Home
معرفی طلق‌های کارآمد

معرفی طلق‌های کارآمد

معرفی طلق‌های کارآمد چه کمکی به ما می‌کنه؟ کارایی بالا و وزن سبک و روکش ورق‌های پلی کربنات با ظرفیت خمش سرد و مقاومت در برابر ضربه خوب یه کارایی بسیار عالی رو ارائه می‌ده. سیستم‌های پوشش سقف و پوشش طلق از سلول‌های پلی کربنات چند جداره ساخته شدن که عایق حرارتی با کارایی بالا و مقاوم در برابر تغییرات شدید دما رو ارائه می‌دن. علاوه بر این، طلق‌های صنایع فرکو در برابر ضربه مقاوم هست. خواص عایق حرارتی انواع طلق پلی کربنات نقش کلیدی در تضمین دمای داخلی راحت در تمام طول سال داره. سیستم‌های طلق صنایع فرکو به حفظ گرمای داخل در طول ماه‌های سرد کمک می‌کنن. و با درمان خاص اثر گلخونه‌ای داخل اتاق‌های شما رو کاهش می‌ده.

توجه داشته باشین : خرده‌فروشی نداریم ، همه‌ی محصولات صنایع فرکو به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه میشه

درمان ضد اشعه ماوراء بنفش در تمام  محصولات ورق طلق پلاستیکی فرکو انتقال نور عالی رو در طول زمان تضمین می‌کنه. تمرکز اصلی در ساخت طلق به پیشگیری از آتش سوزی از دیدگاه مصالح و ساختمان هست. برای مثال، در سندی که تغییرات پیشنهادی رو بیان می‌کرد، یه بخش عمدتاً به استفاده از اصطلاح «غیر قابل احتراق» و تعریف مورد توافق برای اون می‌پردازه. مشاوران طلق فرکو به‌طور مستمر روش‌ها و نتایج آزمایش رو ارزیابی می‌کنن تا از ایمن‌ترین شیوه‌های ساختمونی اطمینان حاصل کنن. برای این منظور، توجه به این نکته مهم هست که مواد برای هیچ برنامه خاصی «تأیید» نمی‌شن، بلکه روش آزمایش بر روی ماده نمونه نشون می‌ده که مطابق با خواسته‌های برنامه عمل می‌کنه.

معرفی طلق‌های کارآمد
مرکز معرفی طلق‌های کارآمد در صنایع فرک به تولید محصولات پلاستیکی به‌ویژه در زمینه ساخت و ساز می‌پردازه

تاریخچه معرفی طلق‌های کارآمد

پلی کربنات اولین بار در سال 1898 کشف شد اما تا سال 1953 به ثبت نرسید. از اواخر دهه 1950 در بسیاری از کاربردهایتجاری استفاده شده. به‌طور گسترده‌ای برای کاربردهای ساختمونی که نیاز به شفافیت و مقاومت در برابر ضربه بالا دارن استفاده می‌شه و می‌شه از اون‌ها به عنوان جایگزین سبک تری برای شیشه استفاده کرد.

معرفی طلق‌های کارآمد صنایع فرکو

متخصصان صنایع فرکو از طریق روش‌های آزمایش، ادعاهای سازنده در مورد عملکرد محصول خود رو تأیید می‌کنه. همچنین مواد رو در برابر کدها و استانداردهای موجود آزمایش می‌کنن. تست آتش سوزی، دود و اشتعال یکی از خدمات تشخیصی متعدد اون هست. ورق فلز کوئینزلند ورق‌های پلی کربنات رو برای استفاده در انواع پروژه‌های ساختمانی مسکونی یا تجاری ارائه می‌ده. طلق پلی کربنات یه سازه پلاستیکی پیشرفته هست که در برابر اشعه مضر فرابنفش (UV) مقاوم هست. و 250 برابر بیشتر از شیشه استاندارد در برابر ضربه مقاوم‌هست. بدون اینکه نگران آفتاب سوختگی باشین.

برای معرفی طلق‌های کارآمد باید بگیم که طلق‌های پلی کربنات انواع مختلفی دارن و هر کدوم برای کار خاصی مناسب هستن. برای اینکه دقیق‌تر بدونین که کدوم طلق برای چه کاری مناسب هست. مطالب سایت صنایع فرکو رو بخونین. اگر هم دوست داشتین با مسئولای طلق صنایع فرکو در تماس باشین. مرکز معرفی طلق‌های کارآمد در صنایع فرک به تولید محصولات پلاستیکی به‌ویژه در زمینه ساخت و ساز می‌پردازه. هم افزایی زیادی بین شرکت‌های گروه فراهم می‌کنه. حضور قوی در بسیاری از کشورها و چندین قاره امکان ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و سطح بالایی از پشتیبانی فنی و لجستیکی در این زمینه هست. ورق‌های پلی کربنات سبک و راحت‌ان برای استفاده. بادوام و قادر به مقاومت در برابر نیروی شدید هم هستن. برای دماهای بسیار بالا و پایین مناسبن. در برابر نور خورشید، برف و باران هم مقاوم‌ان.

معرفی طلق‌های کارآمد
مرکز معرفی طلق‌های کارآمد در صنایع فرک به تولید محصولات پلاستیکی به‌ویژه در زمینه ساخت و ساز می‌پردازه

ساخت و معرفی طلق‌های کارآمد

ساخت ورق‌ها و سیستم‌های ورق طلق پلاستیکی پلی کربنات با یه سازمان متشکل تیمی در حدود 100 نفر و دارای آزمایشگاه تحقیق و توسعه، سیستم کیفیت و تولید خطوط در میان مدرن‌ترین که اجازه ارائه نوآورانه رو می‌ده محصولاتی که روند بازار رو به رشد یش بینی می‌کنن. صنایع فرکو بیش از 30 سال تجربه در این زمینه ارائه می‌ده. و از کار با پلی کربنات لذت می بره. شهرت حاصل از فروش محصولات در سراسر جهان با موفقیت پاسخگوی خواسته‌های خاص بازارهای محلی هست. یکی از محرک‌های اصلی بازار ورق‌های پلی کربنات، افزایش تقاضا برای این محصولات در صنایع مصرف نهایی هست. کاربرد ورق‌های پلی کربنات در صنایع مختلف مصرف نهایی به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی استثنایی اون‌ها در حال افزایش هست. ورق‌های پلی کربنات به عنوان یه ماده ترموپلاستیک ترجیحی در بین تولید کنندگان پیشرو جهانی ، شاهد استقبال زیادی بوده.

ویژگی‌های عالی و با کارایی بالای ورق‌های پلی کربنات باعث شده که تولید کنندگان، فروش بهتری در زمینه طلق داشته باشن. ویژگی‌هایی مانند مقاومت حرارتی برتر، مقاومت در برابر ضربه فوق‌العاده، وضوح نوری چشمگیر ورقه‌های پلی کربنات در هنگام گرم شدن یا سردما و پایداری و تقاضا رو افزایش می‌ده. در مقایسه با سایر ترموپلاستیک‌ها مانند اکریلیک و پلی کربنات بسیار عالی هست. طیف وسیعی از سوله های‌مختلف وجود داره که می‌تونن از استفاده از ورق‌های پلی کربنات بهره مند بشن. همون‌طور که قبلاً می‌دونین، ورق‌های پلی کربنات فوق العاده همه کاره هستن. و به‌راحتی نصب می‌شن. اگه به دنبال راهی ساده و راحت برای ورود نور به سوله خود هستین، این می‌تونه راه حل مناسبی باشه.

معرفی طلق‌های کارآمد
مرکز معرفی طلق‌های کارآمد در صنایع فرک به تولید محصولات پلاستیکی به‌ویژه در زمینه ساخت و ساز می‌پردازه

نکته

محصولات ما به‌دلیل وزن سبک، عایق حرارتی، مقاومت در برابر ضربه، انتقال نور بالا و کارایی بالا متمایز هستن.. این خواص منحصر به فرد اونها رو ایده‌آل می‌کنه. مجموعه کاملی از برنامه‌های کاربردی مختلف مانند: معماری، ساخت و ساز صنعتی، کشاورزی، روشنایی، DIY، خودرو، طراحی داخلی و مبلمان همه و همه از طلق سود می‌برن. در کاربرد مناسب، یه ورق پلی کربنات با کیفیت بالا می‌تونه سال‌ها بدون آسیب باقی بمونه. و هیچ نشانه‌ای از محو شدن یا تغییر رنگ از خود نشون نده.همچنین شناخته شده که 250 برابر قوی‌تر از شیشه هست. این باعث می‌شه که اون رو برای بسیاری از ساختمون‌ها و سازه‌های فضای باز مانند آلاچیق، گلخونه‌ها و سوله‌ها به گزینه‌ای محبوب تبدیل کنه. در واقع، برخی از معماران نمای ساختمان‌های پلی کربنات رو تو خونه‌های مسکونی انتخاب کردن ، زیرا ترکیب مطلوبی از دوام و جذابیت بصری رو ارائه می‌ده.

تقاضای فزاینده صنایع با مصرف نهایی، بازار جهانی ورق های پلی کربنات رو به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی استثنایی اون‌ها بسیار عالی هست. علاوه بر این، ویژگی‌های همه کاره این ماده مانند مقاومت اون در برابر دما، انعطاف‌پذیری بالا، دوام، استحکام و سهولت در جاگیری بدون ترک خوردن، تقاضای بازار برای بازار ورق های پلی کربنات رو در طول دوره افزایش می‌ده. گزارش بازار جهانی ورق‌های پلی کربنات یه ارزیابی جامع از بازار ارائه می‌ده. این گزارش تجزیه و تحلیل جامعی از بخش‌های کلیدی، روندها، محرک‌ها، محدودیت‌ها، چشم‌انداز رقابتی و عواملی که نقش مهمی در بازار دارن ارائه می‌ده.

مرکز معرفی طلق‌های کارآمد در صنایع فرک به تولید محصولات پلاستیکی به‌ویژه در زمینه ساخت و ساز می‌پردازه

نتیجه گیری

ورق‌های پلی کربنات یا نیمه شفاف به دلیل توانایی اونها در ورود نور طبیعی یه مصالح ساختمانی محبوب هستن. اما آیا برای چیزی مانندسوله مزرعه یا ساختمان صنعتی انتخاب مناسبی هستن؟ در حالی که استفاده از ورق های پلی کربنات برای ساخت و ساز مزایای بی شماری داره، باید ملاحظاتی رو در نظر گرفت تا از اونها به درستی استفاده بشه. اگه پلی کربنات رو برای سوله خود در نظر می‌گیرین، باید مطمئن بشین که این ماده برای نیازهای شما مناسب هست. یه مصالح ساختمونی که برای هدف مناسب هست باید در طول زمان پایدار بمونه و اطمینان حاصل کنه که سال‌ها از چیزی مانند سوله جدید استفاده می‌کنین.

پلاستیک پلی کربنات (PC) یه ترموپلاستیک با کارایی بالا و پایدار هست (به جای سوختن در نقطه ذوب خود به مایع تبدیل می‌شه ). بر خلاف پلاستیک‌های ترموست، ترموپلاستیک‌ها رو می‌شه بدون تخریب قابل توجه گرم، سرد و دوباره گرم کرد. این بدان معنی هست که اون‌ها برای قالب‌گیری تزریقی و بازیافت بعدی مناسب هستن. پلاستیک‌های پلی کربنات به‌طور طبیعی شفاف و بی‌شکل هستن. به این معنی که به تدریج نرم می‌شن به جای اینکه مانند پلیمرهای کریستالی به سرعت از حالت جامد به مایع تغییر کنن.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

مرکز معرفی طلق‌های کارآمد در صنایع فرک به تولید محصولات پلاستیکی به‌ویژه در زمینه ساخت و ساز می‌پردازه

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد معرفی طلق‌های کارآمد به‌صورت حضوری می‌تونین به آدرس فرکو در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو