Home

شیشه رومیزی غرب تهران

با توجه به گستردگی شهر تهران و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان گرامی صنایع شیشه و آینه فرکو یک کارگاه مجزا در غرب تهران راه‌اندازی کرده.

بدین شکل اهالی غرب تهران براحتی می‌تونن محصولات و خدمات مورد نیاز خود رو در کمترین زمان ممکن دریافت کنن . در این مقاله به بررسی انواع شیشه های رومیزی تولید شده در کارگاه شیشه میز غرب تهران می‌پردازیم .

شیشه میز 1

اگر به انواع شیشه رومیزی دودی علاقه داری لینک رو لمس کن .

صنایع شیشه و آینه فرکو به عنون اولین نمایندگی شیشه های رومیزی در ایران فعالیت خود رو از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد . و به یاری خدا تاکنون بیش از ۱۰۰۰ طرح مختلف شیشه های رومیزی از جمله شیشه رومیزی غرب تهران رو تولید کرده .برای مشاهده اونا می‌تونی به قسمت نمونه کارها در وب سایت مراجعه کنی .

فرآیند تولید شیشه های رومیزی در کارگاه شیشه رومیزی غرب تهران به گونه ای هست که ابتدا اندازه گیری دقیق میز و در صورت نیاز الگوگیری میز صورت می‌گیره .

سپس با توجه به ابعاد میز و طرح آن ضخامت شیشه تعیین  گردیده. و شیشه مورد نظر برش داده میشه. در نهایت هم لبه شیشه توسط دستگاه لول ، دیاموند ، تراش ابزار زده میشه .

شیشه میز 2

شیشه میز ناهار خوری از تولیدات فرکو است . جهت مشاهده تصاویر لینک را لمس کنید .

دور شیشه های غذاخوری یا میز های عسلی تماما سنگ زنی یا لول زنی می شود. تا هم زیبا شود. و هم به کوکان یا بسیاری از انسان ها آسیب نزند.علاوه بر آنبای شیشه هایی که ضخیم نیستند. و نازک هستند نیز برای فرم دادن دور آن را از لول استفاده می کنند.

آیا رومیزی شیشه ای گرونه؟

ممکن است گران باشد. رومیزی های شیشه ای بسته به نوع شیشه مورد استفاده می توانند گران‌قیمت باشند. شیشه معتدل گران است ..زیرا از کیفیت بالایی برخوردار است. سبک ها یا طرح های معاصر می توانند جداول بالای شیشه را گران کنند. زیرا تکثیر در آنها کم است.

جذاب ترین ویژگی شیشه رومیزی

جذاب ترین ویژگی شیشه شفافیت آن است. این کمک می کند تا شیشه فوراً اتاق را روشن کرده .و فضای مطبوع و سبک تری به خود بگیرد. به طور کلی ، شیشه نور بیشتری را منعکس می کند. بنابراین در اتاق های ناهار خوری تنگ که نور طبیعی کمتری دریافت می کنند. ماده ای عالی برای انتخاب است.

آیا میزهای شیشه ای خطرناک هستند؟

صدمات به طور معمول وقتی کودکان می پرند. ، می نشینند ، یا روی میزهای شیشه ای می افتند یا آنها را زیر و رو می کنند. شیشه های خرد شده – یا لبه های دندانه دار میزهای شکسته – می توانند باعث پارگی شدید ، ایجاد زخم های نامشخص و آسیب رساندن به تاندون ها و اعصاب شوند. “خرده شیشه های بزرگ اساساً مانند چاقو هستند.

شیشه میز 3

آیا می‌دانید ، بروز ترین انواع شیشه خم ساختمانی در فرکو تولید می شود ؟ برای مشاهده لینک را لمس نمائید .


چرا از شیشه های معتدل برای رویه های میز استفاده می شود؟

سرپوش های میز شیشه ای معتدل از شیشه های آنیل قویتر هستند. این بدان معنی است که این نوع مواد شیشه ای می توانند محافظت بهتر و طولانی تری از مبلمان شما ایجاد کنند. آنها به راحتی ترک نمی خورند. و دچار خراش نمی شوند. که به ماندگاری بیشتر عمر آن کمک می کند.


شیشه معتدل

شیشه معتدل از شیشه استاندارد قویتر است. و در صورت شکسته شدن خرده های بزرگ خرد نمی شود. شیشه معتدل اغلب در کاربردهایی استفاده می شود. که استفاده از شیشه استاندارد می تواند خطر بالقوه ای را ایجاد کند. شیشه معتدل تولید شده از طریق فرآیند گرمایش شدید و خنک سازی سریع بسیار سخت‌تر و قوی تر از شیشه معمولی است.

شیشه رومیزی ناهارخوری 

بیشتر سفارش‌های ثبت شده در کارخانه شیشه میز غرب تهران فرکو مربوط به شیشه میز ناهارخوری است. زیرا امروزه در اغلب خانه ها این نوع میز ها وجود دارد .

برای میز ناهارخوری صفحه دار از شیشه های ۸ میل و ۱۰ میل برای میزهای ناهارخوری بدون صفحه یا پایه ای از شیشه های ۱۲ میل ، ۱۶ میل و ۲۰ میل استفاده می شود .

شیشه میز 5

کارخانه شیشه خم فرکو تولید کننده زیباترین انواع شیشه رومیزی در ایران است . برای مشاهده لینک را لمس کنید .

یکی از مزایای بزرگ شیشه در طراحی داخلی این است که فرصتی برای دعوت از جهان خارج به آن فراهم می کند.

این عبارتی است که گاهی بدون تأمل زیاد در معماری و طراحی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. “دعوت از بیرون” لزوماً بصیرت مفصلی را ارائه نمی دهد (به نظر می رسد كمی شبیه كسی است كه در را باز می گذارد و اجازه می دهد تا یك پیش نویس را بگذارد) – بنابراین اگر به طریقی دیگر به آن نگاه كنیم ، ویژگی های شیشه به طرح های داخلی اجازه می دهد تا از دنیای خارج ترسیم شود محرک بینایی طراحان به نوبه خود با ایجاد حس جریان ، پیوندی بی نظیر بین فضای داخلی و خارجی ایجاد می کنند.

این ویژگی ارزشمندی برای طراحانی است که مایلند جنبه های فضایی فضای داخلی خود را ارتقا دهند. سالهاست که طراحی شیفته مفهوم کاهش است. خواه به یک حرکت خاص مانند مینیمالیسم گره خورده باشد ، و یا صرفاً پیروی از اصل حذف نابسامانی غیرضروری و پالایش سایر عناصر بصری باشد ، این مفاهیم به یک موضوع تکراری تبدیل شده اند.

مزایای شیشه

یکی دیگر از مزایای قابل توجه توانایی شیشه در اتصال به فضای باز ، فرصتی است که به طراحان می دهد در کار خود از طبیعت استفاده کنند. اگرچه لازمه درج مواد و سبک های طبیعی مانند چوب و سنگ نیست ، اما یک نصب بزرگ با لعاب می تواند به یک لنگر بصری یکپارچه تبدیل شود. ویژگی های شیشه ای با ارائه منظره ای از حوضچه ها ، نمای درختان ، یا یک عنصر طبیعی دیگر در محیط بیرونی ، می توانند با ارائه نمای واقعی از الهامات آنها ، طرح هایی را که از طبیعت می کشند ، بهبود بخشند. همین اصل در محیط های شهری نیز صدق می کند – از نمای آسمان خراش ها گرفته تا خانه های شهر می توان برای زیبایی یک فضای داخلی مدرن استفاده کرد.

با معرفی شیشه های تقویت شده ، مقاوم و مقاوم در برابر حرارت ، اکنون برای متخصصان و معماران شیشه این امکان وجود دارد که کف های شیشه ای ساختاری را در یک طرح قرار دهند. با توجه به اینکه از نصب تک پانل گرفته تا کف پوش شیشه ای گسترده امکان‌پذیر است ، این اتصالات داخلی یک سری مزایای منحصر به فرد را در زمینه طراحی داخلی به همراه دارد.

برای مشاهده مدرن ترین انواع میز شیشه ای پذیرایی ، لینک رو لمس کن .

شیشه میز 6
شیشه میز 7

جهت دریافت قیمت شیشه خم می توانید لینک را لمس نمائید .

شیشه میز9
شیشه میز 10

زیباترین انواع میز شیشه ای تلویزیون در فرکو تولید می شود . برای مشاهده لینک را لمس کنید .

چگونه باید میزهای شیشه ای را تمیز کنم؟

هنگام تمیز کردن میز شیشه ای خود ، یک شیشه پاک کن با کیفیت خوب انتخاب کنید. که رگه هایی ناخوشایند باقی نگذارد. برای پاک کردن شیشه ، از پارچه ای بدون پرز یا بهتر از آن ، برخی از روزنامه های مچاله شده یا فیلترهای قهوه استفاده کنید. مراقب باشید که بیش از حد از پاک کننده استفاده نکنید. اگر شیشه ها از چوب یا مواد غیر شیشه ای دیگر قاب گرفته اند. تمام تلاش خود را بکنید تا شیشه تمیزتر روی شیشه باشد. تا مواد غیر شیشه ای را خراب نکنید

جهت سفارش شیشه رومیزی غرب تهران به صنایع شیشه و آینه فرکو از طریق زیر اقدام نمایید .


برای سفارش شیشه ی مورد نظر خود در هر اندازه و مدلی ، میتوانید با تماس با کار شناسان فرکو ( شماره های تماس :02188068352 شیشه ی مورد نظر خود را سفارش داده.

ویا یا زدن بر روی لینک از طریق واتساپ سفارش خود را ثبت نمایید . و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. یا این که میتوانید به مراجعه حضوری به آدرس  تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن ، در دفتر کار صنایع فرکو حضور یافته و شیشه ی مد نظر خور را سفارش دهید.

شایان ذکر است تولید شیشه رومیزی غرب تهران در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهره‌گیری از مدرن ترین دستگاه های صنعت شیشه صورت می گیرد. و تمامی شیشه دارای درجه کیفیت +A می باشد .

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای خرید حضوری لطفا به‌این آدرس مراجعه کنید: آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن 09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو