رو توسط رنگ پوشونده می‌شن. که در واقع دید ایجاد نمی‌کنن. این ویژگی برای کاربردهای دیگری که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارن، مناسب ترین گزینه از بین شیشه های موجود هستن.

شیشه سکوریت بین کابینتی
شیشه سکوریت بین کابینتی4

البته نوع دیگری از شیشه سکوریت نیز وجود داره که درواقع شفاف هست.

هرکدام از این شیشه ها جذابیت و قابلیت های مخصوص به خود رو دارن. که اگر به درستی در کاربرد مناسب خود مورد استفاده قرار بگیرن، زیبایی رو چندین برابر افزایش میدن.

دیگر کاربردهای شیشه سکوریت

شیشه سکوریت علاوه بر این که در فضای بین کابینت ها در آشپزخانه قرار می گیره، می‌تونه کاربردها و قابلیت‌های دیگری نیز داشته باشه:

. پارتیشن که برای تقسیم بندی فضاهای مختلف و جدا کردن یک قسمت از قسمت های دیگر به کار میره، شیشه سکوریت می‌تونه انتخاب مناسبی باشه. زیبایی که این نوع از شیشه ها ایجاد می‌کنن، متفاوت و خاص‌تر از انواع دیگر شیشه هست.

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای

. برای نمای ساختمان‌های مختلف این نوع از شیشه به دلیل مقاومت بالا و ویژگی هایی که داره، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره.

شیشه سکوریت ساختمان
شیشه سکوریت ساختمان

. برای شیشه رومیزی های مختلف با ابعاد بسیار متفاوت شیشه سکوریت می‌تونه انتخاب خوبی باشه. در واقع این نوع از شیشه به دلیل مقاومت بالا، تحمل وزن بالایی نیز داره. و می‌تونه بدون وجود نگرانی خاصی با اطمینان کامل مورد استفاده قرار بگیره. یا حتی برای ساخت میز تمام شیشه نیز می توان شیشه سکوریت رو به کار برد.

شیشه سکوریت
میز شیشه سکوریت

. نرده های شیشه ای که برای قسمت های مختلف از جمله راه پله، تراس و… به کار برده می‌شن، در صورت تمایل می تونن از شیشه سکوریت ساخته بشن.

. برای اجرای سقف و کف شیشه ای با توجه به ویژگی های شیشه سکوریت، توانایی کاربرد دارن.

شیشه سکوریت سقف
شیشه سکوریت سقف

در واقع شیشه سکوریت تقریبا تمامی کاربردهای شیشه رو می‌تونه داشته باشه. و ما در اینجا نمونه ای از موارد پرکاربرد اون رو بیان کردیم.

قابلیت های شیشه سکوریت بین کابینتی

روی تمامی شیشه ها و آینه ها علاوه بر شیشه سکوریت می توان حک لوگو و برندهای مختلف رو انجام داد. این امر به خصوص برای صاحبین مشاغل یک امتیاز ویژه داره. چرا که با انجام این کار یک شیشه کاملا اختصاصی و منحصر به فرد ایجاد میشه که همانند اونو درجای دیگری نمی توان دید.

حتی برای استفاده شخصی نیز می توان از این امکان استفاده کرد. و روی شیشه سکوریت مورد نظر نام، نوشته و یا هر چیز خاص دیگری که تداعی کننده حس یا خاطره خوب باشد وجود داره.

علاوه بر اینا امکان چاپ انواع طرح‌ها بر روی شیشه سکوریت بین کابینتی وجود داره. در این صورت می‌تونین هر طرح و یا هر عکسی که مدنظرتون هست رو روی شیشه سکوریت خود داشته باشین تا فضای فوق‌العاده خاص و زیبایی نیز ایجاد نمایین.

شیشه سکوریت بین کابینتی
شیشه سکوریت بین کابینتی5

ثبت سفارش

انواع شیشه سکوریت بین کابینتی روا به دلخواه خود می‌تونین به صنایع شیشه و آینه فرکو سفارش بدین. تمامی محصولات از جمله شیشه سکوریت بین کابینتی در کارگاه تولیدی فرکو به دست متخصصین در این امر تولید میشه. به همین دلیل با خرید از این مجموعه خریدی بدون واسطه دارین که موجب میشه تا محصولات مناسب ترین قیمت رو نیز داشته باشن.

برای ارتباط با کمپانی فرکو و کسب مشاوره می‌تونین با شماره ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢ تماس بگیرین. همکاران و مشاوران ما در این مجموعه در خدمت شما هستن تا در انتخاب محصول مناسب یاریتان نمایند. همچنین لازم به ذکر هست که تمامی محصولات در کمترین زمان ممکن تولید و آماده ارسال میشن.

برای دیدن نمونه‌هایی از محصولات و آشنایی بیشتر نیز می‌تونین به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندین.

آدرس مجموعه : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو