Home
آینه هالیوودی ارزان

آینه قدی لامپ دار

آینه قدی لامپ دار مدل‌هایی از آینه قدی هستن که به گوشه‌های اون لامپ حبابی و نواری نصب می‌شه. معمولا مرسومه که در این آینه‌ها از لامپ LED بهره می‌برن. به این دلیل که لامپ‌های LED نور مطلوب‌تری می‌تابانن ، عمر مفید بیشتری دارن و کم مصرف‌تر هستن. در سال‌های اخیر مدل‌های جذاب ، خاص و متنوعی از آینه قدی لامپ دار تولید شده اس. به طوری که این آینه‌ها تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین انواع آینه شدن. آینه های قدی لامپ دار علاوه بر اینکه برای تزیین و دکوراتیو محیط مناسب هستن، بهترین و کاربردی‌ترین نوع آینه برای آرایشگاه‌ها و مزون‌ها محسوب می‌شن. فرکو در مدل‌های جدید آپشن‌های ویژه آرایشگاه در نظر گرفته اس که در ادامه مطلب هر کدوم رو به شکل مفصل مورد بررسی قرار می‌دیم.

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

در آینه های لامپ دار قدی از دکمه‌های تاچ ، حسگر هوشمند تشخیص حرکت و ریموت کنترل جهت اعمال تنظیمات مختلف مانند روشن کردن چراغ یا تغییر رنگ چراغ بهره می‌برن. البته در مدل‌های ساده که قیمت ارزونتری دارن فقط از دکمه استفاده می‌شه . آینه های لامپ دار علاوه‌بر مدل قدی در انواع کوچک‌تر و رومیزی نیز تولید می‌شن. برای آشنایی بیشتر با انواع آینه گریم در ادامه با فرکو همراه باشین.

آینه لامپ دار

ابعاد آینه قدی لامپ دار

آینه چراغ دار مانند دیگر محصولات تولیدی صنایع فرکو تنوع گسترده‌ای از نظر ابعاد دارن. این تنوع در ابعاد و اندازه آینه لامپ دار موجب استقبال و رضایت خاطر مشتریان عزیز گردیده اس. جنس قاب دور آینه قدی نیز طبق نظر و سلیقه‌ی شما در آینه نصب می‌شه و می‌تونین مطابق با سلیقه هر کدوم از متریال‌هایی چون رزین ، چوب، فلز و یا حتی قاب آینه رو برای فریم انتخاب نمایین.

آینه لامپ دار قدی

چه محیط بزرگ باشه و چه کوچک ، می‌تونین از آینه چراغ دار در قسمت‌هایی چون اتاق خواب (که مناسب ترین مکان جهت نصب و قرار دادن آینه است) استفاده نمایین . زیرا معمولا افراد پرو لباس و رسیدگی به وضع ظاهری خود رو در اتاق خواب انجام می‌دن.

آینه قدی لامپ دار
آینه آرایشی قدی
آینه قدی لامپ دار

اهمیت وجود آینه قدی لامپ دار در فضاهای داخلی

در قسمت‌های قبلی به مزیت‌های استفاده از آینه قدی چراغ دار در بخش‌های مختلف پرداختیم. این مطلب که هر انسان به آینه نیاز داره بر کسی پوشیده نیست . همین امر سبب شده اس که در تمامی منازل و حتی محیط‌های کاری ، اداری ، تجاری ، درمانی و ورزشی از آینه استفاده بشه.

آینه قدی لامپی

همچنین این نوع آینه به دلیل این که یک منبع نوری مناسبه در قسمت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیره . آینه‌های چراغ دار از جمله برای کار گریم ، میکاپ و آرایش کاربرد دارن . همچنین این آینه‌ها برای اتاق کودکان مناسب هستن و مدل‌هایی مخصوص با طرح‌های کارتونی چراغ دار تولید می‌شه.

آینه قدی لامپ دار

آینه قدی لامپ دار همان آینه تمام قدی اس که طول آن از عرضش بیشتر هست . و همین امر موجب می‌شه تا شما بتونین تمام قد خود رو در اون دیده و برانداز کنین. نوع عملکرد آینه لامپ دار مانند دیگر آینه هاست با این تفاوت که به دلیل ابعاد و اندازه ی بزرگتر ، می‌تونن نور بیشتری رو منعکس کنن. همین امر موجب می‌شه محیط شما بزرگ‌تر و دلبا‌ز‌تر و روشن‌تر بنظر برسه. این روشنایی بیشتر سبب ایجاد حس آرامش در محیط می‌شه.

آینه قدی لامپ دار

تنوع این آینه از لحاظ امكان جابجايي شامل موارد ذیل می‌شه

۱ آینه قدی لامپ دار ثابت:

استفاده از آینه قدی ثابت دیواری با توجه به مزیت‌های فراوان محبوب‌تر هست. می‌توان اونو از روی دیوار برداشت و در محل دیگری نصب کرد . برای نصب این آینه قدی لامپ دار باید اونو با استفاده از میخ یا پیچ روی دیوار نصب کرد . بنابراین در صورتی که بخوایم اونو جابجا کنیم جای میخ و پیچ روی دیوار باقی می‌مونه.
بنابراین قبل از اقدام به نصب اون باید تمام جوانب رو بررسی کرد . تا در جایی نصب بشه که باعث بزرگ‌تر نشون دادن محیط و انعکاس مناسب نور باشه . نصب آینه قدی لامپ دار روی ستون در صورتیکه محیط شما دارای ستون باشه هم بسیار توصیه میشه.

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

۲ آینه قدی لامپ دار متحرک چرخ دار:

استفاده از چرخ برای این آینه ها امکان جابجایی اونا رو آسون و راحت می‌کنه . با امکان جابجایی این آینه ی زیبای دکوراتیو میشه طرح دکوراسیون محیط رو تغییر داد . یا هر از گاهی تنوعی در محیط ایجاد کنین . تغییر در طرح دکوراسیون محیط موجب ایجاد فضایی شاد میشه که موجب بهبود روحیه ی شما و سایر ساکنین می‌شه. از دیگر مزیت های آینه قدی لامپ دار چرخدار اینه که جهت جابجایی اون نیاز به وجود فرد دومی ندارین . شما با سهولت و راحتی کامل می‌تونین اونو هر جایی از محل قرار بدین.

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

۳ آینه قدی لامپ دار متحرک بدون چرخ

مزیت آینه متحرک اینه که با میخ و پیچ به دیوار نصب نمیشه . در اثر جابجایی موجب خرابی دیوار و برجای موندن جای پیچ و میخ روی اون بشه . این آینه به دیوار تکیه داده میشه. بنابراین جابجایی اون بسیار ساده و راحت هست. و به سادگی می توان محل اونو تغییر داد.
اما ذکر این نکته لازمه که در صورتیکه ابعاد آینه ی شما بزرگ باشه بدلیل سنگین شدن آینه، جابجایی اون برای شما آسون نیست.
و‌می‌تونه موجب آسیب رسوندن به سلامتی شما بشه. بنابراین حتما برای جابجا کردن این آینه از فرد دیگری کمک بگیرین.

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

تعداد استاندارد لامپ های آینه قدی

تعداد لامپ ها در دید مناسب و استاندارد هر فردی که هنگام کار رو به روی آینه است بسیار مهم و تاثیر گذار هست . زیرا که اگر تعداد لامپ ها زیاد باشه . نور بیش از حد زیاد میشه و باعث اذیت شدن چشم ها میشه و اگر تعداد لامپ ها کم باشه تمام جزئیات دیده نمیشه و در نهایت کار آمد نخواهد بود . بهترین تعداد برای لامپ های آینه قدی ۲۴ عدد هست . این تعداد استاندارد هست. رنگ این لامپ ها متغیر هست به‌طوری که ، می‌تونین شما عزیزان بنا به خواسته و سفارش‌تون رنگ اونو تغییر بدین که این لامپ ها در دو رنگ مهتابی و آفتابی موجود هست.

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

چرا در آینه های لامپ دار از لامپ LED استفاده میشه

به دلیل مزیت های لامپ های LED که در ادامه اشاره خواهیم کرد برای استفاده در آینه ها مورد توجه قرار می‌گیرن.

  • نور مناسبی دارن و از ایجاد سایه بر جسم مقابل آینه جلوگیری می‌کنه .
  • انرژی الکتریکی را به حرارتی تبدیل نمی‌کنه .
  • طول عمر بالایی دارن.
  • سازگار با محیط زیست هستن .
آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

آپشن های آینه قدی لامپ دار


۱ آینه قدی ریموتی

آینه قدی ریموتی از برترین و مدرنترین انواع آینه لامپ دار هست. زیرا با استفاده از ریموت به راحتی از هر فاصله ای میشه لامپ‌های دور آینه رو خاموش یا روشن کرد.
استفاده از ریموت موجب آسون شدن کار شما میشه. زیرا از جایی که هستین این امکان برای شما وجود داره که لامپ های آینه رو روشن کنین. همچنین با استفاده از دکمه‌های ریموت این امکان برای شما فراهم شده که نور لامپ های دور آینه رو کم یا زیاد کنین.
همچنین می‌تونین به صورت دلخواه و با استفاده از دکمه مخصوص لامپ رو یکی در میون روشن کنین.

آینه قدی لامپ دار

۲ آینه قدی فلش خور ، صنایع شیشه و آینه فرکو افتخار داره که اقدام به تولید آینه قدی فلش خور نموده اس .

تولید این نوع از آینه حاصل تلاش تیم تخصصی ما در گروه فرکو است.
امکان فلش خور بودن آینه هایی که قدی هستن از جمله آپشن های ویژه اس.
زیرا می‌تونه موجب تفریح و سرگرمی شما و افراد ساکن در محیط بشه.
با استفاده از یک خروجی usb تعبیه شده بر آینه و یک اسپیکر امکان پخش هر نوع موسیقی و آهنگی برای شما فراهم میشه.
از این آینه لامپ دار بیشتر در اماکنی چون منازل و مزون های خیاطی و بخصوص آرایشگاه و همچنین فروشگاه ها استفاده میشه تا با پخش موسیقی مناسب ، فضایی شاد و مفرح ایجاد کنن.

آینه قدی لامپ دار

۳ آینه قدی لمسی ، حاصل پیشرفت صنعت آینه ، تولید آینه لمسی اس.

بدلیل این ویژگی منحصر بفرد ، این آینه ها بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستن.
شما به راحتی و فقط با استفاده از انگشت‌تون می‌تونین چراغ های آینه رو خاموش یا روشن کنین. در این آینه ها یک سنسور حساس به لمس تعبیه میشه . به این صورت که قسمتی از آینه را به شکل دایره خراش داده و سپس این سنسور حساس رو از قسمت پشت آینه به این بخش که دراثر خراش دادن نازک تر شده می چسبونن. بنابراین هر کسی با لمس این قسمت می‌تونه لامپ ها رو خاموش و روشن کنه. اینکار حتی برای کودکان بسیار بی خطر هست. و به راحتی با لمس قسمت مورد نظر می توان عملکردها و قابلیت های آینه رو در معرض نمایش قرار داد.

آینه قدی لامپی

۴ آینه قدی حسگر، این آینه های زیبا و مدرن دارای آپشن حسگر می باشن.

به این صورت که یک سنسور حسگر از پشت به آینه چسبونده میشه . در این صورت شما فقط با تکون دادن دست از فاصله ی معینی می‌تونین اقدام به روشن وخاموش کردن لامپ های آینه کنین.
این آینه ها هم برای کودکان کاملا امن و بی خطر هستن.

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

۵ آینه قدی ، دماسنج دار، استفاده از دما سنج روی آینه ایده ی بسیار جالبی است که تیم تخصصی صنایع فرکو آن را ارائه نمودن.

با نصب این دماسنج روی آینه به راحتی میتوان از دمای محیط مطلع شد . جهت تنظیم دمای محیط ، وسایل گرمایشی یا سرمایشی را تنظیم کرد. کاربرد مهم این آینه در محیط هایی چون اداره ها و هتل ها می باشد.

۶ آینه قدی رنگی ، یکی از تولیدات بسیار زیبا و‌متنوع گروه فرکو ، تولید و ساخت آینه رنگی است.

انتخاب رنگ آینه کاملا به سلیقه ی شما بستگی داره . گروه فرکو با امکان تولید انواع آینه های رنگی مانند آینه برنزی ، نقره ای ، شامپاینی ، دودی ، و…….. ذهن شما رو در انتخاب رنگ مورد نظرتون برای آینه قدی لامپ دار باز میذاره.
شما می‌تونین با توجه به رنگ دیوارها یا رنگ دکوراسیون محیط و….. اقدام به انتخاب رنگی مناسب با هارمونی محیط کنین.
استفاده از رنگ مناسب با طراحی داخلی محیط کار یا محیط خانه ، موجب جذابیت دوچندان اونجا میشه. انتخاب رنگ باید هوشمندانه و با صرف حوصله و وقت بیشتری انجام بگیره . برای ایده گرفتن و راحت تر کردن انتخاب رنگ آینه متناسب با محیط ، می‌تونین از نمونه عکس آینه قدی در سایت استفاده کنین .

آینه قدی لامپ دار

7 آینه لامپ دار پشت نور، زیبایی این آینه بسیار زیاد هست.

طرز ساخت این آینه ی منحصر بفرد این گونه اس که برای پشت آینه ی شما نور تعبیه شده اس . در این صورت اون نور پشت آینه موجب ایجاد قابی زیبا از نور و روشنایی برای آینه ی شما میشه. که این نور بسیار ملایم و کافی برای انجام برخی امور هست.
حتی می‌تونین این نور پشت آینه رو به صورت نورهای رنگی انتخاب و سفارش بدین.
ناگفته پیداست وجود نورهای رنگی بسیار دلنشین و موجب زیبایی دوچندان محیط میشه. در صورت تمایل می توان از جند رنگ برای نور استفاده کرد. تا در زمان های مختلف بتوان از رنگ های متنوع و مناسب اون احوال بهره برد.

البته لازم به ذکر هست که این آینه ها بیشتر با عنوان آینه بک لایت شناخته شده هستن. که برای فضاهایی مثل سرویس بهداشتی بسیار عمکرد خوبی رو دارن.

آینه قدی لامپ دار

8 آینه قدی تایم دار، در صورتی که شما مشتریان عزیز تمایل داشته باشید امکان نصب نمایشگر زمان روی آینه شما وجود داره.

در اینصورت شما هر لحظه اراده کنین می‌تونین متوجه بشین ساعت چنده.
با نصب این تایمر روی آینه ، لزومی به استفاده و نصب ساعت روی دیوار محیط ندارین.

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

9 آینه قدی لامپ دار دو طرفه

یکی از انواع آینه های قدی که بسیار در مزون ها و آرایشگاه ها کاربرد دارد آینه های دو طرفه هستن . به صورتی که آینه حالت پشت و رو دارد و از هر دوی اون می توان استفاده کرد . در آرایشگاه ها و همچنین بوتیک ها و مزون ها به دلیل اینکه بتوان به طور همزمان از آینه های بیشتری استفاده کرد مورد استقبال قرار گرفتن . همچنین برای اشغال فضای کمتر با ابعاد مختلف هندسی و غیر هندسی هم می‌تونه مفید واقع بشه.

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

آینه قدی لامپی قاب دار

آینه‌های لامپی قاب دار از محبوب‌ترین انواع آینه لامپی محسوب می‌شن. برای ساخت قاب آینه از طیف وسیعی از متریال‌ها شامل های گلس ، ام دی اف ،فلز ، چوب و … بهره می‌برن. البته توجه داشته باشین که قیمت آینه‌های قاب دار با توجه به جنس قاب استفاده شده متغیر هست. همچنین به هنگام خرید آینه قاب دار بهتره به ویژگی محیط و قاب توجه داشته باشین. انواع قاب از نظر جذب رطوبت ، مقاومت و … متفاوت هستن. با این حال کیفیت قاب آینه در سال‌های اخیر بهبود قابل توجهی داشته اس.

مکان‌هایی که از آینه قدی لامپ دار استفاده میشه

  • سالن پذیرایی
  • اتاق دخترانه
  • سالن های گریم
  • سالن های آرایشی
  • مزون های خیاطی
  • فروشگاه های البسه
  • اتاق گریم سینما و تئاتر
  • سالن تخصصی میکاپ عروس
  • بالای میز آرایش در اتاق خواب
  • فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی

علاوه بر اتاق خواب ، پذیرایی و قسمت راهرو ورودی محل های مناسب بعدی جهت قرار دادن آینه چراغ دار هست .
قرار دادن آینه چراغ دار در این مکان ها موجب ایجاد فضایی بسیار شیک و لوکس برای محیط شما میشه.
توجه به این نکته بسیار ضروری اس که هنگام خرید یا سفارش آینه قدی لامپ دار حتما باید به وسعت فضایی که قرار هست آینه در اون قرار بگیره توجه کنین. سپس آینه خود رو در ابعاد مناسب با اندازه‌ی محیط انتخاب کنین .

آینه قدی هالیوودی

علاوه بر جنبه زیبایی و دکوری که این نوع آینه ها دارن . برای برخی از مشاغل و مکان ها که نیاز به نور بیشتری دارن آینه قدی لامپ دار می‌تونه به عنوان یک منبع نوری عمل کنه. و یا به روشنایی و دید بیشتر و واضح تر کمک شایانی نماید. برای مثال در مشاغلی مثل آرایشگاه و پیرایشگاه ، مزون های لباس عروس و بوتیک ها بیشترین محبوبیت رو داره. چرا که علاوه بر زیبایی خاصی که ایجاد میکنه به دلیل قابلیت و ویژگی که دارن انتخاب ایده آلیهستن. و تمام انتظاراتی که از یک آینه می توان داشت رو به طور کامل رفع می‌کنه.

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار

سخن آخر

آینه قدی لامپ دار که در بخش‌های پیشین اونو به تفصیل مورد بررسی قرار دادیم در سال‌های اخیر به یکی از پرفروش ترین انواع آینه تبدیل شده است. چنانچه در بخش‌های مختلف منزل از آن استفاده می‌نمایند و همچنین آینه لامپ دار برای آرایشگاه نیز بهترین انتخاب خواهد بود. در صورتی که تمایل به خرید آینه برای آرایشگاه داشته باشین ، محصول آینه لامپ دار را پیشنهاد می‌کنیم. به خصوص اگر آینه آپشن های مدرنی دیگری نیز داشته باشد ، به حرفه‌ای شدن فضای آرایشگاه کمک شایانی می‌رسونه. آینه لامپ دار برای انجام آرایش شخصی نیز گزینه‌ای مناسب اس.

فرکو برای تولید آینه لامپ دار از مرغوب‌ترین شیشه‌های موجود در بازار یعنی شیشه‌های فوق شفاف سوپر کلییر استفاده می‌کنه همچنین با توجه به سفارش مشتریان عزیز آپشن‌های ویژه و مدرن متعددی(که در بخش‌های قبلی به معرفی آن‌ها پرداختیم) در آینه تعبیه می‌شه.

سفارش محصول

برای سفارش آینه ها با نوع و شکل و ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود از طریق واتس اپ 09101767773 یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشین تا ثبت سفارش خود رو انجام بدین. و یا در صورت نیاز به مراجعه حضوری می تونین در ساعت های کاری از ٨ صبح تا ٢ و از 4 عصر تا ٨ شب به آدرس زیر مراجعه کنیدن.

آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنین .

آینه قدی لامپ دار
آینه قدی لامپ دار
آینه چراغ دار قدی
آینه چراغ دار بدون قاب
آینه لامپ دار
آینه قدی لامپی

18 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما ،بله شما می تونید به هر نحوی محصول مورد نظرتونو سفارش بدبد . در صورت تمایل میتونین حضوری از تولیدات مجموعه ما دیدن فرمایید.

    1. سلام دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما ، خیر سیم کشی ها کاملا تو کار هستند .در صورت تمایل میتونین حضوری از تولیدات مجموعه ما دیدن فرمایید.

    1. سلام بله آینه ای در تولیدی تولید می شود که قاب آینه ای داره و خیلی هم مدرن و جذاب می باشد

    1. سلام وقتتون بخیر
      تعداد لامپ ها طبق استاندارد مشخص میشن و امکان تغییر وجود نداره پس در قیمت هم تاثیری نخواهد داشت

  1. سلام وقت بخیر برای آرایشگاه میخواستم سفارش بدم امکانش هست قبلش حضوری از نزدیک ببینم؟

    1. سلام وقتتون بخیر. بله برای بازدید می تونید با هماهنگی قبلی از طریق تماس با 02188068352 تشریف بیاورین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو