Home
شیشه رنگی رومیزی

شیشه رنگی رومیزی

شیشه رنگی جز شیشه‌هاییه‌که دارای تنوع بالایی هم از نظر رنگ و هم از نظر جنس هستش. به‌خاطر همین از شیشه‌های رنگی در جاهای مختلفی استفاده می‌شه و نقش بسیار پر رنگی در انواع دکوراسیون داره. این موضوع با گذشت زمان بیش‌تر هم شده ، به‌طوری‌که با یک نگاه ساده به‌دور و اطرافت می‌تونی کاملا این موضوع رو درک کنی. شیشه‌هایی که‌ به‌تدریج جای شیشه‌های ساده و معمولی رو می‌گیرن. مثل شیشه رنگی رومیزی که‌استفاده از اون بسیار رواج پیدا کرده و جایگزین شیشه رومیزی ساده شده.

شیشه رومیزی رنگی دارای مزایا و کاربردهای عالی و فراوونی هستش که‌اون رو یک محصول ویژه و ضروری کرده.

خیلی وقته‌که می‌خوای دکورت رو تغییر بدی ولی هنوز فرصت نکردی ؟ زمان یا پول کافی برای این‌کار رو نداری ؟ از هزینه‌های نجومی محصولات دکوری نگرانی؟

نگران نباش!

دیگه نگرانی نداره ! وقتی می‌تونی با خرید یک شیشه رومیزی رنگی زیبا ، هم دکور خونت و هم حال و هوای خودت رو عوض کنی 😮

با رنگ‌های زیبا و متنوع این محصول که‌جلوه بسیار شیکی دارن ، می‌تونی دکوراسیونت رو مدرن و بسیار جذاب کنی 🙂

با کیفیت خوب و جنس نشکن هم که‌یکی از مزایای بسیار با اهمیته این شیشه رومیزیه ، می‌تونی یک خرید بسیار به‌صرفه و موندگار داشته باشی.

همین امروز از این فرصت استفاده کن و دکورت رو با قیمت مناسب به‌زیباترین صورت تزئین کن.

امروز روز شانسته 😉

شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی

شیشه‌های رنگی قدمت طولانی دارن ، به‌طوری که‌‌در آثار قدیمی مخصوصا در مساجد ، کلیساها و حتی بعضی از منازل قدیمی بسیار دیدیم. در گذشته به‌‌اندازه امروز از شیشه‌های رنگی استفاده نمی‌شد. ولی امروزه می‌شه اون‌هارو در جاهای مختلف و با کاربری‌های مختلف مشاهده کرد. شیشه رنگی رومیزی محبوبیت زیادی رو کسب کرده و پتانسیل رشد بسیار زیادی داره ، به‌طوری که‌کامل تونسته جای شیشه رومیزی‌های ساده و معمولی‌رو بگیره. این شیشه‌های رنگی جذاب می‌تونن میزها‌رو از سادگی دربیارن و به‌دکوری شیک و زیبا تبدیل کنن.

شیشه از متریال‌های بسیار جذاب و مورد علاقه انسانه و همین موضوع باعث شده که‌طراحان دکوراسیون همیشه علاقه خاصی به‌استفاده از انواع اون در پروژه‌هاشون داشته باشن. و همین موضوع باعث شده که‌ما شاهد مدل‌های بسیار جدید و متنوعی از شیشه‌ رنگی باشیم.

شیشه رنگی رومیزی

ساخت شیشه رنگی

با توجه به‌قدمت زیاد شیشه‌های رنگی ساخت شیشه رنگی در طول زمان پیشرفت‌های زیادی داشته. اولین شیشه رنگی توسط یک شیمیدان تولید شد. در قرن 8 به‌طور تصادفی با اضافه کردن اکسیدی به‌شیشه تونست شیشه رو رنگی کنه. البته در اون زمان یک مشکل وجود داشت و اون هم این بود که‌رنگ ایجاد شده دوام زیادی نداشت. با آزمون خطاهای زیاد متوجه‌شدن که‌با اضافه کردن مقداری طلا می‌تونن دوام رنگ رو بالا ببرن. ولی این راه‌حل خود مشکلی بزرگ داشت و اون افزایش قیمت زیاد به‌خاطر استفاده از طلا بود.

در روش‌های امروزی هم با اضافه کردن مقداری اکسید فلز ، مانند سرب – آهن- منگنز و مس ، شیشه‌هارو رنگی می‌کنن. البته این‌کار با مقدارهایی کاملا مشخص و متناسب انجام می‌شه. زیرا حتی اشتباهات جزئی می‌تونه کل فرآیند رنگ آمیزی رو خراب کنه.

روش دیگه اضافه کردن ذراتی از قبل رنگ شده به‌شیشه هستش ، مانند انواع پودر‌های رنگی مخصوص.

برای ساخت شیشه رنگی رومیزی ، اول شیشه متناسب با میز مورد نظر ، براساس ابعاد و ضخامت مشخص تولید می‌شه و لبه‌های اون تراش می‌خوره. سپس فرآیند رنگ آمیزی روی شیشه انجام می‌شه.

شیشه رومیزی رنگی

انواع شیشه رنگی رومیزی

شیشه‌های رنگی از نظر جنس و نحوه تولیدشون متفاوت هستن. و همین موضوع باعث تنوع در کیفیت و همینطور قیمتشون شده.

در زیر نمونه‌هایی از انواع شیشه رنگی معرفی شده که‌با لمس هر لینک ، می‌تونی اطلاعات جالبی در همون زمینه کسب کنی.

شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی

شیشه رنگی رومیزی لاکوبل

از محبوب‌ترین و تقریبا جدید‌ترین شیشه‌های رنگی همین شیشه‌های لاکوبل رنگی هستن. این شیشه‌ها به‌دلیل ظاهر خاصی که‌دارن ، بسیار مورد توجه عموم مردم و طراحان قرار گرفتن. به‌طوری که‌در عرض چند سال ، محبوبیت زیادی کسب کردن. و نقش زیادی در انواع دکوراسیون دارن. این شیشه‌ها از یک طرف شیشه‌ای شفاف و از طرفی دیگر شیشه‌ای رنگی هستن. همین موضوع باعث شده نمایی بسیار براق و زیبا داشته باشن. از این شیشه در ساخت محصولات مختلفی استفاده می‌شه.به‌طور مثال در ساخت شیشه رنگی رومیزی.

شیشه رنگی رومیزی مات

از شیشه‌های رنگی مات هم در ساخت شیشه رنگی رومیزی بسیار استفاده می‌شه. شیشه رنگی مات بگونه‌ای هستش ، که‌هم نقش شیشه رنگی رو ایفا می‌کنه و هم سمت دیگه‌شیشه دیده نمی‌شه. از شیشه رنگی مات بیش‌تر در فضاهایی مانند کافی شاپ‌ها استفاده می‌شه.ظاهر مات این شیشه باعث ایجاد جلوه‌ای زیباتر برای میز و محیط اطراف می‌شه.

استفاده از این نوع شیشه‌ها در مکان‌های اداری بسیار پرطرفداره.

شیشه رنگی رومیزی تزئینی

از شیشه رنگی تزئینی بیش‌تر برای ساخت شیشه رنگی رومیزی و همینطور در دکوراسیون‌های داخلی مانند فضای اتاق و آشپزخونه استفاده می‌شه. این شیشه‌ها به‌دلیل زیباییشون جلوه میز رو نیز بسیار زیباتر می‌کنن و همین امر باعث شده از شیشه‌های پر استفاده و محبوب باشن. البته انتخاب شیشه مناسب برای میز بسیار مهمه ، زیرا عدم تطابق با دکوراسیون محیط اطراف ، کلا فضارو زشت و نامناسب می‌کنه.

شیشه رومیزی رنگی

شیشه رومیزی طرح دار

همونطور که‌از اسم این شیشه‌ها پیداست این شیشه‌های رنگی دارای طرح‌هایی بر روی خود هستن و از شیشه‌های عادی و معمولی قیمت بالاتری دارن. البته به‌دلیل طرح‌دار بودنشون زیبایی متمایزی دارن و به‌همین دلیل در مکان‌های مختلف و جهت ساخت محصولات متنوعی مثل شیشه رنگی رومیزی استفاده می‌شن.

شیشه سکوریت

شیشه رومیزی رنگی از جنس سکوریت نسبت به‌شیشه‌های معمولی و خام ، مقاومت بیش‌تری در مقابل ضربه و حرارت داره. این شیشه‌ها در کوره‌هایی با دمای بسیار بالا ساخته می‌شن و سپس به‌اون‌ها باد سرد وزیده می‌شه. این کار باعث می‌شه که‌هفت برابر مقاوم‌تر بشه و در صورت شکستگی به‌پودرهایی بی ضرر تبدیل بشه.

شیشه رنگی مدرن

شیشه های رنگی مدرن جز شیشه های لاکچری و گرون‌قیمت بازار شیشه رنگی به حساب میان . از این رو از اونا کمتر در محیط‌های معمولی و ساده استفاده می‌شه . این شیشه های رنگی ویژگی های خاصی دارن. اونا با الکتریسیته کار می‌کنن. و می‌تونن بین حال‌های شیشه رنگی شفاف و مات تغییر پیدا کنن و سوییچ بشن . برای همین ویژگی خاصشون هست . که قیمتی نزدیک به دوبرابر شیشه های معمولی پیدا کردن.

از همین رو استفاده از اونا به عنوان شیشه رنگی برنز رومیزی می‌تونه بسیار جذاب و خاص باشه. ولی باید به قیمت این شیشه های رنگی هم توجه خاصی کرد .

شیشه رومیزی رنگی

ضخامت شیشه رنگی

شیشه های رنگی علاوه بر داشتن انواع رنگ‌ها و طرح‌ها دارای ضخامت‌های مختلفی هم هستن. این دلیل هم به انتخاب درست مشتری کمک می‌کنه. برای مثال استفاده از همه ضخامت ها در یک شیشه در مکانی مشخص کار اشتباهی اس . ضخامت شیشه مورد استفاده در شیشه رنگی رومیزی با محیط مورد نظر و همچنین خود میز رابطه مستقیم داره . به طوری که با افزایش ابعاد محیط و میز معمولا با افزایش ضخامت شیشه همراه هستیم . به طور مثال ضخامت شیشه ای که در مکانی بزرگ و میزی با ابعاد زیاد استفاده می‌شه از شیشه ای که در مکان کوچکی قرار داره ضخامت بیشتری داره. ضخامت شیشه های رنگی هم می توان به صورت 2میل – 4میل – 6میل – 8میل و تا 20 میل هم باشن. که تنوع در این موضوع دست مشتری رو برای خرید مطمن بازتر می‌کنه.

شیشه رومیزی رنگی

تاثیر شیشه رنگی رومیزی در دکوراسیون

میز ها همیشه نقش زیادی در دکوراسیون خونه‌ها از جمله هال و پذیرایی داشتن . تزئین اونا و انتخاب درست شیشه رنگی برای اونا از اهمیت بالایی برخوردار هست . می توان از شیشه های رنگی مات و یا لاکوبل برای این میز ها استفاده کرد . شیشه های رنگی لاکوبل علاوه بر زیبایی‌شون کیفیت بالایی هم دارن . که ارزش خرید این شیشه هارا بالاتر می‌بره. برای مثال شیشه رنگی برنز رنگ می‌تونه یک انتخاب مناسب باشه.

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی به عوامل مختلفی بستگی داره. که این عوامل می‌تونه با توجه به طرح ها و مدل های مختلف شیشه رنگی متفاوت باشه. اما تاثیر گذارترین عوامل در شیشه های رنگی معمولا یکسان هستن . که در ادامه مطلب به اونا می‌پردازیم .عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رو می توان در فاکتورهای زیر تقسیم کرد .

  • کیفیت و جنس شیشه
  • ابعاد شیشه
  • طرح شیشه
  • ضدباکتری بودن شیشه
  • جنس رنگ
  • مقاومت در برابر ضربه
شیشه رنگی رومیزی

کیفیت شیشه

مهم‌ترین و موثرترین عامل در تعیین قیمت شیشه رنگی کیفیت و مرغوبیت شیشه استفاده شده اس . نقش این عامل از بقیه عوامل بیشتر هست . به طوری که قیمت یک شیشه با کیفیت بالا و مرغوبیت زیاد ولی با ابعادی متوسط از قیمت یک شیشه بی کیفیت ولی با ابعاد بزرگ بیشتر هست . و همین موضوع اهمیت شناخت این عامل رو در خرید یک شیشه رنگی رومیزی می‌رسونه . که با شناخت اون می توان شیشه رنگی رومیزی متناسب با بودجه و دکوراسیون مورد نظر رو خریداری کرد .

ابعاد شیشه

موضوع پر اهمیت دیگر ابعاد شیشه رنگی رومیزی اس . به طوری که معمولا با افزایش ابعاد و اندازه شیشه افزایش قیمت شیشه رو به همراه داریم . معمولا هر چه محیط استفاده از این شیشه رنگی بیشتر بشه . ایعاد شیشه رنگی هم بیشتر میشه. پس انتخاب یک شیشه متناسب با میز مورد نظر بسیار اهمیت داره .

طرح شیشه رنگی برای میز

طرح دار بودن شیشه رنگی به تنهایی باعث افزایش قیمت محصول میشه. به طوری که دو شیشه با کیفیت یکسان و مساوی در ابعادشون ممکنه . که به خاطر طرح‌هاشون اختلاف قیمت داشته باشن . مسلمه که هر چه طرح روی شیشه خاص تر و برای طراحی اون هزینه بیشتری شده باشه ، و زمان بیشتری گرفته باشه . قیمت اون نیز بالاتر میره . به صورتی که طرح خاص از طرح ساده و معمولی قیمت بیشتری داره .

ضد باکتری

امروزه استفاده از شیشه های رنگی فقط محدود به خونه‌ها و دکوراسیون‌های داخلی نیست . بلکه شاهد استفاده از این شیشه ها در انواع دکوراسیون های خارجی هستیم . مانند استفاده در ساختمان های دولتی و مراکز درمانی مانند بیمارستان ها ،اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شه که از این شیشه ها در مکان‌های حساس مانند بیمارستان ها استفاده بشه. امروزه لایه ای ضدباکتری رو به این شیشه ها مانند شیشه های لاکوبل اضاف می‌کنن. که باعث ارزش بیشتر استفاده از این شیشه رنگی ها میشه . اضافه کردن این لایه ضد باکتری باعث افزایش قیمت شیشه هم میشه .

جنس شیشه

در شیشه های رنگی علاوه بر عوامل دیگر عاملی به نام جنس خود رنگ استفاده شده در این شیشه رنگی ها باعث تغییر در قیمت شیشه رنگی ها میشه. مشخصه که هر چه کیفیت رنگ استفاده شده بیشتر باشه . تاثیر بیشتری در افزایش قیمت این شیشه رنگی ها داره . امروزه در کارخانه های شیشه رنگی سعی در تلاشن که ، بهترین رنگ ها رو با بهترین قیمت برای شیشه های خود استفاده کنن. رنگی خوب هست که علاوه بر زیبایی خودش دوام بالایی در برابر نور و هوا در طولانی مدت داشته باشه . و در عرض چند ماه کیفیت خود رو از دست نده . که به این صورت کل شیشه رنگی بی استفاده میشه .

حمل و نقل

موضوع آخر در مورد محصولات بحث حمل و نقل اوناست . هر چه این حمل و نقل شیشه ها پر هزینه تر و نیاز به امکانات بیشتری داشته باشه. پر هزینه تر میشه .

شیشه رنگی رومیزی
طلق شفاف رنگی

سفارش شیشه رنگی برنز رومیزی

شما می‌تونین با توجه به نیازتان و البته متناسب به دکوراسیون محل مورد نظرتون انواع شیشه های رنگی رو از صنایع فرکو سفارش بدین . در مقالات سایت می‌تونین با انواع شیشه ها و آینه ها آشنا بشین. همچنین می‌تونین با شماره زیر با فرکو در تماس باشین .

برای ارتباط با مشاورین فرکو با شماره : 9101767773 تماس بگیرین . و کارشناسان فرکو با حوصله به سوالات شما جواب میدن .

برای دیدن محصولات بیشتر فرکو و آشنایی بیشتر می‌تونین پیج اینستاگرام فرکو رو فالو و دنبال کنین .

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

امکان انداختن لوگو روی این شیشه های رنگی هست ؟

بله شما می توانید با سفارش به ما این شیشه های رنگی را با لوگوی خودتون داشته باشین .

شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی برنز
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شییشه رنگی برنز
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی برنز
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی برنز رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی
شیشه رنگی رومیزی

11 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز تمام سفارشات در انواع مات وشفاف با رنگ دلخواه مشتری تولید می‌شود.

    1. سلام،بله اقا هرنوع طرحی که مدنظر داشته باشین مثل همیشه با بهترین کیفیت براتون ساخته میشه.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسانمون در ارتباط باشین ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز در فرکو انواع شیشه رومیزی در متنوع‌ترین رنگ‌بندی به‌صورت مات و شفاف تولید می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو