Home
آینه قدی چرخ دار

آینه قدی چرخ دار

آینه قدی انقدر ویژگی داره که لازمه خیلی جاها ازش استفاده بشه! آیا باید کلی آینه قدی بخریم؟ منطقی نیست. اما از طرفی جابجایی آینه‌های دیواری انقدر سخته که مارو مجبور می‌کنه خیلی جاها محروم بشیم از آینه قدی! خیلی وقت‌ها نیازه که آینه جابجا بشه. چه برای تغییر دکور ، اثاث کشی یا … . جابجایی مدل‌های ثابت خیلی سخت‌تره و می‌تونه شمارو پشیمون کنه! اول اینکه باید دست به آچار بشیم! تازه بعدش هم دیوار رو زخم و زیل کنیم! حالا وای از اون روزی که بخوایم دوباره جاش رو عوض کنیم! اما این مشکل در مدل آینه قدی چرخ دار به کلی حل شده و هر جا می‌تونیم از آینه لذت ببریم.

آینه قدی چرخ دار بدون شک یکی از جذاب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مدل‌های آینه‌ست که مثل مدل‌های معمولی نیاز به نصب نداره و به راحتی می‌شه اون رو حرکت داد. این مدل مخصوصا تو چند سال گذشته خیلی بیشتر رو بورس اومده. در مدل آینه قدی چرخ دار به قسمت پایه ، چرخ نصب می‌شه. جالبه بدونین که حرکت دادن این مدل اون‌قدری راحته که حتی بانوان بدون دردسر و راحت می‌تونن آینه رو جابجا کنن.

آینه‌های قدی چرخ دار نه تنها در آرایشگاه‌ها و مزون‌ها بلکه برای خونه هم گزینه مناسبی هستن. اما توجه داشته باشین که تعداد زیادی مدل آینه قدی چرخ دار تولید شده ، از جمله مدل‌های حرفه‌ای مخصوص آرایشگاه ، مزون ، خونه … . طبیعتا مثل هر جنسی که می‌خریم ، انتظار نداریم که کیفیت همه این مدل‌ها عالی باشه. با اینکه مدل‌های جدید آینه قدی چرخ دار کیفیت خیلی عالی دارن اما حتی بین مدل‌های جدید هم تفاوت زیادی دیده می‌شه. نکته اینکه اکثرا اطلاعات زیادی در مورد مشخصات یه آینه باکیفیت ندارن. تو این مطلب جدیدترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های آینه قدی چرخ دار رو مورد بررسی قرار می‌دیم.

انواع آینه قدی چرخ دار

آینه‌های قدی چرخ دار در قسمت‌هایی مختلف مثل آرایشگاه ، مزون ، خونه و … مورد استفاده قرار می‌گیرن. برای هر کدوم از این محیط‌ها مدل‌های مخصوص تولید شده. چه از نظر ظاهری و چه از نظر جنس قاب ، شفافیت آینه ، آپشن‌هایی که اجرا می‌شه و … آینه‌های قدی چرخ دار تنوع زیادی دارن که در ادامه معرفی می‌کنیم.

آینه قدی متحرک چراغ دار

همونطور که احتمالا دیدین مدل‌های چراغ دار آینه قدی ، که با نام آینه بک لایت شناخته می‌شن ، این روزها به محبوب‌ترین مدل آینه قدی تبدیل شدن. چرا که هم ظاهر مدرن‌تر و بهتری دارن و هم اینکه کاربردی‌تر هستن. همونطور که از اسم این نوع آینه مشخصه ، در این مدل به قسمت گوشه آینه چراغ نصب می‌شه. البته ظاهر چراغ می‌تونه به صورت مخفی و نواری یا حبابی باشه. نوع چراغ استفاده شده led هست و به این ترتیب بهترین نور رو داره و تنوع رنگی کاملی هم داره و حتی امکان نصب چند رنگ چراغ به صورت همزمان هم وجود داره.

آینه قدی چرخ دار

آینه قدی چرخ دار هالیوودی

در مدل هالیوودی آینه چرخ دار ، به قسمت گوشه آینه ، چراغ‌های حبابی وصل می‌شن که یه ظاهر کلاسیک به آینه می‌بخشن و از طرفی نور خوبی رو برای آرایش و گریم فراهم می‌کنن.

آینه قدی بک لایت

آینه چرخ دار بک لایت نسبت به مدل هالیوودی ظاهر بروزتری داره. تو این مدل به جای چراغ طرح کلاسیک ، از چراغ نواری و یا نور مخفی استفاده می‌شه.

آینه قدی چرخ دار

آینه قدی متحرک مخصوص آرایشگاه

یه آرایشگاه حرفه‌ای داری اما هنوز از آینه قدی چرخ دار استفاده نمی‌کنی؟ همونطور که می‌دونین آینه یکی از مهم‌ترین وسایل آرایشگاهه و انتخاب نوع مناسب آینه خیلی مهمه. دیگه دور و زمونه آینه‌های بی‌رنگ و رو و زوال در رفته تموم شده و نه تنها سالن‌های حرفه‌ای ، بلکه حتی آرایشگاه‌های متوسط هم از بهترین مدل‌ها بهره می‌برن. آینه‌های چرخ دار بدون شک برای آرایشگاه بهترین گزینه هستن. چرا که خیلی از آرایشگاه‌ها اجاره‌ای هستن و جدا از این کلا خیلی وقت‌ها در آرایشگاه نیاز به جابجایی آینه دیده می‌شه. استفاده از آینه‌های متحرک در آرایشگاه تو سال‌های گذشته خیلی رایج‌تر شده. مخصوصا مدل بک لایت آینه متحرک ، حرفه‌ای ترین آینه آرایشگاهیه.

در آینه‌های آرایشگاهی متحرک با توجه به سفارش مشتری آپشن‌های اضافه‌ای هم نصب می‌شه. مثلا لوگوی آرایشگاه به صورت نور مخفی روی آینه متحرک حکاکی می‌شه که ظاهر سالن رو خیلی حرفه‌ای تر می‌کنه و یه آپشن خیلی خوب برای برندسازیه. آپشن‌های کاربردی دیگه مثل آینه زوم دار ، چراغ متحرک و قابل تنظیم و … هم روی آینه‌های متحرک تعبیه می‌شن.

آینه قدی چرخ دار

آینه قدی چرخ دار آرایشگاه پلاس

آینه آرایشگاه پلاس بدون شک بهترین و حرفه‌ای ترین آینه‌ای هست که در ایران به صورت کاملا تخصصی برای فضای آرایشگاه تولید شده. آینه‌های بک لایت که در قسمت‌های قبلی معرفی کردیم از نظر ظاهری زیباترین مدل هستن و مخصوصا چراغی که در کنار آینه نصب می‌شه ظاهر آینه رو جذاب می‌کنه. اما واقعیت اینجاست که آینه‌های بک لایت هم بی ایراد نیستن. خیلی از آرایشگرها برای آرایش به نور بیشتر نیاز دارن و نور بک لایت براشون کافی نیست. فرکو برای حل این مشکل از یه ایده جالب بهره برده. در مدل آینه آرایشگاه پلاس به جز نور بک لایت که ظاهر آینه رو جذاب می‌کنه دو تا لامپ مترح اضافی هم تعبیه شده.

آینه آرایشگاه پلاس

این لامپ‌ها روی ریل قرار می‌گیرن و به این ترتیب آرایشگر می‌تونه به آسونی اون‌هارو حرکت بده. به جز این این زاویه تابش این چراغ‌ها هم قابل تنظیمه. یعنی آرایشگر می‌تونه نور رو به هر جایی که دوست داره بتابونه و بهترین شرایط نوری رو برای خودش فراهم کنه.

آینه قدی متحرک مزون

کم نیستن مزون‌هایی که دخلشون هر روز بیشتر از دیروز پر می‌شه و به اصطلاح قدیمی‌ها کار و بارشون سکه‌ست! مزون‌های حرفه‌ای برای سکه شدن کارشون قطعا نمی‌تونن به روال قدیم و با یه دکور ابتدایی کار کنن. یکی از مهم‌ترین نکات داشتن یه مزون پرفروش به جز فروش جنس خوب ، همین دکور و دیزان و برندسازیه. آینه قدی چرخ دار برای مزون هم بدون شک بهترین مدل آینه‌ست. به خصوص آینه متحرک بک لایت واقعا ظاهر عالی و مدرنی داره و دردسر تغییر دکوراسیون مزون رو هم برای شما از بین می‌بره. چون با کمترین نیرو می‌تونین آینه رو جابجا کنین.

آینه قدی چرخ دار مزونی با نور بک لایت

آینه قدی چرخ دار برای خونه

تو هر خونه‌ای به آینه نیازه و مخصوصا آینه قدی. نصب مدل‌های ساده و دیواری دردسرهای خودش رو داره. تازه اگه نیاز به تغییر دکوراسیون باشه حسابی کارتون سخت می‌شه. در حالی که مدل‌های متحرک مثل آینه قدی چرخ دار رو می‌تونین خیلی راحت در فضای خونه جابجا کنین و هر وقت خواستین جای آینه رو تغییر بدین. در سال‌های گذشته استفاده از آینه قدی متحرک در خونه‌ها خیلی بیشتر رایج شده.

آینه قدی چرخ دار

قاب آینه قدی چرخ دار

آینه‌های چرخ دار با انواع و اقسام قاب موجود هستن. اما توجه داشته باشین که نوع قاب هم در ظاهر و هم در دوام آینه چرخ دار حرف اول رو می‌زنه. پس برای آینه چرخ دار باید از قابی استفاده بشه که هم از نظر ظاهری بهترین باشه و هم بادوام باشه و یا ضربه کوچیک آخ نگه! یا به قول دیگه ظاهر و باطنش یکی باشه! استیل ، های‌گلاس و چوب از همین دست مدل‌ها هستن!

استیل : یه قاب لاکچری با ظاهر حرفه‌ای. قاب استیل واقعا متفاوته و می‌تونه هر محیطی رو قشنگ بیاره تو چشم! این قاب خیلی بیشتر از انواع دیگه قاب ظاهر محیط رو متحول می‌کنه. این آینه‌ها قیمت گرون‌تری دارن اما بی‌رقیب بودنشون قیمت بیشتر رو توجیه می‌کنه. یه نکته مهم اینکه قاب استیل تا سال‌ها مثل روز اوله. یعنی رنگ و روش سریع عوض نمی‌شه. تنوع رنگی قاب استیل بالاست و فرکو از رنگ کوره‌ای استفاده می‌کنه که به این راحتی از بین نمی‌ره.

های‌گلاس : یه قاب عالی و مقرون به صرفه برای آینه چرخ دار. در واقع بهترین آینه چرخ دار در بین مدل‌های اقتصادی. با کمک این قاب می‌شه یه آینه واقعا مدرن و بادوام ساخت.

چوب : مشخصه که چوب یکی از بهترین قاب‌هاست. خصوصا چوب‌های راش ، گردو و … واقعا عالی هستن.

در پایان

آینه‌های قدی یکی از محبوب‌ترین انواع آینه هستن اما نصب آینه قدی به صورت ثابت خیلی وقت‌ها باعث دردسر می‌شه. مثل اینکه نمی‌شه راحت اون‌هارو جابجا کرد ، نصب سخت و … . در سال‌های گذشته مدل‌های متحرک آینه قدی و مخصوصا مدل چرخ دار به محبوب‌ترین مدل تبدیل شدن. این آینه‌هارو خیلی راحت می‌شه جابجا کرد و به این ترتیب دیگه تغییر دکوراسیون دردسر نیست! یا اینکه می‌تونین از آینه در هر بخشی استفاده کنین و بعد برگردونین سرجاش! از این آینه‌ها در خونه‌ها ، آرایشگاه ، مزون‌ها و … استفاده می‌شه. اما تنوع مدلی آینه‌های چرخ دار زیاده و همه مدل‌ها هم خوب نیستن. برای اینکه بهترین آینه چرخ دار رو بخرین به این چند نکته توجه داشته باشین:

1- نوع قاب آینه چرخ دار : استیل و های‌گلاس بهترین قاب‌ها هستن و هم ظاهر آینه چرخ دار رو مدرن می‌کنن و هم بادوام هستن.

آینه قدی چرخ دار

2- مدل آینه چرخ دار : مدل آینه بک لایت چرخ دار بدون شک امروزی‌ترین مدله.

3- شفافیت آینه : آینه‌های باکیفیت و فوق شفاف به جای جیوه کاری ، نقره کاری می‌شن ( قسمت پشتی آینه ) و با شیشه سوپرکلییر به تولید می‌رسن نه شیشه بی‌کیفیت معمولی. این آینه‌ها شفافیت به مراتب بیشتری نسبت به مدل‌های معمولی دارن.

4- اگه آینه چرخ دار رو برای آرایشگاه یا مزون می‌خرین ، حتما از آپشن لوگوی نوردار هم استفاده کنین. برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش جدیدترین مدل های آینه قدی چرخ دار

دوست داری جدیدترین مدل آینه قدی رو اون هم با گارانتی 1 ساله و کلی تخفیف بخری؟ پس همین الان گوشی‌تو بردار و به فرکو زنگ بزن که تا آخر این هفته فرصت داری از تخفیف ویژه هم استفاده کنی! فرکو تنها تولیدکننده در ایرانه که بیشتر تمرکزش رو معطوف کرده به تولید تخصصی انواع آینه قدی مثل آینه قدی چرخ دار. حرفه‌ای‌ترین آینه‌های قدی ایران ویژه محیط‌های مختلف مثل آرایشگاه ، سرویس بهداشتی ، آینه کنسول و … توسط فرکو به تولید می‌رسه.

آینه‌های فرکو با شیشه سوپرکلییر ( یا فوق شفاف ) گرید A تولید می‌شن و به این دلیل بالاترین مقدار شفافیت رو دارن و از نظر دوام هم بهترین هستن. یعنی آینه با گذشت زمان کدر و زرد نمی‌شه. به این دلیل فرکو گارانتی 1 ساله در نظر گرفته.

توجه داشته باشین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای وجود نداره. رضایت مشتری تنها قانون این ضمانته. در نهایت خرید شما از فرکو واسطه‌ای نداره و فرآیند تولید آینه تو خود مجموعه فرکو صورت می‌گیره.

لازم به ذکره که همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه. آدرس و اطلاعات تماس فرکو:

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه آرایشگاهی ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
چرا آینه چرخ دار بهتر از آینه معمولیه؟

آینه‌های چرخ دار با توجه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو