Home

درب آلومینیوم طرح چوب

پنجره و درب آلومینیوم طرح چوب. در اکثر سازه ها کاربرد ، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد. کاربردهای فراوان درب و پنجره آلومینیومی. از دیر باز در صنعت ساختمان سازی نقش مهمی را داشته است. از مهمترین فاکتور های قابل ذکر در ساخت و تولید زیاد این نوع درب و پنجره. کیفیت ماندگار این محصول در برابر رطوبت ،حرارت ، ضربه و شرایط جوی مختلف است. که با گذشت زمان از مرغوبیت آن کاسته نمی شود.
با کیفیت ترین و متنوع ترین درب آلومینیوم طرح چوب. با تنوع رنگ و طرح دلخواه را در صنایع فرکو سفارش دهید.

درب آلومینیوم طرح چوب

ایجاد پوشش طرح انواع چوب بر آلومینیوم

از جمله قابلیت های رنگ های پودری. ایجاد پوشش های رنگی متنوع.با طرح های فانتزی ، گرانیت ، چوب و … . بر روی سطوح آلومینیومی با شکل های مختلف مسطح و غیر مسطح می باشد.

اجرایی زیبا با درب آلومینیوم طرح چوب

درواقع درب آلومینیوم طرح چوب ظاهری کاملاً واقعی دارد. و برای طراحی نمایی طبیعی در آن. از بیشتر چوب های گران بها مانند: چوب راش. گردو ، بلوط ، فندق ، ملچ و… الگو می گیرد .

حفظ منابع طبیعی در عین زیبایی

بدلیل ازدیاد روز افزون جمعیت. و ساخت و ساز فراوانی که در شهر ها و روستاها رو به فزونی است. متاسفانه بسیاری از منابع طبیعی از بین رفته. و جای خود را به ساختمان ها و آپارتمان ها داده است. در این میان جای خالی طبیعت. در زندگی امروزی کاملاً مشخص و غیر قابل انکار است. خوشبختانه با استفاده از پنجره و درب آلومینیوم طرح چوب. می توان حس خوبی از طبیعت را در منازل و اماکن به ارمغان آورد. که مهم ترین ویژگی آن هدیه ای از طبیعت بدون استفاده از منابع طبیعی است.

عملیات تولید درب آلومینیوم طرح چوب

در عملیات و فرآیند تولید درب آلومینیوم طرح چوب. و انواع طرح های زیبای چوبی ، فانتزی و … . به صورت اتوماتیک و بوسیله دستگاه های مخصوص انجام می شود. بعد از مرحله شستشو ، مرحله کروماته و در انتها مرحله پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک انجام می گیرد.

شرکت تولیدی صنعتی فرکو. با استفاده از دستگاه های پیشرفته. و ساخت و ارائه انواع متنوع محصولات خاص و زیبا. در ابعاد و طرح های مختلف. طبق خواست و سلیقه مشتری آماده پذیرش انواع سفارشات می باشد.

درب آلومینیوم طرح چوب 0

درب آلومینیوم طرح چوب با ویژگی های بالقوه

در گذشته های دور استفاده از چوب. برای ساخت درب و پنجره رایج و متداول بود. اما در دنیای امروزی بدلیل محدود بودن منابع طبیعی. و لزوم حفظ این منابع با اهمیت و در حال نابودی. در عین استقبال فراوان افراد برای بکار بردن انواع دکوراسیون. و ساخته هایی از جنس چوب طبیعی. و البته قیمت های بسیار بالای تمام شده در اجراهای چوبی. در صنعت درب و پنجره این ایده بوجود آمد. با بکارگیری از نقش و طرح چوب در سازه های آلومینیومی علاوه بر ایجاد طرح زیبای طبیعت بدون ضربه زدن به منابع طبیعی و داشتن محصولات با دوام بالا تر و قیمت های بسیار مناسب تر پاسخگوی نیازهای افراد در بکارگیری از اجراهایی با نماهای چوبی بود.

تفاوت های متمایز درب آلومینیوم طرح چوب نسبت به اجراهای چوبی

درب آلومینیوم طرح چوب. علاوه براینکه جذابیت و زیبایی نماهای چوبی را داراست. از تمام مزایای درب های آلومینیومی نیز بهره مند است.
درب های آلومینیومی به دلیل جنسی که دارند. در مواجهه با شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم تر از درب های چوبی عمل می کنند.چراکه اجراهای چوبی بدلیل طبیعی بودن. نسبت به شرایط جوی مختلف از قبیل رطوبت ،خشکی ، گرمی و سردی و … آسیب پذیرترند و با گذشت زمان بسیار زودتر از جنس های مقاومی چون آلومینیوم کیفیت و زیبایی خود را از دست می دهند.
درب های آلومینیومی برای استفاده در محیط های بسیار مرطوب مانند حمام ، استخرها و سوناو… کاربرد دارند.
ویژگی مهم دیگر در درب آلومینیوم طرح چوب در تکنولوژی دکورال و رنگ های آن است. طرح ها متنوع از انواع درختان با تنوع رنگی بالا از روشن تا تیره قابل سفارش و ساخت است.

درب آلومینیوم طرح چوب 1

ساختار درب آلومینیوم طرح چوب

طرح مورد نظر را بر روی برچسب های مخصوص اجرا کرده. و بعد از زیر سازی پروفیل آلومینیوم و رنگ منتخب. در تمام سطح آن اعمال شده و در کوره حرارت می دهند.پس از بیرون آورده شدن پروفیل آلومینیوم از داخل کوره. برچسب ها را از سطح آن جدا می کنند و طرح مورد نظر بر روی سطح آن باقی می ماند.
پروفیل درب آلومینیوم طرح چوب. نسبت به پروفیل های چوب و یا upvc. از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. و با قرار گرفتن در معرض آفتاب و باران و یا برخورد سطوح تیز. به سادگی از سطح پروفیل جدا نمی شوند.

ویژگی های متمایز درب آلومینیوم طرح چوب

  1. ضد آب
  2. مقاومت و استحکام
  3. طرح های متنوع
  4. طول عمر ثبات رنگ و کیفیت
  5. تجزیه پذیر

ضد آب بودن یکی از دلایل موثری است. که در استقبال فراوان قرار گرفته شدن. این نوع درب ها نقش بسزایی داشته است . به همین دلیل در ساخت درب سرویس های بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.در رنگهای مختلف قابل سفارش است.

درب آلومینیوم طرح چوب 3

طریقه نصب درب آلومینیومی طرح چوب

درب های آلومینیومی را به دو شیوه در جایگاه مورد نظر نصب می کنند. شیوه اول و مرسوم آن نصب درب بر روی چهارچوب آهنی است. که از قبل بر روی دیوار تعبیه شده است. شیوه دوم برای مواردی کاربرد دارد. که در محل نصب درب چهارچوب آهنی وجود نداشته باشد. که در این صورت درب آلومینیومی بوسیله پیچ ها ی بولدکس بر روی دیوار متصل می شود.خدمات نصب توسط افراد متخصص و متبحر در صنایع فرکو .که با کادر با تجربه و پشتیبانی پس از فروش و نصب در خدمت شماست .

انواع درب آلومینیومی قابل سفارش در فرکو

  1. درب آلومینیوم طرح چوب
  2. درب کشویی آلومینیومی
  3. درب آلومینیومی چند لنگه
  4. درب شیشه ای آلومینیومی
  5. درب تمام آلومینیوم
  6. درب آلومینیوم فاساد دار
  7. درب دو جداره آلومینیومی
  8. درب آلومینیوم ترمال بریک
  9. درب های آلومینیومی رنگی
  10. درب دکوراتیو آلومینیومی
  11. درب شیشه ای طرح دار آلومینیومی
  12. درب های آلومینیومی تراس
  13. درب دولنگه آلومینیومی
  14. درب های آلومینیومی با شیشه هوشمند

درب آلومینیوم طرح چوب

درب آلومینیوم طرح چوب 4

امروز در دکوراسیون به سبک مدرن و سنتی. استفاده از پنجره و درب با رنگ و لعاب چوب بسیار مورد پسند واقع شده . درب آلومینیوم طرح چوب. یکی از گزینه های بروز و فوق العاده زیبا در صنعت درب و پنجره محسوب می شود.که در دکوراسیون از نظرجذابیت ظاهری و کیفیت و ماندگاری. نقش مهمی را ایفا می کند.

درب کشویی آلومینیومی

یکی از گزینه های مطلوب برای مکان هایی با فضایی کوچک. استفاده از درب کشویی آلومینیومی است. چرا که برعکس درب های لولایی سهمی از فضا را به خود اختصاص نمی دهد. البته به دلیل زیبایی و همچنین سهولت استفاده از این نوع درب های کشویی. نه تنها در فضاهای کوچک بلکه در بسیاری از فضاها. مورد استقبال و مورد استفاده قرار می گیرد. درب کشویی آلومینیومی معمولاً دو جداره است . و بر روی ریل فلزی ای که در زیر درب کار گذاشته می شود. در دو جهت راست و چپ بصورت کشویی حرکت می کند. و کلا ظاهر و عملکردی متفاوت از درب های لولایی دارد. و از انواع درب آلومینیوم طرح چوب به شمار می آید.

درب آلومینیوم طرح چوب 5

درب آلومینیومی چند لنگه

در بعضی از اماکن که درب ورودی طول و عرضی بیش تر از حد معمول دارند. از درب چند لنگه استفاده می شود. معمولاً برای طول بالای ۱٫۵ و عرض بیش تر از ۲متر. درب آلومینیومی چند لنگه بکار می رود. البته در نحوه کنارهم قرارگرفتن لنگه های متعدد. در دربهای چند لنگه از طراحی های متنوعی می توان بهره برد.

درب شیشه ای آلومینیومی

یکی از انواع درب های آلومینیومی که از محبوبیت بالایی برخوردار است.درب شیشه ای آلومینیومی است. که بدلیل استفاده از شیشه در ساخت آن از جلوه ای مدرن و بسیار شیک برخوردار است. در این نوع درب آلومینیومی شیشه در مرکز و فریم آلومینیومی چون قابی در محیط آن قرار می گیرد. که ابعاد شیشه متفاوت و بسته به خواست و سلیقه کارفرما متغیر است.

درب های آلومینیومی با شیشه هوشمند

درب آلومینیوم طرح چوب 6

یکی از پیشرفته ترین انواع درب آلومینیوم طرح چوب . درب های آلومینیومی با شیشه هوشمند هستند. شیشه بکار رفته در این نوع درب ها با کنترل از راه دور از حالت شفاف به حالت مات و برعکس تغییر می کند. شایان ذکر است که درب هایی با شیشه هوشمند با برق کار می کنند. و در صورت نبود جریان برق قادر به تغییر حالت نخواهند بود.

شرکت صنعتی فرکو

مفتخر است با تولید و ساخت انواع درب آلومینیوم طرح چوب و انواع درب های آلومینیومی مدرن و پیشرفته در متنوع ترین طرح ها و رنگ در خدمت شما عزیزان است.

راه های ارتباطی با فرکو


خرید حضوری به آدرس زیر:
تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶
پیام رسان واتساپ:tel:+989101767773
پیج اینستاگرام:

https://www.instagram.com/farkoo.ir/


تماس تلفنی:tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو