Home
تولید طلق های کارآمد

تولید طلق های کارآمد

تولید طلق های کارآمد تو کدوم فروشگاه با قیمت و کیفیت‌عالی ارائه می‌شه؟ همیشه استفاده از محصولات برند و به روز مورد استقبال همه بوده. طلق پلی کربنات هم از محصولات و اختراعات نوظهور هست که جلوه‌ زیبایی به مکان مورد استفاده می‌ده. از طلق پلی کربنات می‌تونین به‌جای شیشه و نایلون و… در هرجایی استفاده کنین. طلق‌ها از هر نظر عایق خوبی هستن. و از طرفی دید قابل توجهی هم ایجاد می‌کنن. اینجا طلق پلی کربنات رو با محصولات دیگه مقایسه می‌کنیم. مقاومت اون‌ها در برابر ضربه‌های شدید در حالی که قابل توجه هست به توانایی اون‌ها در مقاومت در برابر خراش اشاره داره. طلق‌های پلی کربنات در برابر خراشیدگی به‌راحتی تسلیم نمی‌شن، البته موقع تمیز کردن باید از محلول‌های تمیزکننده ساینده و اسفنج‌های خشن یا تمیزکننده اجتناب بشه. 

طلق‌ها به راحتی با آب و صابون معمولی تمیز می‌شن، اما طلق کریلیک نسبت به پلی کربنات در برابر مواد شیمیایی خشن‌تر مقاومت کمتری داره. و هرگز نباید با پاک کننده‌های شیشه یا اسپری‌های مبتنی بر آمونیاک تمیز بشن. احتمال آسیب کمتر در حین نگهداری هم از ویژگی‌های مهم طلق پلی کربنات هست. هنگامی که آسیب وارد شده به‌راحتی قابل رفع نیست. طلق اکریلیک یا طلق پلی کربنات با این حال می‌تونن از آسیب‌های جزئی مانند خراش‌های خفیف بدون هیچ هزینه‌ای و حتی با دشواری کمتر بهبود پیدا کنن. تهیه طلق ضد خش هم از مزیت‌های بالای طلق‌ها محسوب می‌شه.

تولید طلق های کارآمد
در بخش تولید طلق های کارآمد صنایع فرکو، بهترین محصول رو برای دکوراسیون داخل و خارجی معرفی خواهیم کرد.

تولید طلق های کارآمد و مقایسه آن با اکریلیک

اگرچه طلق اکریلیک تا حدودی شفاف‌تر از پلی کربنات هست. اما با تهیه طلق شفاف می‌تونین از مزایایی طلق پلی کربنات شفاف هم بهره‌مند بشین. و تفاوت اون ناچیز هست. گاهی پلی کربنات می‌تونه از 35% تا 300% گرون‌تر از اکریلیک باشه. اگه بخوایم از لحاظ کارایی بررسی کنیم. در مورد برش ورق های اکریلیک و پلی کربنات، اکریلیک قابل کنترل‌تر هست. و می‌تویه اون رو با سهولت بیشتر و مقاومت به میزان قابل توجهی برش داد. به‌خصوص در هنگام استفاده از ابزارهای الکتریکی. طلق این امکان رو داره که در هر نقطه از ورق با مته استاندارد با خیال راحت سوراخ بشه و 99 درصد مواقع آسیبی نبینه. اکریلیک در برابر سوراخ‌کاری مقاومت می‌کنه، اما هر چه به گوشه‌ها نزدیک‌تر می‌شین، احتمال شکستگی اون بیشتر و بیشتر می‌شه.

تولید طلق های کارآمد در صنایع فرکو با توجه به اصول اساسی خاصی تولید می‌شه. هدف فرکو جلب رضایت مشتری در درازمدت هست. وقتی با توجه به استانداردهای اصولی دست به انتخاب می‌زنین، دیگه نباید نگران هدر رفتن پول‌تون باشین. اگه وبلاگ ما رو در مورد کاربردهای فراوان ورق‌های پلی کربنات مطالعه کرده باشین، از قبل تطبیق‌پذیری این ماده محبوب از روکش و نورگیر گرفته تا سقف و طراحی داخلی رو درک کردین. اما مزایای پلی کربنات بسیار فراتر از جذابیت زیبایی شناختی اون هست. معماران ممکنه اون رو برای ظاهرش انتخاب کنن، اما مدیران پروژه، مهندسان و دست اندرکاران اون رو برای تعدادی از مزایای دیگه انتخاب می‌کنن. که قبل از انتخاب متریال برای پروژه بعدی خود باید در نظر بگیرین. طلق پلی کربنات اغلب به این دلیل انتخاب می‌شه که ماندگاری بالایی داره.

تولید طلق های کارآمد
در بخش تولید طلق های کارآمد صنایع فرکو، بهترین محصول رو برای دکوراسیون داخل و خارجی معرفی خواهیم کرد.

چرا تولید طلق های کارآمد

این نکته بسیار مهم در مورد طلق رو به یاد داشته باشین که طلق پلی کربنات 250 برابر قوی‌تر از شیشه هست. و عملاً تخریب‌ناپذیر هست.به دلیل مقاومت در برابر ضربه، پلی کربنات یه انتخاب مطلوب برای محافظت در برابر آب و هوای شدید، زباله‌های ناشی از پرندگان و آب و هوای شدید هست. طلق پلی کربنات خواص انتقال نور رو ارائه می‌ده که قابل مقایسه با شیشه هست. و به اون برتری نسبت به شیشه می‌ده. زیرا از نظر بصری به همون روش عمل می‌کنه اما به‌طور قابل توجهی سبک‌تر و بادوام‌تر هست. و همین باعث می‌شه که به‌راحتی بتونیم نصبش کنیم. برش و شکل دادن آسون طلق پلی کربنات هم بسیار مهمه. پلی کربنات معمولاً به صورت ورق‌های جامد یا چندجداره به فروش می‌رسه که در اندازه‌های استاندارد و ضخامت‌های 4 میلی متر تا 32 میلی متر در دسترس هستن. 

برش مواد طلق پلی کربنات با ابزار معمولی آسون هست. و می توان اون رو در دمای اتاق با پیروی از دستورالعمل‌های سازنده شکل داد یا خم کرد. فروش طلق مخصوص در صنایع فرکو مقرون به‌صرفه و بسیار با کیفیت هست. با خیال راحت از طلق استفاده کنین. دیگه وقتشه نایلون و سایر محصولات کم‌جون و ناکارآمد رو کنار بذارین. استفاده از یه محصول محکم از هر لحاظ بهینه هست. طلق پلی‌کربنات، محصولی از پلیمرهای ترموپلاستیک (ماده‌ای که در برابر گرما و حرارت بدون هیچ‌گونه تغییر شیمیایی ذوب می‌شه) که به‌دلیل خواص فیزیکی، الکتریکی، گرمایی و مکانیکی تو انواع صنایع مخصوصاً صنایع شیمیایی کاربرد فراوان پیدا کردن. معمولاً از این محصول به‌صورت طلق استفاده می‌شه. و به‌همین دلیل اون رو به‌نام طلق پلی کربنات هم می‌شناسن.

تولید طلق های کارآمد
در بخش تولید طلق های کارآمد صنایع فرکو، بهترین محصول رو برای دکوراسیون داخل و خارجی معرفی خواهیم کرد.

نکته

طلق پلی کربنات درجه بالایی از عایق حرارتی رو ارائه می‌دن. به دلیل ساختار داخلی خود قادر به ارائه درجه بالاتری از عایق حرارتی هست. طلق‌های پلی کربنات شامل سازه های 2 جداره، 3 جداره، X، لانه زنبوری و 4 جداره هست. و هر نوع دارای خواص عایق مخصوص به خود هست تا نیازهای کاربردهای مختلف رو برآورده کنه. این ماده در حداقل 12 رنگ مختلف موجود هست، بنابراین پروژه طلق‌‌های پلی کربنات در رنگ‌های مختلف موجود هست. در نتیجه انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. طبق رنگ سال می‌تونین دکوراسیون داخلی و خارجی‌تون رو با طلق تزئین کنین. مرکز معرفی طلق‌های کارآمد در صنایع فرکو به تولید محصولات پلاستیکی به‌ویژه در زمینه ساخت و ساز می‌پردازه

وزن مواد پلی کربنات تقریباً نصف معادل شیشه خود هست. به این معنی که می‌تونین از هزینه‌های حمل و نقل کمتر، جابجایی و ذخیره‌سازی آسون‌تر و حمل و نقل ساده‌تر مواد لذت ببرین. طلق پلی کربنات در یه پالت رنگی بسیار گسترده و متنوع موجود هست. در مورد سایر محصولات باید گفت که که تنوع بسیار محدودتری دارن. اگرچه پلی کربنات در اکثر رنگ‌های استاندارد گسترده وجود داره. اما شفافیت رنگ پلی طلق پلی کربنات با گذشت زمان کاهش پیدا می‌کنه. البته با انتخاب بهترین و کارآمدترین طلق در بخش تولید طلق های کارآمد صنایع فرکو می‌تونین از تا سال‌های سال از این طلق‌ها استفاده کنین. با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش، رنگ زرد به خود نمی‌گیرن.

در بخش تولید طلق های کارآمد صنایع فرکو، بهترین محصول رو برای دکوراسیون داخل و خارجی معرفی خواهیم کرد.

نتیجه گیری

دیگه زمان شلخته‌گی و تنبلی به سر رسیده. پاشین و یه تغییر و تحول اساسی تو خونه‌تون ایجاد کنین. یه سایبون طلق مانند به رنگ سال سفارش بدین. وقتی طرف معامله‌تون صنایع فرکو باشه همه چیز خوب و راحت پیش می‌ره. در بخش تولید طلق های کارآمد بهترین محصول رو معرفی خواهیم کرد. جای هیچ نگرانی نیست. متخصصان فرکو در انتخاب بهترین طلق به‌خوبی راهنماییتون می‌کنن. هدف متخصصان فرکو اینه که محصولی انتخاب کنین که تا سال‌های سال از اون استفاده کنین و راضی باشین. چون هر مشتری یه مبلغ خوب برای مجموعه فرکو هست.

تولید طلق های کارآمد از پلیمر‌های ترموپلاستیک هست که تو صنایع شیمیایی خیلی کاربرد داره. معمولاً یکی از پرسش‌هایی که تو ذهن افراد مطرحه این هست که خرید طلق های کارآمد رو از کدوم عرضه‌کننده معتبر انجام بدن؟ طلق پلی‌کربنات رو از فرکو تهیه کرده و بصورت آنلاین از مشاوره رایگان هم بهره‌مند بشین. قیمت پلی‌کربنات فرکو در مقایسه با محصولات دیگه رقبا، خیلی به‌صرفه هست. و کیفیت اون هم بالاتر هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

در بخش تولید طلق های کارآمد صنایع فرکو، بهترین محصول رو برای دکوراسیون داخل و خارجی معرفی خواهیم کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تولید طلق های کارآمد به‌صورت حضوری می‌تونین به آدرس فرکو در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو