Home
بازار شیشه رنگی

بازار شیشه رنگی

بازار شیشه رنگی امروزه پر از شیشه‌های مدرن و سکوریت شده که ، در نماهای داخلی و خارجی ساختمون جلوه‌ای زیبا و شگرفی ایجاد می‌کنه. مخصوصا دکوراسیون‌های داخلی آشپزخونه رو صدی نود زیباتر و بروزتر می‌کنه.

این شیشه‌ها که به شیشه لاکوبل هم معروفن ، سبک‌های رنگی مات و روشن دارن که بسته به سلایق هر فرد می‌تونه متغیر باشه.

شیشه رنگی

برای خرید مستقیم از تولیدی و بازار شیشه رنگی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرین.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشین.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه رنگی

شیشه های رنگی با توجه به قدیمی و طول عمر زیادشون همیشه جز پرطرفدار ترین شیشه ها بودن . این موضوع در گذشت زمان هم بیشتر می‌شه. و علاقه عموم مردم به این شیشه های رنگی بیشتر می‌شه . این موضوع رو می توان با یک نگاه ساده به دور اطرافمان بفهمیم که ، شیشه های رنگی تونستن. نقش پر رنگی رو در انواع بافت‌های شهر و دکوراسیون های داخلی پیدا کنن.

شیشه رنگی مات

با توجه به تنوع بسیار گسترده مدل های شیشه رنگی و رنگی های اون بزرگی و گستردگی بازار شیشه رنگی رو شاهد هستیم . شرکت فرکو تولید کننده انواع شیشه های رنگی با بالاترین کیفیت ها و بهترین خدمات . شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

شیشه رنگی

بازار شیشه رنگی

بازاری که هر روز هم به بزرگی و حجم اون زیاد می‌شه به طوری که هر روزه شاهد طرح های جدیدی از شیشه های رنگی هستیم . از این رو هم شاهد استفاده‌های جدید و نوع از شیشه های رنگی هستیم . که همین دلیل اضافه شدن مدل ها و طرح های جدید شیشه رنگی اس . هر چه جلو می‌ریم شاهد بزرگ‌تر شدن بازار شیشه رنگی هستیم . به طوری که در گذشته از شیشه های رنگی قدیمی استفاده‌های آنچنان زیادی نمی‌شد .

شیشه رنگی

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی

به طوری که از آنها فقط در بعضی مکان های خاص که در ادامه مطلب به اون می‌پردازیم استفاده و نصب می‌شد . همچنین در قدیم مانند امروزه آنچان تنوع در طرح و رنگ نبود . به صورتی که در قدیم شیشه ها ساده و بدون طرح خاصی و فقط در چند رنگی اصلی مانند رنگ قرمز تولید و استفاده می‌شدن . در ادامه مطلب با انواع شیشه های رنگی و عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رنگی و طرز ساخت این شیشه ها و نقش اونا در دکوراسیون ها آشنا می‌شین.

شیشه رنگی

برای آشنایی با شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنین

 شیشه رنگی
شیشه رنگی

خصوصیات شیشه های رنگی

  • زیبایی
  • کاربرد زیاد
  • طرح‌ها و رنگی های بسیار متنوع
  • ایجاد فضای زیبا
بازار شیشه رنگی
بازار شیشه رنگی

شیشه های رنگی به خاطر دلایل با و چند دلیل دیگر طرفداران بسیار زیادی داره. و این محبوبیت رو هنوز از چند قرن پیش حفظ کرده اس. همین باعث شده بازار شیشه رنگی بسیار گسترده و بزرگ باشه . و دارای متنوع ترین مدل ها و پوشش اکثر رنگ ها باشه . که باعث کاربرد بالای این شیشه ها و استفاده شدن‌شون در اکثر قسمت‌های شهر و همچنین در دکوراسیون های داخلی مانند فضای داخل اتاق ها و اتاق های ادارات گشته اس .

شیشه رنگی مات

مهمترین ویژگی این شیشه ها زیبایی خودشون هست . که همیشه دلیلی بر برتری از شیشه های دیگر بوده اس . و همین هم باعث بزرگ‌تر شدن بازار شیشه رنگی می‌شه. این دلیل هم باعث زیباتر شدن اطرافشون می‌شه. و این شیشه های رنگی می‌تونن با عبور نور خورشید فضای زیبایی رو به وجود بیارن .

بازار شیشه رنگی
بازار شیشه رنگی

آیا از شیشه های رنگی فقط به خاطر ویژگی زیبایی و تزئینی شون استفاده می‌شه ؟

خیر امروزه علاوه بر استفاده به عنوان شیشه رنگی تزئینی از اونا برای کارهای دیگر هم استفاده می‌کنن . از دلایل دیگر بزرگی بازار شیشه رنگی و محبوبیت این شیشه های رنگی بین مردم و طراحان سادگی و همین طور کارایی زیاد اوناست. که همین دلیل هم باعث پوشونده شدن بیشتر فضای شهرها به دست همین شیشه های رنگی اس .

شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی

شیشه رنگی سنتی

همان طور که گفته شد شیشه های رنگی قدیمی بسیار زیادی دارن . استفاده از این شیشه های رنگی قدیمی در گذشته مانند امروزه نبوده. بیشتر استفاده از این شیشه ها بیشتر در چند مکان مشخص بوده اس . یکی از اونا مکان‌های مذهبی بوده اس. مانند مساجد و کلیسا های بزرگ و پر اهمیت . یکی دیگر از مکان‌هایی که در گذشته از این شیشه ها بسیار استفاده شده ، مکان‌های مهم و مشهور کشور و شهر بوده اس. مکان‌هایی که بزرگان شهر در اون رفت و آمد داشتن ، مکان‌هایی مثل قصرها و کاخ‌ها . همچنین از این شیشه های رنگی در ساخت شیشه رنگی پنجره هم استفاده می‌شد .

شیشه رنگی
شیشه رنگی

شیشه پنجره هایی که در انواع بافت شهرهای قدیمی دیده می‌شد . همچنین از آنها در ساخت مکان‌های مهم هم استفاده می‌کرد . بیشتر این شیشه پنجره ها رو در کنار بافت‌های قدیمی قرار می‌دادن. مانند دیوارهای آجری قدیمی . گر چه در گذشته هم بازار شیشه رنگی وجود داشته اس . ولی قطعا حجم و بزرگی اون در برابر آنچه که امروزه وجود داره . ناچیز و بسیار کوچک‌تر هست .

شیشه رنگی پنجره

اما در دنیای امروزی و در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری این محصول از طیف‌های رنگی متنوع می‌توان طیف های بسیار‌گوناگونی رو در محیط خود بکار ببرین اما به طوری که با حساسیت چشم افراد مطابقت داشته باشه . و یا حتی از تاریک کردن و تاریک بودن محیط بسیار دور باشه.

شیشه رنگی
شیشه رنگی
بازار شیشه رنگی
بازار شیشه رنگی
بازار شیشه رنگی

ساخت شیشه های رنگی

اولین بار در قرن 8ام یک شیمیدان به صورت تصادفی این شیشه های رنگی رو تولید کرد . او ناخواسته اکسیدی به شیشه اضاف کرد . و همین باعث رنگین شدن اون شد . رنگین کردن شیشه راه های مختلفی داره . راهی که در قدیم استفاده می‌شد ، یک ایراد بزرگ داشت . اون هم این بود که شیشه ی رنگی در طول زمان دوام بالایی نداشت و رنگ خود رو از دست میداد . با آزمون خطاهایی که انجام دادن . متوجه شدن که می‌تونن با اضافه کردن مقداری طلا به اون باعث دوام بیشتر رنگی بشن . اما باز هم یک مشکل وجود داشت . آن هم افزایش قیمت شیشه بعد این کار بود . امروزه با توجه به حجم بازار شیشه رنگی انواعی از راه ها برای رنگی کردن شیشه وجو داره .

شیشه رنگی

برای رنگی کردن شیشه می توان از راه اضافه کردن مقداری اکسید فلز به شیشه استفاده کرد . این اکسید ها معمولا سرب – آهن _مس _منگنز و غیره … هستن . این عمل که امروزه هم از اون استفاده می‌شه . باعث رنگی شدن شیشه مورد نظر می‌شه.

راه دیگری هم وجود داره. آن هم اضافه کردن موادی که از قبل رنگی شدن ( مانند بعضی پودرهای خاص ) به شیشه مورد نظرمون هست.

شیشه رنگی

همچنین امروزه برای مقاوم کردن شیشه رنگی لاکوبل و شیشه رنگی جدید اونا رو در کوره‌هایی با دما های بالای 600 700 درجه قرار می‌دن . تا در برابر حرارت و ضربه مقاوم بشن. با سکوریت کردن این شیشه های رنگی و استفاده از اونا در محیط‌های مختلف کمک زیادی به بازار شیشه رنگی می‌شه . و از این شیشه های رنگی با ضخامت‌های بالا در نماهای بیرونی و جاهای پرتردد استفاده می‌شه.

شیه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
بازار شیشه رنگی

ضخامت شیشه رنگی

شیشه های رنگی علاوه بر داشتن طرح‌ها و مدل‌های زیاد و متنوع بودن در رنگ ها ، ضخامت های متفاوتی هم دارن . و این عامل می‌تونه در انتخاب یک شیشه رنگی خوب و متناسب با نیاز و دکوراسیون به ما کمک کنه. به طوری که استفاده از همه این ضخامت ها در یک شیشه در یک مکان مشخص کار درستی نیست . ضخامت های این شیشه ها رو می توان به 2میل-4میل-6میل-8میل و تا 20 هم حتی تقسیم کرد . که تنوع در ضخامت هم دست مشتری رو برای خرید یک شیشه خوب بازتر می‌کنه .

شیشه لاکوبل

ضخامت این شیشه های رنگی کاملا به محیط نصب شیشه بستگی داره . به طوری که همیشه با افزایش ابعاد محیط افزایش ضخامت شیشه هم به همراه داریم . به صورتی که ضخامت یک شیشه که در یک مکان بزرگ استفاده می‌شه، از ضخامت شیشه ای که در محیطی کوچک قرار داره بیشتر هست . معمولا شیشه هایی که در نما های بیرونی استفاده می‌شه شیشه هایی با ضخامت های بالا هستن .

شیشه رنگی
بازار شیشه رنگی
بازار شیشه رنگی

انواع شیشه های رنگی

با توجه به عظمت و بزرگی بازار شیشه رنگی انواع مختلفی از شیشه های رنگی وجود دارن. که در گذشت زمان هم از اونا استفاده می‌شده . با این بازار شیشه های رنگی بزرگ انتخاب درست شیشه رنگی نیاز به دقت بیشتری داره . می خوایم به شما محبوب‌ترین و پر استفاده ترین اونا رو معرفی کنیم .

شیشه رنگی

  • شیشه رنگی
  • شیشه رنگی مدرن
  • شیشه رنگی قدیمی
  • شیشه رنگی لاکوبل
  • شیشه رنگی طرح دار
  • شیشه رنگی مات
  • شیشه رنگی پنجره
  • شیشه رنگی تزئینی
  • شیشه رنگی جدید
  • شیشه رنگی
    شیشه رنگی

    شیشه رنگی لاکوبل

    شیشه رنگی لاکوبل جزو شیشه های بسیار محبوب امروزی اس . این شیشه رنگ و کیفیت بالایی داره . و همین موضوع هم شاید بر قیمت اون نسبت به دیگر شیشه ها اضافه کنه . محبوبیت این شیشه به خاطر رنگ جذاب و با کیفیت اون هست . رنگی که در ساخت این شیشه رنگی استفاده می‌شه . با شیشه های دیگر فرق داره . رنگی با دوام بالا ضد خراش و براق . و همین موضوع باعث شده اس که ، از شیشه ها در دکوراسیون های داخلی بسیار استفاده بشه . البته از این شیشه می توان در تمامی قسمت های خونه استفاده کرد حتی در شیشه بین کابینتی بسیار کاربرد داره.

    شیشه لاکوبل

    همچنین این شیشه های لاکوبل در بازار شیشه رنگی در صورت شکستگی به پودرهای بی ضرر تبدیل می‌شن . به خاطر همین ویژگی‌ها هست که این شیشه های لاکوبل از شیشه های معمولی قیمت بالاتری دارن.

    شیشه سنتی رنگی

    کاربرد شیشه رنگی در گذشته و امروز

    امروزه هم با استفاده از لایه ای ضدباکتری به طرف رنگین اون از این شیشه در مکان‌های حساس مانند بیمارستان ها و انواع مکان های درمانی هم استفاده می‌کنن . .همچنین از این شیشه رنگی در ساخت انواع دیوار های شیشه ای استفاده می‌شه که ، به خاطر کیفیت و زیبایی اون مورد توجه طراحان قرار گرفته اس. با توجه به جدید بودن هنوز بازار شیشه رنگی لاکوبل به بزرگی زیاد نرسیده و این هم به دلیل نو و جدید بودن این شیشه اس . که قطعا با این محبوبیت شاهد رشد زیاد این بازار شیشه رنگی خواهیم بود .

    شیشه رنگی تزیینی

    شیشه رنگی پنجره

    از این شیشه های رنگی پنجره در گذشته بسیار استفاده می‌شد . به طوری که می توان اونا رو در خونه‌های قدیمی و همچنین مکان‌هایی مثل مساجد مشاهده کرد . امروزه هم از این شیشه ها در طرح ها و مدل های جدید استفاده میشه . به طوری که می‌تونن محیطی زیبا و دلنشین رو برای ما فراهم کنن . و همین طور افسردگی رو از انسان‌های اطراف دور کنن.

    شیشه رنگی
    شیشه رنگی پنجره

    شیشه رنگی مات

    شیشه های رنگی مات در انواع مختلفی تولید میشن ،یک مدل محبوب اون سندبلاست هست که اونو با دستگاه مخصوص درست می‌کنن.از شیشه رنگی مات در مکان های مختلفی استفاده میشه.شما می‌تونین شیشه مغازه و فروشگاه خود رو شیشه مات انتخاب کنین و با کمک دستگاه سندبلاست لوگو و اسم فروشگاه خود رو روی شیشه حکاکی و طراحی کنین.

    بازار شیشه رنگی

    اهمیت شیشه های رنگی

     زمانی که شما از شیشه های رنگی در محیط مورد نظر خود استفاده می‌کنین تاثیر بسیاری رو درهم در اثر شیشه های رنگی می‌بینین . یکی‌از مهم ترین تاثیر های این محصول هنگام استفاده از اون در یک محیط جلوگیری اون از امواج های گسیل شده به درون هست. و یا حتی از انرژی که در محدوده دید هست جلوگیری می‌کنه. در تولید بورس شیشه های رنگی در زمان‌های قدیم به این مورد توجه ای نداشتن که تمامی طیف هایی مانند.فرابنفش و فروسرخ که در ساخت این محصول بکار‌می‌ره با بینایی انسان‌ها سازگار نبود .

    بورس شیشه رنگی

    مزایای شیشه رنگی

    بورس شیشه رنگی در دنیای امروزی مزیت و کاربردهای فراوانی داره . شما می‌تونین بعد از استفاده از این محصول یک محیط باشکوه و شیکی برای خود نیز به‌وجود بیارین. به طور کلی می توان گفت با استفاده از این محصول ، هر محیط و هر مکانی‌ رو زیبا و باشکوه می‌شه. پس اگر شما جزو افرادی هستین که در محیط خود علاقه بسیاری به استفاده از محصولات هنری در طرح های گوناگون دارین ، این محصول تولید شده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو بهترین گزینه برای شماست.

    شیشه لاکوبل

    شیشه رنگی در بیشتر مواقع برای پوشوندن عیب‌های یک محیط استفاده می‌شه تمامی این محصول در انواع گوناگونی از رنگ تولید می‌شه . شما می‌تونین برای زینت بخشیدن به محیط خود ازین شیشه استفاده کنین. خیلی از افراد این محصول رو برای آشپزخونه و اتاق‌های نشیمن خود در طرح‌های گوناگونی سفارش میدن .

    شیشه لاکوبل

    یکی دیگر از نمونه کاربردهای این محصول استفاده از اون در دکوراسیون‌های داخلی می‌تونه باشه . در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این نمونه محصول در طرحهای بسیار مدرن و سنتی مدنظر قرار می‌گیره. به کلی می توان گفت که می ‌تونین این محصول رو در طرح‌های سنتی و مدرن نیز برای تمامی محیط های موردنظر خود داشته باشیم .و صنایع فرکو محصولات رو برای تمامی نقاط ایران برای شما ارسال می‌کنه .

    قیمت شیشه رنگی

    با توجه به بزرگی بازار شیشه رنگی و وجود انواعی از شیشه های رنگی و تنوع زیاد در رنگ های اون اما عواملی مشخص و تقریبا یکسان در تعیین قیمت های شیشه رنگی وجود داره . شناخت درست این عوامل می‌تونه به ما در خرید درست با توجه به بودجه‌مون کمک کننده باشه.

    • کیفیت شیشه رنگی
    • ابعاد شیشه رنگی
    • طرح روی شیشه رنگی
    • ضد باکتری بودن
    • مقاومت در برابر ضربه
    • حمل و نقل شیشه
    شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی

    کیفیت شیشه

    مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل تعیین کننده شیشه رنگی کیفیت شیشه اس . تاثیر این عامل از عوامل دیگر بیشتر هست . به طوری که یک شیشه با کیفیت ولی با ابعاد کوچک از یک شیشه بی کیفیت ولی بزرگ قیمت بالایی داره . پس شناخت این عامل می‌تونه در انتخاب درست و متناسب با شرایط ما کمک کنه . هر چه کیفیت شیشه رنگی بالاتر بره . با افزایش قیمت هم رو به رو خواهیم شد . با بزرگی بازار شیشه رنگی و داشتن انواعی از کیفیت ها دست مشتری برای خرید هم بازتر هست .

    ابعاد شیشه

    یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت شیشه رنگی اندازه و ابعاد شیشه ی رنگی مورد نظر هست . به طوری که هر چه اندازه و ابعاد بیشتر باشن ، قیمت هم بیشتر میشه . پس باید در انتخاب اندازه شیشه رنگی بسیار دقت کرد . به طوری که ابعاد متناسب با محل نصب شیشه رنگی باشه. در غیر این صورت کل هزینه و کار خراب میشه .

    طرح شیشه

    طرح دار بودن شیشه رنگی خودش به تنهایی افزایش قیمت شیشه رنگی رو به همراه داره .به طوری که دو نوع شیشه یکسان در کیفیت و ابعاد ممکنه که موضوع طرح دار بودن باعث اختلاف قیمت اونا باشه . موضوع دیگر هم نوع طرح هست قطعا هر چه طرح با ظرافت بیشتری کار و طرح شده باشه و زیبایی بیشتری داشته باشه . قیمت اون نیز بالاتر می‌ره . قطعا قیمت یک شیشه با طرح ساده و معمولی از قیمت یک شیشه با طرح زیبا و با ظرافت قیمت پایین تری داره.

    مقاومت در برابر ضربه

    قطعا مقاوم بودن در برابر ضربه های سنگین برای یک شیشه رنگی یک مزیت بسیار خوب و مهم هست . مخصوصا اینکه از این شیشه ها در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده بشه . مانند درب نمایشگاه‌ها و ساختمون‌های بزرگ و شلوغ . برای مقاوم کردن این شیشه های رنگی اونا رو در کوره‌هایی با دماهای بسیار بالا قرار میدن.

    حمل و نقل

    و در آخر موضوعی که در اخر سر بر قیمت نهایی تاثیر می‌ذاره بحث حمل و نقل اونه . البته این عامل در همه شرایط یکسان نیست . ولی هرچه حمل و نقل سخت‌تر و نیاز به امکانات بیشتر باشه هزینه بالاتر میره.

    شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی

    برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

    شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    آیا از شیشه های رنگی فقط به خاطر ویژگی زیبایی و تزئینی‌ بودن‌شون استفاده می‌شه ؟

    خیر امروزه علاوه بر استفاده به عنوان شیشه رنگی تزئینی از اونا برای کار های دیگر هم استفاده می‌کنن . از دلایل دیگر بزرگی بازار شیشه رنگی و محبوبیت این شیشه های رنگی بین مردم و طراحان سادگی و همین طور ….

    امروزه رنگ آمیزی شیشه ها به چه صورت هست؟

    امروزه با توجه به پیشرفت دانش روش های مختلفی برای اینکار وجود داره . که با گذشت زمان هم روش‌های جدیدی با مزایا و معایب گوناگون پدید میان .

    در ساخت شیشه های رنگی فقط از یک نوع جنس رنگی استفاده می‌شه ؟

    خیر امروزه برای ساخت شیشه های رنگی از رنگ های گوناگونی با انواع کیفیت ها استفاده می‌شه . برای مثال بعضی رنگ ها براق هستن . و بعضی دیگر حالت مات دارن .

    آیا صادرات شیشه های رنگی می‌تونه راه مناسبی برای ارز آوری برای کشور بشه ؟

    قطعا بله . با توجه به استفاده گوناگون و بسیار زیاد از این شیشه ها در سراسر دنیا و حجم بسیار زیاد این شیشه ها قطعا می توان با صادرات این شیشه ها درآمد بسیار مناسبی ….کارخانه شیشه رنگی

    آیا خود جنس رنگی استفاده شده در این شیشه های رنگی میتواند بر قیمت شیشه رنگی تاثیر بذاره ؟

    بله معمولا با افزایش کیفیت و مرغوبیت جنس رنگی در بازار های شیشه رنگی قیمت خود شیشه هم ….

    تنوع رنگی در شیشه های رنگی لاکوبل به چه صورت هست ؟

    معمولا تنوع رنگی در این شیشه های رنگی به صورت 16 رنگی اصلی ….

    تصاویری از شیشه رنگی

    شیشه جدید رنگی
    شیشه رنگی جدید
    شیشه رنگی
    شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار  شیشه رنگی
    بازار  شیشه رنگی
    بازار  شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار  شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    یازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    بازار شیشه رنگی
    شیشه رنگی

    23 پاسخ

      1. سلام می توانید با شماره ی 02188068352 در تماس باشد . مشاوران ما راهنمایی تان خواهند کرد .

      1. بله تمامی محصولات ما مانند شیشه های رنگی مات مان درجه بندی کیفیت دارند . .برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

      1. سلام بله شیشه های ما در انواع ضخامت ها تولید می شوند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

      1. سلام بله شیشه های ما درجه بندی کیفیت دارند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

      1. سلام بله ما به تمامی نقاط ایران ارسال می کنیم . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

      1. سلام بله ما انواع شیشه های لاکوبل را با طیف گسترده ای از رنگ هارا موجود داریم . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

      1. سلام بله این شیشه ها در انواع ضخامت ها موجود می باشند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

      1. با سلام بله ادرس صنایع فرکو در پایان مقاله های سایت نوشته شده است . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

      1. سلام خانوم لادن وقتتون بخیر برای بزدید حضوری باید از قبل هماهنگ کنید باهامون برای هماهنگی به این شماره تماس بگیرید.02188068352

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×
    ×

    میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

    صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

    پیج اینستاگرام فرکو