Home
آینه قدی تاچ

خرید آینه قدی تاچ

خرید آینه قدی تاچ با توجه به علاقه روزافزون مردم به تکنولوژی خیلی رونق گرفته. دیگه آینه‌ها هم نتونستن از دست تکنولوژی فرار کنن! آدم وقتی می‌ره کنار آینه تاچ حس هکرهایی رو داره که می‌خوان سیستم ناسا رو هک کنن! البته این تنها آپشنی نیست که روی آینه‌های قدی تعبیه می‌شه و حتی از آپشن‌های مدرن دیگه هم استفاده می‌شه و روز به روز هم آینه‌ها بروزتر می‌شن.

اما اصلا چه اهمیتی داره که آینه قدی چه مدلی داشته باشه؟ باید بگیم که آینه و مخصوصا مدل قدی اون برای یه محیط امروزی خیلی مهم‌تر از چیزیه که فکر می‌کنین. تاثیر آینه قدی روی دکور که کاملا مشخصه و نیاز به گفتن نداره. انقدر موثر که اگه یه آینه قدی باکیفیت نباشه ، نمی‌تونیم انتظار دکور کامل داشته باشیم. اما سفارش آینه قدی تاچ مزیت‌های دیگه‌ای هم داره. آینه قدی از نظر زندگی شخصی هم خیلی مهمه. جوری که روانشناسان توصیه می‌کنن برای بالا بردن اعتماد به نفس از آینه قدی استفاده بشه.

البته از یه آینه قدی که قیافه‌اش شبیه آینه‌های عصر حجری هست این انتظارات رو نداشته باشین. چرا که آینه‌های اینطوری نه دکور شمارو زبانزد می‌کنن و نه اصلا اعتماد به نفس رو بالا می‌برن! چه بسا برعکس هم هست. اما وقتی می‌خوایم از مدل‌های مدرن آینه قدی صحبت کنیم ، راه نداره به مدل تاچ اشاره نکنیم! آینه‌های قدی تاچ بدون شک از بهترین مدل‌ها هستن. اما همینطوری هم که نباید آینه تاچ بخریم! باید بگیم که همه مدل‌های آینه تاچ کیفیت برابر ندارن و کسی هم دوست نداره که با یه خرید بدون شناخت پول‌اش رو دور بریزه. اون هم تو این شرایط. در ادامه مطلب به صورت کامل آینه قدی تاچ رو معرفی می‌کنیم و چند تا نکته کلیدی در این مورد بررسی می‌کنیم که هیچ آینه فروشی به شما نمی‌گه!

خرید آینه قدی تاچ فرکو

آینه تاچ چیه

آینه‌های قدی تاچ در واقع مدلی از آینه چراغ دار هستن که برای تنظیم چراغ در اون‌ها ، سنسور تاچ روی آینه تعبیه می‌شه. با لمس این دکمه تاچ می‌تونین چراغ آینه قدی رو روشن و بعدش خاموش کنین! همچنین امکان تغییر رنگ چراغ‌ها هم به وسیله سنسور تاچ تعبیه شده ، فراهمه. یعنی اگه آینه چراغ دار چند رنگ باشه می‌تونین با لمس دکمه تاچ رنگش رو تغییر بدین. البته اگه آینه امکانات اضافه‌ای مثل تایمر ، دماسنج و … هم داشته باشه ، به کمک دکمه تاچ می‌تونین اونارو تنظیم کنین.

سفارش جدیدترین انواع آینه قدی تاچ

همونطور که گفتیم آینه‌های قدی تاچ انواع مختلفی دارن. این مدل‌ها در چه چیزی با هم فرق دارن؟ انواع آینه تاچ از نظر شکل هندسی ، نوع قاب ، شفافیت و مخصوصا آپشن‌هایی که روی آینه تعبیه می‌شه با هم متفاوت هستن. یه نکته مهم هم بستگی داره به اینکه شما دوست داشته باشین از آینه قدی به شکل ثابت و دیواری استفاده کنین یا به شکل پایه دار و چرخ دار. مدل‌های دیواری از نظر دکور موثرتر هستن و انواع متحرک از نظر جابجایی گزینه برتر هستن.

آینه تاچ برای چه بخش‌هایی استفاده می‌شه

از آینه قدی تاچ تقریبا در هر محیطی که به آینه مدرن نیاز باشه بهره می‌برن. پس فرقی نمی‌کنه که آینه قدی رو برای خونه می‌خواین یا برای سالن زیبایی و مغازه و مزون. البته قطعا در هر محیطی از مدل مخصوص خودش باید استفاده بشه. آینه‌ای که برای آرایشگاه و سالن زیبایی ساخته شده باشه خیلی به درد خونه نمی‌خوره.

خرید آینه قدی تاچ فرکو

خانه

یه زمانی مردم نهایتا از دو تا آینه استفاده می‌کردن. یه آینه گرد روی طاقچه و یه آینه سرویس بهداشتی. اما این روزها روند هوشمند شدن سرعت گرفته. از طرفی آینه از ابزار مهم برای دکوره که نمی‌شه ازش رد شد. آینه عملا به دکور خونه معنا می‌ده و نمک دکوراسیونه! آینه قدی تاچ بدون شک از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای مدرن کردن خونه هست. با استفاده از این مدل به جز مدرن کردن خونه ، دکور هم تغییر قابل توجهی می‌کنه. از آینه قدی تاچ می‌تونین تو هر قسمت از خونه استفاده کنین. مثلا به عنوان آینه قدی دکوری در سالن پذیرایی ، آینه اتاق خواب ، راهرو ، جلوی ورودی و … فقط دقت داشته باشین که آینه قدی تاچ رو می‌تونین در هر شکلی برای خونه بخرین.

خرید آینه قدی تاچ فرکو

خرید آینه قدی تاچ برای سالن زیبایی

کیه که اهمیت آینه قدی سالن زیبایی و آرایشگاه رو ندونه! البته اگه به بیست سال قبل برگردیم مردم اهمیتی نمی‌دادن ولی تو این شرایط رقابتی اصلا نمی‌شه از خرید یه آینه قدی مدرن مثل آینه قدی تاچ گذشت. اون هم در شرایطی که همکاران دارن از بهترین انواع آینه بهره می‌برن. آینه قدی تاچ بدون شک از جذاب‌ترین آینه‌های آرایشگاهیه که می‌تونه با اومدنش سالن شما رو متفاوت کنه. بد نیست بدونین که این مدل از محبوب‌ترین گزینه‌ها هم هست.

قاب آینه تاچ

برای انتخاب نوع قاب آینه قدی تاچ انتخاب‌های زیادی دارین. اما حواستون باشه که قاب مهمترین نکته‌‌ای هست که می‌تونه کیفیت آینه قدی تاچ رو نشون بده. تصور کنین که آینه تاچی که خریدین ، قاب بی‌کیفیت داشته باشه. اونوقت مجبور هستین تمام هزینه‌ای که کردین رو بندازین بیرون و یه آینه دیگه بخرین. اما خیلی هم نگران جنس قاب نباشین. اگه سفارش بدین که آینه قدی قاب دار با قاب‌های باکیفیت مثل استیل ، فلز آبکاری شده ، چوب و یا های‌گلاس ساخته بشه می‌تونین از کیفیت آینه اطمینان بیشتری داشته باشین.

خرید آینه قدی تاچ فرکو

سفارش آینه قدی تاچ با قاب استیل

استیل بدون شک از جنجالی‌ترین و لاکچری‌ترین انتخاب‌ها برای قاب آینه‌ست! البته جنجالی از نوع مثبت! چرا که بلافاصله بعد از نصب آینه قدی تاچ استیل می‌تونین تفاوتی که ایجاد کرده رو لمس کنین. تازه بگذریم که آینه قدی تاچ از نظر دوام هم از بهترین‌هاست و مثل آینه‌های قلابی نیست که خیلی زود دست شمارو تو پوست گردو بذاره. البته برای خرید این آینه‌های باکیفیت ، باید یه مقدار دست و دلبازتر بشین! چرا که آینه استیل از گرون‌ترین گزینه‌هاست. ارزش داره؟ با توجه به کیفیت اگه بودجه‌اش رو دارین قطعا جواب اعتمادتون رو پس می‌ده!

نکته مهم در مورد قاب استیل : نوع رنگ قاب استیل در دوام اون خیلی مهمه. بهترین روش رنگ کردن آینه استیل ، روش کوره‌ای هست که باعث می‌شه ماندگاری رنگ آینه تاچ حسابی بالا بره. حتی تا 5 سال. این در حالیه که بعضا آینه‌ها به دلیل رنگ نامناسب دوامشون پایین میاد. مثلا بعد یه مدت رنگ از بین می‌ره که اصلا صحنه جالبی نداره.

فلز آبکاری شده به عنوان قاب

اگه ظاهر آینه قاب استیل چشمتون رو حسابی گرفته ، ولی بودجه‌اش رو هم ندارین ، برین سراغ قاب فلز آبکاری شده که اصلا شمارو نا امید نمی‌کنه. فلز آبکاری شده شبیه‌ترین ظاهر رو به استیل داره و ظاهرش کاملا لاکچریه. از طرفی دوام خوبی هم داره. با این همه مزیت اما این نوع آینه قیمت مناسبی هم داره که باعث می‌شه از جذاب‌ترین گزینه‌ها باشه که ارزش خرید واقعا زیادی داره.

های‌گلاس

های‌گلاس نسبت به استیل و فلز آبکاری شده ظاهر متفاوتی داره. اما همونطور که کابینت‌های های‌گلاسی حسابی جواب دادن و معروف شدن ، قاب های‌گلاسی هم جوابه! آینه‌های قاب های‌گلاسی هم با وجود ظاهر جذاب و دوام خوب سطح قیمتی مناسبی دارن و شمارو اصلا به خرج نمی‌ندازن.

انواع آینه تاچ چراغ دار

همونطور که اشاره کردیم آینه تاچ در واقع نوعی آینه چراغ دار هست که سنسور تاچ داره. اما اینطور نیست که فقط یه مدل از آینه چراغ دار داشته باشیم. با اینکه نوع چراغ در همه مدل‌ها از نوع led هست اما ظاهر چراغ می‌تونه کاملا متفاوت باشه. علت استفاده از led هم به کیفیت عالی نور اون برمی‌گیرده و وقتی مصرف پایین ، عمر زیاد و تنوع رنگی بالا رو اضافه کنیم ، برتری led بهتر خودش رو نشون می‌ده. اما آینه چراغ دار در بازار با اسامی آینه هالیوودی و آینه بک لایت معروفه. البته این آینه‌ها صد تا اسم دیگه هم دارن. مثل آینه لامپی ، آینه گریم و … . در اصل این مدل‌ها با هم متفاوت هستن.

آینه قدی فرکو

مدل آینه بک لایت : هر آینه چراغ داری که پس زمینه نورانی و نورپردازی خطی داشته باشه از نوع بک لایته! نورپردازی بک لایت انصافا ظاهر آینه رو تو دل برو و مدرن می‌کنه. بی دلیل نیست که آینه بک لایت یکی از محبوب‌ترین مدل‌هاست.

مدل آینه هالیوودی : آینه‌های چراغ داری که در اون‌ها از لامپ گرد و حبابی استفاده می‌شه ، از مدل هالیوودی هستن. به آینه هالیوودی ، آینه لامپی و آینه گریم هم گفته می‌شه. دیگه از اسمش هم معلومه که خفنه!

در پایان

استفاده از مدل‌های پیشرفته و مدرن آینه در چند سال گذشته خیلی رونق گرفته و این آینه‌ها جای مدل‌های سنتی رو گرفتن. این وسط مدل آینه تاچ به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها تبدیل شده. در این مدل به کمک سنسور تاچ می‌شه چراغ‌ها و آپشن‌های تعبیه شده ( مثل تایمر ، دماسنج و …) آینه رو تنظیم کرد. اما هر آینه تاچی خوبه؟ قطعا نه! یه سری نکته هست در مورد آینه تاچ که اگه بدونین ، می‌تونین بهترین مدل رو بخرین و خریدتون منجر به هدر رفت پول نمی‌شه. مثل :

خرید مدل جدید آینه قدی

1- برای دکوراسیون مدرن مدل آینه تاچ بک لایت بهتره.

2- آینه قدی تاچ رو با قاب استیل ، فلزی یا های‌گلاس بخرین. استیل که لاکچریه و تکلفیش مشخص. قاب فلزی آبکاری شده با وجود قیمت مناسب گزینه جذابیه. های‌گلاس هم که کیفیتش معلومه و قیمت مناسبی داره.

3- می‌تونین سفارش بدین که به آینه قدی تاچ ، آپشن‌هایی مثل تایمر ، دماسنج و … هم اضافه بشه.

4- آینه قدی تاچ به جز مدل مستطیلی در انواع بیضی ، گنبدی و کلا هر شکی که موردنظرتون باشه تولید می‌شه. برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

خرید آینه قدی تاچ فرکو

سفارش بهترین مدل آینه قدی تاچ

قصد خرید آینه تاچ داری اما دوست داری انواع باکیفیت رو مستقیم از تولیدکننده سفارش بدی که الکی برای واسطه پول هدر ندی؟ پس همین حالا گوشی‌ایتو بردار و به فرکو زنگ بزن که تخفیف از دستت نره و با 1 سال گارانتی سفارشت رو ثبت کنی! فرکو تنها تولیدکننده در ایران هست که تمرکزش رو گذاشته روی تولید مدل‌های پشرفته آینه قدی مثل آینه تاچ. یعنی حرفه‌ای‌ترین آینه‌های تاچ با بروزترین آپشن‌ها ، در هر شکل دلخواه مشتریان عزیز و به صورت مخصوص برای خونه ، آرایشگاه ، مزون ، مغازه و … توسط فرکو تولید می‌شه.

خرید آینه قدی تاچ فرکو

آینه‌های تاچ فرکو همگی از شفاف‌ترین مدل‌های آینه هستن ( سوپرکلییر ) و از نظر دوام هم به مراتب بهتر هستن. از طرفی این آینه‌های قدی تاچ در گذر زمان زرد و کدر نمی‌شن. به این دلیل فرکو گارانتی یک ساله در نظر گرفته.

توجه داشته باشین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای وجود نداره. فقط رضایت مشتری قانون این ضمانته. در آخر خرید شما از فرکو واسطه‌ای نداره و فرآیند تولید آینه تو خود فرکو انجام می‌شه و شما می‌تونین هر طرح و شکل دلخواه رو به فرکو سفارش بدین.

لازم به ذکره که همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه. آدرس و اطلاعات تماس فرکو :

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
بهترین مدل آینه قدی تاچ کدومه؟

بین انواع آینه تاچ ، مدل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو